Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Autofocus cu ob. fara autofocus...
Last Updated: Apr 26 2009 23:33, Started by
crokodilu
, Apr 06 2009 21:23
·
0
#19
Posted 15 April 2009 - 22:58
ralcr, on Apr 12 2009, 15:15, said: nu documentezi experimentul si prin fotografii? |
#20
Posted 15 April 2009 - 23:05
Daca ar fi la indemana back-uri digitale pt 35, ai putea pune mana pe un Contax AX si ai avea un DSLR care face AF cu obiective mf....
|
#21
Posted 15 April 2009 - 23:26
#22
Posted 16 April 2009 - 10:13
Eu tot nu te inteleg de ce vrei autofocus daca vrei sa vanezi avioane. Focalizezi manual pe el si dupa te chinui sa il menti in campul vizual. Oricum sunt destul de sus astfel incat sa fie considerate la "infinit" deci nu vad rostul autofocusului.
Numai bine! |
#23
Posted 16 April 2009 - 10:17
sarpe_ro, on Apr 16 2009, 11:13, said: Eu tot nu te inteleg de ce vrei autofocus daca vrei sa vanezi avioane. Focalizezi manual pe el si dupa te chinui sa il menti in campul vizual. Oricum sunt destul de sus astfel incat sa fie considerate la "infinit" deci nu vad rostul autofocusului. Numai bine! Iar focalizarea manuala induce trepidatii..asa ca vreau sa le exclud. Eventual sa focalizez manual dar prin motor, deci fara sa ating telescopul. Edited by crokodilu, 16 April 2009 - 10:19. |
#24
Posted 16 April 2009 - 11:57
crokodilu, on Apr 16 2009, 11:17, said: Daca avionul ar sta...ok. Insa nu sta iar telescopul meu are o particularitate: la obiecte apropiate (sute de metri, km) focusul e foarte senzitiv, o mica miscare sau variatie de pozitie il face sa iasa din focus. La infinit se comporta mai bine...dar nici acolo nu-i chiar asa. Poate te gandesti ca in cazul obiectivelor nu-i chiar asa, il pui la F/8, focus pe infinit, si nu mai conteaza ca e la 10 km sau 20. Iar focalizarea manuala induce trepidatii..asa ca vreau sa le exclud. Eventual sa focalizez manual dar prin motor, deci fara sa ating telescopul. Daca vrei sa nu pui mana pe telescop cum o sa urmaresti avionul? Fiindca avioanele au directii diferite si viteza aparenta a avionului pe cer se modifica odata cu altitudinea. Deci daca vrei sa faci un sistem cu adevarat capabil mai bine te chinui cu partea de urmarire si nu de focalizare. Dar tu stii mai bine ce vrei sa faci. Numai bine! |
#25
Posted 16 April 2009 - 12:30
sarpe_ro, on Apr 16 2009, 12:57, said: Daca vrei sa nu pui mana pe telescop cum o sa urmaresti avionul? Fiindca avioanele au directii diferite si viteza aparenta a avionului pe cer se modifica odata cu altitudinea. Deci daca vrei sa faci un sistem cu adevarat capabil mai bine te chinui cu partea de urmarire si nu de focalizare. Dar tu stii mai bine ce vrei sa faci. Numai bine! Deocamdata testam functionalitatea intregului ansamblu cu un singur motor..ceea ce pare ok la o prima vedere. Urmeaza sa achizitionez controller pentru inca 2 motoare care vor comanda montura pt. urmarirea automata. Incerc sa automatizez totul. Defapt scopul final il reprezinta montura automata cu aplicatie in astrofoto (astrotracking). Partea cu avioanele e asa ca distractie. Insa am inceput cu partea de motorizare a focusului pt. ca e mai simpla. Edited by crokodilu, 16 April 2009 - 12:32. |
#26
Posted 26 April 2009 - 23:33
Prototip pentru AF + autotracking: http://valistoica.bl...nicus.html#day6
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users