Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Intamplare nefericita
#1
Publicat: 22 august 2008 - 21:24
Salut, nu stiu daca am postat unde trebuie dar uitati ce mi s-a intamplat:
Ieri ma duc sa-mi platesc factura la telefon la magazinul "Fonomat" din str. Ritmului. Am ales sa platesc factura acolo mai aproape de casa mea, ca sa nu fie nevoie sa merg pana pe calea Mosilor la Orange. Intru in magazin, o dom'soara foarte amabila imi si incaseaza suma, ma intorc acasa cu 500 de mii mai sarac, dar cu o chitanta fiscala si un bon fiscal. In aceeasi seara primesc un telefon de la dom'soara manager a magazinului sustinand ca eu nu am platit. Un fel de "v-am eliberat chitanta, dar banii nu i-am primit, uitati-va mai bine in portofel". Dupa ce am vorbit o jumatate de ora cu dansa la telefon parea ca s-a rezolvat situatia. Astazi tatal meu (pe numele caruia este abonamentul) merge la magazin si cere explicatii. Ei tot sustineau ca eu n-am platit si ca in plus (culmea) am si recunoscut asta la telefon si ca au inregistrarea convorbirii sa dovedeasca. Nu vreau sa mai apelez la protectia consumatorului sau in alta parte ca ar dura prea mult si ar costa pe masura. Mai bine ma duc sa platesc inca o data factura (de data asta la sediul Orange) si le doresc celor de la Fonomat un mare FALIMENT! Rog frumos userii care vor sa ma ajute sa nu mai faca vanzare celor de la Fonomat, ii rog sa-si plateasca facturile in alte magazine sau reprezentante, ca nu se stie cui i se mai poate intampla una ca asta. Un fapt scandalos care sper sa dea de gandit clientilor acestei societati. Cu respect, Mihai. |
#3
Publicat: 22 august 2008 - 21:34
Zice ca au inregistrarea audio cand eu am recunoscut ca am plecat de acolo fara sa platesc.
Cata nesimtire pe ei totusi sa-si traga clientii la raspundere pentru proasta de la casa care s-a lasat fraierita de vrun idiot sau, mai rau, pentru o eventuala mânărie facuta ilegal in magazin. Pentru asta ar trebui sa ramana fara clienti. |
#4
Publicat: 22 august 2008 - 21:41
wickerman_nicko, on Aug 22 2008, 20:24, said: Nu vreau sa mai apelez la protectia consumatorului sau in alta parte ca ar dura prea mult si ar costa pe masura. Mai bine ma duc sa platesc inca o data factura (de data asta la sediul Orange). Nu te lasa intimidat si prostit de cei de la Fonomat! Bafta! |
#5
Publicat: 22 august 2008 - 21:42
VipeR85, on Aug 22 2008, 22:27, said: atata timp cat mai ai bonul fiscal de ce te mai agiti? lasa-i sa traga ponoasele, legal nu au ce sa-ti faca. chiar daca nu ai dat banii (intentionat sau poate erai cu gandul in alta parte si ai uitat) ei nu au ce sa faca, deoarece ti-au eliberat chitanta, care certifica faptul ca ai dat banii. e ceva ce nu am mai auzit... ma intreb totusi cum au aflat ca tocmai tu nu ai dat banii... cred ca ai fost singurul lor vizitator care a dat bani in ziua aia, sau ca ai fost singurul care a dat 50 lei... altfel nu vad cum si-au dat seama eu m-am obisnuit sa platesc cash la ROBO BRD, nu numai Orange. asta ca sa nu am contact cu factorul uman si cozi etc. dureaza max 30 secunde si nu te mai cauta nimeni sa-ti spuna ca nu ai platit |
#6
Publicat: 22 august 2008 - 22:02
Va multumesc frumos pentru sfaturi si solidaritate, dar situatia deja nu mai e in seama mea. Titularul abonamentului (taica-meu) si-a asumat responsabilitatea de a rezolva situatia (habar n-am cum). Eu voi avea examenul auto in curand asa ca incerc sa nu ma mai gandesc la nefericitii aia. Dar totusi as fi recunoscator daca respectiva societate ar da faliment sau ar ramane fara clienti si implicit fara profit
Chestia cu ROBO BRD e o idee chiar buna, am sa incerc Editat de wickerman_nicko, 22 august 2008 - 22:03. |
#9
Publicat: 23 august 2008 - 12:00
vasilis, on Aug 23 2008, 12:42, said: Cand te-au sunat ti-au cerut dreptul ca sa inregistreze convorbirea cu tine? el zice ca n-a recunoscut nimic. si chiar daca recunostea n-au ce sa ii faca. nu plati de doua ori aceeasi factura. lasa-i sa se agite putin, nu ceda, ca oricum n-au ce sa iti faca verifica in webcare daca au ajuns banii la Orange, si daca au ajuns dute sa-ti bagi ceva in ei Editat de anonimulno01, 23 august 2008 - 12:02. |
#10
Publicat: 23 august 2008 - 12:07
anonimulno01, on Aug 23 2008, 13:00, said: mai conteaza? Pai conteaza ca nu au voie sa te inregistreze fara acordul tau. Ai sunat macar o data la relatii cu clientii sa incerci sa intrii in legatura cu un operator? Acolo iti spune ca prin continuarea apelului iti exprimi acordul ca acea convorbire sa fie inregistrata. Nu cu multa vreme in urma citeam aici ca un utilizator i-a comunicat operatorului de la serviciul clienti al unui serviciu de telefonie mobila de la noi ca vrea si el sa inregistreze convorbirea iar operatorul a inchis convorbirea nefiind deacord. Editat de vasilis, 23 august 2008 - 12:09. |
|
#12
Publicat: 23 august 2008 - 22:23
vasilis, on Aug 23 2008, 12:07, said: Pai conteaza ca nu au voie sa te inregistreze fara acordul tau. Ai sunat macar o data la relatii cu clientii sa incerci sa intrii in legatura cu un operator? Acolo iti spune ca prin continuarea apelului iti exprimi acordul ca acea convorbire sa fie inregistrata. Nu cu multa vreme in urma citeam aici ca un utilizator i-a comunicat operatorului de la serviciul clienti al unui serviciu de telefonie mobila de la noi ca vrea si el sa inregistreze convorbirea iar operatorul a inchis convorbirea nefiind deacord. On topic, mi se pare culmea tupeului sa-ti spuna ca nu ai platit, cand ai chitanta fiscala si bonul. Editat de Dornan, 23 august 2008 - 22:25. |
#13
Publicat: 24 august 2008 - 09:47
si culmea,s-a rezolvat intr-un mod extrem de neplacut pt care suntem toti ofticati: tatal lui a platit factura din nou :| (cred ca nu mai are rost sa zic ce moace aveam toti cand am aflat insa explicatia a fost ca asta e,sa fie asta singurul necaz)...si acum teoretic nu mai e nimic de facut :|
|
#14
Publicat: 24 august 2008 - 12:51
Dornan, on Aug 23 2008, 23:23, said: Pai asa fac toti. Si eu i-am cerut acordul pt inregistrarea convorbirii unui zevzec de la "serviciul clienti" si a refuzat.Daca vrei sa vorbesti cu crertinii astia de operatori, trebuie sa fii de acord ca ei sa inregistreze, dar tu nu... Dar este o diferenta majora. In cazul tau, tu ai format numarul serviciului de relatii cu clientii iar ei ti-au impus inregistrarea convorbirii pentru ca aceasta sa aiba loc in timp ce in acest caz cei de la magazinul respectiv au format numarul de telefon al userului de pe forum si (mai mult ca sigur) nu au cerut acordul userului de a inregistra convorbirea, totusi facand aceasta. Eu sa fiu fost in situatia asta i-as provoca pe cei de la magazin sa mergem impreuna la politie cu inregistrarea(facuta fara acordul abonatului care A FOST APELAT), ca din moment ce avea chitanta cu efectuarea platii in mana cei de la Orange nu pot sa-i faca nimic decat sa-i multumeasca. Orange nu se va implica deloc in acest caz fiind vorba de posibila neatentie (hotie) a unei vanzatoare din magazin. Cu tot respectul pentru userul care a deschis acest thread dar daca a platit inca o data factura(chiar si tatal lui) si ESTE FOARTE SIGUR ca a dat si prima data banii, atunci acesta este fraier. Mai mult ca sigur ca a 2-a oara nu a mai primit chitanta. Inchei prin a pune intrebarea: Esti 100%, absolut, indubitabil, de necontestat....... sigur ca prima data ai dat cei 50 de lei sau doar parca asa iti aduci aminte? Editat de vasilis, 24 august 2008 - 12:53. |
#16
Publicat: 24 august 2008 - 20:36
vasilis, on Aug 24 2008, 13:51, said: Dar este o diferenta majora. In cazul tau, tu ai format numarul serviciului de relatii cu clientii iar ei ti-au impus inregistrarea convorbirii pentru ca aceasta sa aiba loc in timp ce in acest caz cei de la magazinul respectiv au format numarul de telefon al userului de pe forum si (mai mult ca sigur) nu au cerut acordul userului de a inregistra convorbirea, totusi facand aceasta. Eu sa fiu fost in situatia asta i-as provoca pe cei de la magazin sa mergem impreuna la politie cu inregistrarea(facuta fara acordul abonatului care A FOST APELAT), ca din moment ce avea chitanta cu efectuarea platii in mana cei de la Orange nu pot sa-i faca nimic decat sa-i multumeasca. Orange nu se va implica deloc in acest caz fiind vorba de posibila neatentie (hotie) a unei vanzatoare din magazin. Cu tot respectul pentru userul care a deschis acest thread dar daca a platit inca o data factura(chiar si tatal lui) si ESTE FOARTE SIGUR ca a dat si prima data banii, atunci acesta este fraier. Mai mult ca sigur ca a 2-a oara nu a mai primit chitanta. Inchei prin a pune intrebarea: Esti 100%, absolut, indubitabil, de necontestat....... sigur ca prima data ai dat cei 50 de lei sau doar parca asa iti aduci aminte? S-a dus acum, eu n-am mai avut nimic de zis. Singurul lucru pe care mi-l doresc este ca magazinul acela sa aiba de suferit, si pe madam manager s-o apuce lepra. Fiti atenti la astfel de cretini, sa nu mai pateasca nimeni asa ceva. Cu respect si multumiri, Mihai. Editat de wickerman_nicko, 24 august 2008 - 20:54. |
#17
Publicat: 25 august 2008 - 08:29
wickerman_nicko, on Aug 24 2008, 21:36, said: Crede-ma ca din ziua aceea imi aduc aminte orice detaliu, inclusiv faptul ca atunci cand am intrat in magazin, pana mi-au procesat factura, mi-am lasat ochelarii de soare pe masa lor, cu susul in jos. Daca ma straduiesc mai bine, va spun si ce masini erau parcate in fata magazinului. Daca nu le dadeam alora banii atunci, acum as fi avut cauciucuri noi la bicicleta sau orice altceva. S-a dus acum, eu n-am mai avut nimic de zis. Singurul lucru pe care mi-l doresc este ca magazinul acela sa aiba de suferit, si pe madam manager s-o apuce lepra. Fiti atenti la astfel de cretini, sa nu mai pateasca nimeni asa ceva. Cu respect si multumiri, Mihai. Eu nu stiu de ce te agiti atata...fa rost de chitanta, sau daca nu o mai ai dar esti sigur ca ai platit, roaga-i pe cei de la magazin sa o caute, ei sunt obligati sa o tine, dupa ce casa de marcat a inregistrat-o...sulul de hartie va fi pus la pastrare o perioada....asta este cea mai buna si mai sigura dovada, si nu inregistrarile lor .... |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi