Bucurestii de altadata
Last Updated: Apr 26 2024 19:10, Started by
ciureanuc
, Jul 14 2009 09:10
·
50
#8227
Posted 27 March 2024 - 10:43
#8228
Posted 27 March 2024 - 14:30
Bine că nu ai ajuns pe o stradă pavată cu pietre de râu
Transportul în comun a fost problematic la ore de vârf în Bucureşti, mai ales în zonele cu mulţi angajaţi. Cum e cu Pipera azi. Numai că în anii '80 au început şi tăierile de fonduri, deci s-a nasolit şi mai mult transportul în comun. Plus că pe atunci nu erau aşa de mult maşini în Bucureşti - acum sunt prea multe. Ziceam de Pipera. Pe unde sunt făcute parte din pozele alea, încă nu exista magistrala de metrou M2, deci autobuzele erau foarte aglomerate. Metroul a ajutat cu mult, dar din păcate, după introducerea lui, unele trasee I.T.B. au fost desfiinţate, pe motiv că e metrou, mentalitate păguboasă ce mai persistă şi azi. Refacerea transportului în comun a durat mult prea mult şi încă nu e gata. Despre ce a fost industria Bucureşteană, nu am chef să comentez acuma. Edited by djl, 27 March 2024 - 14:32. |
#8229
Posted 31 March 2024 - 06:48
#8230
Posted 02 April 2024 - 10:25
Poza cu facuta dinspre strada Batistei catre actualul Bd. Nicolae Balcescu. Cu vedere spre blocul cu actualul restaurant Pescarul.
Probabil finalul anilor ''30. Attached Files |
#8231
Posted 02 April 2024 - 11:00
Cred că a mai fost postată. Mă gândesc dacă era un eveniment, că erau prea multe maşini în trafic pentru vremurile alea.
Istorii Britanice în Bucureşti: https://www.istoriib...inbucuresti.ro/ Bogotta, pe 26 martie 2024 - 14:14, a scris:
O mica istorie a ROMFELT , prima si singura fabrica da pasla tehnica care a fiintat si inca fiinteaza in Romania, respectiv Bucuresti https://youtu.be/laK...bhHHHq_ty-2HfNH Am ajuns şi eu la acel clip, fără să intru pe link-ul dat de tine. Unul dintre cazurile fericite în care chiar a fost relocată fabrica. a_user, pe 31 martie 2024 - 06:48, a scris: Nu ştiam de ce e aşa. Reuşita arhitecturală e bună, funcţional, nu prea. Pe Bd. Unirii s-a turnat direct asfalt peste acel pavaj, dar după 1991. Când au făcut pasajul, s-a desfiinţat ieşirea de metrou dinspre Blocurile Sitraco. Mai rău a fost că o dată cu metroul s-au desfiinţat troleibuzele pe Axa Nord - Sud. Acum merg doar până la P-ţa Uniirii, refacere din 201x. Idioţii care au făcut pasajul de la P-ţa Sudului au scos posibilitatea unui cap de linie pentru troleibuze... deci nu mai poate exista doar o linie locală de Cart. Berceni... Despre alte aberaţii făcute mai decât a la Ceauşescu, nu are rost să scriu... |
#8232
Posted 02 April 2024 - 14:41
#8233
Posted 04 April 2024 - 08:24
djl, on 02 aprilie 2024 - 11:00, said:
Cred că a mai fost postată. Mă gândesc dacă era un eveniment, că erau prea multe maşini în trafic pentru vremurile alea. Istorii Britanice în Bucureşti: https://www.istoriib...inbucuresti.ro/ Am ajuns şi eu la acel clip, fără să intru pe link-ul dat de tine. Unul dintre cazurile fericite în care chiar a fost relocată fabrica. Nu ştiam de ce e aşa. Reuşita arhitecturală e bună, funcţional, nu prea. Pe Bd. Unirii s-a turnat direct asfalt peste acel pavaj, dar după 1991. Când au făcut pasajul, s-a desfiinţat ieşirea de metrou dinspre Blocurile Sitraco. Mai rău a fost că o dată cu metroul s-au desfiinţat troleibuzele pe Axa Nord - Sud. Acum merg doar până la P-ţa Uniirii, refacere din 201x. Idioţii care au făcut pasajul de la P-ţa Sudului au scos posibilitatea unui cap de linie pentru troleibuze... deci nu mai poate exista doar o linie locală de Cart. Berceni... Despre alte aberaţii făcute mai decât a la Ceauşescu, nu are rost să scriu... F probabil ca ieșirea aia sa se fi desființat din cauza ca acolo e ambasada Israel. Poate nu convenea, poate a fost perceput ca risc de securitate, poate, poate. A fost si o discuție cu o parcare amenajata ilegal acum ceva timp tot acolo si tot cauzata de acea ambasada. Cam penibil. |
#8234
Posted 08 April 2024 - 06:14
Locuinţe pentru ceferişti în cartierul Griviţa: Parcelarea Steaua (Răzvan Voinea, Dana Dolghin, Locuinţe pentru ceferişti în cartierul Griviţa: Parcelarea Steaua)
https://atelier.lite...8WYK60ta9TtC9H4 |
#8235
Posted 08 April 2024 - 12:18
Am locuit 25 de ani pe aleea paralela cu Feroviarilor.
Blocul e cam pe unde e cosul asta de fum. 04_Foto_de_pe_strada_Ionescu_paralela_cu_strada_Feroviarilor.jpg 234.88K 19 downloads Acum inteleg de ce cand au facut studiul geo pentru caminul aferent liceului Aurel Vlaicu, pamntul scos mirosea a petrol. |
#8236
Posted 08 April 2024 - 16:05
Cred că mai degrabă păcură, că asta se folosea la cazanele de încălzire. Locomotivele din România foloseau cărbune + păcură... nu ştiu de ce. Centrala aia ce deservea.... şcoala sau şi cartierul?
Mă întreb dacă mai există pe undeva centrală de bloc originală din anii '30. Chiar dacă trecută pe gaz. Calorifere originale am mai văzut, dar centrale nu. Alea ţepene erau cu elemenţi din calorifer. Pe undeva au tăiat una pe păcură, dar nu am reuşit să văd ce era înainte de a o tăia... mirosea rău după ce au tăiat şi cazanul. Unele clădiri aveau injectoare automate comandate cu termostat. La cele care aveau centrală de clădire, se mai vede uneori ţeava de alimentare. Încălzirea centrală era un lux. |
|
#8237
Posted 08 April 2024 - 17:20
Cosul e de la Rafinaria Steaua Roamana care a functionat acolo, nu de la vreo centrala.
|
#8239
Posted 09 April 2024 - 06:28
#8240
Posted 11 April 2024 - 15:55
Probabil s-a mutat la Campina.Numele steaua Romana apare pe harta.
|
#8241
Posted 15 April 2024 - 07:09
|
#8242
Posted 15 April 2024 - 10:03
Chiar anul cu Tezele din Iulie
Pe unde să fie la 1:07, 1:11, 2:24; 2:50 - aici e cumva intresecţia Str. Traian şi Bd. Republicii (porţiune azi Bd. Pache Protopopescu)? |
#8243
Posted 15 April 2024 - 10:56
1. Piata I.C. Bratianu - anul 1935
2. Cartierul Cotroceni - anul 1955 - pe ce strada trecea oare linia de tramvai ? 3. Libraria MIhai Eminescu - anii ''60 Attached Files |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users