Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...
 

Servicul clienti 1234 este asigurat doar de robot ?

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#1
iordanca

iordanca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 18.07.2009
Am incercat atat eu cat si alti prieteni sa apelam 1234 pentru diferite probleme si este doar robotul. Indiferent in ce meniu apas 0 nu ma trimite la operator.


Consider asta o jignire imensa la adresa clientului, mai ales ca nu am facturi mici ....

#2
PHOENIX_GUARDIAN

PHOENIX_GUARDIAN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 763
  • Înscris: 25.02.2009

View Postiordanca, on 31st July 2009, 12:31, said:

Am incercat atat eu cat si alti prieteni sa apelam 1234 pentru diferite probleme si este doar robotul. Indiferent in ce meniu apas 0 nu ma trimite la operator.


Consider asta o jignire imensa la adresa clientului, mai ales ca nu am facturi mici ....
:mellow:
Tasteaza 1234  1-4-0

#3
iordanca

iordanca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 18.07.2009
Bun , multumesc.

Vin insa s intreb este normal ca eu ca si utilizator sa platesc niste servicii iar suportul lor sa fie asigurat de un robot ?
Este normal sa nu existe posibilitatea in fiecare meniu de transfer la operator ?
ANRC-ul stie despre asta ? Este legal asa ceva ?

#4
Zamfirescu983

Zamfirescu983

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 62
  • Înscris: 22.07.2009
Suna la 1234.

Asteapta 5 secunde sa zica robotul mesajul de inceput.


Formeaza 121110 si vei intra in legatura cu un consultant.

#5
PHOENIX_GUARDIAN

PHOENIX_GUARDIAN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 763
  • Înscris: 25.02.2009

View Postiordanca, on 31st July 2009, 12:43, said:

Bun , multumesc.

Vin insa s intreb este normal ca eu ca si utilizator sa platesc niste servicii iar suportul lor sa fie asigurat de un robot ?
Este normal sa nu existe posibilitatea in fiecare meniu de transfer la operator ?
ANRC-ul stie despre asta ? Este legal asa ceva ?
La mine raspunde din prima  :huh:

#6
Zamfirescu983

Zamfirescu983

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 62
  • Înscris: 22.07.2009

View Postiordanca, on 31st July 2009, 12:43, said:

ANRC-ul stie despre asta ? Este legal asa ceva ?

Propun ca topicul sa fie inchis deoarece a pornit de la o confuzie a userului.

La Relatii Clienti lucreaza destui consultanti, nu numai "roboti".  :)  Tre` doar sa stii cum sa dai de ei.

#7
Laur1975

Laur1975

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 22.07.2006
Si cei care nu intra pe softpedia de unde stiu cum sa dea de domnii de la RC? Nu vor sa fie deranjati?

#8
wfnse

wfnse

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,956
  • Înscris: 12.06.2007
Nu vreau sa comentez foarte multe la acest topic. Intr-adevar poate fi inchis, din mai multe motive  -_-
Asta e din categoria "my precioussss"

Edited by wfnse, 31 July 2009 - 18:40.


#9
iordanca

iordanca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 18.07.2009
Sa fie inchis de ce ? Nu este normal ca lumea sa fie informata despre cum operatorul Cosmote isi trateaza clientii ?

Pai scuze, am criticat RDS si il critic in continuarea dar la acest capitol este de 10 ori peste Cosmote care pur si simplu isi bate joc de clienti si de banii lor punand la dispozitia lor un robot.

Astept sa primesc un raspuns pana luni , am facut reclamatie scrisa, daca luni nu am acest raspuns la ora 17 merg la alt operator si depun cererea de portare.
M-am enervat foarte rau azi cand am frunzarit acel meniu 30 minute si apasam in disperare 0 si nimic.

Tata pe Vodafone cand suna la *222 intra direct operatorul, nu meniuri si alte chestii. De ce se poate la Vodafone ? De ce la Orange exista un numar special pentru clientii cu facturi mari , parca gold se numeste la ei ? Eu aveam 456 sau ceva de genul ? Raspundea in cateva secunde......

De ce la Cosmote suntem tratati in acest fel? Au inceput sa scada veniturile si vor sa faca economie si au mai dat afara din oamenii de la RC ?

View PostZamfirescu983, on 31st July 2009, 12:54, said:

Propun ca topicul sa fie inchis deoarece a pornit de la o confuzie a userului.

La Relatii Clienti lucreaza destui consultanti, nu numai "roboti".  :)  Tre` doar sa stii cum sa dai de ei.

Super. Dar de ce nu scrie pe contract si cum se face asta ?

Nu e problema luni am depus cererea de portare.....asta le rezolva pe toate.

Edited by iordanca, 31 July 2009 - 18:55.


#10
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,585
  • Înscris: 12.03.2006
Am patit-o si eu!Dupa ce m-am "invartit" prin meniul lor,am sunat pe numarul de fix,intrand instant in convorbire cu un operator!Adevarul e, ca lumea se cam chinuie,in acest sens! :puke:

#11
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007

View Postiordanca, on 31st July 2009, 19:57, said:

Sa fie inchis de ce ? Nu este normal ca lumea sa fie informata despre cum operatorul Cosmote isi trateaza clientii ?

Pai scuze, am criticat RDS si il critic in continuarea dar la acest capitol este de 10 ori peste Cosmote care pur si simplu isi bate joc de clienti si de banii lor punand la dispozitia lor un robot.
Nu pot sa cred...
Flavia nemultumita de Cosmote si cu cerere de portare.
Asta e caz unic in istoria forumului softpedia.

#12
alxemanuel

alxemanuel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 346
  • Înscris: 28.12.2007
si la mine raspunde din prima nu trebuie sa tastez nimic

#13
rohry2k1

rohry2k1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 224
  • Înscris: 28.05.2007
Rog moderatorii sa inchida acest thread.

Spune-mi si mie super-iordanca vietzii la care operator intri instant in convorbire cu un consultant fara sa intri printr-un milion de meniuri.
De ce arunci cu rahat aiurea? Nu te-ai saturat ?

#14
iordanca

iordanca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 18.07.2009

View Postalxemanuel, on 31st July 2009, 20:23, said:

si la mine raspunde din prima nu trebuie sa tastez nimic

da, daca esti angajat Cosmote sau Romtelecom.

View Postrohry2k1, on 31st July 2009, 20:37, said:

Rog moderatorii sa inchida acest thread.

Spune-mi si mie super-iordanca vietzii la care operator intri instant in convorbire cu un consultant fara sa intri printr-un milion de meniuri.
De ce arunci cu rahat aiurea? Nu te-ai saturat ?

Nu arunc cu rahat dar lumea trebuie sa fie informata corect. Asta inseamna ca inainte sa zica omul "mama ce ieftin este" sa stie si ce se poate intampla daca suna la RC.

Nici la Orange si nici la Vodafone nu ma trece instant, dar daca intru intr-un meniu si ascult 5 secunde ce spune robotul si apas 0 ma trimite la operator. RCS nici macar nu are robot, te trece direct la operator , nota 10 pentru ei la faza asta.

Romtelecom la fel, asculti daca vrei, daca nu apesi o tasta si ai ajuns la operator.

La Cosmote in schimb trebuie sa ascultam acel robot si sa multumim cu poezia .....

Edited by iordanca, 31 July 2009 - 20:46.


#15
wfnse

wfnse

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,956
  • Înscris: 12.06.2007

View Postdanutz1, on 31st July 2009, 21:21, said:

Nu pot sa cred...
Flavia nemultumita de Cosmote si cu cerere de portare.
Asta e caz unic in istoria forumului softpedia.
Exactly my point. Imi pare rau, dar  :puke:

#16
planner26

planner26

    European sadea

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,824
  • Înscris: 15.03.2009
Cumva Relatii Clienti, a introdus meniu si in limba maghiara? Mai are sa faca si in tiganeste si suntem cei mai bilingvi-trilingvi!!!

#17
atheus24

atheus24

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 396
  • Înscris: 05.05.2009
Deci pana la urma cum se poate rezolva aceasta problema?! e inadmisibil...stau de o ora si zapez pe meniul ala nenorocit, asta-i bataie de joc...pur si simplu nu se face asa ceva, sper sa se ia masuri drastice curand...pai nici de abonati nu le pasa, pai nu datorita noua au realizat atatea? nu noi ii finantam? cu ce dracu ne rasplatesc?! Oare de ce ma supar...doar e vorba de Romania...nimic nu se mai face bine in tzara asta, mi-e scarba de tot ce vad, si am vazut destule...e tara in care nimic nu se va schimba...in BINE, voi pleca in curand si am milioane de motive pt a o face. Multa bafta in tzara in care prostia si lacomia domina. Pacat de tzarisoara asta totusi

#18
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009

View Postiordanca, on 31st July 2009, 19:57, said:

Sa fie inchis de ce ? Nu este normal ca lumea sa fie informata despre cum operatorul Cosmote isi trateaza clientii ?
Calmeaza-te tanti. I-au dat afara pe incompetenti. In maxim o saptamana DT va aduce oameni super instruiti pentru relatii cu clientii. Tocmai din nemtia. Ti se va raspunde la apel cu GUTEN TAG. Sau poate nu...

Edited by kineceler, 01 August 2009 - 21:08.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate