Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 "enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!
 La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)
 

Stie cineva unde gasesc un tabel al evolutiei ratei dobanzii?

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
worlds_pain

worlds_pain

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 296
  • Înscris: 11.03.2008
Sunt student, am facut practica de curand la Raiffeisen Bank, o asa numita practica in care am fost doua zile de la 09-11 din totalul de trei saptamani care trebuiau facute.. nu ca asa as fi vrut eu dar asa s-a putut, si in zilele astea doua mi-am luat contracte, instrumente etc si mi s-a explicat cum se completeaza acoperind astfel partea de documente.
     Acum mai am "o parte de teorie" pe care am facut-o in proportie de 80% din referate, proiecte, lucrari de diploma si ce se mai gaseste pe internet dar nu gasesc pe nicaieri un tabel, un grafic, o arhiva sau ceva despre evolutia ratei dobanzii.. am gasit cateva articole de ziar cu niste date dar nu se preciza sursa. Ma poate ajuta cineva?

EDIT: am gasit ca ar fi vorba mai exact de Evolutia ratei de dobanda pe piata monetara din România, adica Politica monetara a Bancii Nationale a României in ultimii ani.. stie cineva unde se afla datele astea pe site-ul BNR?

Edited by worlds_pain, 24 May 2009 - 11:20.


#2
Pitzifelnic

Pitzifelnic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,409
  • Înscris: 06.03.2009

 worlds_pain, on May 24 2009, 11:51, said: