Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?
 Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...
 Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...
 Care este cel mai bun mod de a pr...

Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...
 

Sandero, e cazul sa cumparam?

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#55
iarnuarie

iarnuarie

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 28.05.2008
nu e cazul sa cumpar Sandero... azi am urcat intr-unul si prea mirosea a ieftineala: imediat ce am urcat in ea am simtit miros nasol de plasticuri si cauciucuri sa-mi faca greata; am urcat in multe masini noi, dar niciunde nu mi s-a intamplat asa ceva; in poze arata mult mai bine, dar in realitate e nasoala rau; Clio 3 e vis fata de el; nu stiu cum e la performante, nu as dori sa il testez; apropo, loganul are doar 3 stele de siguranta; luati-va care vreti sandero, ca mie mi s-a luat de el; cam mult 9 mii eur (penultima versiune, din care lipsesc airbaguri) pt. ce poate si ofera

#56
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,087
  • Înscris: 02.09.2005
sunt departe de a fii un fan Renault sau Dacia, dar trebuie sa recunosc ca, in ceea ce-l priveste pe romanul de rand, logan-ul sau sandero-ul, e ceea ce i se potriveste cel mai bine.. o masina fara mari pretentii, cu un design care pur si simplu nu prea intereseaza, cu niste dotari care iar nu prea intereseaza... atat isi permite, atat isi cumpara... insa , pe de alta parte, hai sa vedem diferentele.../ ne batem in piept ca ce ioeftin e Sandero sau Logan...pai scuze, dar variantele full ale lor sunt variante de baza la alte marci... la preturi cat de cat apropiate... in ceea ce priveste reviziile, sa recunoastem, totusi, ca nu sunt diferente f mari... in concluzie, sandero-ul va fii vandut, cel putin in roamnia, foarte bine... si o sa tot vedem romanasi care la volanul unui sandero de 9.000 or sa spuna ca sunt cel putin egali cu vreun Passat...  e trist, dar asta e realitatea... :)

Edited by jericho, 17 June 2008 - 19:35.


#57
Ade_Dear

Ade_Dear

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,526
  • Înscris: 23.03.2007

 romaximusro, on Jun 17 2008, 10:59, said:

eu zic ca e mai bine ca au pastrat motoare in 8v pe Logan. Chiar colegul undercover spunea ca in oras e de preferat sa ai motoare in 8v fata de 16v, pt ca ofera puterea la turatii mai mici, deci consum real mai mic.

nu stiu la ce turatie are mpi-ul in 8v puterea maxima, dar 16v-ul meu scoate cei 80cp la 5000rpm B)

 romaximusro, on Jun 17 2008, 15:35, said:

abs-ul e 8.1. nu stiu de ce nu corecteaza greseala. Cat despre dotarile prestigeului http://www.promotor....-dotari-2685175 , nu cred ca e foarte completa insa

prima versiune nu are servodirectie.... la a2-a versiune servodirectia costa peste 400euro... deci o masina lansata in 2008 care se vrea masina cat de cat de oras nu are servo... niiiceeeee...

#58
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

 Ade_Dear, on Jun 18 2008, 00:17, said:

nu stiu la ce turatie are mpi-ul in 8v puterea maxima, dar 16v-ul meu scoate cei 80cp la 5000rpm B)



prima versiune nu are servodirectie.... la a2-a versiune servodirectia costa peste 400euro... deci o masina lansata in 2008 care se vrea masina cat de cat de oras nu are servo... niiiceeeee...


1.4-ul la 5500 rpm, insa cuplul maxim  il obtine la 3000 rpm

#59
dr4qul4

dr4qul4

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 19.03.2005

 savin512, on Jun 17 2008, 14:42, said:

Cred ca macar la pretul total de intretinere e pe primul loc.
cat e o revizie la Dacia si cat e una la VW polo, fabia?

fiti seriosi, dacia are cel mai mic pret si cel mai mic cost de intretinere (puteti baga si carburantul). iar pentru asta ofera cei mai multi greierasi si cele mai ieftine plasticuri.

piesele pt Sandero si Logan sunt mult mai ieftine decat pentru orice alt concurent.

vw polo incepe de la 9200 euro. la banii astia iti iei sandero cu mult mai multe dotari. Fabia incepe de la 8700. la fel sandero cu dotari mai multe e mai ieftin.

... si scartaie mai mult :D

#60
Ade_Dear

Ade_Dear

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,526
  • Înscris: 23.03.2007
azi am vazut Sandero in trafic... mi se pare urat cu crengi... si pare si foarte mic... :deadtongue:

#61
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
am vazut unul azi in trafic, la iesirea de pe A1
ce sa zic...mie imi place cum arata,pot spune ca arata mai bine decat VW polo,fabia
pacat insa ca folosesc motoare cu 8v,cu siguranta ar fi prins mai bine un 1.2 16v

insa la 8950e ai o masina cu performante decente (mai putin consumul) cu un spatiu destul de generos si cu un minim de dotari adica abs+afu,2airbag,AC,computer,geamuri fata,oglinzi electrice,proiectoare,cd,stergator luneta (la vw/skoda e optional)

o fabie cu 1.2 60cp si cu dotari asemnatoare ajunge la peste 11000e,la fel si o corsa cu 1.2 80cp

masina nu este best deal,insa nici o alegre proasta

#62
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,175
  • Înscris: 02.04.2007
Impresii dupa test-drive cu un Sandero 1.6:
- Logan toata ziua, cu ceva modificari de design exterior si interior si dimensiuni mai mici, acelasi aspect de ieftin (asta si este, o masina ieftina, deci nicio surpriza)
- diferenta de demaraj intre 1.4 si acest 1.6 nu mi s-a parut suficienta sa ma convinga sa trec pe 1.6 cu al sau consum
- aceeasi manevrabilitate, tinuta de mers, confort la volan (pentru mine loganul este o masina foarte confortabila, ma oboseste mult mai putin decat alte masini si am condus cateva)
- un mare plus este abs-ul; macar pentru franele acelea as schimba loganul meu cu un sandero
- inca un plus - cele 2 airbaguri laterale optionale (la 200 de euro)
As spune ca merita cumparat un sandero pana in 8000 de euro; peste aceasta suma m-as orienta catre altceva.

#63
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

 undercoverbrother, on Jun 16 2008, 15:04, said:

sfatul meu, cumparati cat mai multe loganuri, sanderouri, fabii, meganuri ca sa fie astia fortati sa ieftineasca masinile.

Ce logica...  :lol:  Cererea mare care ca efect preturi mari  ;)

#64
Ade_Dear

Ade_Dear

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,526
  • Înscris: 23.03.2007

 undesignus, on Jun 24 2008, 18:13, said:

Ce logica...  :lol:  Cererea mare care ca efect preturi mari  ;)

dap, cererea mare de logani, megani si sanderi le creste preturile, dar scade pretul la celelalte marci.... (ford, VW, BMW, seat, audi, etc) ;)

#65
festan

festan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 24.09.2006
Dupa test drive:

-Lenesa, cu toate ca la dimensiunile pe care le are ma asteptam la ceva mai multa vana din partea motorului de 1.6, chiar daca avea numai 500 de km masina
-Franele cu ABS-ul intradevar bune
-Spatiu este suficient pentru o masina de clasa ei
-Materiale folosite la interior : sincer cele pe Logan mi se par mai de calitate, macar alea nu sunt vopsite cu o culoare care striga PLASTIC, iar manerele ce actioneaza deschiderea usilor ??!? era sa rup unu asa de slab era.....
-Design exterior : Dacia are un kit de tunning exterior care arata foarte bine, da aspectul unui SUV mic pregatit pentru teren, pacat ca motorul nu este la aceleasi performante ca designul masinii...
-Pretul : depinde ce vrei de la o masina daca vrei noua e bun pretul ! Eu unul insa nu mi-as cumpara asa ceva in starea in care este acum, poate noua Dacie Sport !!!

Pe o scara de la 1 la 10 i-as acorda nota 6, cu indulgenta.

#66
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006

 festan, on Jun 26 2008, 10:32, said:

...
iar manerele ce actioneaza deschiderea usilor ??!? era sa rup unu asa de slab era.....
-Design exterior : Dacia are un kit de tunning exterior care arata foarte bine, da aspectul unui SUV mic pregatit pentru teren, pacat ca motorul nu este la aceleasi performante ca designul masinii...
...

Intr-adevar, manerele sunt destul de subtiri, chiar par fragile.

Am vazut si eu unul cu kit de SUV. Poate e doar impresia mea, insa piesele folosite ( scut, praguri, bare etc ) parca sunt din acelasi material cu manerele.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate