Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
RDS reziliere
Last Updated: Dec 30 2010 08:11, Started by
anyros
, Jan 28 2009 12:06
·
0
#37
Posted 25 October 2010 - 18:02
Ei nu-ti reziliaza contractul amiabil in baza legilor existente,le mai trebuie o amenda de la ANPC sa fie totul ok.
|
#38
Posted 31 October 2010 - 17:46
Bulangii astia de la RDS
Am cerut rezilierea contractului in Februarie 2008 pentru internet si telefonie. Dupa luna Februarie servciul de telefonie functiona (lasat intentionat de RDS pentru a mai face un ban de la mine pe seama convorbirilor), am trecut cu vederea si am achitat tot ce am avut de plata. Luna asta am fost la ei si am cerut o noua reziliere deoarece eram nemultumit de taxa de maintenanta impusa cu japca, si am cerut a doua oara rezilierea contractului, incepand cu Noiembrie 2010. Azi am vrut sa dau un telefon de pe fix, si normal ca baietii de la RDS s-au grabit sa ma deconecteze de astazi. Sun la ei azi si zice ca termenul de rezolvare a defectiunii este de 48 de ore, deci nicio sansa sa recuperez tonul la telefon pe ziua de astazi. Deci mi-au tras-o..... Atunci nici eu nu o sa le mai platesc convorbirile restante pe lunile care inca nu au fost facturate. Ei zic, pai noi va da in judecata..... Deci, ei au dreptate... Sunt 100% convins ca m-au deconectat inainte de termen, deoarece vecini au ton la telefon.... Sa-i f........ ca e hotie, furt ! Au avut ei grija cum sa redacteze contractul, stiind ca majoritatea suntem de acord cu, conditiile impuse de ei. se putea mentiona ca in cazul in care clientul se afla in ultimile zile de contract si nu are functional serviciul respectiv, iar acesta nu se poate remedia in scrt timp, sa poate beneficia o perioada egala cu cea de nefunctionare in zilele urmatoare.... Edited by Luchian, 31 October 2010 - 18:01. |
#39
Posted 30 December 2010 - 08:11
Mda, aceasi poveste.
Am cerut rezilierea contractul de internet incepand cu data de 31 Decembrie 2010, si ei s-au grabit sa ma deconecteze astazi la ora 7 Termenul de rezolvare, in cazul unei defectiuni (cu alt user si password mere) e de 48 ore, deci nu am ce sa fac. Am platit pentru toata luna si raman fara 2 zile de net se pare Inca o data sunt bulangii |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users