Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Servicul clienti 1234 este asigurat doar de robot ?
Last Updated: Jan 19 2013 18:43, Started by
iordanca
, Jul 31 2009 11:31
·
0
#1
Posted 31 July 2009 - 11:31
Am incercat atat eu cat si alti prieteni sa apelam 1234 pentru diferite probleme si este doar robotul. Indiferent in ce meniu apas 0 nu ma trimite la operator.
Consider asta o jignire imensa la adresa clientului, mai ales ca nu am facturi mici .... |
#2
Posted 31 July 2009 - 11:35
iordanca, on 31st July 2009, 12:31, said: Am incercat atat eu cat si alti prieteni sa apelam 1234 pentru diferite probleme si este doar robotul. Indiferent in ce meniu apas 0 nu ma trimite la operator. Consider asta o jignire imensa la adresa clientului, mai ales ca nu am facturi mici .... Tasteaza 1234 1-4-0 |
#3
Posted 31 July 2009 - 11:43
Bun , multumesc.
Vin insa s intreb este normal ca eu ca si utilizator sa platesc niste servicii iar suportul lor sa fie asigurat de un robot ? Este normal sa nu existe posibilitatea in fiecare meniu de transfer la operator ? ANRC-ul stie despre asta ? Este legal asa ceva ? |
#4
Posted 31 July 2009 - 11:50
Suna la 1234.
Asteapta 5 secunde sa zica robotul mesajul de inceput. Formeaza 121110 si vei intra in legatura cu un consultant. |
#5
Posted 31 July 2009 - 11:50
iordanca, on 31st July 2009, 12:43, said: Bun , multumesc. Vin insa s intreb este normal ca eu ca si utilizator sa platesc niste servicii iar suportul lor sa fie asigurat de un robot ? Este normal sa nu existe posibilitatea in fiecare meniu de transfer la operator ? ANRC-ul stie despre asta ? Este legal asa ceva ? |
#6
Posted 31 July 2009 - 11:54
#7
Posted 31 July 2009 - 18:12
Si cei care nu intra pe softpedia de unde stiu cum sa dea de domnii de la RC? Nu vor sa fie deranjati?
|
#8
Posted 31 July 2009 - 18:39
Nu vreau sa comentez foarte multe la acest topic. Intr-adevar poate fi inchis, din mai multe motive
Asta e din categoria "my precioussss" Edited by wfnse, 31 July 2009 - 18:40. |
#9
Posted 31 July 2009 - 18:57
Sa fie inchis de ce ? Nu este normal ca lumea sa fie informata despre cum operatorul Cosmote isi trateaza clientii ?
Pai scuze, am criticat RDS si il critic in continuarea dar la acest capitol este de 10 ori peste Cosmote care pur si simplu isi bate joc de clienti si de banii lor punand la dispozitia lor un robot. Astept sa primesc un raspuns pana luni , am facut reclamatie scrisa, daca luni nu am acest raspuns la ora 17 merg la alt operator si depun cererea de portare. M-am enervat foarte rau azi cand am frunzarit acel meniu 30 minute si apasam in disperare 0 si nimic. Tata pe Vodafone cand suna la *222 intra direct operatorul, nu meniuri si alte chestii. De ce se poate la Vodafone ? De ce la Orange exista un numar special pentru clientii cu facturi mari , parca gold se numeste la ei ? Eu aveam 456 sau ceva de genul ? Raspundea in cateva secunde...... De ce la Cosmote suntem tratati in acest fel? Au inceput sa scada veniturile si vor sa faca economie si au mai dat afara din oamenii de la RC ? Zamfirescu983, on 31st July 2009, 12:54, said: Propun ca topicul sa fie inchis deoarece a pornit de la o confuzie a userului. La Relatii Clienti lucreaza destui consultanti, nu numai "roboti". Tre` doar sa stii cum sa dai de ei. Super. Dar de ce nu scrie pe contract si cum se face asta ? Nu e problema luni am depus cererea de portare.....asta le rezolva pe toate. Edited by iordanca, 31 July 2009 - 18:55. |
#10
Posted 31 July 2009 - 19:17
Am patit-o si eu!Dupa ce m-am "invartit" prin meniul lor,am sunat pe numarul de fix,intrand instant in convorbire cu un operator!Adevarul e, ca lumea se cam chinuie,in acest sens!
|
|
#11
Posted 31 July 2009 - 20:21
iordanca, on 31st July 2009, 19:57, said: Sa fie inchis de ce ? Nu este normal ca lumea sa fie informata despre cum operatorul Cosmote isi trateaza clientii ? Pai scuze, am criticat RDS si il critic in continuarea dar la acest capitol este de 10 ori peste Cosmote care pur si simplu isi bate joc de clienti si de banii lor punand la dispozitia lor un robot. Flavia nemultumita de Cosmote si cu cerere de portare. Asta e caz unic in istoria forumului softpedia. |
#12
Posted 31 July 2009 - 20:23
si la mine raspunde din prima nu trebuie sa tastez nimic
|
#13
Posted 31 July 2009 - 20:37
Rog moderatorii sa inchida acest thread.
Spune-mi si mie super-iordanca vietzii la care operator intri instant in convorbire cu un consultant fara sa intri printr-un milion de meniuri. De ce arunci cu rahat aiurea? Nu te-ai saturat ? |
#14
Posted 31 July 2009 - 20:45
alxemanuel, on 31st July 2009, 20:23, said: si la mine raspunde din prima nu trebuie sa tastez nimic da, daca esti angajat Cosmote sau Romtelecom. rohry2k1, on 31st July 2009, 20:37, said: Rog moderatorii sa inchida acest thread. Spune-mi si mie super-iordanca vietzii la care operator intri instant in convorbire cu un consultant fara sa intri printr-un milion de meniuri. De ce arunci cu rahat aiurea? Nu te-ai saturat ? Nu arunc cu rahat dar lumea trebuie sa fie informata corect. Asta inseamna ca inainte sa zica omul "mama ce ieftin este" sa stie si ce se poate intampla daca suna la RC. Nici la Orange si nici la Vodafone nu ma trece instant, dar daca intru intr-un meniu si ascult 5 secunde ce spune robotul si apas 0 ma trimite la operator. RCS nici macar nu are robot, te trece direct la operator , nota 10 pentru ei la faza asta. Romtelecom la fel, asculti daca vrei, daca nu apesi o tasta si ai ajuns la operator. La Cosmote in schimb trebuie sa ascultam acel robot si sa multumim cu poezia ..... Edited by iordanca, 31 July 2009 - 20:46. |
#15
Posted 31 July 2009 - 20:48
|
#16
Posted 31 July 2009 - 20:51
Cumva Relatii Clienti, a introdus meniu si in limba maghiara? Mai are sa faca si in tiganeste si suntem cei mai bilingvi-trilingvi!!!
|
#17
Posted 01 August 2009 - 19:02
Deci pana la urma cum se poate rezolva aceasta problema?! e inadmisibil...stau de o ora si zapez pe meniul ala nenorocit, asta-i bataie de joc...pur si simplu nu se face asa ceva, sper sa se ia masuri drastice curand...pai nici de abonati nu le pasa, pai nu datorita noua au realizat atatea? nu noi ii finantam? cu ce dracu ne rasplatesc?! Oare de ce ma supar...doar e vorba de Romania...nimic nu se mai face bine in tzara asta, mi-e scarba de tot ce vad, si am vazut destule...e tara in care nimic nu se va schimba...in BINE, voi pleca in curand si am milioane de motive pt a o face. Multa bafta in tzara in care prostia si lacomia domina. Pacat de tzarisoara asta totusi
|
#18
Posted 01 August 2009 - 20:58
iordanca, on 31st July 2009, 19:57, said: Sa fie inchis de ce ? Nu este normal ca lumea sa fie informata despre cum operatorul Cosmote isi trateaza clientii ? Edited by kineceler, 01 August 2009 - 21:08. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users