Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 

Fidelizare cosmote de ....

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
SuperMelon

SuperMelon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,458
  • Înscris: 23.06.2009
Astazi m-am dus intr-un magazin cosmote cu gandul sa imi prelungesc abonamentul si sa imi iau un telefon. Cand cer informatii despre ce primesc la prelungire: surpriza!

Pentru prelungirea contractului pe o perioadă de24de luni cu planul tarifarCOSMOTE FULL OPTION PLUS 100 beneficiezi de o reducere de55 € (din prețul fără TVA) la achiziționarea unui nou telefon mobil sau de creșterea minutelor din abonament cu 25 minute naționale suplimentare lunar.

Ceea ce este incredibil este ca un abonat nou despre care cosmote nu stie nimic, nu prezinta incredere are o reducere semnificativ mai mare, iar mie care am platit 24 de luni facturile imi da 55 de E.

This is life, this is Romania :lol:

#2
ancapo12

ancapo12

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 06.08.2009

View Postancapo12, on 10th September 2009, 23:50, said:

CITAT (SuperMelon @ 10th September 2009, 22:15) Puteti sa va calculati corect subventia acordata la webcare.cosmote.ro va anunt eu pe 29 ca atunci il pot prelungi. Daca este asa cum spune initiatorul topicului ori renunt la cosmote ori fac alt abonament nu este prea greu.. !

Nu este nevoie sa astepti sa-ti calculeze subventia; mergi oricand in magazine, cere o oferta de preturi printata pe care o poti pastra si fa calculele la mai multe telefoane cu o subventie de ex: 70E + TVA, cum a fost a mea. :(

View PostSuperMelon, on 16th September 2009, 21:21, said:

Astazi m-am dus intr-un magazin cosmote cu gandul sa imi prelungesc abonamentul si sa imi iau un telefon. Cand cer informatii despre ce primesc la prelungire: surpriza!

Pentru prelungirea contractului pe o perioadă de24de luni cu planul tarifarCOSMOTE FULL OPTION PLUS 100 beneficiezi de o reducere de55 € (din prețul fără TVA) la achiziționarea unui nou telefon mobil sau de creșterea minutelor din abonament cu 25 minute naționale suplimentare lunar.

Ceea ce este incredibil este ca un abonat nou despre care cosmote nu stie nimic, nu prezinta incredere are o reducere semnificativ mai mare, iar mie care am platit 24 de luni facturile imi da 55 de E.

This is life, this is Romania :lol:

Ma bucur ca te-ai convins  :cheers:  E-bill-ul iti functioneaza? :band:

#3
SuperMelon

SuperMelon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,458
  • Înscris: 23.06.2009

View Postancapo12, on 17th September 2009, 20:35, said:

Ma bucur ca te-ai convins  :cheers:  E-bill-ul iti functioneaza? :band:

Nu merge, oricum am reziliat contractul vechi si am facut un 130 nou la care am luat nokia 5130 XpressMusic cu 50 de lei :D

#4
SuperMelon

SuperMelon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,458
  • Înscris: 23.06.2009
Cosmote nu ne f$%@# pe noi cum vor ei.. Asta e de retinut :lol:

#5
d1ab0l33k

d1ab0l33k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 22.04.2009

View PostSuperMelon, on 18th September 2009, 10:54, said:

Nu merge, oricum am reziliat contractul vechi si am facut un 130 nou la care am luat nokia 5130 XpressMusic cu 50 de lei :D

Stii ca ai fi facut o afacere mai buna cu Nokia 6303 sau 5310 la 69 lei!? Cam mult 50 lei pentru 5130 (tinand cont ca este un model entry-level)! Din ce shop l-ai cumparat?!
Plus ca daca ai fi facut prelungirea pe CFO130 si nu CFO100 ai fi avut o subventie de 65-68 euro ceea ce ar insemna in jur de 350 lei, adica ai fi dat tot 50 lei pe 5130 la Germanos! :D

Edited by d1ab0l33k, 20 September 2009 - 13:50.


#6
domnul_ionescu

domnul_ionescu

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 999
  • Înscris: 02.02.2009
Acum cu portabilitatea, numa de'al dreacu te poți muta pe la fiecare, ca să știe unde le e locul :P

#7
Taddy

Taddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 250
  • Înscris: 21.01.2009

View Postdomnul_ionescu, on 20th September 2009, 15:07, said:

Acum cu portabilitatea, numa de'al dreacu te poți muta pe la fiecare, ca să știe unde le e locul :P
Daca ai cartela e simplu ca 'buna ziua' daca esti pe abonament insa... nu poti sa te puti asa de des :(

#8
SuperMelon

SuperMelon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,458
  • Înscris: 23.06.2009
Scuze de eroarea mea, telefonul este un 5310 nu 5130: http://www.starshop....smusiclarge.jpg - acesta este.
Oricum am facut o afacere buna, telefonul este 599 de lei la liber si eu platesc in 24 de luni 50 de lei/luna adica 1200 de lei din care 600 este telefonul si 600 sunt serviciile adica 130 min nationale, 1500 sms+min in retea. Mi se pare avantajos.

#9
tavone

tavone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 10.02.2007
Si eu i-as lua la bataie pe cei de la cosmote. Am primit un sms de la ei ca perioada initiala de contract se apropie de final si prin prelungirea acestuia pot beneficia de avantaje si sa  contactez un dealer cosmote pentru mai multe detalii. M-am dus la G....os, unde idiotul ala habar nu avea pe unde sa se uite in calc mi-a zis sa revin dupa 15 minute ca are probl la sistem, probabil ca dupa ce am plecat a dat cateva tel sa afle unde sa se uite. Dupa ce am revenit mi-a zis ca nu poate sa imi comunice informatii pentru ca nu sunt in perioada de maxim 2 luni pana la data de expirare contract. Pai si atunci de ce ma anunta cosmote-ul cu 3 luni inainte??? Oricum, cum a zis un coleg mai devreme ca i-au facut discount 55 euro e binisor, avand in vedere ca pustulica de la magazin mi-a zis ca avantajul de fidelizare consta intr-o reducere la un telef nou in jur de 100ron.

#10
cristian0007

cristian0007

    Be a real Viber !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,304
  • Înscris: 01.01.2007

View Posttavone, on 21st September 2009, 10:56, said:

Si eu i-as lua la bataie pe cei de la cosmote. Am primit un sms de la ei ca perioada initiala de contract se apropie de final si prin prelungirea acestuia pot beneficia de avantaje si sa  contactez un dealer cosmote pentru mai multe detalii. M-am dus la G....os, unde idiotul ala habar nu avea pe unde sa se uite in calc mi-a zis sa revin dupa 15 minute ca are probl la sistem, probabil ca dupa ce am plecat a dat cateva tel sa afle unde sa se uite. Dupa ce am revenit mi-a zis ca nu poate sa imi comunice informatii pentru ca nu sunt in perioada de maxim 2 luni pana la data de expirare contract. Pai si atunci de ce ma anunta cosmote-ul cu 3 luni inainte??? Oricum, cum a zis un coleg mai devreme ca i-au facut discount 55 euro e binisor, avand in vedere ca pustulica de la magazin mi-a zis ca avantajul de fidelizare consta intr-o reducere la un telef nou in jur de 100ron.

Ha,tare faza cu primitul SMS-ului,o mare bila alba  :P
De exemplu cei de la  Vodafone nu trimit in ruptu capului SMS,nici nu vor sa auda,total exclus  sa le aduca aminte clientilor ca le expira contractul si sa beneficieze de reduceri la abonament/telefoane. :lol:

Edited by cristian0007, 21 September 2009 - 10:19.


#11
d1ab0l33k

d1ab0l33k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 22.04.2009

View Posttavone, on 21st September 2009, 10:56, said:

Si eu i-as lua la bataie pe cei de la cosmote. Am primit un sms de la ei ca perioada initiala de contract se apropie de final si prin prelungirea acestuia pot beneficia de avantaje si sa  contactez un dealer cosmote pentru mai multe detalii. M-am dus la G....os, unde idiotul ala habar nu avea pe unde sa se uite in calc mi-a zis sa revin dupa 15 minute ca are probl la sistem, probabil ca dupa ce am plecat a dat cateva tel sa afle unde sa se uite. Dupa ce am revenit mi-a zis ca nu poate sa imi comunice informatii pentru ca nu sunt in perioada de maxim 2 luni pana la data de expirare contract. Pai si atunci de ce ma anunta cosmote-ul cu 3 luni inainte??? Oricum, cum a zis un coleg mai devreme ca i-au facut discount 55 euro e binisor, avand in vedere ca pustulica de la magazin mi-a zis ca avantajul de fidelizare consta intr-o reducere la un telef nou in jur de 100ron.


Probabil era un om nou sau nu vroia sa-ti faca prelungire! Ce magazin!?

#12
tavone

tavone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 10.02.2007

View Postd1ab0l33k, on 21st September 2009, 12:01, said:

Probabil era un om nou sau nu vroia sa-ti faca prelungire! Ce magazin!?


Ca sa nu fac (anti)/reclama ca nu stiu dc am voie reclama o face morar si buzdugan la tv

#13
SuperMelon

SuperMelon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,458
  • Înscris: 23.06.2009
Problema majora este de ce un client nou beneficiaza de discount mai mare decat cel actual care prezinta incredere ??? Raspunsul ar putea fi urmatorul: pe clientul nou l-ai convins de calitatea serviciilor tale si decat il mai `aburesti` cu un discount minor pe cand pe cel nou trebuie sa te straduiesti din rasputeri sa il convingi ce e cosmote.

#14
d1ab0l33k

d1ab0l33k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 22.04.2009

View PostSuperMelon, on 21st September 2009, 20:37, said:

Problema majora este de ce un client nou beneficiaza de discount mai mare decat cel actual care prezinta incredere ??? Raspunsul ar putea fi urmatorul: pe clientul nou l-ai convins de calitatea serviciilor tale si decat il mai `aburesti` cu un discount minor pe cand pe cel nou trebuie sa te straduiesti din rasputeri sa il convingi ce e cosmote.

Vezi ca te-ai prins!? ;)

#15
ancapo12

ancapo12

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 06.08.2009

View PostSuperMelon, on 21st September 2009, 20:37, said:

Problema majora este de ce un client nou beneficiaza de discount mai mare decat cel actual care prezinta incredere ??? Raspunsul ar putea fi urmatorul: pe clientul nou l-ai convins de calitatea serviciilor tale si decat il mai `aburesti` cu un discount minor pe cand pe cel nou trebuie sa te straduiesti din rasputeri sa il convingi ce e cosmote.

Eu cred ca este mult mai ieftin (deci mai rentabil) sa tii un client existent decat sa castigi unul nou.

View Postdomnul_ionescu, on 20th September 2009, 15:07, said:

Acum cu portabilitatea, numa de'al dreacu te poți muta pe la fiecare, ca să știe unde le e locul :P


Cum va dati seama care dintre cei pe care-i apelati s-au mutat in alta retea desi numarul a ramas ca fiind in reteaua respectiva?

#16
ancapo12

ancapo12

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 06.08.2009

View Postancapo12, on 23rd September 2009, 11:45, said:

Eu cred ca este mult mai ieftin (deci mai rentabil) sa tii un client existent decat sa castigi unul nou.

Cum va dati seama care dintre cei pe care-i apelati s-au mutat in alta retea desi numarul a ramas ca fiind in reteaua respectiva?

Cum pot verifica din ce retea este un numar? La apelarea unui numar portat, vei auzi un semnal sonor inainte de tonul de apel uzual. Suplimentar puteti afla din ce retea face parte numarul de telefon prin apel gratuit la numarul *177# (vodafone) sau accesand www.portabilitate.ro.

#17
SuperMelon

SuperMelon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,458
  • Înscris: 23.06.2009
Mai bine ar fi ca inainte sa sune telefonul sa spuna o voce: VODAFONE sau COSMOTE :lol:

#18
SuperMelon

SuperMelon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,458
  • Înscris: 23.06.2009
Alta surpriza de la cosmote :lol: Ca sa reziliezi un contract trebuie sa te duci cu 1 luna inainte sa expire perioada contractuala iar procedura de reziliere dureaza: cat credeti? 1 luna :lol:

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate