Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 

ATENTIE ! FUJITSU-SIEMENS ! Garantia COLLECT and RETURN ! O MARE TZEAPA !

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
colentina

colentina

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 05.09.2008
Mare atentie cand cumparati produsele FUJITSU-SIEMENS !!!!


Eu am cumparat un laptop de la un reseller al SCOP computers si am avut marea neplacere sa am MARI probleme cu prosulul respectiv care avea garantie FUJITSU-SIEMENS "COLLECT and RETURN".....

DECI, daca aveti ghinionul ca produsul NOU NOUT cumparat sa functioneze defectuos este DEZASTRU' !!!!

SUNI, faci comanda pentru serviciul COLLECT and RETURN dupa vreo doua zile vine curierul sa ridice produsul apoi trebuie sa asptepti MINIM 10 zile (nu am "indraznit" sa intreb daca aceste 10 zile sunt lucratoare sau nelucratoare dupa care, daca ai noroc iti trimit ei produsul inapoi care a fost desfacut bucatzele de vreun "baiat de la service" care cine stie daca a mai pus toate suruburile la locul lor....

Deci , platesi o caciula de bani celor de la SCOP care te trimit la plimbare, de fapt la garatie la alt service si uite asa , ai dat banii si atepti minim doua saptamani sa iti rezolve problema ...daca ai noroc si nu este un defect mai ciudat....
Deci ai dat bani......si om vedea noi ce facem cu produsul cumparat de la noi....

SA LE FIE RUSINE celor de FUJITSU-SIEMENS pentru felul in care inteleg ei de a face "un business" de clasa superioara....

SUCCES.

Colentina.

#2
Crash

Crash

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,066
  • Înscris: 27.08.2002
1)daca l-ai primit gata stricat insemna ca a fost folosit(vina ta ca l-ai acceptat)
2)in Ro exista un singur service autorizat FSC iar acesta e de tip C&R(sa-ti cumperi sony vaio sa vezi cum se plimba laptop-ul prin Germania)
3)cu ce te deranjeaza sistemul de service C&R......crezi ca un alt sistem de service te lasa sa stai langa ala care iti desface calculatorul?
4)daca cunosteai legea stiai ca iti poate tine laptop-ul in service mai mult timp decat cele 10 zile de care te plangi

Edited by Crash, 09 November 2008 - 20:10.


#3
Rigips

Rigips

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,075
  • Înscris: 21.02.2005
Si mie mi se pare ca esti un pic exagerat.
Garantiile in general sunt situatii neplacute si faptul ca ti s-a busit asa repede este un minus intr-adevar, insa nu vad nicio problema legata de faptul ca timp de 10 zile produsul e la reparat; cand ti se strica tv-ul, dvd-ul sau aparatul foto cum se procedeaza? Ti le repara pe loc?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate