Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Lectii de OFF ROAD
Last Updated: Dec 12 2019 19:37, Started by
GKLASS
, Jun 24 2008 22:36
·
0
#130
Posted 26 August 2015 - 19:04
Salutare
Pentru incepatori recomand ghidul de mai jos (in engleza din pacate). Ajuta si http://www.dorupanai...d-partea-1.html Spor sa aveti Robert Attached Files |
#131
Posted 06 September 2015 - 23:29
Frate daca vrei off-road adevarat iti trebuie niste cauciucuri cat tine de mari, apoi iti trebuie un SUV 4x4 cu diferential blocabil si suspensie reglabila si iti mai trebuie un troliu la bara din fata si unul la cea din spate pentru ca uneori numai asa iesi din namol, apoi iti trebuie un cadru de otel pt interior si intarirea stalpilor de rezistenta ai masinii, pentru ca poti sa te rastorni, apoi trebuie usurata masina sa nu ramai inpotmolit si sa nu faca fata troliul, deci trebuie sa scoti tot ce inseamna entertainment si aer conditionat. Pe urma te asiguri ca ai planetarele si diferentialele suficient de rezistente si pe urma sa vezi daca ai suficienta putere la motor si suficient cuplu. Eu iti recomand un motor turbodiesel de cel putin 2.5l (2498cmc). Cam atat ai nevoie si nu in ultimul rand ai nevoie de pricepere si atentie mare. Succes!
Edited by eusicumine2001, 06 September 2015 - 23:31. |
#132
Posted 08 September 2015 - 09:58
eusicumine2001, on 06 septembrie 2015 - 23:29, said:
Frate daca vrei off-road adevarat iti trebuie niste cauciucuri cat tine de mari, apoi iti trebuie un SUV 4x4 cu diferential blocabil si suspensie reglabila si iti mai trebuie un troliu la bara din fata si unul la cea din spate pentru ca uneori numai asa iesi din namol, apoi iti trebuie un cadru de otel pt interior si intarirea stalpilor de rezistenta ai masinii, pentru ca poti sa te rastorni, apoi trebuie usurata masina sa nu ramai inpotmolit si sa nu faca fata troliul, deci trebuie sa scoti tot ce inseamna entertainment si aer conditionat. Pe urma te asiguri ca ai planetarele si diferentialele suficient de rezistente si pe urma sa vezi daca ai suficienta putere la motor si suficient cuplu. Eu iti recomand un motor turbodiesel de cel putin 2.5l (2498cmc). Cam atat ai nevoie si nu in ultimul rand ai nevoie de pricepere si atentie mare. Succes! Un tractor indeplineste marea majoritate a criteriilor tale in materie de offroad...priceperea se construieste din experienta iar cu atentia te nasti,dar poate fi marita...tot din experienta! |
#133
Posted 08 September 2015 - 14:06
Ai vazut tu vreodata un tractor turbodiesel cu tractiune integrala si diferential blocabil? Mai ales unul usor si intarit. Pai la un tractor daca pui troliu pleaca troliul si tractorul ramane
|
#134
Posted 08 September 2015 - 14:47
Da,mai toate astea de generatie noua.Depinde de troliu.
|
#135
Posted 02 March 2016 - 18:50
@sean70
LR-ul ala statea anu` trecut prin Piata Arras in Deva parcat? Grig |
#136
Posted 08 March 2016 - 11:30
a venit timpul frumos!
vrea cineva să învețe să meargă cu utilajul pe care îl are în dotare? |
|
#139
Posted 26 March 2016 - 14:27
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1i5c8-j3uSk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Mandru de "gusterul" romanesc ! |
#140
Posted 26 March 2016 - 16:32
Mindru pentru ca?
Orice 4x4 in mintile lui si cu cauciucuri portivite trece pe acolo ca pe asfalt, si nu in diagonala. Aia doar isi bat joc de masini. |
#141
Posted 26 March 2016 - 18:48
Pentru o mașină 4x4 ieftina se descurca bine ,sisteme la fel de proaste (a se vedea cum 2 roti sunt în aer iar celelalte 2 cu aderenta nu trag )au și mașinile de 2 ori mai scumpe ,deci din pct ăsta de vedere ,pt banii ei ,duster face treaba !
|
|
#142
Posted 27 March 2016 - 21:55
săraca mașină...
filmul ăsta e educativ - cum nu trebuie să bruschezi o mașină la 1:04 a avut noroc că nu a scăpat-o în afara drumului, apoi la 1:40 s-a oprit în mașina albă... |
#143
Posted 22 May 2018 - 08:45
De aproximativ un an m-a prins si pe mine microbul. Sunt la nivel de amator, merg 99% pe drumuri forestiere, doar de 2 ori am luat muntele in piept pe unde nu mai erau drumuri (nu eram singur) si nu prea mi-a placut senzatia. Cred ca iesisem din zona de confort. Singura mea spaima majora e rasturnarea. Am vazut ca exista niste instrumente care iti arata gradul de inclinare. Dupa logica mea, as spune ca sunt utile doar daca stii de la cate grade incep problemele, corect? De unde poti afla aceste informatii? De ex, la cate grade inclinare laterala pot incepe problemele pentru o masina anume?
|
#144
Posted 22 May 2018 - 10:22
In general, limita este undeva la 45°.
Daca masina este inaltata, evident mai putin. Dar la 45° sau in zona, senzatia este nasoala tare, necesita obisnuinta si o cunoastere foarte buna a masinii si a tehnicii de abordare a rampelor si pantelor. In plus, faptul ca masina nu are rollcage este un bun argument pentru a sta pe fundul tau. Reguli de baza: 1 NICIODATA NU IESI SINGUR! Macar doua masini, preferabil mai multe. 2 Niciodata nu ignora regula numarul 1. Sa ai macar un troliu pe masina, si niste sufe de copac si cinetice in portbaj. Sint multe de spus, ideal este sa faci iesiri cu grupuri mai experimentate, ai sa inveti incet incet ce si cum. Depinde si ce masina ai, si ce riscuri esti dispus sa iti asumi. Polish-ul de padure si indoiturile caroseriei fac parte din joc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users