Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Raiffeisen vs BCR - actualizarea datelor
Last Updated: Mar 31 2010 01:04, Started by
Goofy
, Aug 03 2009 15:16
·
0
#19
Posted 06 August 2009 - 14:12
Poate sunt un client mai atipic, dar nu inteleg sa fiu amenintat pe banii mei. Mai ales cand exista atatea oferte pe piata in momentul de fata...
Cat despre obligatii, nici eu nu imi amintesc sa fi dat cu semnatura pe undeva ca ma oblig sa le trec pragul de cate ori li se scoala lor. |
#20
Posted 06 August 2009 - 15:22
Legislatia BNR si cea contra spalarii banilor pune foarte multa presiune pe banci, obligandu-le sa intre in intimitatea clientilor. In esenta, BNR are pretentii absurde de la banci vizavi de cunoasterea clientelei si verificarea legalitatii tranzactiilor. In consecinta, bancile pica de fazani, initiind tot felul de proceduri stupide care enerveaza clientii.
Edited by overseas, 06 August 2009 - 15:22. |
#21
Posted 06 August 2009 - 15:34
Aham... Se merge pe premisa vinovat pana la proba contrarie.
Cine le pune pe banci sa accepte conditiile astea? Nu au si ei un sindicat ceva? Tre sa faca tot ce zice BNR fara cracnire? |
#22
Posted 06 August 2009 - 15:44
legea aceea de la bnr e legata de spalarea banilor si finantari teroriste si ca bancile vor decide cine sunt acei potentiali clienti "periculosi"
in schimb, bancile au bagat pumnul in gura la toti, sa-i mai caute un pic la ooo, sa vada daca mai traiesc, daca au mai au bani, poate mai pica un card de credit la un papagal venit la "actualizare" |
#23
Posted 06 August 2009 - 17:22
Goofy, on 6th August 2009, 16:34, said: Aham... Se merge pe premisa vinovat pana la proba contrarie. Cine le pune pe banci sa accepte conditiile astea? Nu au si ei un sindicat ceva? Tre sa faca tot ce zice BNR fara cracnire? Te asigur ca bancile nu sunt fericite cu aceste proceduri si nu beneficiaza de pe urma acestora. Din contra, au costuri suplimentare si isi irita clientii in mod inutil. Masurile fac parte dintr-o strategie birocratica de a plasa raspunderea in carca cuiva. Adica statul se face ca face ceva contra spalarii banii si finantarii terorismului. Si ce anume face ? Pai da o lege prin care obliga bancile 'sa nu precupeteasca nici un efort bla bla...' @aeon: daca ai fost abuzat sexual de banci, cum rezulta din postul tau, poti depune reclamatie |
#24
Posted 06 August 2009 - 21:42
Am citit si eu norma aia de curiozitate, si nu am vazut sa scrie in ea pe undeva ca trebuie sa vina omul la banca.
Deci nu ii mai caina, ca si-o fac cu mana lor. Iar despre minunatii de la banca galbena care asa au inteles sa isi cheme clientii la banca cu amenintari, ce pot sa zic... La cat mai putini clienti. |
#25
Posted 07 August 2009 - 10:12
Goofy, inteleg ca dupa parerea ta Raiffaisen a gresit pentru ca a indraznit sa prezinte si informatiile negative (suspendarea contului) in schimb BCR a procedat corect vorbind de premii si sugerand ca daca nu faci actualizarea, singura consecinta va fi ca nu primesti premiul, nici macar nu au considerat important sa dea un termen.
Din pacate acest mod de gandire este unul din cauzele pentru care bancile (si nu numai) incearca sa ascunda informatiile mai putin placute pentru client. |
#26
Posted 12 August 2009 - 08:00
Am primit si eu mesajele astea de la BCR. Ei le-au trimis pe genul, actualizeaza-ti informatiile si poti castiga. Cand am mai dat telefon pe la banca, dupa ce am terminat subiectul ... m-a intrebat daca stiu de campania asta. In fine ... nu inteleg de ce nu se poate face prin online banking ... ca doar e cel mai sigur mod al bancii de a comunica cu clientul. Sa ma deplasez eu la banca, sa stau la coada pentru un formular, e cam trasa de par treaba. Mai ales cei care au Raiff, auzi ... sa doarma ei cu teama ca pierd economiile. Au probleme cu PR-ul astia ... dar si cu securitatea.
|
#27
Posted 12 August 2009 - 09:44
Si eu am primit, de la amandoua.
Din pacate pot sa va spun ca mesajul Raiffeisen este conceput foarte prost. De ce? Pentru ca in momentul in care l-am citit m-am enervat. Ei incep: ai grija ca daca nu faci ce iti spun eu te bat, chem baietii si iti rupem picioarele. Pai, asta e mod de a vorbi cu un client??? Puteau foarte frumos sa spuna: conform bla bla BNR, bla bla... in caz ca nu va prezentati se pot intampla urmatoarele. Cei de la BCR macar nu m-au amenintat cu bataia. Bine, si ei ar fi trebuit sa ma informeze complet, dar macar mesajul lor nu m-a enervat. Asa ca stiu ce fac, imi lichidez afacerile cu Raiffeisen. Si cand ma vor suna sa ma intrebe de ce, le spun ca mesajul lor a fost cauza. Atunci sa il vad pe ala care s-a distrat cand l-a conceput. Daca as putea as lichida afacerile cu toate bancile, dar deocamdata nu pot . |
#28
Posted 12 August 2009 - 21:28
Koal, on 6th August 2009, 14:01, said: Actualizarea asta a datelor a fost ceruta de BNR, nu e vina bancilor ca a fost ceruta, nu stiu ce au de castigat prin masura asta ca nu mi se pare ca impiedica spalarea banilor. Goofy, on 6th August 2009, 22:42, said: Am citit si eu norma aia de curiozitate, si nu am vazut sa scrie in ea pe undeva ca trebuie sa vina omul la banca. Deci nu ii mai caina, ca si-o fac cu mana lor. Iar despre minunatii de la banca galbena care asa au inteles sa isi cheme clientii la banca cu amenintari, ce pot sa zic... La cat mai putini clienti. eu tot nu am primit nici sms, nici mesaj pe serviciul online(in afara de ala din ianuarie)... legea aia totusi extrem de imbecila si cam incalca drepturile fundamentale civile (undeva se mentioneaza ca angajatii bancii se pot duce si verifica unde sta persoana - adica un soi de spionaj)... iar pe unii - cum ar fi banca romaneasca - se pare ca ii fute grija si de "expunerea politica" (termen interpretabil) Potrivit noilor norme interne puse in practica de conducerea de la Banca Romaneasca, ofiterii de credit ar trebui sa se informeze daca clientii sunt persoane implicate in vreo formatiune politica cu statut de membru, daca au calitatea de parlamentari sau de demnitari ai statului. Toti acesti clienti sunt incadrati de catre banca la categoria „persoane expuse politic“, in cod bancar numite prescurtat PEP. Interesant este ca pretentiile gradului de informare al bancilor nu se opreste aici, datele trebuind sa descrie chiar si gradele de rudenie ale clientilor cu eventualii politicieni. Astfel, la aceeasi categorie de persoane expuse politic pot intra rudele apropiate ale politicienilor cum ar fi sotia, copiii sau parintii acestora. Mai mult decat atat. Banca se intereseaza chiar si de prietenii sau partenerii de afaceri ai politicienilor, prin intermediul carora se considera ca ar avea o influenta semnificativa asupra unei companii. Potrivit documentelor de ordin interior ale bancii, in posesia carora ziarul Gardianul a intrat, Banca Romaneasca scoate din aceasta categorie a persoanelor expuse politic clientii care dupa o perioada de un an inceteaza sa mai detina functiile importante in partidele politice ori in institutiile statului http://reclamatieonl...a-politica.html dracu' sa-i ia de retarzi! sper sa se abroge prevederile absurde si abuzive cat mai repede! |
|
#29
Posted 13 August 2009 - 09:18
Pai si daca nu sunt in tara cum pot sa ma duc la ei sa actualizez datele, doar n-o sa fac drum in tara doar pentru asta, ma enerveaza si astia cu normele lor.
M-au enervat(BCR) ca mi-au inchis si e-banking-ul pe care il aveam de 3 ani, pe motiv ca au ei alta aplicatie mai noua si trebuia sa ma duc personal la banca sa fac alt contract si cum n-am putut sa fiu in tara nu s-a putut. Acum ce-or face imi blocheaza conturile daca nu ma duc sa le actualizez datele? E absurd. |
#30
Posted 20 August 2009 - 14:23
acum toata lumea este concentrata pe textul invitatiei...
eu am fost la BCR si am vazut in formularul de semnat precizarea ca "am primit conditiile generale de afaceri ale BCR versiunea x si sunt de acord cu ele". surpriza este ca aceste conditii de afaceri modifica contractul semnat de mine si de catre banca. eu cred ca, cel putin la BCR, exista un substrat la aceasta actualizare a datelor personale. |
#31
Posted 30 August 2009 - 12:48
Eu am fost la BCR, am fost intervievat de o doamna, am primit in final o foaie cu situatia mea financiara, nu am completat nici un formular, nu mi-au fost puse intrebari de genul celor enuntate mai sus (rude in politica sau alte de-astea).
Sper ca doamna a stiut ce a facut si nu o sa ma pomenesc cu conturile blocate. Am pastrat foaia listata de dumneaei pentru reclamatii ulterioare (in caz ca se intampla vre-un pocinog). |
#33
Posted 05 September 2009 - 19:00
Mesaj de la BCR:
Stimata Doamna/ Stimate Domn, Dorim sa va informam ca BCR deruleaza in prezent o campanie de actualizare si completare a informatiilor cu privire la proprii clienti. Aceasta actiune este in conformitate cu Regulamentul BNR 9/2008 privind cunoasterea clientelei si se realizeaza de catre un angajat BCR pe baza actului de identitate numai in prezenta dumneavoastra. Va invitam la oricare din unitatile BCR pentru a va actualiza datele de identificare personale, pana in data de 30 septembrie 2009. In caz contrar, incepand cu aceasta data, accesul la conturile dumneavoastra va fi restrictionat pana la prezentarea la una dintre unitatile BCR si actualizarea datelor personale. Pentru a evita aceasta situatie si pentru a va oferi un argument in plus de a accepta invitatia noastra, va comunicam ca, prin actualizarea datelor de identificare in perioada 29 iunie - 29 august 2009, participati la tombola organizata de BCR si aveti sansa sa castigati, prin tragere la sorti, unul din cele 300 de premii puse in joc - camere foto digitale si telefoane mobile! Va multumim pentru cooperarea si sprijinul acordat in realizarea acestei actiuni, asigurandu-va, ca de fiecare data, de consideratia noastra. Banca Comerciala Romana Bun, deci voi lichida contul si cu asta basta. |
|
#34
Posted 06 September 2009 - 01:34
Fetele de la filiala mea Raiffeisen mereu ma intreaba numarul de telefon si adresa de email. Le-am zis ca nu le dau ca m-am saturat de neserioase =)) Cu faza asta le-am inchis gura de 3 ori la rand
|
#35
Posted 06 September 2009 - 03:21
La BCR a fost total diferit fata de BT. Mi-au dat un formular in care sa bifez niste casute daca sunt de acord ca banca sa ma contacteze in legatura cu noi produse de-ale lor sau de-ale partenerilor lor precum si eventuale promotii. Am bifat NU la toate si asta a fost tot. Acum unde e camera foto digitala si telefonul mobil?
|
#36
Posted 06 September 2009 - 06:47
eu cu aceasta ocazie am incheiat colaborarea cu BT. La Raiffeisen m-au intrebat care este sursa veniturilor mele, firma la care muncesc si parca Jobul pe care il am. Nu m-au intrebat cat castig, ca asta oricum vad ei, ca este cardul de salar . Mai trebuie sa actualizez datele la BCR, unde am creditul. Sa vad cand am timp sa trec pe acolo.
Cu faza asta multe banci au ramas cu clineti mai putini. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users