Fidelizare cosmote de ....
Last Updated: Oct 19 2009 11:37, Started by
SuperMelon
, Sep 16 2009 20:21
·
0
#1
Posted 16 September 2009 - 20:21
Astazi m-am dus intr-un magazin cosmote cu gandul sa imi prelungesc abonamentul si sa imi iau un telefon. Cand cer informatii despre ce primesc la prelungire: surpriza!
Pentru prelungirea contractului pe o perioadă de24de luni cu planul tarifarCOSMOTE FULL OPTION PLUS 100 beneficiezi de o reducere de55 € (din prețul fără TVA) la achiziționarea unui nou telefon mobil sau de creșterea minutelor din abonament cu 25 minute naționale suplimentare lunar. Ceea ce este incredibil este ca un abonat nou despre care cosmote nu stie nimic, nu prezinta incredere are o reducere semnificativ mai mare, iar mie care am platit 24 de luni facturile imi da 55 de E. This is life, this is Romania |
#2
Posted 17 September 2009 - 20:35
ancapo12, on 10th September 2009, 23:50, said: CITAT (SuperMelon @ 10th September 2009, 22:15) Puteti sa va calculati corect subventia acordata la webcare.cosmote.ro va anunt eu pe 29 ca atunci il pot prelungi. Daca este asa cum spune initiatorul topicului ori renunt la cosmote ori fac alt abonament nu este prea greu.. ! Nu este nevoie sa astepti sa-ti calculeze subventia; mergi oricand in magazine, cere o oferta de preturi printata pe care o poti pastra si fa calculele la mai multe telefoane cu o subventie de ex: 70E + TVA, cum a fost a mea. SuperMelon, on 16th September 2009, 21:21, said: Astazi m-am dus intr-un magazin cosmote cu gandul sa imi prelungesc abonamentul si sa imi iau un telefon. Cand cer informatii despre ce primesc la prelungire: surpriza! Pentru prelungirea contractului pe o perioadă de24de luni cu planul tarifarCOSMOTE FULL OPTION PLUS 100 beneficiezi de o reducere de55 € (din prețul fără TVA) la achiziționarea unui nou telefon mobil sau de creșterea minutelor din abonament cu 25 minute naționale suplimentare lunar. Ceea ce este incredibil este ca un abonat nou despre care cosmote nu stie nimic, nu prezinta incredere are o reducere semnificativ mai mare, iar mie care am platit 24 de luni facturile imi da 55 de E. This is life, this is Romania Ma bucur ca te-ai convins E-bill-ul iti functioneaza? |
#3
Posted 18 September 2009 - 09:54
#4
Posted 19 September 2009 - 14:59
Cosmote nu ne f$%@# pe noi cum vor ei.. Asta e de retinut
|
#5
Posted 20 September 2009 - 13:48
SuperMelon, on 18th September 2009, 10:54, said: Nu merge, oricum am reziliat contractul vechi si am facut un 130 nou la care am luat nokia 5130 XpressMusic cu 50 de lei Stii ca ai fi facut o afacere mai buna cu Nokia 6303 sau 5310 la 69 lei!? Cam mult 50 lei pentru 5130 (tinand cont ca este un model entry-level)! Din ce shop l-ai cumparat?! Plus ca daca ai fi facut prelungirea pe CFO130 si nu CFO100 ai fi avut o subventie de 65-68 euro ceea ce ar insemna in jur de 350 lei, adica ai fi dat tot 50 lei pe 5130 la Germanos! Edited by d1ab0l33k, 20 September 2009 - 13:50. |
#6
Posted 20 September 2009 - 14:07
Acum cu portabilitatea, numa de'al dreacu te poți muta pe la fiecare, ca să știe unde le e locul
|
#7
Posted 20 September 2009 - 17:12
#8
Posted 21 September 2009 - 09:42
Scuze de eroarea mea, telefonul este un 5310 nu 5130: http://www.starshop....smusiclarge.jpg - acesta este.
Oricum am facut o afacere buna, telefonul este 599 de lei la liber si eu platesc in 24 de luni 50 de lei/luna adica 1200 de lei din care 600 este telefonul si 600 sunt serviciile adica 130 min nationale, 1500 sms+min in retea. Mi se pare avantajos. |
#9
Posted 21 September 2009 - 09:56
Si eu i-as lua la bataie pe cei de la cosmote. Am primit un sms de la ei ca perioada initiala de contract se apropie de final si prin prelungirea acestuia pot beneficia de avantaje si sa contactez un dealer cosmote pentru mai multe detalii. M-am dus la G....os, unde idiotul ala habar nu avea pe unde sa se uite in calc mi-a zis sa revin dupa 15 minute ca are probl la sistem, probabil ca dupa ce am plecat a dat cateva tel sa afle unde sa se uite. Dupa ce am revenit mi-a zis ca nu poate sa imi comunice informatii pentru ca nu sunt in perioada de maxim 2 luni pana la data de expirare contract. Pai si atunci de ce ma anunta cosmote-ul cu 3 luni inainte??? Oricum, cum a zis un coleg mai devreme ca i-au facut discount 55 euro e binisor, avand in vedere ca pustulica de la magazin mi-a zis ca avantajul de fidelizare consta intr-o reducere la un telef nou in jur de 100ron.
|
#10
Posted 21 September 2009 - 10:14
tavone, on 21st September 2009, 10:56, said: Si eu i-as lua la bataie pe cei de la cosmote. Am primit un sms de la ei ca perioada initiala de contract se apropie de final si prin prelungirea acestuia pot beneficia de avantaje si sa contactez un dealer cosmote pentru mai multe detalii. M-am dus la G....os, unde idiotul ala habar nu avea pe unde sa se uite in calc mi-a zis sa revin dupa 15 minute ca are probl la sistem, probabil ca dupa ce am plecat a dat cateva tel sa afle unde sa se uite. Dupa ce am revenit mi-a zis ca nu poate sa imi comunice informatii pentru ca nu sunt in perioada de maxim 2 luni pana la data de expirare contract. Pai si atunci de ce ma anunta cosmote-ul cu 3 luni inainte??? Oricum, cum a zis un coleg mai devreme ca i-au facut discount 55 euro e binisor, avand in vedere ca pustulica de la magazin mi-a zis ca avantajul de fidelizare consta intr-o reducere la un telef nou in jur de 100ron. Ha,tare faza cu primitul SMS-ului,o mare bila alba De exemplu cei de la Vodafone nu trimit in ruptu capului SMS,nici nu vor sa auda,total exclus sa le aduca aminte clientilor ca le expira contractul si sa beneficieze de reduceri la abonament/telefoane. Edited by cristian0007, 21 September 2009 - 10:19. |
|
#11
Posted 21 September 2009 - 11:01
tavone, on 21st September 2009, 10:56, said: Si eu i-as lua la bataie pe cei de la cosmote. Am primit un sms de la ei ca perioada initiala de contract se apropie de final si prin prelungirea acestuia pot beneficia de avantaje si sa contactez un dealer cosmote pentru mai multe detalii. M-am dus la G....os, unde idiotul ala habar nu avea pe unde sa se uite in calc mi-a zis sa revin dupa 15 minute ca are probl la sistem, probabil ca dupa ce am plecat a dat cateva tel sa afle unde sa se uite. Dupa ce am revenit mi-a zis ca nu poate sa imi comunice informatii pentru ca nu sunt in perioada de maxim 2 luni pana la data de expirare contract. Pai si atunci de ce ma anunta cosmote-ul cu 3 luni inainte??? Oricum, cum a zis un coleg mai devreme ca i-au facut discount 55 euro e binisor, avand in vedere ca pustulica de la magazin mi-a zis ca avantajul de fidelizare consta intr-o reducere la un telef nou in jur de 100ron. Probabil era un om nou sau nu vroia sa-ti faca prelungire! Ce magazin!? |
#12
Posted 21 September 2009 - 14:09
#13
Posted 21 September 2009 - 19:37
Problema majora este de ce un client nou beneficiaza de discount mai mare decat cel actual care prezinta incredere ??? Raspunsul ar putea fi urmatorul: pe clientul nou l-ai convins de calitatea serviciilor tale si decat il mai `aburesti` cu un discount minor pe cand pe cel nou trebuie sa te straduiesti din rasputeri sa il convingi ce e cosmote.
|
#14
Posted 22 September 2009 - 11:08
SuperMelon, on 21st September 2009, 20:37, said: Problema majora este de ce un client nou beneficiaza de discount mai mare decat cel actual care prezinta incredere ??? Raspunsul ar putea fi urmatorul: pe clientul nou l-ai convins de calitatea serviciilor tale si decat il mai `aburesti` cu un discount minor pe cand pe cel nou trebuie sa te straduiesti din rasputeri sa il convingi ce e cosmote. Vezi ca te-ai prins!? |
#15
Posted 23 September 2009 - 10:45
SuperMelon, on 21st September 2009, 20:37, said: Problema majora este de ce un client nou beneficiaza de discount mai mare decat cel actual care prezinta incredere ??? Raspunsul ar putea fi urmatorul: pe clientul nou l-ai convins de calitatea serviciilor tale si decat il mai `aburesti` cu un discount minor pe cand pe cel nou trebuie sa te straduiesti din rasputeri sa il convingi ce e cosmote. Eu cred ca este mult mai ieftin (deci mai rentabil) sa tii un client existent decat sa castigi unul nou. domnul_ionescu, on 20th September 2009, 15:07, said: Acum cu portabilitatea, numa de'al dreacu te poți muta pe la fiecare, ca să știe unde le e locul Cum va dati seama care dintre cei pe care-i apelati s-au mutat in alta retea desi numarul a ramas ca fiind in reteaua respectiva? |
|
#16
Posted 23 September 2009 - 20:18
ancapo12, on 23rd September 2009, 11:45, said: Eu cred ca este mult mai ieftin (deci mai rentabil) sa tii un client existent decat sa castigi unul nou. Cum va dati seama care dintre cei pe care-i apelati s-au mutat in alta retea desi numarul a ramas ca fiind in reteaua respectiva? Cum pot verifica din ce retea este un numar? La apelarea unui numar portat, vei auzi un semnal sonor inainte de tonul de apel uzual. Suplimentar puteti afla din ce retea face parte numarul de telefon prin apel gratuit la numarul *177# (vodafone) sau accesand www.portabilitate.ro. |
#17
Posted 24 September 2009 - 08:15
Mai bine ar fi ca inainte sa sune telefonul sa spuna o voce: VODAFONE sau COSMOTE
|
#18
Posted 07 October 2009 - 07:59
Alta surpriza de la cosmote Ca sa reziliezi un contract trebuie sa te duci cu 1 luna inainte sa expire perioada contractuala iar procedura de reziliere dureaza: cat credeti? 1 luna
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users