Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Inventia secolului din Afganistan?

G84 - pro și contra

Masina de familie,buget 11000-120...

In ce situatii cereti o a doua op...
 DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...

La multi ani @Passenger001!

La multi ani @barbosa1bis!
 La multi ani @MikeSpike!

Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger
 Autorizatie Birou Acte Auto

Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...

M-am culcat cu un tip și apo...
 

Injectoare Dacia Logan 1.5 dci reparatie

- - - - -
  • Please log in to reply
129 replies to this topic

#55
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

 Neohori, on 31st January 2010, 13:35, said:

Au fost probleme cu motoarele de 1,5 60cp la inceput si s-a rezolvat schimbind pompele . Motorul de 1,5 dci acum nu mai are probleme , singurul lucru ce a ramas este sensibilitatea lui la motorina proasta . Am sa cer la vocea clientului ca din vara sa echipeze loganul cu cel mai bun motor diesel din lume , si anume 3.0 twin-turbo de 306 CP de la BMW , asa ca sa moara dusmanii  :D
Aia 60 is 65 de fapt in carte si 63 reali. Iar deceiurile intr-adevar nu mai au probleme. In afara de alea de 65.... si alea de 70.... si alea de 80. Primele dci-uri "adevarate" is alea de 85 care-s si euro4.

#56
Goethe

Goethe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 30.10.2004
Am gasit acest post pe un alt forum si mi se pare destul de potrivit pentru problemele prezentate aici:

 reparatii_injectoare, on 31st January 2010, 14:10, said:

Injectoarele nu se pot reconditiona oricum.

Daca injectoarele ti se strica foarte repede (ele fiind noi) asta inseamna ca problema vine de la motorina, si anume:

1. Nu folosesti un filtru original (filtrele pentru sistemele de injectie Delphi au o granulatie foarte mica si stiu ca pe piata sunt fel de fel de filtre pe care scrie ca merg pe Renault sau Logan dar in realitate acestea nu au granulatia suficient de mica astfel incat sa poata filtra motorina asa cum are nevoie sistemul Delphi).

2. Pompa de injectie este defecta si genereaza pilitura (ºpan). Lucrul acesta, combinat cu faptul ca nu folosesti un filtru adecvat (original) duce la o defectare sigura a injectoarelor.

3. Peste toate cele de mai sus mai vine si faptul ca motorina in Romania este de foarte slaba calitate si lucrul acesta afecteaza sistemele de injectie Delphi care sunt foarte pretentioase (spre deosebire de Bosch care nu necesita o granulatie asa de fina a filtrului de motorina si de aici eu trag concluzia ca nu e asa de pretentios si implicit rezista mai mult).

Ce se poate face in cazul acesta:

1. Mergeti la un service certificat Delphi pentru ca astia au aparatura si tehnologii speciale pentru a repara asa ceva. Eu va pot recomanda unul in Buzau de care am fost foarte multumit.

2. Nu incercati sa le reparati la oricine. Nu fac reparatii de calitate (si asta pentru ca nu au aparatura necesara - care este de altfel si foarte scumpa) si chiar daca iti merge la inceput injectorul, te vei trezi in scurt timp ca ai iarasi probleme si din nou bani aruncati si fel de fel de sfaturi cerute pe forumuri.

3. Kiturile sau tutorialele care va arata cum puteti rezolva lucrul acesta singuri acasa sunt vrajeli ieftine si, implicit, pierdere de timp si bani aruncati aiurea. Ideea este ca odata ce a intrat murdarie in injector - s-a terminat: poti sa ii faci tu orice cu orice kit ca nu o sa mai mearga, deja componentele lui s-au uzat iremediabil.

4. Revin asupra modului in care ar trebui sa decurga o reparatie (si va vorbesc din proprie experienta dupa ce am incercat toate metodele - incepand, normal, de la cele mai ieftine, de care m-am convins ca sunt pierdere de vreme, pana ce le-am reparat la un service Delphi Diesel Point):

a ) Se fac teste pe motorina din rezervor pentru a se determina cauza defectiunii injectoarelor. In cazul in care se gaseste span - e clar: pompa de injectie trebuie schimbata, atfel degeaba repari injectoarele pentru ca imediat se strica la loc
b ) Se curata rezervorul de ºpan (pilitura)
c ) Se repara/reconditioneaza injectoarele (acestea nu se pot repara si calibra decat electronic cu ajutorul unui banc special pe care numai un service autorizat Delphi il poate avea)
d ) Dupa ce calibrarea injectoarelor s-a sfarsit, acest banc atribuie niste coduri pentru fiecare injector iar codurile aceste sunt introduse in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pentru a-i transmite motorului parametrii optimi de functionare a injectorului.

Daca vi se face asa atunci cand vi se repara injectoarele inseamna ca nu ar trebui mai aveti probleme destul de mult timp. Bine intr-un final tot va trebui sa va reparati injectoarele pentru ca uzura fizica nu poate fi evitata, dar este important cate zeci de mii de km faceti pana atunci.

Eu nu sunt un expert dar v-am povestit din propria experienta si cele mai importante lucruri le-am aflat de la ultimul service la care am fost si unde mi-au fost rezolvate si problemele legate de injectoare. Daca va intereseaza, cautati aici: www.endordiesel.ro

Mult succes!


#57
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,258
  • Înscris: 14.02.2007
Multumim de sfaturi!
Deocamdata inca merg injectoarele cred ca au vreo 4 luni de cand s-au schimbat la toate pastilele.

#58
solan

solan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 06.09.2008
Salut baieti!
Dupa ce am bagat vreo 1000 euro in Logan am gasit solutia cea mai simpla!
Pompa de injectie si injectoare de Clio sau Megane aduse direct din Franta (reconditionate in Franta)!
Pe pompa am dat 230 euro si 100 euro/buc de inj de Clio!
Masina functioneaza muuult mai bine decat atunci cand era noua!!
Daca vreti detalii mess solan_1975

#59
Flegmatic

Flegmatic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 508
  • Înscris: 24.06.2008
am la serviciu 2 loganuri mcv 1.5dCi, cumparate de noi care acum au 2 ani vechime. Prima are 170.000, a doua are 245.000 si nu au avut probleme cu injectoarele. Motorina este numai de la Rompetrol

#60
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004

 Flegmatic, on 6th October 2010, 22:14, said:

Prima are 170.000, a doua are 245.000 si nu au avut probleme cu injectoarele. Motorina este numai de la Rompetrol
puteti cinta la ele daca alimentati cu efex

#61
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
Prosteala mai mare n`am auzit.
Adica nu pica un injector de la oricare alta masina diesel si cade la Logan, poti evita lucrul asta daca alimentezi de la rompetrol.
Altceva?
Cum ar fi sa iti iei s500 si sa pice la fel injectoarele, sa fii nevoit sa bagi tot de la rompetrol, pentru ca acolo e mai buna.
Ce drq ma, injectoare proaste, punct.
Asta cu benzinariile e loterie, azi bagi cu apa, maine nu, poimaine mai iei o mizerie,
dar atat timp cat injectorul e de proasta calitate n`o sa te apuci acum sa iei motorina din peco, s`o pui la decantat, de abia apoi o torni in rezervor, nu inainte sa pui un tifon la palnie, sa fii sigur ca nu crapa injectoarele.

#62
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,999
  • Înscris: 06.04.2007
Nu injectoarele, pompa face span si buleste injectoarele.

#63
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Pompa face span daca da de apa, pentru ca nu mai are ungere. Si abia dupa aia se intampla ce-ai zis tu. Insa injectoarele sunt muuuult mai sensibile la motorina de slaba calitate cu un continut mare de parafina. Se infunda si gata.

#64
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,999
  • Înscris: 06.04.2007
De la pompa pleaca totul.
Crezi ca la TDI nu-s sensibile injectoerele? Si uite ca nu crapa cu motorina noastra.
La fel nu crapa hdi-ul de la Peugeot (pt ca n-are Delphi), in schimb tdci-ul de la Ford (hdi identic si la fel) crapa injectoarele din acelasi motiv: Delphi...  :thumbdown:
Cand la Logan nu vor mai pune pompa Delphi (de rahat), atunci vor disparea si problemele legate de injectoare.

Edited by Octavian___, 08 October 2010 - 14:51.


#65
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Mmm, in fine, eu vorbesc din proprie experienta pentru ca am reusit sa stric 2 dci-uri cu motorina "de la rusi", ma rog unul eu personal, iar al doilea, e poveste mai lunga, sa zicem ca tot eu .... Ambele au avut injectoarele colmatate, insa pompele de inalta presiune functioneaza si acum foarte bine. Tu ai citit despre, eu chiar am patit-o ;)

Hdi-urile nu pica pentru ca au injectie Siemens piezo. Cand se defecteaza fluieri in ele ca-n reclama. La dci-uri se mai schimba componente din injector ca au inceput sa se priceapa mecanicii si scapi mai ieftin. Asta la alea vechi, ca astea cum are dci-ul de 110 cai de pe Duster, tot siemens au si daca nu le place motorina se cer inlocuite.

TDi-uri ? La alea vechi merge si motorina de la locomotiva. Dar sunt maxim euro 3 Si au presiune mica in injectoare. Stie "mein auto" ce stie.... La PD-uri ... poate ca n-ai auzit tu, dar se intampla.

Edited by cristi.r, 08 October 2010 - 15:51.


#66
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,999
  • Înscris: 06.04.2007
Motorina de la pompa zic.
De la galeata toate dizalurile au sanse sa se strice.

#67
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
injectoarele cad la PD ori din cauza ca pleznesc (am vazut un set de 4) dar daca le stringeai la loc in chiulasa nu aveau nici pe dracu'

alea de la B6 se ardeau pur si simplu, cred ca de la cablaj sau ceva de genul asta


cunosc un proprietar de dizal cu chiulasa crapata din cauza de motorina (cu prea multa apa) din pompa


cunosc iar un individ posesor de ALH ce alimenta cu motorina de locomotiva: calitate tata...calitate; cit a avut parte de acea sursa, pe aia a mers ;)

(iar pompa cica nu prea cade la astea, din cauza ca un forumist avea una noua de vinzare, la pret bun, si chiar se mira ca nimeni nu il intreba de ea :lol: )

#68
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Exact pe principiul asta merg tddi-urile alea Ford. Nu mai pornea defel. I-a schimbat filtrul de motorina, ca cica era plin de mal si a luat-o "la sfert" ... Am ramas tampit cand am vazut.

#69
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
asta daca are pompa de linga rezervor functionala :lol:

#70
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
E, se schimba si aia ... probabil ...

#71
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
da, normal dar nu e funny sa te lase si nici durata de viata nu e lunga...

#72
dacotec

dacotec

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 13.12.2007
Nu e numai motorina de vina, mai e si criza....cand te duci si alimentezi de 30 de lei si e becul deja aprins, ce racire si ce ungere sa-si mai faca saraca pompa??

Edited by dacotec, 09 October 2010 - 11:33.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate