Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta
 Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 

Releu

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
AlexJ

AlexJ

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 01.08.2003
Sal. Am facut doua montaje viata mea deci sunt 99%incepator. Dar as vrea urmatorul lucru:
Din cate stiu un releu este un elecromagnet care inchide un circuit cat timp este alimentat. Eu as vrea sa fac ceva asemanator... Vreau sa folosesc porul serial (sau paralel, da cica ala serial e recomandat) sa actionez releul si sa inchida circuitul... tensiunea de pe port nu este continua, deci releul trebuie activat si dezactivat cu impulsui electrice(deci nu mai merge electomagnetul)
Daca aveti ceva idei sau stiti de unde pot afla mai multe informatii as fi recunoscator...
(sper ca s-a inteles ce as vrea)

Edited by AlexJ, 10 April 2005 - 01:09.


#2
electroniq

electroniq

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 07.01.2004
Din cate stiam eu tensiunea este continua , vezi cu releul ala, sa nu ai vreo surpriza sa ti se arda portu de la consum prea mare

#3
AlexJ

AlexJ

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 01.08.2003
Deci eu nu am releul....ala tre sa il fac!

#4
electroniq

electroniq

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 07.01.2004
mai bine te duci si cumperi unul , este mai ieftin (undeva pe la 30.000) , cam mare bataie de cap sa te apuci sa-l faci singur

#5
AlexJ

AlexJ

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135