Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
AC se opreste dupa un timp
Last Updated: Jun 12 2012 22:22, Started by
storyteller
, May 18 2009 20:30
·
0
#19
Posted 15 June 2009 - 17:35
#20
Posted 15 June 2009 - 17:46
nu au treaba filtrele...diagnoza cu vagcom va spune ceva dar omul se incapatineaza....
|
#21
Posted 15 June 2009 - 22:13
Inca o sugestie: ai spus ca radiatorul pt a/c e relativ rece! Asta mi se pare destul de anormal, stiu ca ala se incinge repede si la multe masini ventilatorul de la radiatorul a/c porneste imediat ce pornesti aerul conditionat, nici nu asteapta sa se incalzeasca radiatorul.
Asa ca, vezi daca vreun mecanic isi poate da seama daca nu e infundat cumva radiatorul a/c, sau altundeva pe acel traseu! |
#22
Posted 23 June 2009 - 22:19
Trebuie verificat cu vagcom cativa parametri din functionarea Ac, daca e oprit compresorul, vagul va spune si cauza opririi.
|
#23
Posted 24 June 2009 - 14:54
al bundy ro, on 23rd June 2009, 23:19, said: Trebuie verificat cu vagcom cativa parametri din functionarea Ac, daca e oprit compresorul, vagul va spune si cauza opririi. Observ cu stupoare ce incredere au cativa de pe aici in diagnoza Vag-Com.Asa, ptr cunostinta generala, le dau un exemplu recent care s-a intamplat pe climatronicul de la un ...Audi Q7 Se pornea Ac-ul ,functiona cca 10-20 secunde si se oprea.S-au facut numeroase teste cu Vag si tot tacamul,toate bune, inclusiv la reprezentanta,s-au facut numeroase teste de presiune pe circuitele frig, s-au trimis fax-uri tocmai in Germania la firma mama, de unde in tarziu(2 sapt) a venit si solutia(rezolvarea): Senzorul de temperatura din interior era decalibrat, avea valoare de -1 grad, lucru care nu-l dezvaluie nici mama vag-com-ului si nici afisajul masinii. |
#24
Posted 24 June 2009 - 15:50
asa crezi tu
cu vagu nu faci doar scanare si sterge de erori ca majoritatea userilor; crede-l pe al bundy ca stie foarte bine ce zice...pt ca il cunosc destul de bine ce parere iti faci cind afli cu vagu ca temperatura motorinei, dimineata inainte de plecare d-acasa, in miez de iarna (-7grd C) are vreo 80 grade???? consumul e maricel, dai vina pe frig....dar ai surprize pentru un kk de termistor reprezentanta inlocuieste pompa de injectie (chestie citita pe la altii, peste ocean) crezi ca cei din reprezentante stiu prea multe cu vas-ul ??? sint convins ca majoritatea nu stiu atita timp cit pt ei e un job iar pt altii e pasiune |
#25
Posted 12 June 2012 - 22:22
nu mai scrie nimeni aici asa ca va spun eu ce e: schimba senzorul de temp apa de pe motor. Dar nu cel de sus ci cel de jos la care trebuie cheie de 30. Sa vezi ce minune o sa fie si o sa mearga perfect. La mine era decalibrat total, ba chiar in scurt si mi se aprindea becul de la apa in bord si nu mergea deloc compresorul. La tine nu e in scurt ci doar decalibrat si cum se incalzeste apa cum citeste aiurea si compresorul nu mai face treaba.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users