Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Sandero. Masina anului 2009 in Romania
Last Updated: Dec 29 2008 21:43, Started by
qwayke
, Nov 09 2008 16:21
·
0
#37
Posted 11 November 2008 - 12:08
#38
Posted 11 November 2008 - 12:11
#39
Posted 11 November 2008 - 12:12
Giobica, on Nov 11 2008, 12:11, said: Cat despre masina anului nu am gasit criteriile pe baza carora s-au dat notele. Stie cineva? Ce inseamna masina anului? uite, asa s-a votat: "jurnalistii" au fost invitati sa voteze online masinile. unii au ales sa o faca. altii nu... Uniunea Ziaristilor si Editorilor Auto din Romania (UZEAR) a invita mediile si persoane considerate reprezentative pentru presa auto din Romania pentru a forma juriul "Masina Anului". Juriul este alcatuit din jurnalisti din Bucuresti si cate unul din judetele tarii. Votarea se face on-line, pe site-ul www.masinaanului.ro. Accesul la sectiunea de vot este permis pe baza unui "username" si a unei parole. Fiecare dintre cei care voteaza are la dispozitie 25 de puncte pe care trebuie sa le atribuie la cel putin 5 modele. Punctajul maxim care poate fi acordat unui singur model este de 10 puncte. Votarea se desfasoara dupa reguli identice pentru cele doua etape ale concursului. Precizari legate de organizarea concursului "Masina Anului". - Fiecare dintre mediile si persoane care au acceptat invitatia de a face parte din juriu va primit un "username" si o parola individuale, care le permite votarea. - UZEAR nu isi asuma nicio responsabilitate vis-à-vis de decizia fiecareia dintre mediile si persoanele invitate de a vota sau nu. - UZEAR nu isi asuma nicio responsabilitate vis-à-vis de voturile exprimate de cei invitati. Aceasta le apartine exclusiv celor care au votat. - In urma exprimarii votului pe site-ul www.masinaanului.ro fiecare dintre mediile si persoanele invitate va primi un e-mail prin care UZEAR va solicita o confirmare a votului. Fara aceasta confirmare votul va fi considerat nul. - Votul nu este secret. El va fi facut public pe site odata cu finalizarea concursului. - Votul nu este conditionat de apartenenta vreuneia dintre mediile sau persoanele invitate la UZEAR sau la alta asociatie de presa. Edited by xtremdriving, 11 November 2008 - 12:15. |
#40
Posted 11 November 2008 - 12:14
Stai ca incet-incet descifram misterele alcatuirii topului. Citat din regulament:
Quote Fiecare dintre cei care voteaza are la dispozitie 25 de puncte pe care trebuie sa le atribuie la cel putin 5 modele. Punctajul maxim care poate fi acordat unui singur model este de 10 puncte. Votarea se desfasoara dupa reguli identice pentru cele doua etape ale concursului. Asa ca intr-adevar pot exista situatii aberante cu 0 puncte pentru o masina. I s-au terminat punctele respectivului jurat Topu' lu' peshte! Nu era mai logic sa ii puna pe aia sa alcatuiasca fiecare topul lui ? Adica fiecare sa desemneze ierarhia proprie pe modelul: eu zic Sandero pe 1, Jaguar pe 2, Mazda pe 3 Si la urma se face media. Nu asa, frectie cu "va dam douaj' de puncte, aveti grija cui le dati ca altele nu mai vedeti". |
#41
Posted 11 November 2008 - 12:17
Eu nu inteleg cu ce este mai presus Sandero decat Splash, de exemplu?
Nu are nici o particularitate, nimic care sa o scoata in fata: - consum mic nu are - asta intr-o perioada in care se pune accentul pe masini economice. Pai manca-i-as designul ei indoielnic, motorul de 1.4 - 75cp are acelasi consum declarat ca si Accordul nou cu motorul de 2.0 - 156cp, adica 9.4l/100km!!! - designul este indoielnic; - calitatea materialelor - pe acolo, dar nu se remarca fata de concurente; - la siguranta e pe acolo; - la confort e pe acolo; - la design interior este de multe ori sub modelele cu care a concurat, doar fata Symbolului sa o fi luat; Blana mea! Pentru ce a luat masina asta premiul? Ca este ieftina? Pai asa, de ce nu au bagat si masinile chinezesti in top, ca si alea sunt ieftine, la 10.000 euro primesti si piele! Ca de obicei, alta chestie menita sa faca reclama firmei Dacia. Nu stiu cati dintre voi puteti coimpara Ceed-ul cu Sandero, Colt-ul cu Sandero, etc. |
#42
Posted 11 November 2008 - 12:19
Giobica, on Nov 11 2008, 12:15, said: Xtrem, tu in 80% din posturi te prapadesti de ras. Poate ne spui si ceva nou din cand in cand Era sa zic "interesant".... closchkutza, on Nov 11 2008, 12:17, said: Blana mea! Pentru ce a luat masina asta premiul? Ca este ieftina? Pai asa, de ce nu au bagat si masinile chinezesti in top, ca si alea sunt ieftine, la 10.000 euro primesti si piele! |
#43
Posted 11 November 2008 - 12:37
Am vazut regulamentul concursului dar nu si criteriile pentru acordarea celor 25 de puncte. Cum s-au dat?
care imi place mai mult? care e cea mai rapida? care e cea mai buna pentru mers la piata? Care se va vinde cel mai bine in Maroc? |
#44
Posted 11 November 2008 - 13:45
#45
Posted 11 November 2008 - 13:57
Cu ultimele puteri, pana nu va prapaditi de ras, poate afla cineva pe ce criterii s-au dat punctele respective...
|
#46
Posted 11 November 2008 - 14:01
|
#47
Posted 11 November 2008 - 14:07
mda. dupa regulament si modul de votare as putea spune ca e un ca un top de pe la can-can sau click, ca tot acolo e. adevarul e ca au scos-o prea tare Sandero la inaintare. Puteau fi finuti si sa o puna undeva pe 5-6 si ziceam ca deh... dar masina anului... mda. Si regulile de votare sunt bune.. luati si aruncati cu puncte, dati cu zaru..
Dar nu erau mai multe topuri de masina anului? Ce sa mai, acum e ca la top xxx miliardari, schimba locurile ca sosetele... in functie de originea topului. Edited by ciprians, 11 November 2008 - 14:08. |
#49
Posted 11 November 2008 - 15:05
lucifer00, on Nov 11 2008, 14:20, said: Sa mor daca nu ma enervati , pai ce drac nu era clar ca va iesi Sandero. Asa cum aveau vechile Dacii acel "abtipild" cu: "masina cu motor pe injectie" asa o sa circule si Sandero prin tara, cu unul "Masina anului in Romania" si o sa aiba acelas succes. Eu sunt atent numai la competitiile in care intra masini care au cat de cat ceva in comun. De exemplu Passat, mondeo, laguna etc... Topul asta jurizat de coafeze mi se pare de tot rahatul. Ce atatea comentarii? S-a vrut sa iasa sandero. Asa si? E sandero mai frumoasa si mai puternică acum? Tot un Logan taiat de fund e. doar ca posesorii o sa aiba cu ce sa se mandreasca. "Mama ce masina bengoasa am!!!! |
#50
Posted 11 November 2008 - 15:42
#51
Posted 11 November 2008 - 15:51
Are dreptate flr, inca un motiv de suprematie pe sosele. Si n-o spun cu rautate.
|
|
#52
Posted 11 November 2008 - 16:23
Inteleg ca aici pe forum exista o usoara unanimitate: ca votul a fost platit (desi nimeni nu stie pe ce criteriu s-a votat ) si ca toate masinile facute de Dacia sunt un mare rahat.
Sa presupunem ca aveti dreptate. Care ar fi solutia pentru Dacia? Daca tot va pricepeti asa bine, poate aveti niste idei constructive. |
#53
Posted 11 November 2008 - 16:33
N-ai inteles. Citeste toata aria cu atentie
PS: e o gluma. |
#54
Posted 11 November 2008 - 16:33
Cei de la Dacia pot sa faca si carute daca vor, nu am treaba cu ce fac ei acolo, dar asta se tine de mana cu topul acela al catitatii cu Dacia>Mercedes>BMW>Audi si cu vanzarile record peste tot.Pe bune acum, de ce merita masina ANULUI? Ce face ea de merita acest loc? Mai ales ca nu are nimic in plus, nu e nici cea mai frumoasa,nici cea mai rapida,nici cea mai calitativa, nu e nimic.E doar un Logan ceva mai scump si cu design de rad curcile.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users