Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
CableLink (RDS) in Brasov !
Last Updated: Apr 07 2005 19:28, Started by
amadeus79
, Nov 18 2004 06:46
·
0
#73
Posted 01 April 2005 - 11:37
Well, e magarie ce fac dar in contract scrie ca termenul de instalare e de 45 zile lucratoare.
Teoretic ar fi normal sa-i bati la cap doar dupa expirarea celor 45 de zile, dar e mult |
#74
Posted 01 April 2005 - 11:40
la mine nu scrie nimic de "lucratoare", o fi altfel in brasov...
|
#75
Posted 03 April 2005 - 17:31
In Satu Mare instalarea este gratuita beton nu ? Eram curios ca daca si la voi e free da se pare ca nu...
|
#76
Posted 03 April 2005 - 18:34
outsdr, on Apr 3 2005, 17:31, said: In Satu Mare instalarea este gratuita beton nu ? Eram curios ca daca si la voi e free da se pare ca nu... |
#77
Posted 05 April 2005 - 22:56
Monopol pe cablu
Abonați lăsați cu ochii în soare Persoanele care plătesc instalarea cablului TV la domiciliu sunt tot mai iritate de faptul că operațiunea de cablare se face abia după 5-6 luni. Ăn Sibiu, RCS motivează această întârziere prin numărul personalului scăzut care în anumite momente ale anului sunt suprasolicitate. Abonații sunt de părere că problemele vin de la lipsa concurenței pe piața distribuției de cablu TV. Astral Telecom și Romanian Cable Systems (RCS), cei mai mari operatori de cablu din România, și-au împărțit județele pentru a deține monopolul la nivel local. Până în 1990 oamenii nu aveau acces decât la serviciile televiziunii publice - abia după Revoluție au început să apară antenele de receptare a semnalelor prin satelit și astfel exista posibilitatea vizionării unui număr mai mare de programe din străinătate. Avansând în timp s-a ajuns la intrarea pe piața TV a unor televiziuni particulare și odată cu acestea a operatorilor de cablu, care să le difuzeze. Astăzi, în toată țara, există peste 1000 de operatori. De la cei mici, care au o sferă de acoperire la nivel local și până la marii operatori cunoscuți la nivel european. Nu ar fi nici o problemă dacă aceste firme și-ar desfășura activitatea în paralel, dar în cele mai multe cazuri la nivelul unui oraș există un singur furnizor de cablu care deține monopolul. Ăn momentul în care îți plătești conectarea la cablu TV ești nevoit să aștepți până echipele operatorului de cablu se deplasează la domiciliu și efectuează instalarea. Problema este că echipele de operatori sunt puține și nu pot face față solicitărilor, astfel că există persoane care așteaptă instalarea cablului TV de 5-6 luni. Abonații așteaptă după RCS Unii din cei care s-au abonat la Romania Cable Systems așteaptă încă din luna noiembrie a anului trecut conectarea la cablu TV. Cei care și-au plătit conectarea nu pot face nimic pentru că în contractul încheiat cu RCS nu este trecut un termen în care operatorul este obligat să facă operațiunea de instalare TV prin cablu. „Ăn data de 3 martie, anul acesta, am plătit aproximativ 150.000 de lei pentru branșamentul la cablu TV și am așteptat să vină să mi-l lege. După trei săptămâni m-am gândit că ar fi mai bine să îi sun să văd ce se întâmplă. Am vorbit cu secretara de la RCS care mi-a spus că mai am de așteptat încă și că oricum sunt oameni care așteaptă de anul trecut. Mi-au mai spus că nu au materialele necesare conectarii și că sunt o singură echipă care nu se descurcă. Păi cu banii pe care oamenii îi plătesc înainte ce fac? I-am amenințat cu Protecția Consumatorului și mi-au spus că o să vină la mine mai repede. Ăncă mai aștept să văd ce se întâmplă“, ne-a spus Octavian Caraba, unul din abonații RCS. RCS, firmă de prestigiu Ănființată din 1994 în peste 67 de orașe din țară, Romania Cable Systems are peste 800.000 de utilizatori din România, Slovacia și Ungaria. Anul 1996 a reprezentat consolidarea Grupului RCS și începerea extinderii firmei prin achiziții. Ăn aprilie 2000 este inițiat proiectul de construire a unei rețele naționale de fibră optică pe o distanță de 4.200 km din care este funcțional un tronson de aproape 1.000 km. Ămpreună cu Astral Telecom sunt principalii furnizori de cablu TV din țară. Cu toate acestea o firmă cu renume în Estul Europei poate avea probleme cu onorarea cererilor de conectare. Motivul principal invocat de aceștia este lipsa personalului angajat, care nu poate face față solicitărilor din anumite perioade ale anului și un alt motiv este cel al lipsei materialelor, cu toate că RCS colectează bani de la cei care doresc instalarea TV prin cablu. „Ăn contract nu se precizează termenul la care va fi realizată conectarea, tocmai pentru că nu putem face față cu efectivul pe care îl avem. Noi efectuăm conectările de cablu TV în funcție de lucrările pe care le avem. Probabil că există persoane care așteaptă să fie conectate din noiembrie anul trecut și ne pare foarte rău, dar de obicei lucrările la aceste persoane sunt îngreunate de faptul că în trecut, când rețeaua era piratată, s-au efectuat tot felul de conectări ciudate la care trebuie să stăm mai mult. Oricum, în funcție de materiale, noi trimitem echipe să conecteze abonații la rețea. Ăn momentul de față noi suntem singura firmă de distribuție de cablu din Sibiu, prețurile se stabilesc de către RCS în funcție de niște criterii bine stabilite. Ăn toată țara există peste 1000 de operatori de cablu, mai mici sau mai mari, dar cele mai cunoscute sunt Astral-ul și RCS-ul pentru că și-au creat o imagine“, a declarat Octavian Neamțu, director RCS Sibiu. „Trebuie să forțăm nota“ Deținând monopolul pe piața distribuție de cablu TV, RCS are avantajul că nu are alți concurenți care să-i fure clienții, astfel că persoanele care doresc să aibă cablu TV trebuie să fie mulțumiți de serviciile lor, până vor exista altele. Orice consumator este protejat de Oficiul Județean pentru Protecția Consumatorului, unde lucrurile sunt deocamdată moi, având în vedere că valul schimbărilor de la instituțiile de acest fel nu va ierta nici conducerea oficiului sibian. „O să căutăm să forțăm puțin nota. O să le punem problema astfel: dacă nu poți să furnizezi cablu pentru toate persoanele care dau bani într-un termen, să zicem, de 10 zile, nu mai lua bani, mai bine programezi oamenii pe luna următoare, îți cunoști puterea de lucru și nu e normal să se aștepte atâta. Ăntr-adevăr ei dețin monopolul și au libertatea în acest sens“, a subliniat Ioan Axente, inspector-șef în cadrul OJPC Sibiu. Astral mai așteaptă Celălalt mare distribuitor de cablu TV, Astral Telecom, este specializat în Sibiu pe alte ramuri cum ar fi internetul și telefonia, partea de cablu TV este încă în discuții. Unul din reprezentanții Astral Sibiu ne-au informat că nu există nici un fel de împărțire la nivel de țară între ei și cei de la RCS și că există posibilitatea introducerii segmentului de cablu TV și la Sibiu în viitor. Alexandru URZICĂ __________________________________________________________ Articol prezentat intr-un ziar local din Sibiu. Acelasi lucru se intampla si cu abonatii pentru CableLink. Motive invocate : 1. Nu avem echipe 2. Nu avem materiale (modem,etc.) 3. Reteaua nu e modernizata . In Sibiu deja s-a trecut peste termenul propus pentru terminarea lucrarilor de modernizare si totusi nu sunt gata. Astept pareri ... Edited by nsec, 05 April 2005 - 23:03. |
#78
Posted 06 April 2005 - 07:29
Ieri a trebuit într-un final să merg personal la sediul lor să vă ce se întâmplă...
"Stați să sun la băieții de la tehnic" Desiur nu răspund... "Ămi pare rău, nu răspund, dar haideți că îmi notez numărul Dvs. de telefon și revin eu mai târziu să vă spun în ce stadiu se află instalările" A motivat că nu au prea avut modemuri... Ah... încă nu a sunat.. și nici nu va suna probabil. Eu din 10 am renunțat la internetul de la Zapp în ideea că o să am internet de la RDS... |
#79
Posted 06 April 2005 - 23:26
[QUOTE]Cand ai facut contract nu ai platit 15usd taxa de instalare? holmes
Cred ca e numai pt orashul nostru oferta asta ... www.samtel.ro numai ca nu prea scriu astia nika da iti jur ca nu am dat 15 $ |
#80
Posted 07 April 2005 - 13:32
Ăn sfârșit am net de la RDS... după aproape 4 săptămâni au venit băieții să instaleze. Nici măcar nu au făcut setările necesare. Singura lor treabă a fost să pună un distribuitor, să conecteze un capăt la distribuitorul meu de semenal cablu iar celălalt în modem. Am băgat în priză modemul și gata. Ăntre timp a completat foaia cu instalarea. Atât. O muncă de maxim 10 minute!!!
Nici măcar nu au zis, vezi că ai cablu de rețea în cutia modemului... Trebă de 10 minute ce a durat, culmea, aproape 1 oră... că nu aveau modemul la ei, ci era la o a 3-a persoană... care a venit după jumate de oră de la venirea primilor 2. DEci 3 oameni pentru o muncă atât de banală. Au zis că seara de la ora 20 pot să intru pe exterior, până atunci doar pe interior... Ănsă eu am intrat cam oriunde am vrut eu după 5 minute... deci ce să mai cred.... ?!? |
#82
Posted 07 April 2005 - 19:28
evilone, on Apr 7 2005, 13:41, said: Hmm. Oare in Iasi au mai putini oameni de vine cate unu si pleaca in max 20 minute ? |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users