ce viteza ati prins pe bicicleta
Last Updated: Mar 21 2017 14:22, Started by
sphere
, Apr 30 2009 14:31
·
0
#37
Posted 13 May 2009 - 11:56
#38
Posted 15 May 2009 - 16:53
43 km/h pe plat cu o Neuzer Altrix. Evident, pentru cateva secunde.
Edited by gxg88, 15 May 2009 - 16:54. |
#39
Posted 16 May 2009 - 16:46
aproape 50 pe drum asfaltat in panta abrubta de cca 500m. Nu mai repet experienta
PS:{mit sau adevar?} Daca ai frane V-brake si franezi la viteza mare de tot risti sa ramai fara saboti, adica sa iti zboare sabotii? sau numai daca nu sunt stransi cum trebuie? |
#40
Posted 16 May 2009 - 16:56
Mit.
Poti sa ii tocesti daca cobori transfagarasanu sau ceva de genul, dar sa zboare nu cred. Mai e posibilitatea la ceva model de saboti sa fie montati incorect (invers sensului de rotatie normal) si sa alunece afara din locasul lor. In rest, MIT. Noi viteze: 53 pe asfalt , in panta (cred ca am mai scris). 43 pe asfalt drept in oras. Ambele viteze cu mtb. |
#41
Posted 28 May 2009 - 21:22
Tot cu DHS-ul am luat 82,4 int-o vale abrupta,de cca800m.
Cu pozitii experimentate si invatate de pe net. |
#42
Posted 29 May 2009 - 08:58
Mai ce pante abrupte aveti voi acolo in zimnicea......... munti de-a dreptul
|
#43
Posted 29 May 2009 - 15:15
Ierdna_a, on 16th May 2009, 17:46, said: PS:{mit sau adevar?} Daca ai frane V-brake si franezi la viteza mare de tot risti sa ramai fara saboti, adica sa iti zboare sabotii? sau numai daca nu sunt stransi cum trebuie? total neadevarat !!! explicatia tine de fizica : forta de frecare care actioneaza asupra sabotilor este putin mai mare decat forta de frecare care actioneaza asupra rotii bicicletei in pata de contact ( Ffs = (r1/r2) * Ffr --> Ffs - forta freacare care actioneaza asupra sabotului , r1- raza la centrul rotii la pata de contact cu solul , r2 - raza de la centrul rotii la sabot , Ffr - forta de frecare care actioneaza asupra rotii in pata e contact cu solul ) aceasta forta de frecare( moment mai precis ) supune ansamblul care prinde sabotul de cardru la incovoiere sau forfecare . ca sa zboare sabotii ar trebui ca forta de frecare sa fie atat de mare incat sa produca ruperea sudurii din acel loc , sau sa indoaie tija de prindere a sabotului . acest lucru este posibil , teoretic , daca forta de frecare a rotii cu solul este foarte mare . ca sa obtii o forta atat de mare incat prin compunere sa duca la ruperea sabotilor ar trebui ca asupra rotii sa actioneze o forta extrem de mare (cateva sute de kg , si aici ma refer la > 400 - 500 ( determinare empirica ) kg si asta doar asupra rotii care executa franarea ) . dar in cazul asta se rupe tot cadrul , asa ca nu mai conteaza un sabot sarit este posibil acest lucru ( cred ) in viata reala daca prinderea sabotului este defectuoasa : sudura crapata , goluri mari de aer in sudura , sabot crapat in zona de prindere cu tija acestuia , etc. , sau daca printr-un accident absolut extrordinar roata agata ceva de pe drum , sub asemenea unghi incat acel obiect sa loveasca direct in sabot , cu o viteza egala cu a rotii (presupunand ca viteza este destul de mare) , astfel incat lovitura sa aibe forta de impact echivalenta cu o lovitura puternica de ciocan ( mai greu asa ceve , mai ales un astfel de accident ) o problema mai mare mi se pare rularea cu viteza foarte mare pe cauciucuri care nu sunt facute pt asa ceva ! de exempu cum a spus Zipy : > 80 km/h la o asa viteza , un pneu de bicicleta (ma refer la pneurile obisnuite , nu la cine stie ce variante de concurs sau baieuri) pot intra intr-o zona de intabilitate (asa numita VITEZA CRITICA se aplica si la rotile de bicla ) ce pot duce la e explozie . probabilitatea de aparitie a acestui lucru este invers proportional cu presiunea din roata si direct proportional cu viteza , sectiunea transversala a rotii si greutatea exemplu : presiune mica , sectiune mare roata , greutate mare , viteza mare -> creste sansa unei explozii sau greutate mica , presiune mare , sectiune mica , viteza mica -> scad foarte mult sansele aparitiei acestui fenomen de asta , cand aud de viteze de 70 - 80 km/h devin putin sceptic on topic : am prins cam 50 pe bicla , intr-o coborare |
#44
Posted 29 May 2009 - 20:52
cu un dhs am ajuns la 81.3 km/h... ce'i drept era pe o sosea la vale cu un prtieten... pe drum drept in jur de 43..44
|
#45
Posted 29 May 2009 - 22:13
Aran spune-le tu ca vad ca pe mine nu ma crede nimeni....daca aveti ocazia sa ajuntei in zimnicea si veniti mdinspre alexandria,veti vedea inainte de intrarea in zimnicea cu ~2 KM o vale ....de acolo mi-am dat drumul...
|
#46
Posted 01 June 2009 - 15:48
Zipy, on 29th May 2009, 23:13, said: Aran spune-le tu ca vad ca pe mine nu ma crede nimeni....daca aveti ocazia sa ajuntei in zimnicea si veniti mdinspre alexandria,veti vedea inainte de intrarea in zimnicea cu ~2 KM o vale ....de acolo mi-am dat drumul... In curand filmulete cu viteze atinse pe biciclete... |
|
#48
Posted 02 June 2009 - 11:15
Stai cuminte zipy..... One Of Them cred ca glumea. Nu se indoieste nimeni ca tie iti arata 80 km/h pe vitezometru, intrebarea este daca arata bine
|
#49
Posted 02 June 2009 - 11:17
sigur arata bine....
si de ce sa nu ma filmez....chiar daca voi nu ma credeti?) |
#50
Posted 02 June 2009 - 11:38
Pentru ca e periculos, de aia. In plus, la vitezometru se inregistreaza viteza maxima. Daca vrei neaparat pune o poza cu viteza maxima, si poza o faci dupa ce te-ai oprit. Ca sa fi mai convingator, mai bine ai zice cum ai facut setarile si ce dimensiune are roata.
Intelege ca viteze de peste 70-80 km/h ating doar ciclistii profesionisti si nu pe mtb. Eu am atins 57 pe o coborare. Pe aceeasi coborare un prieten cu o bicicleta mai grea a prins 60 si ceva.... dar cam atat, iar la viteza aia nu prea mai ai stabilitate. Si asta se intampla la coborarea de la Paltinis (cea mai inalta statiune din tara), unde urcarile sunt mai abrupte decat pe Transfagarasan. Ma indoiesc ca acolo la Dunare aveti asa ceva |
#51
Posted 02 June 2009 - 18:37
Setarile se fac i functie di kilometraj.Dimensiunea rotii : 26*1.5....pentru asfalt!
Si cu stabilitatea nu am avut probleme....in +,cu kilometrajul are 2 "borne"si daca ating degetul de ele,viteza de pe kilometraj creste si poate ajunge si la maxim 120 km/h.Si sa nu spuneti ca va pacalesc...dar cred ca ma voi filma (nu eu....un prieten care sta jos)Sambata,Duminica,Luni |
|
#52
Posted 02 June 2009 - 19:08
eu am prins 130km/h la deal, voi stati cam slab.
ma prins si radaru pe voi nu? |
#53
Posted 03 June 2009 - 08:54
propun sa fie sters........asta chiar nu are minte....app...ai bicicleta?))))
|
#54
Posted 05 June 2009 - 22:01
Domnule dar voi nu dați din pedale . Eu iau în fiecare zi 60 km/h pe drum drept , fără coborâre (cere caracter de țăran am ) . Cu un cadru de MTB , și set Shimano de schimbător , frăne disc față spate , și alte rahaturi . Vreau să iau o semicursieră , să fac sport , că cu șofetul nu prea merge ...
Edited by ady_chesnoiu, 05 June 2009 - 22:02. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users