Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Taxa pod " Sold peaje neexpir...

Problema stabilizator tensiune cu...

VENTILATOR

Comunicare cu animale moarte ?
 Convertit sistem de navigați...

Nu am sunet pe hdmi

Întrebare alunita

Schimbare tabla acoperis
 Trotineta Bolt cu reducere de 3 lei

Aragaz cu plita pe gaz si cuptor ...

Cablu FFC

Poco F6/F6 Pro
 Scurgere catre hazna

De la 24V la 5V DC?

Deducere TVA

Open WRT nu sincronizeaza ceasul ...
 

Northcross eSCAPE 3570

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
95 răspunsuri în acest subiect

#91
costynik

costynik

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 2
  • Înscris: 13.03.2008
AJUTOR!!!

Am imprumutat un NorthCross Escape 3570 de la un prieten si s-a blocat tocmai cand sa intru in Bucuresti.

Apare logo-ul NorthCross si nu mai incarca OS-ul. As fi recunascator daca ma poate ajuta cineva, inainte sa-l duc la un service.

#92
emy4bmw

emy4bmw

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 23
  • Înscris: 27.09.2008

View Postcostynik, on 13th August 2009, 18:53, said:

AJUTOR!!!

Am imprumutat un NorthCross Escape 3570 de la un prieten si s-a blocat tocmai cand sa intru in Bucuresti.

Apare logo-ul NorthCross si nu mai incarca OS-ul. As fi recunascator daca ma poate ajuta cineva, inainte sa-l duc la un service.

Doar cu service-ul o mai rezolvi (dignostic: bad soft) . La fel am patit si eu si dupa ce l-am dus la service, merge bine si chiar raspunde mai repede:)

#93
costynik

costynik

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 2
  • Înscris: 13.03.2008
Cunoaste cineva un GPS service in Galati. Caut pe net si nu gasesc nimic. O persoana de contact, ceva...

Multumesc!

#94
costinradu

costinradu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 117
  • Înscris: 05.09.2005
Salut, am si eu un NorthCross Escape 3570. Am instalat cu succes IGO 8 dar am o problema.
Softul merge ok in schimb nu ma localizeaza bine pe harta. Diferenta este de 10-15 m fata de locatia unde ma aflu.
Este o problema de soft sau de aparat ? Mentionez ca nu folosesc niciun skin.Igo 8 este versiunea 8.3.2........PNA
Orice sfat este binevenit.

#95
_jE

_jE

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 71
  • Înscris: 02.01.2010
'na ziua la toata lumea :) si La Multi Ani
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o idee: NorthCross-ul meu (eSCAPE 3570) tocmai s-a intors din service, unde a fost cu niste probleme de soft. Se pare ca problemele au foat atat de serioase incat s-a intors.... altul :) Ce ma deranjeaza in mod deosebit e ca cel vechi imi oferea, in setari, posibilitatea sa setez modul USB (adica puteam sa il folosesc ca un PDA, cu activesync, sau ca un memory stick). Noul echipament nu imi mai ofera aceasta posibilitate (pur si simplu lipseste functionalitatea din setari) si merge "by default" pe activesync. Ceea ce ma dispera, orice operatie de transfer fisiere dureaza enorm, din cauza activesync-ului.
Aveti careva idee daca pot "rezolva" problema de prin fisierele de configurare?

Cu multumiri,

#96
panteraaroz

panteraaroz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 59
  • Înscris: 24.02.2010

View PostRaduhanc90, on 26th August 2008, 09:36, said:

Am pus un card de 2gb si nu pot sa pun harti decat in memoria lui nush dc nu recunoaste cardul , dar am dat copy paste la toate hartile eu pe care le-am gasit in datastorage\mobilenavigator\content\maps\ si nu baga decat vreo 200mb dupa care imi zice ca nu are loc? dc nu recunoaste cardul ?
i-ti recunoaste cardul sigur

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate