Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

sofer profesionist fara experienta

- - - - -
  • Please log in to reply
325 replies to this topic

#289
geo79tyg

geo79tyg

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 17.01.2011

 maryan22, on 23rd January 2011, 23:30, said:

eu va sfatuiesc sa obtati undeva in strainatate,,prin prieteni etc,,,,,,in tara sunt sanse putine si banii cheltuiti pentru soferii fara experienta,,,,,eu am 3 luni de cand am reusit sa ma angajez in spania ca sofer pe camion,,,nu am avut experienta,,si daca cititi subiectu asta chiar cautam un lok de munka sa fac experienta prin romania,,,incercarea moarte nu are...acum sunt bine mersi,,,...inveti multe in 3 luni,,castig 1800 la luna fix....si am locul de munka dorit.toti avem o sansa.

asta e camionu Volvo fh 400 cai euro 4.....3 axe...12 metri lungime frigorifer,26 tone


sall maryan22 ! dak mai sunt lokuri la tine la firma si mai au nevoie de soferi fara experienta ma poti contacta  si ep mine ? merci si drumuri bune !

#290
Regii-Soselelor

Regii-Soselelor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 30.06.2010
Colegii, si tot nu stie nimeni de DUVENBECK ce e pe acolo cum sta treaba? Drumuri Bune sa Aveti si Fara Evenimente!

#291
Regii-Soselelor

Regii-Soselelor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 30.06.2010

 ilie de la scularie, on 26th February 2009, 16:52, said:

eu cind am inceput cu camionul eram in franta, si am bagat o luna de camion, nu a fost greu, te obisnuesti repede, ce a fost mai curios  a fost cind m-am bagat in masina mica dupa o luna de camion, eram ca si in masinutele alea care merg cu fise, eu unul prea multa diferenta nu am simtit. ce imi place cel mai mult cind merg cu camionul, cind sunt pe autostrada si ploua bine, atunci imi place cind ma uit in oglinda si vad la roti parca sunt aburi si am o impresie de parca as zbura.

va urez si voua "zboruri" fara evenimente. ilie

Clegu, dvs inseamna ca ati inceput bine. Cu toata ca tata a fost sofer pe tir si facea doar extern, pe afara nu am condus. Tata imi zicea "copile, can o sa sti tu sa umbli calumea prin tara si fara nici un fel de "zgarietura" la masina(se referea la accidente sau ceva de genu), atunci poti sa iesi afara, pt ca daca te inveti pe drumurile noastre de Dakar afara o sa iti fie usor inafara faptului ca e altfel circulatia.

Zicea un coleg mai sus sa povestim patenii, boacane si tot felulu de experiente, am sa incept eu cu toate ca nu ar fi bine pt ca sunt un pici de 19 ani doar dar am umblat pe drumuri de mic si umblu in continuare, as putea sa va povestesc aventuri de cand nu aveam permis ca am mult mai multe decat acuma de cand am permis. Acum sa va zic ce am patit eu.

Tata m-a dat pe mana unor colegi care lucreaza doar cu lemne si au vagoane cu racoante, nu a vrut sa ma lase sa ma invat pe prelata sau altfel dar prin urmare cred ca va dati seama cam ce incarcatura se pune pe aceste masini, cred ca fiecare pateste pe o panta ca sta dupa ala cu racoantele lui si il injura de numa ca ce dracu va pune sa incarcati atata si nu stiu ce alte comentarii. Asadar intro buna zi cu un prieten de al meu, mergem in cursa in Serbia, cu busteni de brad, am avut vreo 23 de tone daca nu am insel, si zice el catre mine cand ajungem pe la Sureanu(parcarea mare dupa Orastie, cu siguranta o stiti) zice el hai sa mergem pe Hateg. Bine ma zis si facut. Megem mergem, cand ajungem prin muntii aia de pe langa Hateg si pe serpentinele alea zici ca era iadu pe pamant, asfaltu era frezat pe portiuni drumul era si putin inclinat spre prapastie, denivlari, cand am vazut mai sa ma dau jos sa ii zic sa conduca colegu, doar ca el dormea. Bine asta nu a fost asa mare bai cel putin pt mine, eeeeeeeeeee dar vineau din spate soferii meseriasi cu experienta si sa vezi ce gargara faceau prin statiea "bai colegu ce p...a mea faci mai, ne duci cu 30-40, pai asa nu ajungem numai nu stiu cand la descaracat sau unde vroeau ei sa ajunga", atunci rapid mi-am dat seama ca sunt in Romania ca auzeam tipete ca la usa cortului, si drumul zici ca era pt testari de MONSTER-TRUCK! Si-am icalecat p-un tir si-am trecut si printr-un chin. Chinul fiind provocat de ceilalti colegi destepti care imi deranjau simtul auditiv. Si daca eram si eu la fel ca ei statea la cearta prin statie, dar asa ei s-au enervat e s-au calmat. Drumuri bune!

#292
coracao

coracao

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 25.04.2008

 Regii-Soselelor, on 1st March 2011, 16:16, said:

Colegii, si tot nu stie nimeni de DUVENBECK ce e pe acolo cum sta treaba? Drumuri Bune sa Aveti si Fara Evenimente!
Din cate stiu eu nu se plateste grozav si lucrezi doar in echipaj...

#293
Regii-Soselelor

Regii-Soselelor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 30.06.2010

 Crazy Trucker, on 13th August 2010, 10:26, said:

Macar sa ajungi sofer de camion,si dupa aia vezi daca esti pus sau nu in situatia de a fura motorina.Numai vorbi din ce auzi pe la unu sau altu,sau citesti pe net.Vorbeste din experienta proprie,daca exista! :naughty:

In legatura cu "economiile" astea de motorina, sa vezi ce barosan a vrut sa para un sofer de la JILAVEANU, se da jos scoate furtunu ia canistra scoate motorina si intre timp il vede unu si vine la el si ii zice "domnu, nua mai aveti cumva de dat?" la care el: "n-am domnu ca si asta o scot sa o bag la frigo ca nu mai am multa in rezervoru de la frigo", omu a plecat si dupa aceea  numa il vad pe acste smecher imbracat bine(trening adidas, ras, tuns frezat mare machio) ca ii baga la unu de acolo canistra dupa o ghereta dinasta de tot felul de alimente:)). No unde ii sta eleganta lui, macar daca nu facea pe desteptu da el a vrut sa para ca nu se complica cu  dinastea, dupa ce ca era prost nici nu stia sa traca din furtunu ala ca ma lua rasu cand vedeam ce lucra acolosi cata motorina bea, am vrut sa zic odata ca ii creste consumu daca mai trage mult din furtun si nu reuseste sa scoata. Era pe langa Deva pe undeva daca nu ma insel. Asa ca fiecare se descurca cum poate colegii, dar fara mandrie dinasta expirata. Doamne Ajuta!

 coracao, on 1st March 2011, 17:13, said:

Din cate stiu eu nu se plateste grozav si lucrezi doar in echipaj...
Am inteles colegu. Dar eu din cate i-am vazut doar cate unu erau, acuma poate sa fie si cum ziceti dvs. Drumuri bune si multam fain de raspuns.

#294
geo79tyg

geo79tyg

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 17.01.2011
cine vrea sa ma ajute sa ma ia cu el o luna sa ma invete si apoi sa raman si eu pe o masina la firma unde lucreaza ! nu pe degeaba dau 500 e dupa primul salariu.  :peacefingers:

#295
coracao

coracao

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 25.04.2008

 geo79tyg, on 4th March 2011, 11:34, said:

cine vrea sa ma ajute sa ma ia cu el o luna sa ma invete si apoi sa raman si eu pe o masina la firma unde lucreaza ! nu pe degeaba dau 500 e dupa primul salariu.  :peacefingers:
presupunand ca te ia cineva o luna....de unde sti ca este loc la firma la care lucreaza???

#296
geo79tyg

geo79tyg

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 17.01.2011

 coracao, on 4th March 2011, 16:33, said:

presupunand ca te ia cineva o luna....de unde sti ca este loc la firma la care lucreaza???

poi dak tot ma ia si ma invata presupun k ptr 500 E se zbate si el putin sa ma ajute sa ma angajez cu el:)

#297
Alex63fanvw

Alex63fanvw

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 25.05.2010
Seara buna!
Vin cu intrebari pentru cei care isi mananca amarul prin cabinele camioanelor in lumea asta mare si salbatica si au adunat Kilometri de nu le mai stiu numarul, si ii rog sa-mi spuna si mie (si cu siguranta ca mai sunt si altii care mai au multe de auzit si de invatat, chiar daca nu recunosc), ca unii ce sunt trecuti prin atatea si atatea:
-ce nu trebuie facut in conducerea camionului in mers si la unele manevre?
-la ce anume ar trebui sa fie in primul rand atent un habarnist ca mine in ale conducerii camioanelor?
-am notiuni teoretice si practice de mecanica: la ce imi pot folosi, avand in vedere ca masinile acestea moderne sunt asistate de calculatoare?
-care sunt principalele riscuri in conducerea autocamionului in alte tari(pe o parte dintre cele din Romania le-am invatat tot aici pe forum)?
-ce credeti ca ar mai putea fi de folos unuia ca mine si de care am uitat sa intreb?
Va multumesc!

#298
coracao

coracao

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 25.04.2008

 Alex63fanvw, on 13th March 2011, 21:21, said:

Seara buna!
Vin cu intrebari pentru cei care isi mananca amarul prin cabinele camioanelor in lumea asta mare si salbatica si au adunat Kilometri de nu le mai stiu numarul, si ii rog sa-mi spuna si mie (si cu siguranta ca mai sunt si altii care mai au multe de auzit si de invatat, chiar daca nu recunosc), ca unii ce sunt trecuti prin atatea si atatea:
-ce nu trebuie facut in conducerea camionului in mers si la unele manevre?
-la ce anume ar trebui sa fie in primul rand atent un habarnist ca mine in ale conducerii camioanelor?
-am notiuni teoretice si practice de mecanica: la ce imi pot folosi, avand in vedere ca masinile acestea moderne sunt asistate de calculatoare?
-care sunt principalele riscuri in conducerea autocamionului in alte tari(pe o parte dintre cele din Romania le-am invatat tot aici pe forum)?
-ce credeti ca ar mai putea fi de folos unuia ca mine si de care am uitat sa intreb?
Va multumesc!
1. n-ai facut scoala de soferi ca sa-ti spuna instructorul cum sa te uiti in oglinzi si cum sa te incadrezi cu camionul?
2. ca viitor inginer mecanic, pentru partea cu mecanica la masinile din ziua de azi risti sa faci belele daca incerci sa repari chestii mai complexe la marginea drumului si fara sculele potrivite...
3. principalele riscuri sunt ca si la noi, dobitoci care nu stiu sa conduca si se arunca in tine, neatentie din partea altora dar si din partea ta, dar mai reduse decat la noi din cauza drumurilor si autostrazilor moderne.
4. ce ti-ar putea fi de folos, chiar daca esti cu camionul sau cu masina mica, atentia e cea mai importanta...parerea mea. restul e cancan...

#299
rovi

rovi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,490
  • Înscris: 11.02.2007
unii vor sa scape de tir si voi incercati sa va apucati de el.aveti grija ce a ca un virus: odata intrat in sange, greu mai scapi de el.viata de tir nu e pentru unul care vrea si tir si familie (parerea mea).astea 2 nu se prea impaca.bafta la toti

#300
Alex63fanvw

Alex63fanvw

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 25.05.2010

 coracao, on 13th March 2011, 22:07, said:

1. n-ai facut scoala de soferi ca sa-ti spuna instructorul cum sa te uiti in oglinzi si cum sa te incadrezi cu camionul?
2. ca viitor inginer mecanic, pentru partea cu mecanica la masinile din ziua de azi risti sa faci belele daca incerci sa repari chestii mai complexe la marginea drumului si fara sculele potrivite...
3. principalele riscuri sunt ca si la noi, dobitoci care nu stiu sa conduca si se arunca in tine, neatentie din partea altora dar si din partea ta, dar mai reduse decat la noi din cauza drumurilor si autostrazilor moderne.
4. ce ti-ar putea fi de folos, chiar daca esti cu camionul sau cu masina mica, atentia e cea mai importanta...parerea mea. restul e cancan...

1. De manat inainte, poate sa mane chiar si un narod ca mine. Eu ma refeream la anumite manevre mai delicate cum ar trebui abordate, ce trebuie evitat(franari bruste de ex.), momente in care ar trebui saltata puntea motoare, cat de mult poti articula ansamblul fara sa afectezi racorduri sau alte chestii pe acolo, ca la scoala nu prea ai timp de chestii din astea.
2. Daca de exemplu ai o pana de cauciuc, poti schimba roata acolo unde a venit beleaua(autostrada, etc.)?
3. ok
4. ok

#301
coracao

coracao

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 25.04.2008
pai daca faci o pana si poti sa o faci singur si merge s-o faci in locul in care ai ramas nu te opreste nimeni. axa motoare nu o poti ridica in niciun fel... de articulat o sa-ti dai seama si singur dar difera in functie de tonaj, daca ai tonaj mare si capu e rupt mult fata de vagon o sa vezi ca pleci mai greu de pe loc, racordurile in general nu se rup dar daca is inghetata se poate intampla si asta, sa pocneasca. acum asta e viata de sofer, cu bune si rele...cel mai bine inveti din propria experienta... pe statie circula multe povesti soferesti si nu toate adevarate ( acum recent ziceau colegii ca duminica, luni si marti nu se circula pe ungaria ca e ziua nationala, dar de fapt azi se circula, doar duminica, cum e si normal nu se circula, si marti...deci...totul e relativ...

#302
Alex63fanvw

Alex63fanvw

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 25.05.2010

 coracao, on 14th March 2011, 21:23, said:

axa motoare nu o poti ridica...


In primul rand multumesc!
Apoi, imi cer scuze, pentru ca atunci cand m-am referit la axa motoare, am vrut sa intreb care sunt situatiile cand pernele de aer de pe axa motoare ar trebui ridicate(in afara de cuplare/decuplare): cumva la denivelari, garari, etc.
Apoi cum nimic nu este gratis, promit sa sar cu o bere cu proxima ocazie, ca se intalneste el munte cu munte, darmite un elev cu unul dintre profesori!
Doamne ajuta!

#303
coracao

coracao

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 25.04.2008
nu e nevoie sa ridici din perne la denivelari sau altele...puntile pe perne de aer sunt autoreglabile. folosesti ridicatul din perne cand decuplezi, cuplezi vagonul la cap...bine, mai is situatii la incarcari, descarcari cand rampele sunt ori prea inalte, ori prea mici...atunci mai poti face cate ceva de genul...dar si de asta o sa-ti dai seama la momentul respectiv.

#304
DjMarinik

DjMarinik

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 19.07.2010

 Regii-Soselelor, on 1st March 2011, 17:16, said:

Colegii, si tot nu stie nimeni de DUVENBECK ce e pe acolo cum sta treaba? Drumuri Bune sa Aveti si Fara Evenimente!
Am un prieten care sa angajat prin cineva la Duvenbeck si pe langa el alti cativa colegi de-ai lui de la rat brasov.el lucreaza pe comunitate si in prima luna a luat salariu 1300 e ...sunt platiti cu 50 sau 5 centi pe km[nu mai retin ff bine dar cum aflu o sa postez din nou].Prietenul meu a ajuns la ei prin nasul lui cu care si lucreaza pe cabina dar ceilalti nu stiu nimic mai mult decat ca s-au angajat si ei.Si din cate mi-a spus prietenul meu am inteles ca e firma serioasa ca de fiecare data cand pleaca in cursa ei au in cont un avans de cursa aaaa si am uitat sa spun ca au si salariul minim in tara.A ajuns la acel salariu deoarece se conduce cu foi de care stiu colegii mai vechi in meserie asta bineinteles daca vrei bani.

Edited by DjMarinik, 05 May 2011 - 19:12.


#305
coracao

coracao

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 25.04.2008
apai daca mai mergi si in 2 si mai ai si foi de concediu....de dormit nici nu se mai pune vorba :)) si 5 centi e putintel...

#306
The Kid

The Kid

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,229
  • Înscris: 13.07.2007
Pana la urma prin targu-jiu ce firme mai sunt?
Intreb ca fapt divers... n-am niciun interes personal in treaba asta.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate