Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Bon pentru tranzactii esuate
Last Updated: Nov 12 2008 16:02, Started by
alentin
, Nov 11 2008 18:00
·
0
#1
Posted 11 November 2008 - 18:00
Poate ca nu este cel mai potrivit lucru sa deschid acest topic aici. Daca este asa rog moderatorul sa sterga topicul si imi cer scuze.
Fac plata cu cardul la magazin, nu reuseste tranzactia iar bonul emis nu are numar de tranzactie sau alte date. Sun la banca cu pricina si mi se spune sa verific la banca ce mi-a emis cardul daca tranzactia a fost sau nu in regula. Este vorba de un POS al bancii Credit EuropeBank si de un card emis de Raiffeisen. Edited by alentin, 11 November 2008 - 18:01. |
#2
Posted 11 November 2008 - 22:10
nu stiu exact ce vrei sa aflii...dar eu atunci cand primesc mesaj de tranzactie esuata la POS iau bonul si ma duc cu el la banca mea, de unde am cardul. in cazul meu este vb de ing si au fost mai multe cazuri de tranzactii esuate in care totusi mi se trageau banii de pe card, dar ma duceam cu bonul ala si in cateva zile mi se returna suma de pe bon. niciodata n-am contactat banca ce detinea POS-ul :huh:
|
#3
Posted 11 November 2008 - 22:40
adrianatoma, on Nov 11 2008, 22:10, said: nu stiu exact ce vrei sa aflii...dar eu atunci cand primesc mesaj de tranzactie esuata la POS iau bonul si ma duc cu el la banca mea, de unde am cardul. in cazul meu este vb de ing si au fost mai multe cazuri de tranzactii esuate in care totusi mi se trageau banii de pe card, dar ma duceam cu bonul ala si in cateva zile mi se returna suma de pe bon. niciodata n-am contactat banca ce detinea POS-ul :huh: Poti vedea prima (stanga) si a doua (dreapta) tranzactile. Prima, cea esuata, nu are numar de tranzactie sau alte date. Ti se pare normal? PIN-ul l-am tastat corect. Attached FilesEdited by alentin, 11 November 2008 - 22:41. |
#4
Posted 11 November 2008 - 22:48
suna la banca emitenta a cardului(in cazul tau Raiffeisen) si ei iti pot verifica tranzactiile, daca s-au efectuat sau nu, daca ai sume blocate sau eu mai stiu ce. poti sa suni 24/7.
|
#5
Posted 12 November 2008 - 09:41
alentin, on Nov 11 2008, 22:40, said: Poti vedea prima (stanga) si a doua (dreapta) tranzactile. Prima, cea esuata, nu are numar de tranzactie sau alte date. Ti se pare normal? PIN-ul l-am tastat corect. da, nu prea e normal...mergi la banca la care ai cardul si roaga-i sa vada cum s-a inregistrat tranzactia asta la ei. daca ti-au retras banii sau nu. daca s-au retras banii si pt tranzactia esuata atunci trebuie sa faci o cerere ceva la care atasezi bonul si iti returneaza banii. nu are legatura cu pin-ul, poate a fost o eroare de conectare ceva sau o problema de server bonul ala arata intr-adevar ciudat <_< |
#6
Posted 12 November 2008 - 16:02
Banca ce a emis cardul m-a lamurit azi. Nu s-au retras bani in cazul primei tranzactii. Banca cu POS-ul nu mi-a putut da un raspuns relevant.
Dupa parerea mea, primul bon nu are nici o valabilitate. Conluzia: POS-urile Credit EuropeBank emit bonuri... Va multumesc. Edited by alentin, 12 November 2008 - 16:05. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users