Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
cum se face ca preturile din Romania sunt sub cele din Germania?
Last Updated: Nov 24 2008 10:42, Started by
legalizes_crime
, Nov 22 2008 19:18
·
0
#1
Posted 22 November 2008 - 19:18
de ceva vreme caut sa-mi iau o masina,si am cautat si pe site-urile din germania,prin auto-house-uri,si,bineinteles,si prin romania.
nu mica mi-a fost mirarea sa vad ca in cele mai multe cazuri masinile existente la noi sunt mai ieftine ca cele din germania. doar un exemplu:caut BMW cabrio,din 2002-2003 cu euro 4.am gasit la nemti unul din 2003,reprezentanta bmw.le trimit e-mail,imi raspund si apoi ii sun.iar din pretul cerut de ei,16.850,mi-au spus ca masina pleaca de acolo pt minim 16.500.eu le-am oferit 16.000 si nu au fost de acord iar la noi gasesti aceleasi masini undeva la 14-16000,inmatriculate punand drumul si inmatricularea,rezulta ca sunt mai ieftine chiar si cu 3500 la noi. acest lucru e valabil si la alte masini,nu neaparat la cea care am precizat-o.dar chiar m-au iritat nemtii aia,sa nu lase 1000 de euro. |
#2
Posted 22 November 2008 - 19:22
In primul rand masinile rulate la noi sunt de zeci de ori mai proaste si multe din cele pe care le-ai vazut tu la 14 mii de euro au de fapt nr de kilometri reali de 2 sau 3 ori mai mare decat iti spune tie samsarul.
|
#3
Posted 22 November 2008 - 19:57
Si pe mine ma intereseaza subiectul si lansez si eu intrebarea, daca mi se permite: Se mai merita sa iei masina din germania acum? de exemplu un Opel astra h are acum avantaj client 2.200 euro + 800 euro prin programul rabla....deci cu 14.200 iei un opel astra h astra n'joy 1.7 cdti + ca nu se mai plateste taxa de poluare...sau cum se mai cheama acum.
Din Germania o iei cu 10-11.000 (2007 cu putini Km) + cat te costa sa o aduci din tara (mai ales daca merge altcineva pentru tine) + taxa de poluare. Se mai merita? De ce nu scad preturile in germania ? |
#5
Posted 22 November 2008 - 23:52
danut_ps, on Nov 22 2008, 19:57, said: Si pe mine ma intereseaza subiectul si lansez si eu intrebarea, daca mi se permite: Se mai merita sa iei masina din germania acum? de exemplu un Opel astra h are acum avantaj client 2.200 euro + 800 euro prin programul rabla....deci cu 14.200 iei un opel astra h astra n'joy 1.7 cdti + ca nu se mai plateste taxa de poluare...sau cum se mai cheama acum. Din Germania o iei cu 10-11.000 (2007 cu putini Km) + cat te costa sa o aduci din tara (mai ales daca merge altcineva pentru tine) + taxa de poluare. Se mai merita? De ce nu scad preturile in germania ? Pentru ca piata germana de masini noi e mult mai mare decat cea romaneasca, si n-o sa vina niciun neamt sa-si ia masina noua din Romania. Preturile la masinile SH sunt mai mici in Romania, la unele. Dar daca faci o verificare tehnica ai sa-ti dai seama si de ce. |
#6
Posted 23 November 2008 - 00:00
in concluzie spuneti ca la o masina de 15000euro SH e de preferat de luat din germania,chiar daca acolo o gasim mai scumpa.
dar o masina care nu este de la samsari,ci direct direct de la proprietar? |
#7
Posted 23 November 2008 - 01:54
La mine personal ordinea e urmatoarea: Masina de aici luata de la prim propietar (dar doar daca e putin uzata, adica pana in 30.000 si maxim 2 ani!!!!) iar apoi masina din afara.
Iar ca raspuns la intrebarea ta, de ce sunt mai ieftine aici decat acolo rares ti-a spus principalul motiv. In general in germania pret mic au masinile cu rulaj mare. Samsarii cand iau o masina pentru a o vinde aici, kilometrajul ii intereseaza prea putin. Conteaza ca masina sa fie intr-o stare tehnica si mai ales estetica cat mai buna. Kilometrii oricum ii dau inapoi .Este de inteles toata treaba asta, avand in vedere ca interesul lor pana la urma este sa faca cat mai mult profit. Cu alte cuvinte, sa cumpere cat mai ieftin si sa vanda cat mai scump posibil. Pe de alta parte o alta cauza pentru care pretul la masinile rulate aici a scazut destul de mult e faptul ca acum peste jumate din cumparatorii de masini SH opteaza pentru o masina rulata in afara. Practic nu prea au cautare cele rulate aici.. toti vor aduse de afara . |
#8
Posted 24 November 2008 - 10:42
bossake, on Nov 23 2008, 01:54, said: La mine personal ordinea e urmatoarea: Masina de aici luata de la prim propietar (dar doar daca e putin uzata, adica pana in 30.000 si maxim 2 ani!!!!) iar apoi masina din afara. Iar ca raspuns la intrebarea ta, de ce sunt mai ieftine aici decat acolo rares ti-a spus principalul motiv. In general in germania pret mic au masinile cu rulaj mare. Samsarii cand iau o masina pentru a o vinde aici, kilometrajul ii intereseaza prea putin. Conteaza ca masina sa fie intr-o stare tehnica si mai ales estetica cat mai buna. Kilometrii oricum ii dau inapoi .Este de inteles toata treaba asta, avand in vedere ca interesul lor pana la urma este sa faca cat mai mult profit. Cu alte cuvinte, sa cumpere cat mai ieftin si sa vanda cat mai scump posibil. Pe de alta parte o alta cauza pentru care pretul la masinile rulate aici a scazut destul de mult e faptul ca acum peste jumate din cumparatorii de masini SH opteaza pentru o masina rulata in afara. Practic nu prea au cautare cele rulate aici.. toti vor aduse de afara . subscriu, mai nou samsarii aduc si masinai din FR,I,NL,etc,unde sunt ceva mai ieftine |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users