Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

Scrisoare garantie bancara

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
atomicrica

atomicrica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 10.02.2009
Am auzit de un instrument financiar destul de puternic : scrisoarea de garantie bancara.
Eu sunt inginer de meserie si mi-am prins urechile in putinele informatii pe care le-am aflat.
Daca cineva ma poate ajuta cu mai multe informatii despre asta, va rog frumos.

Daca cumva mai este un topic pe aceasta tema si nu l-am gasit imi cer scuze si rog un moderator sa ma indrume.

#2
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,277
  • Înscris: 22.07.2005
...

Document prin care banca platitorului asigura cu anticipare platile solicitate de catre furnizor clientului din credite bancare, desi platitorul nu are disponibilitati de plata in banca.Document prin care banca platitorului confirma, la cererea acestuia, ca pentru anumite cazuri bine precizate va asigura, pe o anumita perioada de timp si in limita unei sume determinate, efectuarea platilor prevazute in aceasta scrisoare, din credite bancare, atunci cand, la data solicitarii platii de catre furnizor, platitorul nu are alte disponibilitati de plata.

sursa

#3
atomicrica

atomicrica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 10.02.2009
Studiu de caz :