Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
kawasaki zx6r probleme
Ultima postare: iun 02 2009 11:48, Inițiat de
razvanfor
, mai 31 2009 14:58
·
0
#1
Publicat: 31 mai 2009 - 14:58
buna ziua.. am si eu o problema cu un kawa zx6r din 99 .. cand merg incet adik fara sa plec tare la semafor sau sa accelerez brus.. nu se apinde bec ulei.. in schimb cum bag cum bag mana in gaz m,ai puternic sa depasesc se aprinde becul fara a merge motorul sacadat si nivelul la ulei este ok...ce imi recomandatzi .. poate trage aer fals pe undeva .. sau garnitura chiuluasa?? astept recomandari .. multumesc anticipat
|
#2
Publicat: 31 mai 2009 - 21:01
In primul rand iti recomand pana remediezi problema sa nu mai mergi cu ea pt. ca uzezi motorul urat tare daca nu ai ungere iar refacutul unui motor de motocicleta e avere curata.
2. Verifica nivelul uleiului (banuiesc ca ai o fereastra de control), cu motocicleta in plan vertical. 3. Daca pasul 2 nu da roade: faci ce scrie si in carte, adica verifica presiunea debitata de pompa de ulei (consulta manualul motocicletei, sigur scrie undeva procedura). P.S. Daca nu esti sigur de calitatea uleiului sau vechimea lui schimba-l urgent cu ulei de care scrie in manual (specificatii), plus un filtru. Poate este uleiul f. uzat, si-a pierdut vascozitatea si nu mai are proprietati de ungere. Astfel se aprinde si martorul din bord (caz real). |
#3
Publicat: 01 iunie 2009 - 17:16
Solvogn, on 31st May 2009, 22:01, said: In primul rand iti recomand pana remediezi problema sa nu mai mergi cu ea pt. ca uzezi motorul urat tare daca nu ai ungere iar refacutul unui motor de motocicleta e avere curata. 2. Verifica nivelul uleiului (banuiesc ca ai o fereastra de control), cu motocicleta in plan vertical. 3. Daca pasul 2 nu da roade: faci ce scrie si in carte, adica verifica presiunea debitata de pompa de ulei (consulta manualul motocicletei, sigur scrie undeva procedura). P.S. Daca nu esti sigur de calitatea uleiului sau vechimea lui schimba-l urgent cu ulei de care scrie in manual (specificatii), plus un filtru. Poate este uleiul f. uzat, si-a pierdut vascozitatea si nu mai are proprietati de ungere. Astfel se aprinde si martorul din bord (caz real). |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi