Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
probleme cu masina de spalat gorenje
Last Updated: Dec 31 2020 04:14, Started by
umeras
, Sep 13 2008 18:46
·
0
#1
Posted 13 September 2008 - 18:46
salut, am o masina de spalat gorenje wa50100 care la ultima spalare s-a oprit si clipesc toate becurile de 7 ori. in manual precizeaza ca asta ar fi o problema la evacuare dar totul e ok.
modelul asta nu are filtru pt evacuare... chiar daca ar fi plin de mizerie macar ar fi incercat sa faca ceva nu ? nu scoate apa din ea, nici pe programele partiale de evacuare sau stoarcere nu vrea sa mearga... sta 1-2 min si apoi da eroare; partea ciudata e ca nu se aude nimic, nici car nici mar... oare sa fie ars motorasul de evacuare ? ms de ajutor |
#2
Posted 13 September 2008 - 18:59
Este infundata pompa de evacuare . Sa da masina cu "fusta in sus " , in dreapta fata sub scut are pompa , se desface , se curata se remonteaza si gata . Cind se infunda pompa asa face ea - nu mai misca nimic , inafara de leduri .
Femeile sunt devina ! , ca le pica tot felu de subansamble de la sutiene , eu m-am distrat de 2 ori pina acum . Spor la treaba si numai bine |
#3
Posted 13 September 2008 - 19:03
sa traiesti 1000 de ani, cand ti-am citit postul am aruncat o privire catre sexul feminin din casa
mai da-mi cateva indicii cum o dau cu fusta in sus (masina de spalat) |
#4
Posted 16 April 2010 - 15:04
Neohori, on 13th September 2008, 19:59, said: Este infundata pompa de evacuare . Sa da masina cu "fusta in sus " , in dreapta fata sub scut are pompa , se desface , se curata se remonteaza si gata . Cind se infunda pompa asa face ea - nu mai misca nimic , inafara de leduri . Femeile sunt devina ! , ca le pica tot felu de subansamble de la sutiene , eu m-am distrat de 2 ori pina acum . Spor la treaba si numai bine Mi-ai salvat masina de spalat:) Am gasit bratara si o mondea de 10 bani ) Multumeeeeeeeesc !! |
#6
Posted 19 May 2010 - 13:21
Scot in fata iar subiectul asta. Nu avea rost sa deschid altul nou. Am si eu aceeasi masina de spalat, respectiv gorenje WA50100.
Intrebare ... ce inseamna sa ridici "fusta in sus" Eu vreau sa curat pompa insa nu-mi dau seama cum ajung la ea. In manualul de utilizare explica ceva, insa .... tehnic masina mea, nu are acea fanta pe fata masini care odata indepartata mi-ar permite accesul la filtru . Eu am desfacut panoul din spatele masinii si am intrevazut acea piesa care poate e pompa, dar .... accesul la ea e f dificil, totul trebuie facut de pipaite. Acum problema e ca in mod cert eu nu am desfacut capacul care trebuie, insa chiar nu-mi dau seama cum pot desface capacul frontal al masinii pt a avea un acces lejer la pompa. De aceea va intreb, ce inseamna sa ridic masina cu "fusta in sus" Sa nu-mi spuneti ca trebuie rasturnata cu capul in jos .... e destul de grea |
#7
Posted 19 May 2010 - 19:20
"ce inseamna sa ridic masina cu "fusta in sus" Sa nu-mi spuneti ca trebuie rasturnata cu capul in jos "
ai dedus bine . Nu ai acces la pompa altfel , nu poti baga o scula , o surubelnita , nimic altfel . Bine , nu e obligatoriu sa o intorci invers ( cu capul in jos ) daca poti lucra cu masina data la 45 grade pe spate si sprijinita bine de perete sau de un scaun . |
#8
Posted 19 May 2010 - 20:52
Nu intoarce masina cu fundul in sus.Exista riscul sa se prelinga apa la partea electronica.Se poate apleca pe spate atat cat sa ai acces la pompa.E prins corpul filtrului de carcasa masinii cu un surub.Daca il desfaci poti sa ai acces la pompa.
|
#9
Posted 19 May 2010 - 21:05
Sa dea naiba, astia care au conceput masina au fost de la "minolta" adica d'aia cu multe idei? Cum dracu sa rastorn ditamai animalu' de cel putin 50kg ca sa am acces la o amarata de pompa? Ce dracu de minte creata a "gandit" asta. Acum vine o alta intrebare. Cuva masini, inainte de operatia asta trebuie iar reasigurata cu tijele acelea de ancorare (habar nu am cum se numesc) cu care era doatata atunci cand a venit. Tijele din ce am inteles sunt absolut necesare cand masina de spalat e transportata, va fi nevoie de ele si acum?
E clar ca inainte de toate voi incerca sa umblu acolo tinand masina inclinata sper sa reusesc, dar acum ma tot gandesc, unde naiba sunt tijele acelea ca nu mai stiu pe unde le-am lasat prin casa. Sunt ele absolut necesare? Edited by sarmiro, 19 May 2010 - 21:09. |
#10
Posted 20 May 2010 - 10:50
Am reusti sa gasesc acel filtru tinand masina doar inclinata la 45 grade. Am desfacut un capac la filtru, am extras o moneda de 10 bani (nu prea inteleg cum a ajuns acolo, prin cuva masinii nu prea vad un loc prin care sa intre o moneda de 10 bani, dar in mod sigur exista undeva pe acolo, presupun ca nu mi-a fost lasata de fabricant) si cam atat. Nu am gasit alte mizerii, dar nici un filtru anume
Ma asteptam ca atunci cand desfac acel capac sa gasesc o sita ceva care sa filgtreze ceea ce se scurge din masina, dar la mine nimic, cu exceptia acelei monede si ceva apa, in locasul respectiv nu am gasit nimic altceva. E nevoie sa desfac intreaga pompa? La mine inca functioneaza, dar am zis sa umblu la ea ca sa curat acea pompa. Amintesc ca masina o am de cca 3 ani de zile, evident ca a fost folosita in rastimpul asta, nu am mai curatat pomapa pana acum si cu toate astea ea parea curata, macar acel locas din pompa parea curat. Sunt constient ca pompa in sine poate fi f murdara dupa 3 ani de zile. Altceva ciudat, filtru de la furtunul de alimentare cu apa de la retea, la fel e curat, desi nu l-am mai curatat pana acum. L-am desfacut si pe el aseara, dar nu erau depuneri de calcar acolo. (locuiesc in bucuresti, deci folosesc aceeasi retea de apa ca si o multime de alti useri) Fac ceva gresit, nu caut unde trebuie??? De ce la mine, dupa 3 ani totul pare curat? Chiar trebuie sa desfac in intregime pompa de evacuarea apei din cuva??? Sa desfac cele 2 coliere si parca 3 surubruri ca sa scot intreaga pompa? |
|
#11
Posted 20 May 2010 - 17:45
Masina ta nu are un filtru de scame ca o sita cum au alte masini.E pur si simplu un tub(filtru cu auto spalare)si acolo raman doar obiectele mai mari gen monezi,cleme de perdele,etc.Tot ce e mic e evacuat odata cu apa.De obicei,cand nu mai evacueaza apa sau cand nu mai primeste apa cum trebuie,trebuie umblat la site(evacuare sau alimentare)in rest nu ai de ce.
|
#12
Posted 20 May 2010 - 20:59
Icet, on 20th May 2010, 18:45, said: Masina ta nu are un filtru de scame ca o sita cum au alte masini.E pur si simplu un tub(filtru cu auto spalare)si acolo raman doar obiectele mai mari gen monezi,cleme de perdele,etc.Tot ce e mic e evacuat odata cu apa.De obicei,cand nu mai evacueaza apa sau cand nu mai primeste apa cum trebuie,trebuie umblat la site(evacuare sau alimentare)in rest nu ai de ce. sarmiro, on 19th May 2010, 22:05, said: Sa dea naiba, astia care au conceput masina au fost de la "minolta" adica d'aia cu multe idei? Cum dracu sa rastorn ditamai animalu' de cel putin 50kg ca sa am acces la o amarata de pompa? Ce dracu de minte creata a "gandit" asta. Acum vine o alta intrebare. Cuva masini, inainte de operatia asta trebuie iar reasigurata cu tijele acelea de ancorare (habar nu am cum se numesc) cu care era doatata atunci cand a venit. Tijele din ce am inteles sunt absolut necesare cand masina de spalat e transportata, va fi nevoie de ele si acum? E clar ca inainte de toate voi incerca sa umblu acolo tinand masina inclinata sper sa reusesc, dar acum ma tot gandesc, unde naiba sunt tijele acelea ca nu mai stiu pe unde le-am lasat prin casa. Sunt ele absolut necesare? |
#13
Posted 31 December 2011 - 12:37
salut!am si eu o masina de spalat gorenje.cand ii dau drumul imi scoate apa prin partea unde se toarna detergentul.care sa fie cauza?
|
#14
Posted 31 December 2011 - 19:27
A furat cineva din ea separatorul de plastic
Poate s-a rupt ceva din interior de la cuva . Edited by hemTT, 31 December 2011 - 19:28. |
#15
Posted 15 May 2012 - 11:38
salutare !!! sunt si eu posesorul unei masini de spalat gorenje care a functionat 4 ani , wa 50100 care sincer e o mare teapa , initial cand am maers sa mi cumpar aceasta masina de spalat mi am dorito stiind ca sunt foarte bune dar nu mi am dat seama ca de fapt e o super teapa si tot ce e pe piata acum e made in chinezia ))) Am sa va explic un defect la ea foarte ciudat tinand cont ca sunt priceput cat de cat la electronica ... trage apa , apoi face o pauza de 2 secunde apoi iara trage apa dupa care in mod normal trebuie sa invarta cuva , se aude comanda acel releu , dar cuva nu se invarte , si dupa aproape un minut se aprind ledurile de pe panoul de comanda de 4 x , dau la zero si pun pe evacuare apa ... evacueaza apa apoi se invarte cuva intr un sens si cand sa invarta si in celalalt sens nu mai invarte , la fel dureaza aproximativ un minut si aceeasi eroare de 4 ori clipesc ledurile . Am crezud ca e ceva pe la motor un contact imperfect .. se pare ca totul e ok . de aceasta eroare cu clipirea ledurilor de 4 ori nu spune in manualul de utilizare , am scoso afara ca ma enerva cand o vedeam apoi intr o zi ma plictiseam si am bagato in casa sa vad ce diavol are in ea , am bagato in priza dinnou si surprizaaaaaa .... masina funtiona perfect , am spalat la ea de vreo 4 sau 5 ori si din nou eroarea ...am lasat o pe dreapta vre o cateva luni am bagato dinnou in functie la fel a pornit perfect dar mi a dat eroarea la prima masina de rufe ... am uitat sa precizez ca imediat dupa ce apare aceasta eroare imi arunca si apa afara , daca ma pun si invart eu cu mana imediat ce trage apa si se aude comanda pt invartirea cuvei la un moment dat invarte ea singura in sensul celalalt , practic ar merge programul pana la capat dar cu conditia sa invart eu cuva in sensul in care ea nu invarte .... daca stie cineva ce se intampla rog din suflet sa mi spuna si mie cu ce spirite ma confrunt . am masurat tensiunea la mufa care intra in motor si cand se aude comanda pt invartire in sensul in care nu se invarte trimite curent dar ce ai da impulsul de a pleca motorul asta nu mai inteleg ,,, plzzz help nu are acel condesator care da impuls si chiar daca ar avea nu are cum sa fie de la el ca eu daca as trage putin de curea ar pleca el din loc dar nu pleaca invart degeaba ,,,, deci exclus chestia cu C ul astept cu nerabdare sfaturi de la voi poate poate o resucitez ,,, doamne ajuta
|
|
#16
Posted 17 May 2012 - 20:57
Motorul e cu perii sau cu rotor in scurtcircuit ? Nu or fii periile defecte ?
Edited by rusuioan, 17 May 2012 - 21:00. |
#17
Posted 18 May 2012 - 15:35
rusuioan, on 17th May 2012, 20:57, said: Motorul e cu perii sau cu rotor in scurtcircuit ? Nu or fii periile defecte ? |
#18
Posted 06 March 2014 - 19:16
Neohori, on 13 septembrie 2008 - 18:59, said:
Este infundata pompa de evacuare . Sa da masina cu "fusta in sus " , in dreapta fata sub scut are pompa , se desface , se curata se remonteaza si gata . Cind se infunda pompa asa face ea - nu mai misca nimic , inafara de leduri . Femeile sunt devina ! , ca le pica tot felu de subansamble de la sutiene , eu m-am distrat de 2 ori pina acum . Spor la treaba si numai bine buna....am intors masina exact asa cum a-ti scris,doar ca nu imi dau seama,sau nu pot sa ii scot suruburile, in pompa aia trebuie sa fie o bila...??? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users