Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...
 

Eliminarea probelor orale de la bac

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

Poll: Eliminarea probelor orale de la bac (112 member(s) have cast votes)

Sunteti de acord cu eliminarea probelor orale de la bac?

  1. Da (sunt elev) (30 votes [26.79%])

    Percentage of vote: 26.79%

  2. Da (sunt profesor) (1 votes [0.89%])

    Percentage of vote: 0.89%

  3. Da (nu sunt nici elev, nici profesor) (3 votes [2.68%])

    Percentage of vote: 2.68%

  4. Nu (sunt elev) (50 votes [44.64%])

    Percentage of vote: 44.64%

  5. Nu (sunt profesor) (3 votes [2.68%])

    Percentage of vote: 2.68%

  6. Nu (nu sunt nici elev, nici profesor) (16 votes [14.29%])

    Percentage of vote: 14.29%

  7. Nu, dar notarea sa se faca cu Admis/Respins (9 votes [8.04%])

    Percentage of vote: 8.04%

Vote Guests cannot vote

#1
adrian_eftimie

adrian_eftimie

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 16.06.2008
Eu cred cu tarie ca trebuie eliminate probele orale de la bac, sunt curios ce cred si altii.

Edited by adrian_eftimie, 28 June 2008 - 21:18.


#2
Alex_Dum

Alex_Dum

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,764
  • Înscris: 13.07.2006
Crezi prost!
Eu as face toate probele orale la bac si doar cu subiecte de gandire... nimic ce s-ar fi putut invata inainte. Totul sa se bazeze pe munca elevului din cei 4 ani, pe cat a citit si pe cultura sa generala.

#3
xeleron

xeleron