Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Noul Volkswagen Touareg , mai sportiv
Last Updated: Aug 10 2010 15:21, Started by
ady_chesnoiu
, May 24 2009 16:12
·
0
#1
Posted 24 May 2009 - 16:12
Quote Viitoarea generatie a SUV-ului VW Touareg, care se afla in plin proces de dezvoltare, va suferi modificari importante comparativ cu actualul model, urmand sa cantareasca mai putin cu 220-270 kg si sa aiba sapte locuri. In plus, va fi si mai ieftin. Spre exemplu, reducerea masei totale a masinii se va traduce prin performante superioare ale motorului comparativ cu cele ale actualului Touareg ceea ce, in cazul unui SUV de mari dimensiuni, are un rol extrem de important. Daca se stie deja ca noul VW Touareg va cantari in jur de 2.300 kg, in schimb, specificatiile tehnice sunt tinute deocamdata secret. De asemenea, inginerii germani vor mari si gabaritul SUV-ului pentru a mari spatiul la interior si chiar posiblitatea montarii unui al treilea rand de scaune. Dar, avand in vedere ca diferentele la acest capitol vor fi minore, aceste scaune vor fi destinate, foarte probabil, copiilor. Din punct de vedere vizual, noul Touareg va prelua majoritatea liniilor si detaliilor de design de pe fratele mai mic din gama 4x4, VW Tiguan. Cea mai importanta schimbare pe care o va aduce noul Touareg va fi pretul, care va fi extrem de competitiv sustin cei de la VW. Nu stim cat de ieftina va fi viitoarea generatie, insa ca sa va faceti o idee, pe piata romaneasca actualul Touareg are un pret de baza de 32.246 euro. Un amanunt la fel de important este faptul ca Volkswagen va introduce ceva mai tarziu si o versiune hibrida a noului sau SUV, insa si in acest caz nu avem la dispozitie nici un detaliu. http://www.auto.ro/n...r-si-mai-ieftin Dacă noul model va fi cu adevărat mai ieftin , va fi un best-buy . Dar deoarece este mai sportiv , nu prea cred acest lucru . Să aștetptăm în continuare . Edited by ady_chesnoiu, 24 May 2009 - 16:13. |
#3
Posted 25 May 2009 - 14:33
Si cati cumparatori il iau pentru soliditate si performantele bune (bine zis doar "bune" ) in teren?
Majoritatea tot pentru sosea si eventual un forestier sau un drum mai spart pe ici-colo si le cumpara. Iti dai seama ca au facut ei studii inainte de a se apuca de construit modelul nou. |
#5
Posted 25 May 2009 - 16:06
Din pacate asistam la eficientizare pe toate planurile.
Au nevoie de o masina mai ieftina pentru a fi competitiva cu chinezariile. |
#6
Posted 25 May 2009 - 16:52
#7
Posted 25 May 2009 - 17:04
Nu vad de ce nu se poate bate in continuare? Trebuie sa-l faca de 10 tone ca sa fie lumea sigura ca e rock-solid? Pe o masina de asemenea dimensiuni sunt foarte multe piese care pot fi reproiectate pentru a fi mai usoare si intr-un final toata masina mai sportiva. Numai cardanul la un mastodont ca asta daca il reproiectezi te scuteste de o gramada de kilograme. Exemplele pot continua. VW detine resursele sa faca ceva eficient si ieftin pe cand chinezariile iti cam vand "tabla goala". Nu stiu daca o fi folclor dar am auzit ca la Santa Fe urcat pe elevator risti sa nu-i mai inghizi cate o usa.
|
#8
Posted 25 May 2009 - 17:05
Mai mult cu Santa Fe, Kyron si Geely.
Asta este o tendinta moderna, modelul nou sa semene cu cel vechi dar sa fie mai consumerist. Eu consider Touaregul fiind cea mai capabila de off-road masina dintre SUV-urile europene. Avand in vedere ca G-Klasse nu este SUV, cei care vor dori o masina mai rezistenta se vor orienta catre japoneze. VW iau decizii ciudate, asa au facut si cu Passat. B5.5 imprumutase platforma A4 pe cand B6 are platforma Golf. Nu m-am mira ca la mintea lor noul Touareg sa aiba la baza Tiguan (adica Golf pe tocuri). |
#9
Posted 25 May 2009 - 20:19
Mig VWFan, on May 25 2009, 17:52, said: Ai pus gresit doua cuvinte...am corectat eu (jocking...kind of). Pai si ce e rau in asta? Crezi ca VW vrea statuie? VW vrea vanzari. Iar Porsche, probabil s-a gandit ca, daca tot conduc VAG (retin bine? ), de ce sa-si canibalizeze Cayenne, cand pot avea "cate-o Viesana" pentru fiecare? Adica, mai sportiv, Cayenne, mai luxos, Q7...mai ieftin (cum ar si trebui sa fie) Touareg. Probabil si-au adus aminte ca VW inseamna Volkswagen ...si e criza |
#10
Posted 27 May 2009 - 00:53
autobild spune ca este primul prototip adevarat:
Quote [ http://bilder.autobild.de/ir_img/65841720_a675e9cfd0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://bilder.autobild.de/ir_img/65841803_c403ff349d.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://bilder.autobild.de/ir_img/65841804_cef78e679d.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://bilder.autobild.de/ir_img/65841805_6847d5b5e2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://bilder.autobild.de/ir_img/65841806_024a5cf9cb.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] o sa se vinda din 2011... speculeaza ca o sa fie mai usor cu pina la 300 kg... Touareg_2___1.jpg 49.26K 18 downloads Touareg_2___2.jpg 53.04K 16 downloads Touareg_2___3.jpg 50.17K 17 downloads Touareg_2___4.jpg 47.45K 17 downloads Touareg_2___5.jpg 50.38K 18 downloads Edited by H725, 27 May 2009 - 00:54. |
|
#11
Posted 27 May 2009 - 09:08
#14
Posted 30 May 2009 - 09:30
Asta aș vrea și eu , mai ales că am tuareg , dar îmi pare mai mic .
|
#15
Posted 30 May 2009 - 09:41
gtk, on 25th May 2009, 15:12, said: nu miroase a bine... actualul Touareg e o masina solida, cu performante bune in teren... viitorul va fi mare, usor, rapid si ieftin? wtf?! Quote We suspect that VW could either permanently diminish the Touareg’s off-road capability or make it optional; the company’s engineers must have watched with dismay as customers thwarted the capabilities of the all-wheel drive hardware with their beloved 18- to 20-inch wheels. In terms of saving weight and cost, taking out some of that unused capability is nearly a no-brainer. Edited by don_dannielo, 30 May 2009 - 09:41. |
|
#18
Posted 02 July 2009 - 22:29
Cine are >30k euro sa-si ia mai bine doo Dacii Suv! Zic bine Basarab?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users