Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
prins de radar cu 170km/h
Last Updated: Nov 11 2008 16:48, Started by
bogdanxtrem
, Nov 07 2008 15:07
·
0
#1
Posted 07 November 2008 - 15:07
salutare tuturor!
intr-o dupa amiaza ma deplasam cu auto pe DN1 intre Campina si Ploiesti , la iesirea din loc. Banesti, la aprox.500m dupa indicator, ne deplasam in coloana. la un momentdat am vazut masina de politie cu radar la aprox.150m in fata, venea pe contrases, ma uit din refelx la bord ..... aveam 115km/h, ma uit la detectorul de radar ....nu zice nimic, totusi i-au instictiv piciorul de pe acceleratie, cind ajundge la aprox. 15m de mine , detectorul radar intra pe alerta la niv. max. ma uit din la bord si aveam sub 110, si deci merg mai departe linistit. dupa aprox. 3 km ma opreste echipajul, si imi comunica ca ma depasit limita de viteza......, si ma gindesc ca este posibil totusi sa ma surprins cu 115 km/h, dar surpiza si stupoare si ca mai vreti voi....... cind ajunge masina cu radar mi se comunica ca am fost inregistrat cu 167 km/h.........., cu mari insistente mi se ingaduie sa vad poza de pe monitor, care destul de neclara... avea intradevar aceea viteza pe ea, mentionez ca afara era o burnita usoara, ce sa zic? ca sa fac ? nici un fel de explicatie!!, cu toate ca in fata mea la 5m era masina, in spate la fel, si din moment ce nu le-a inregistrat radarul aveau viteza legala, i-am intrebat ce faceam eu cu 170 km/h intre 2 masini care circulau cu 100km/h!!, in masina era si sotia mea care normal s-a uitat si ea la bord in cele momente si mi-a confirmat ( de parca era cazul!!) viteza cu care ma deplasam. una peste alta permisul suspendat, bininteles ca i-am dat in judecata si acum astept termenul sa vad si eu poza si eventula inregistrarea,. a mai patit cineva asa ceva?, cum se poate demonstra ca eu nu mergeam cu asa viteza? ( sint sofer de 11 ani si imi pot da seama de diferenta de viteza de la 110 la 170 km/h), dar cum s-o scot la cap cu capetele de creta, care au pornit aparatul radar in scurt si acesta probabil nu s-a calibrat... |
#2
Posted 07 November 2008 - 15:19
Se cheama ca ti-au tras-o.
Ei daca veneau din fata e posibil ca sa fi setat radarul pentru mod stationar si sa-l fi folosit in mers. In acest caz se aduna viteza ta cu a lor. Banuiesc , nu sunt sigur. Oricum depune contestatie. Ai castig de cauza prin faptul ca au dat filmul inapoi ceea ce nu au voie. Iar daca nu se vedea clar masina ta(inclusiv numarul) cred ca iarasi ai posibil castig de cauza. Ai mentionat ceva in rubrica obiectiuni ? Le ceri tona de documente pe care trebuie sa le prezinte si poate ai noroc si poti demonsrta instantei ca te-au lucrat. Edited by wolfydRg, 07 November 2008 - 15:21. |
#3
Posted 07 November 2008 - 15:36
Radarele politiei romane sunt omologate DOAR pentru modul stationar. Daca te-a luat din mers ... la revedere. Contesta in instanta si iti iei permisul inapoi.
Cauta pe net ca sigur mai gasesti cazuri. bafta |
#5
Posted 07 November 2008 - 18:54
desigur ca am facut obiectiuni..., si mai ales ca agentii respectivi nu au vrut sa mentioneze ca era burnita, sint multe motive ptr. anularea procesului verbal, dar depinde in mare parte de judecator, daca mi-ar arata inregistrarea video s-ar vedea clar ca merg cu aceeasi viteza ce celelalte masini din fata si din spate, ca doar nu faceam tumbe eu cu 170 km/h.
intradevar explicatia cu modul de setare al radarului mi-a dat-o si un prieten politist , si daca ar fi adevarat s-ar vedea in poza , unde trebuie sa apara sensul pe care a fost setat, respectiv "opus", pe asta ma bazez si eu, plus alte amanunte, cu ploaia de exemlpu, se cere prognoza de la INMH ptr. ziua respectiva si daca ploua adio radar! |
#6
Posted 08 November 2008 - 15:11
wolfydRg, on Nov 7 2008, 15:52, said: Te inseli. O parte sunt omologate si in mers. |
#7
Posted 08 November 2008 - 22:02
In primul rand NESIMTITII nu trebuiau sa foloseasca radarul pe ploaie sau burnita sau ceata.Si daca era asa ceva , trebuia sa mentionezi in PV.
Da-i in judecata, de jeguri, cum _lm sa iei o masina din coloana sa zici ca merge cu 170??????? Pe ala cu 500km la ora la fel l-au facut celebru....SUNT DE KKT cu radarele lor de 2 lei. Spanzurati-va frate de veiozari de rahat! De ce unii pot folosi radarul corect frate? Am fost ieri pe Buc- Giurgiu si era radar, pornit, nu tu veioza, nu tu nimic. Si avea si clenti si lumea mergea cu 50 in localitati,totul normal. Trebuia s adai tel la 112 si sa zici ca e tentativa de luare de mita nene, ceva...sa le explici la telefon ca ai fost oprit ABUZIV pe un motiv total aiurea si ca vrei sa vina cineva care sa lamureasca de ce ai fost oprit.Si nu le dadeai nici un act daca nu venea vreun sef de-al lor.Sa-i vada cat de cretini sunt. O data, de doua ori, de noua ori chemat, pana la urma poate le zice sa termine cu porkariile.Poate-si pierd si slujba smekerii... Edited by sanddy1964, 08 November 2008 - 22:10. |
#8
Posted 08 November 2008 - 22:08
SUnt curios daca se vede ca era coloana, adica masina in fata, masina in spate, daca da cam greu de explicat ptr. ei cum de aia mergeau legal si cel din mijloc nu.
Vad zilnic la Kaufland in Constanta cum ii executa pe aia parcati neregulamentar sau pietonii care taie strada, in schimb cand pe partea cealalte parcheaza cate o balena brusc orbesc. Asta e Politia Romana! |
#9
Posted 09 November 2008 - 10:56
Exact la fel m-i s-a intimplat si mie,tot cu 170 si eu aveam aprox. 100-110. in apropiere de Braila.Eu am avut noroc cu masina pt. ca in certificat viteza max. este 155. Pina la urma a recunoscut si el ca i s-a parut cand a trecut pe langa mine ca nu as avea 170
Da totus el sustinea ca a prins Logan si cu 210????/politist de RAHAT |
#10
Posted 10 November 2008 - 14:16
În atenția tuturor:
1. Radarele nu sunt omologate pentru condiții de ploaie; 2. Timpul de tarare e de 1 minut, dacă apare semn de tarare viteza indicată nu e corectă și nu poate fi folosit ca probă. 3. Felicitări că ai contestat! Ar trebui toți să sancționăm milițienii din Poliție, inclusiv cu sesizare, că prea le merge bine! |
|
#11
Posted 11 November 2008 - 13:06
Poti dezvolta mai mult faza cu tararea ? Adica proba trebui sa aibe mai concret ce ?
|
#12
Posted 11 November 2008 - 13:59
e interesant ce se scrie in articolul asta, referitor la radare.
|
#14
Posted 11 November 2008 - 16:48
Sigur că pot dezvolta!
Deci: aparatul radar necesită cam 1 minut timp de intrare în funcțiune, în care nu pot fi luate în calcul măsurătorile, deoarece se calibrează el și face teste și autotest. Nu mai știu dacă apare T ca-n articolul citat sau altceva (eu știam de o bilă roșie) ..., dar dacă ți-l deschide brusc în față e un nătărău de milițian. A doua chestie e că trebuie ca agentu 007 constatator să fie atestat ca operator radar și acolo îi învață prostiile cum se fac. Inclusiv faza cu tararea. Și-au mai luat-o unii că au încercat amenzi pe mașini cu tahograf (care ăla e omologat metrologic) ... și și-o vor mai lua! Pentru mai multe dettalii o să mai pun ceva materiale în viitor! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users