Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta

Here goes nothing
 BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?
 Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...
 Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...
 

kawasaki zx6r probleme

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
3 răspunsuri în acest subiect

#1
razvanfor

razvanfor

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 12
  • Înscris: 15.12.2006
buna ziua.. am si eu o problema cu un kawa zx6r din 99 .. cand merg incet adik fara sa plec tare la semafor sau sa accelerez brus.. nu se apinde bec ulei.. in schimb cum bag cum bag mana in gaz m,ai puternic sa depasesc se aprinde becul fara a merge motorul sacadat si  nivelul la ulei este ok...ce imi recomandatzi .. poate trage aer fals pe undeva .. sau garnitura chiuluasa?? astept  recomandari .. multumesc anticipat

#2
Solvogn

Solvogn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 177
  • Înscris: 17.10.2007
In primul rand iti recomand pana remediezi problema sa nu mai mergi cu ea pt. ca uzezi motorul urat tare daca nu ai ungere iar refacutul unui motor de motocicleta e avere curata.
2. Verifica nivelul uleiului (banuiesc ca ai o fereastra de control), cu motocicleta in plan vertical.
3. Daca pasul 2 nu da roade:  faci ce scrie si in carte, adica verifica presiunea debitata de pompa de ulei (consulta manualul motocicletei, sigur scrie undeva procedura).

P.S. Daca nu esti sigur de calitatea uleiului sau vechimea lui schimba-l urgent cu ulei de care scrie in manual (specificatii), plus un filtru. Poate este uleiul f. uzat, si-a pierdut vascozitatea si nu mai are proprietati de ungere. Astfel se aprinde si martorul din bord (caz real).

#3
razvanfor

razvanfor

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 12
  • Înscris: 15.12.2006

 Solvogn, on 31st May 2009, 22:01, said:

In primul rand iti recomand pana remediezi problema sa nu mai mergi cu ea pt. ca uzezi motorul urat tare daca nu ai ungere iar refacutul unui motor de motocicleta e avere curata.
2. Verifica nivelul uleiului (banuiesc ca ai o fereastra de control), cu motocicleta in plan vertical.
3. Daca pasul 2 nu da roade:  faci ce scrie si in carte, adica verifica presiunea debitata de pompa de ulei (consulta manualul motocicletei, sigur scrie undeva procedura).

P.S. Daca nu esti sigur de calitatea uleiului sau vechimea lui schimba-l urgent cu ulei de care scrie in manual (specificatii), plus un filtru. Poate este uleiul f. uzat, si-a pierdut vascozitatea si nu mai are proprietati de ungere. Astfel se aprinde si martorul din bord (caz real).
pana la urma lam bagat in sevice...  ..abia astept sa imi spuna ce are... oricum ms pt sfat.. :thumbup:

#4
Solvogn

Solvogn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 177
  • Înscris: 17.10.2007

 razvanfor, on 1st June 2009, 18:16, said:

pana la urma lam bagat in sevice...  ..abia astept sa imi spuna ce are... oricum ms pt sfat.. :thumbup:

Ne spui si noua ce nazuri a avut. Reparatie ieftina si scurta.  ;)

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate