Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 

Lectii de OFF ROAD

- - - - -
  • Please log in to reply
146 replies to this topic

#145
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postflaviuf, on 22 mai 2018 - 08:45, said:

De aproximativ un an m-a prins si pe mine microbul. Sunt la nivel de amator, merg 99% pe drumuri forestiere, doar de 2 ori am luat muntele in piept pe unde nu mai erau drumuri (nu eram singur) si nu prea mi-a placut senzatia. Cred ca iesisem din zona de confort. Singura mea spaima majora e rasturnarea. Am vazut ca exista niste instrumente care iti arata gradul de inclinare. Dupa logica mea, as spune ca sunt utile doar daca stii de la cate grade incep problemele, corect? De unde poti afla aceste informatii? De ex, la cate grade inclinare laterala pot incepe problemele pentru o masina anume?
Sunt informatii de baza, date in specificatiile oricarei masini din segmentul asta (evident nemodificate).

O patanie personala : eram pe dune in desert, la volanul unei LC 200, aveam in fata un Patrol ultimul model (condus de un sofer de-al locului), care incepe sa coboare o duna foarte inalta si abrupta. Cand am ajuns in puctul de incepere a coborarii, mi-a inghetat sangele in vine vazand inclinatia extraordinar de mare. Dar i-am dat bice cu 2 ganduri in minte : daca poate Patrolul, poate si LCul si faptul ca singura pedala care trebuie apasata este cea din dreapta.

#146
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,044
  • Înscris: 02.03.2003

View Postmufasa, on 24 mai 2018 - 19:34, said:

Dar i-am dat bice cu 2 ganduri in minte : daca poate Patrolul, poate si LCul si faptul ca singura pedala care trebuie apasata este cea din dreapta.

Sunt si unii care reusesc sa ajunga la baza pantei folosind frana si directia. Asa le dicteaza instinctul.

#147
sean70

sean70

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,168
  • Înscris: 20.01.2014
Pe asfalt...in afara lui sunt alte reguli mult mai sanatoase...pe coborare atingi frana cat se poate de putin,ambreiajul deloc si acceleratia mereu...altfel risti sa fie ultima.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate