Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia Sandero. Masina anului 2009 in Romania
Last Updated: Dec 29 2008 21:43, Started by
qwayke
, Nov 09 2008 16:21
·
0
#19
Posted 11 November 2008 - 09:05
Anul asta au dovedit ca si ei sunt oameni,au gresit.
|
#20
Posted 11 November 2008 - 09:14
Nu, nu au gresit, insa eu am vazut emisiunea in direct si inainte sa se pronunte au tinut sa faca o specificare si anume: decizia de masina anului trebuie inteleasa ca un specific regional, pentru ca nu ii poti cere romanului de rand sa ai abia cultura auto dintr-o tara cum este Germania de exemplu.Asadar cultura, experienta si competenta romanului rand au ales in 2008, Masina Anului, Dacia Sandero.
Sa le fie de bine, au la ce se uita 3 saptamani cat stau acasa |
#22
Posted 11 November 2008 - 10:03
M@nuel, on Nov 11 2008, 09:30, said: Exact, romanul de rand e prost, nu se compara cu neamtul de rand! Prost a fost si cand a ales Cee'd-ul (cum bine zicea rmr), prost a fost si cand a ales Focusul sau Mazda 6. Auzi mai lemon, ce pana mea mai cauti in tara asta de rahat, plina de inculti si incompetenti? S-au deschis fratele granitele, zboara puiule, zboara! mai, mai.. cata pasiune O chestie: astfel de alegeri, ca si cele parlamentare, au multe tobe si trambite in spate si se doresc a impulsiona anumite vanzari. Nu de alta, dar e masina anului, deci ar fi cumva logic sa o cumperi, daca ar fi sa ii asculti, bineinteles . Cu reducerile pe banda rulanta care vor fi... greu cu ideea de masina ieftina si buna cand sunt si altele cam la acelasi pret. Ce cred eu e ca se doreste impulsionarea vanzarilor la Sandero (nu de alta, dar nu am vazut asa multe pe strazi, tot Loganul se vinde mai bine.. ceea ce nu ma mira si mi se pare normal). Daca au ajuns sa impinga Dacia in fata in halul asta, nu e chiar bine (privind per ansamblu situatia internationala de acum si intreruperea lucrului la uzinele Dacia). Clasamentul asta de acum e cam aberant, cand te uiti la el. Sunt amestecate mere cu pere si cu prune si au scos in fata pe cei care au stiut sa se "implice" mai bine. Eu asta cred Edited by ciprians, 11 November 2008 - 10:05. |
#23
Posted 11 November 2008 - 10:24
Sa inteleg ca toate competitiile gen "car of the year" sunt trucate? Or fi, nu bag mana in foc; cert e ca daca ar fi iesit castigator Tiguanul (de exemplu), nimeni n-ar mai fi amintit de interesele obscure din culise. Pe mine asta ma deranjeaza, intelegi?
Pe de alta parte, faptul ca o masina a iesit car of the year nu inseamna neaparat ca e cea mai frumoasa, mai desteapta sau mai devreme acasa, pur si simplu are un foarte bun raport pret/calitate. Daca se urmaresc rezultatele de-a lungul anilor, se poate observa ca si castigatoare a iesit nu neaparat cea mai frumoasa sau mai avansata tehnologic, ci mai degraba au castigat masinile populare. Sandero mi se pare doar o continuare fireasca a listei invingatorilor. |
#24
Posted 11 November 2008 - 10:31
Nu vreau sa creez un conflict, dar oare sustinatorii lui Sandero imi pot spune cu ce anume straluceste in fata concurentei? In afara de pretul mic, finisaje, design, motor performant, transmisie, frane de F1, interior de calitate etc. Daca te gandesti ca o mare parte din ei (nu toti, deci chill out) sunt manelisti, tarani etc si prea putini sunt cei care se pricep la masini...sigur e masina anului.
In afara de pretul mic obtinut cu sacrificii evidente, masina asta nu are nimic inovator (fie in design, fie in motorizare, fie in siguranta, fie in suspensie, transmisie sau ce vreti voi...). e doar o masina ieftina apreciata de "unii"... majoritatea testelor au cate ceva ascuns... dar... sa vad si eu un titlu international, ca atunci cred si aplaud. Va aduca aminte ca am pus un clip despre sandero la top gear... ii rosteau numele si apoi treceau mai departe. si unul insista: dar are EBD! celalalt: da, ok, sa mergem mai departe. ala iar insista...e doar 3000 lire (sa zicem),... asta a, da? ok, sa mergem mai departe... si nu cred ca au ceva cu sandero... sau or fi platiti sa ignore masina anului in romania? ca le-a luat crema la jaguaruri? Edited by xtremdriving, 11 November 2008 - 10:34. |
#25
Posted 11 November 2008 - 10:31
Acum vorbind fara mistouri, pana la urma premium Car of the Year poate fi decernatde oricare dintre noi, pentru ca avem nevoi diferite si deci, alegem masini diferite.Pe mine unul ma lasa rece un astfel de premiu, pentru ca nu denota nici calitate tehnica si nici design revolutionar, pur si simplu este alegera unora care li s-a potrivit mai bine.
Asadar Car of the Year este subictivam si fiecare dintre noi are nevoi diferite. |
#26
Posted 11 November 2008 - 10:31
Poate ma insel, dar nu cred in toate topurile publicate si votate de cativa specialisti, asa cum se numesc ei cand citesc specificatiile de pe hartie...
Nu zic ca nu e buna Sandero ( pentru mine nu e o solutie pentru ca nu imi schimb masina la 3 ani si merg pe la munte.. vreau ceva mai multa siguranta si putere.. vreau multe... ). Daca iesea Tiguan tot se spuna ca de ce nu a iesit cealalta... stii cum e. Ca si acum, de altfel . Daca stau sa ma gandesc, ceed-ul se vinde binisor si cred ca a ajutat si "car of the year". Daca la Sandero se va intampla la fel nu pot decat sa le spun celor care au ajutat la formarea topului ca au facut o treaba buna incurajand ceva national. Probabil ca unora de la alte marci le pasa mai putin de top (depinde de target). Pentru omul de rand va conta si acest titlu de marketing . Pe scurt: masina e ok la pret. Daca ai mai multi bani, iti iei ceva mai bun (depinde si de ofertele de pe piata). La mai bine pentru toti! Edited by ciprians, 11 November 2008 - 10:33. |
#27
Posted 11 November 2008 - 10:38
#28
Posted 11 November 2008 - 10:57
ciprians, on Nov 11 2008, 10:31, said: Poate ma insel, dar nu cred in toate topurile publicate si votate de cativa specialisti, asa cum se numesc ei cand citesc specificatiile de pe hartie... Nu zic ca nu e buna Sandero ( pentru mine nu e o solutie pentru ca nu imi schimb masina la 3 ani si merg pe la munte.. vreau ceva mai multa siguranta si putere.. vreau multe... ). Daca iesea Tiguan tot se spuna ca de ce nu a iesit cealalta... stii cum e. Ca si acum, de altfel . Daca stau sa ma gandesc, ceed-ul se vinde binisor si cred ca a ajutat si "car of the year". Daca la Sandero se va intampla la fel nu pot decat sa le spun celor care au ajutat la formarea topului ca au facut o treaba buna incurajand ceva national. Probabil ca unora de la alte marci le pasa mai putin de top (depinde de target). Pentru omul de rand va conta si acest titlu de marketing . Pe scurt: masina e ok la pret. Daca ai mai multi bani, iti iei ceva mai bun (depinde si de ofertele de pe piata). La mai bine pentru toti! pai la un moment dat a castigat Mitsubishi colt premiul asta daca nu ma insel, desi masina nu a fost disponibila pt drive-teste decat cu 5 minute inainte de inceperea jurizarii. Acu, ai tu ceva dovezi ca anul asta, nu s-au facut drive-teste cu modelele implicate ina cest concurs? Edited by sebulbus, 11 November 2008 - 17:20. |
|
#29
Posted 11 November 2008 - 11:04
Nu e vorba de asta, daca era MCV masina anului chiar intelegeam, mi se pare cel mai reusit model de la Dacia, dar Sandero(?!) Nu are nimic masina asta care sa o califice drept "Masina Anului", nici macar nu vine cu toate motorizarile de pe Logan si gata....e mare scula.
Pentru mine, masina anului anul acesta, este orice masina are vine cu un motor de litraj mic si turbina de ultiam generatie, daca vreti orice masina care vine cu TSI sau ceva asemanator. |
#31
Posted 11 November 2008 - 11:51
uite si juriul si cum a votat. Notele mari is luate di la suciava si moldova.... http://www.masinaanului.ro/voting.php
ahahah...nu mai pot de ras... libertatea a dat nota 10 la Sandero... asa ziar asa masina... pt cititorii libertatii probabil ca e masina anului. nooo ooooffeence... societatea argeseana normal ca a votat cu 10 la sandero si cu 3 la A4... asta e ca seful de autobaza care ancheteaza cazul fetitei lovite pe trecerea de pietoni si o scoate pe aia vinovata ca nu s-a asigurat. nu vad si eu o revista cat de cat de profil...poate cei de la freelancer...dar ma abtin... numai priceputi au votat Edited by xtremdriving, 11 November 2008 - 11:55. |
#32
Posted 11 November 2008 - 11:58
Auzi, ma lasi cu "di la suciava" ? Dar PI bucurestenii tai care au dat 10 aceluiasi Sandelu nu-i vezi, nu-i scoti in fata? O fi alta calitate a masinilor, cred ca au linii separate pentru Suciava
Ma mir de nota aia, ca in Suceava sunt tare putine Sandero. Na, poate omu' a cumparat una dintre ele. La noi e plin de masini noi si sh basite de nemti ( copyright Basarab ). |
#34
Posted 11 November 2008 - 12:01
#36
Posted 11 November 2008 - 12:06
Giobica, Dacia da, dar Sandero eu cred ca e un esec sau cel putin semi-esec dpdv al vanzarilor.
Intr-adevar, foarte profesionist alcatuit topul. Notele de 0 or fi ca la Nadia, n-a incaput 10 pe ecran ? Nu cred, ca sunt si cativa de 10. Si este unul din primii care a dat 1 pentru Mazda 6, si 4 pentru Opel Agila. Great job! Macar stiu ce reviste auto nu mai cumpar. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users