Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Reziliere abonament Cosmote
Last Updated: Mar 26 2009 18:03, Started by
don_iulliano
, Oct 31 2008 23:30
·
0
#1
Posted 31 October 2008 - 23:30
Buna seara! am si eu o 'problema'..daca pot spune asa...!Am incheiat un contract cu Cosmote in aprilie:-?..iar de atunci..in fiecare luna platesc din ce in ce mai mult!:|...ceea ce ma face sa vreau sa renunt..cat mai repede cu putinta..insa am un contract pe 2 ani!Credeti ca este posibil sa incerc sa...pretind ca mi`a fost furata cartela,,sau am pierdut`o..si sa 'scap' cumva de acest cosmar LUNAR?:-l va rog..am nevoie de sugestii!!!Nu as vrea in niciun sa`mi creez probleme cu Cosmote..insa vreau doar o solutie!:|
|
#2
Posted 31 October 2008 - 23:39
Nu stiu cum e la Cosmote, in privinta costurilor de reziliere, dar cu siguranta acestea sunt prevazute in cazul rezilierii inainte de termen a contractului.
In cazul in care spui ca ai cartela furata ti se va bloca cartela si ti se va da alta, deci de abonament nu scapi. Incearca sa-ti schimbi abonamentul intr-unul mai ieftin, in cel mai ieftin posibil, dezactiveaza-ti extraoptiunile si cere sa primesti permanent desfasuratorul convorbirilor. Am mai auzit de la cineva ca si-a facut o cerere scrisa prin care cerea sa i se blocheze toate apelurile ce se efectueaza de pe acel numar, astfel incat sa nu apara costuri suplimentare. |
#3
Posted 31 October 2008 - 23:50
La cst parcă trebuie să plătești toate lunile ca să poți rezilia.
|
#4
Posted 01 November 2008 - 01:33
jafpefata, on Oct 31 2008, 23:50, said: La cst parcă trebuie să plătești toate lunile ca să poți rezilia. Cel mai ieftin este sa treaca la cel mai mic abonament,chiar si cu o taxa de cativa euro si sa nu mai faca convorbiri de proba o luna.Apoi sa verifice factura.Asa isi poate doza mai bine bugetul pana la terminarea celor 2 ani contractuali.Este solutia cea mai buna. Edited by marescosmin, 01 November 2008 - 01:35. |
#5
Posted 01 November 2008 - 10:16
pai sa vedem, daca trecela FO 60, va avea de plata 6*18 luni (cred)=108 euro cu tva cu tot. adica 400 de lei. Personal, i-as plati si scap de ei. E greu sa dai atatia bani insa...daca ai facut prostia pe 2 ani...daca faceai pe un an aveai: 6*6=36
|
#6
Posted 01 November 2008 - 10:26
don_iulliano, on Oct 31 2008, 23:30, said: iar de atunci..in fiecare luna platesc din ce in ce mai mult!:| 1-2 RON, sau mai mult? daca mai mult nu o fi din cauza ca vorbesti mai mult decat contine abonamentul? oricum nu poti scapa de abonament decat platind, cum zicea si joystick. degeaba o arunci si zici ca a fost furata/pierduta... banii tot ii platesti |
#7
Posted 01 November 2008 - 10:40
In contractul meu scrie ca trebuie sa platesti si eventualele reduceri promotionale. PArca asta era exprimarea. Nu stiu ce inseamna asta! Oricum, nu cred ca se refereau la subventia pentru telefon, ca aia si-ao scot in majoritatea cazurilor din aceasta plata in avans ma gandesc eu. Oricum, nu va mai faceti abonamente pe 2 ani. Dati ceva in plus la telefon isna faceti pe un an...iar daca vreti sa migrati...o veti face mai usor!
|
#8
Posted 01 November 2008 - 18:57
don_iulliano, on Oct 31 2008, 23:30, said: Buna seara! am si eu o 'problema'..daca pot spune asa...!Am incheiat un contract cu Cosmote in aprilie:-?..iar de atunci..in fiecare luna platesc din ce in ce mai mult!:|...ceea ce ma face sa vreau sa renunt..cat mai repede cu putinta..insa am un contract pe 2 ani!Credeti ca este posibil sa incerc sa...pretind ca mi`a fost furata cartela,,sau am pierdut`o..si sa 'scap' cumva de acest cosmar LUNAR?:-l va rog..am nevoie de sugestii!!!Nu as vrea in niciun sa`mi creez probleme cu Cosmote..insa vreau doar o solutie!:| Ca o informatie ne spui si noua ce tip de abonament ai, ce telefon ti-ai luat si la ce magazin ai incheiat contractul? |
#9
Posted 03 November 2008 - 20:34
don_iulliano, on Oct 31 2008, 23:30, said: Buna seara! am si eu o 'problema'..daca pot spune asa...!Am incheiat un contract cu Cosmote in aprilie:-?..iar de atunci..in fiecare luna platesc din ce in ce mai mult!:|...ceea ce ma face sa vreau sa renunt..cat mai repede cu putinta..insa am un contract pe 2 ani!Credeti ca este posibil sa incerc sa...pretind ca mi`a fost furata cartela,,sau am pierdut`o..si sa 'scap' cumva de acest cosmar LUNAR?:-l va rog..am nevoie de sugestii!!!Nu as vrea in niciun sa`mi creez probleme cu Cosmote..insa vreau doar o solutie!:| dar de ce platesti din ce in ce mai mult? ce tupeu aveti cate unii? |
#10
Posted 17 November 2008 - 22:28
sper ca nu se supara nimeni ca scriu aici, dar nu vreau sa mai deschid un topic
problema mea e urmatoare, am abonament cosmote 10 facut pe 2 ani si oferta pt el era urmatoarea: 30 de min nationale pe luna si 300 nationale in primele 3 luni ale contractului si 300 in primele 3 luni ale celui de al doilea an contractual plus 2 luni de abonament gratuite la inceputul contractului si inca 2 luni in cel de al doilea an contractual au trecut deja 2 luni de cand am facut un an in retea si trebuiau sa vina cele 300 de minute pot sa reziliez contractul pentru nerespectarea obligatiunilor? in cazul meu? |
|
#11
Posted 24 November 2008 - 22:59
nevermind, mi-au venit minutele dar cu 2 luni intarziere
|
#12
Posted 25 November 2008 - 03:15
Ehee ti-au citit posturile si acum nu mai poti sa reziliezi. Naspha
|
#13
Posted 28 November 2008 - 03:22
don_iulliano, on Nov 1 2008, 00:30, said: Buna seara! am si eu o 'problema'..daca pot spune asa...!Am incheiat un contract cu Cosmote in aprilie:-?..iar de atunci..in fiecare luna platesc din ce in ce mai mult!:|...ceea ce ma face sa vreau sa renunt..cat mai repede cu putinta..insa am un contract pe 2 ani!Credeti ca este posibil sa incerc sa...pretind ca mi`a fost furata cartela,,sau am pierdut`o..si sa 'scap' cumva de acest cosmar LUNAR?:-l va rog..am nevoie de sugestii!!!Nu as vrea in niciun sa`mi creez probleme cu Cosmote..insa vreau doar o solutie!:| Te sfatuiesc sa-ti verifici partea detaliata a facturii in detaliu, cu siguranta o sa observi motivul pentru care platesti din ce in ce mai mult . faza cu schimbarea planului tarifar, personal, nu ti-o recomand pentru ca posturile urmatoare ale tale or sa fie "nenorocitii astia de la cosmote mi-au umflat factura intr-un hal!! am schimbat la cel mai mic abonament si mi-a venit factura de 10 ori mai mare!!!" si apoi probabil ai sa suni de 100 de ori la rel cu clientii si intr-un final ai sa afli de proportionalitatea minutelor (de pe ambele planuri tarifare) si apoi o sa sustii ca n-ai fost informat de asa ceva . o sa faci sesizare, o sa se asculte apelul si ghici ce, o sa se vada ca ai fost informat. apoi o sa vrei sa asculti si tu apelul, si cand o sa afli ca nu se poate... pfoaaaa, iti dai seama? Cel mai simplu, bareaza-ti apelurile de iesire, dezactiveaza-ti extraoptiunea. ai abonament de 3 sau 5 euro, peste o luna maxim doua o sa poti sa suni in ziua dinaintea datei de facturare si o sa ceri sa ti se schimbe atunci ab la cfo60 pe loc (deja se poate dar doar la unele ab) |
#14
Posted 05 March 2009 - 16:43
#15
Posted 05 March 2009 - 22:22
Dar daca vrei sa reziliezi ca esti in afara contractului , cum se procedeaza? Este deajuns un apel la RC cu o luna inainte? Trebuie mers in anumite magazine si facuta cerere scrisa? CUm se procedeaza exact in acest caz?
|
|
#16
Posted 05 March 2009 - 22:43
Trebuie mers în magazine, mie așa mi-au spus cei de la magazin.
|
#17
Posted 05 March 2009 - 23:12
Sper ca macar ptr reziliere sa aiba un formular standard . Am avut mai demult niste probleme cu minutele si pe langa ca cei din magazin mi-au spus ca nu prea rezolv mare lucru daca fac o reclamatie scrisa in magazin , m-au si pus cu o coala A4 in fata sa scriu ca la gradinita ce si cum .
Oricum , daca a rezilitat vreo persoana de curand la Cosmote , in conditii normale , rog sa spuna detaliat cum a procedat. Multumesc |
#18
Posted 06 March 2009 - 20:48
Dificil cu abonamentul la Cosmote, am fost azi la ei să plătesc factura și să reziliez, dar tipa de acolo m-a pus iară să sun la relații, spre disperarea mea (tipa de la casierie susținea că mi se va calcula o taxă după ce depun cererea= , unde mi se spune că cei din magazin sunt incompetenți, ei trebuiau să sune la help line dacă nu se descurcau. M-au pasat la rezilieri/retenție unde mi+au calculat cât mai avgeam de plată, adică pe 8 luni. Acum am cererea tip de reziliere și mâine merg iară că mag s-a închis!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users