Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...
 Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...
 Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...
 lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...
 

Servicul clienti 1234 este asigurat doar de robot ?

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#19
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005
Mie mi-au sarit hotii pe geam in casa si mi-au furat doua telefoane la abonament unul pe Orange, altul pe Cosmo, amandoua ale surorii. Daca pe cel de la Orange l-a blocat fara dureri pe net, partea fun a fost la Cosmo. Nu a reusit deloc sa ajunga la operator, iar ea nu folosete netul ptr. mess, forum sau alt mod de socializare.  Asa ca s-a dus la un magazin Internity si au pus-o aia in legatura cu un operator. Altfel ramanea cartela neblocata si acum.

Edited by Materium, 03 August 2009 - 08:54.


#20
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,204
  • Înscris: 08.12.2006

View PostMaterium, on 3rd August 2009, 09:54, said:

Mie mi-au sarit hotii pe geam in casa si mi-au furat doua telefoane la abonament unul pe Orange, altul pe Cosmo, amandoua ale surorii. Daca pe cel de la Orange l-a blocat fara dureri pe net, partea fun a fost la Cosmo. Nu a reusit deloc sa ajunga la operator, iar ea nu folosete netul ptr. mess, forum sau alt mod de socializare.  Asa ca s-a dus la un magazin Internity si au pus-o aia in legatura cu un operator. Altfel ramanea cartela neblocata si acum.
Hai frate ma lasi....tu de numarul  (021)404.1234  , relatii cu clientii , stii? Este pe site-ul Cosmote.ro

Daca suni direct la acel numar, o sa intri direct in legatura cu un operator uman, fara a mai da peste robot (ma rog, daca este aglomerat, astepti ceva timp, dar iti raspunde pana la urma, dupa o asteptare de x minute). Daca erai la ananghie cum spui tu, faceai un efort financiar si sunai pe acel numar care este taxabil in Romtelecom si gata

Nu va mai lamentati atata cu acel robot, exista numarul de fix care nu te mai trece prin robot, daca nu aveti chef de "sapat".

LA toti operatorii exista acest robot, una din explicatii este aceea ca la numarul scurt de RC suna tot felul de indivizi care cer informatii standar, ontrebarile se repeta , de aceea nu are rost sa "deranjezi" si sa ocupi un operator, exista robotul ce-ti da toate informatiile necesare, daca nu le regasesti, de-abia atunci intri cu operatorul uman.....operatorul trebuie sa fie eficient si cu randamnet, nu platesc un operator care sa dea aceeasi informatie de 20 de ori pe zi, sa repete ca papagalul aceleasi cuvinte, el are menirea sa rezolve probleme mai delicate.

#21
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009

View Postcuculea, on 3rd August 2009, 20:08, said:

Nu va mai lamentati atata cu acel robot, exista numarul de fix care nu te mai trece prin robot, daca nu aveti chef de "sapat".
Aaa, faptul ca prin alta retea poti da de un operator cosmote, dar prin cosmote nu, nu e lamentabil. De fapt cred ca poti da de ei si din cosmote daca suni la 021.......... Dar de ce este nevoie sa te scarpini cu mana la cealalata ureche?

Edited by kineceler, 03 August 2009 - 21:19.


#22
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,204
  • Înscris: 08.12.2006

View Postkineceler, on 3rd August 2009, 22:17, said:

Aaa, faptul ca prin alta retea poti da de un operator cosmote, dar prin cosmote nu, nu e lamentabil. De fapt cred ca poti da de ei si din cosmote daca suni la 021.......... Dar de ce este nevoie sa te scarpini cu mana la cealalata ureche?
Poti sa dai de un operator uman si prin 1234, ori stii o scurtatura sa te duca direct la el, ori "sapi" in meniul robotului , ai rabdare , si te duce pana la urma, nu a zis nimeni ca nu se paote.....eu am zis ca la 021 404 1234 (taxare normala in reteaua romtelecom) TE DUCE DIRECT la operator si nu te mai trece prin robot, nu ca la 1234 nu ai avea acces la acesta.

Faptul ca te poarta prin acel robot la numarul 1234, are o explicatie financiara in primul rand, si ceilalti operatori folosesc aceeasi metoda, de ce va legati neaparat de Cosmote in privinta asta???? Nu e cu nimic mai diferit fata de ceilalti operatori la numarul alocat RC.

Edited by cuculea, 03 August 2009 - 21:30.


#23
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005

View Postcuculea, on 3rd August 2009, 20:08, said:

Hai frate ma lasi....tu de numarul  (021)404.1234  , relatii cu clientii , stii? Este pe site-ul Cosmote.ro
De partea asta uitasem, da a dat telefon si a asteptat 10 minute dupa care s-a lasat pagubasa. Personal de numarul asta nu stiam si mi se pare stupid sa retin un numar de fix de la RC Cosmote.
Fie ca iti convine sau nu e un serviciu de rahat, cel putin la Cosmote, la ceilalti nu stiu, sunt ani de cand nu am mai sunat.Ar mai fi tehnicul de la RDS unde de fiecare dat a raspuns operatorul, dar acolo cred ca e un pic diferit am sunat ptr. ca erau probleme cu netul.

#24
Navigatorul

Navigatorul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 14.10.2005
cum activez internetul fără să stau de vorbă cu operatorul? :huh:

că oricum aș încerca nu pot. mi se spune să sun la serviciu clienți dar tot nu reușesc să activez..

Edited by Navigatorul, 04 August 2009 - 09:21.


#25
cmidp

cmidp

    medicine for the brain

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,078
  • Înscris: 02.03.2003

View PostNavigatorul, on 4th August 2009, 10:21, said:

cum activez internetul fără să stau de vorbă cu operatorul? :huh:

că oricum aș încerca nu pot. mi se spune să sun la serviciu clienți dar tot nu reușesc să activez..

http://www.cosmote.r...o...2&ns=-10000

#26
Navigatorul

Navigatorul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 14.10.2005

View Postcmidp, on 4th August 2009, 10:26, said:


Puteți activa acest serviciu atât în momentul abonării sau făcând o cerere la orice magazin COSMOTE sau sunând la 1234.

cu alte cuvinte.. vrei net? mișcă-ți c**ul până la noi la magazin! <_<

Edited by Navigatorul, 04 August 2009 - 09:46.


#27
cmidp

cmidp

    medicine for the brain

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,078
  • Înscris: 02.03.2003

View PostNavigatorul, on 4th August 2009, 10:45, said:

Puteți activa acest serviciu atât în momentul abonării sau făcând o cerere la orice magazin COSMOTE sau sunând la 1234.

cu alte cuvinte.. vrei net? mișcă-ți c**ul până la noi la magazin! <_<

Trimite SMS la 4777 si vezi ce se intampla. Ai uitat ei sa updateze siteul dar teoretic atunci cand iti trimiti setarile automate isi si fac activarea de date.

Just check it.

#28
lepov

lepov

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 464
  • Înscris: 12.07.2005
Una calda, alta rece. Acum 2 zile am activat Roaming-ul pentru un abonament CST. Telefonul il foloseste sotia, care nu prea se baga la chestii de'astea (vorbit cu operatorii, contracte etc.). Eu am o cartela preplatita CST si sun de pe ea la 1234. Surpriza! Cum am ales varianta "sa intrati in legatura cu un operator" cum mi-a raspuns cineva. Nici nu eram pregatit. Cred ca daca mancam in acel moment ma innecam. De obicei puneam telefonul pe difuzor si asteptam. Aici s-a terminat partea "calda". Urmeaza partea rece. Mi-a spus ca am ajuns la personalul dedicat cartelarilor si trebuie sa sun de pe un abonament.
OK. Iau telefonul unui prieten care are abonament pe firma. Sun din nou si apare din nou surpriza. Din nou raspunde repede o voce feminina dar, din nou "am gresit". Telefonul de pe care sunasem era pe firma si eu am ajuns la "Persoane juridice". Mi-a spus ca trebuie sa sun de pe un abonament de persoana fizica. Culmea e ca operatoarea avea acces la datele mele (a si verificat numarul meu in baza lor de date). Cred ca putea sa ma serveasca daca vroia. Am mai facut acest lucru de pe telefon de firma. Mai mult, acum 2 saptamani o colega a sunat de pe telefonul de servici (tot mobil CST) pentru a activa Roaming-ul la abonamentul personal cu care plecase fiica-sa in strainatate.
Aceste apeluri au fost in jurul orelor 11-12 AM, ora normala "de business".

Am ajuns seara acasa si, pe la ora 10 PM, am sunat din nou la 1234 (de data asta de pe telefonul pentru care vroiam Roaming). Dupa "plimbatul" cunoscut prin labirintul robotului (pentru ...apasa ..) am ajuns si la faza cu intratul in legatura cu un opertor. Surprinzator, din nou mi s-a raspuns foarte repede. De data asta s-a si rezolvat (rapid) activarea Roaming-ului. De data asta mi-a fost activat pe perioada nedeterminata (permanent). Pana acum ma intrebau perioada pe care doresc Roaming.

Constat ca s-a "intamplat" ceva la 1234, in sensul ca raspund repede dar sunt cam lipsiti de flexibilitate. Putea sa-mi verifice datele oricare operatoare si sa-mi activeze serviciul.

#29
cristian0007

cristian0007

    Be a real Viber !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,304
  • Înscris: 01.01.2007
Sunt praf !
Dumnezeule,dar aia nu au auzit pana acum de transfer intre departamente ? :huh:
Atat de inapoiati sa fie incat nu pot face un  transfer?  :blink: :wacko:  

Oricum,jalnic...

#30
rohry2k1

rohry2k1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 224
  • Înscris: 28.05.2007

View Postcristian0007, on 14th August 2009, 11:39, said:

Sunt praf !
Dumnezeule,dar aia nu au auzit pana acum de transfer intre departamente ? :huh:
Atat de inapoiati sa fie incat nu pot face un  transfer?  :blink: :wacko:  

Oricum,jalnic...

Du-te tare frate, spune-mi mie la ce operator iti face transferul intre departamente? Eu nu am reusit sa conving la nici un CC sa imi faca transferul intre prepay-abonament-juridic, indiferent de operator. Nici la RDS, nici la Orange, nici la Cosmote. La Vodafone nu am avut ocazia, dar sunt sigur ca e la fel.
Iar praf esti tu frate!

#31
aum

aum

    In sfarsit, NEFUMATOR!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,209
  • Înscris: 06.12.2006
la vodafone merge transferul intre departamente. testat de mine personal.

#32
cristian0007

cristian0007

    Be a real Viber !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,304
  • Înscris: 01.01.2007

View Postrohry2k1, on 14th August 2009, 14:15, said:

Du-te tare frate, spune-mi mie la ce operator iti face transferul intre departamente? Eu nu am reusit sa conving la nici un CC sa imi faca transferul intre prepay-abonament-juridic, indiferent de operator. Nici la RDS, nici la Orange, nici la Cosmote. La Vodafone nu am avut ocazia, dar sunt sigur ca e la fel.
Iar praf esti tu frate!

Daca habar nu ai despre ce vorbesti,mai bine taci si sterge-ti postul  :wallbash:
Operatorul se numeste Vodafone,sunt client vechi la ei si iti fac transferul fara nici o problema.

#33
rohry2k1

rohry2k1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 224
  • Înscris: 28.05.2007

View Postcristian0007, on 14th August 2009, 16:55, said:

Daca habar nu ai despre ce vorbesti,mai bine taci si sterge-ti postul  :wallbash:
Operatorul se numeste Vodafone,sunt client vechi la ei si iti fac transferul fara nici o problema.

Atunci cara-te pe topicul Vodafone si transfera-te cat vrei!

Nu inteleg care e problema ta cu CC Cosmote daca tu esti client Vodafone; sau doar ai postat doar sa arunci aiurea cu rahat?

Edited by rohry2k1, 14 August 2009 - 16:02.


#34
cristian0007

cristian0007

    Be a real Viber !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,304
  • Înscris: 01.01.2007
Tot n-ai inteles, la altii se poate si nu isi bat joc de clienti in halul asta,si nu arunc cu rahat in nimeni ci doar relatez o magarie.

#35
AlxMAX

AlxMAX

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 468
  • Înscris: 04.10.2007
Mda, din păcate m-am lovit și eu de problemele lui 1234. Din pură curiozitate, să văd dacă este propus în meniu, mai adineauri am dat telefon acolo, am format 1 - 4 la interval de vreo 2 secunde și după ce am ascultat o grămadă de mesaje promoționale mi-a prezentat și meniul. La sfârșit spune că poți intra în contact cu un operator uman dacă apeși și 0. Cine nu știe să tasteze 1 - 4 - 0 se pierde prin meniuri și-și pierde răbdarea. Ar fi interesantă o organigramă a serviciului!  ;)

Referitor la activarea serviciului Wireless Internet, am fost la un magazin Germanos pentru că nu mai aveam răbdare să mai navighez prin meniurile lui 1234 și ăia m-au trimis înapoi la ... serviciul de relații cu clienții, 1234! De data asta eram înarmat cu informația prețioasă: 1 - 4 - 0! Combinația magică!

Ce se aude cu 3G-ul pe care l-au achiziționat odată cu Zapp?

#36
evertek

evertek

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 06.10.2008

View Postaum, on 14th August 2009, 16:51, said:

la vodafone merge transferul intre departamente. testat de mine personal.
la Vodafone iti face transfer la fel si la Zapp...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate