Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?
 Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...
 Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...
 Care este cel mai bun mod de a pr...

Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...
 

Sandero, e cazul sa cumparam?

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#37
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,018
  • Înscris: 06.04.2007
Spunea cineva ca a vazut garnituri intregi de tren cu Sandero.

Pai aceeasi poveste e si pe calea rutiera, vin-o in zona Aradului, sa vezi cate tiruri trec zilnic spre vama (si nici unul nu vrea sa se opreasca la reprezentanta, ca e la iesire...)
Ce prosti este nemtii astia  :lol:

Nu-mi puteam imagina acum cativa ani ca o sa vindem atata rahat ambalat la nemti si nu numai  :D

Edited by Octavian___28, 17 June 2008 - 09:21.


#38
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006
N-as lua un Sandero acum pentru ca de prea multa vreme tot ambaleaza motoarele alea vechi ( ca si conceptie ) in diverse ambalaje. 1.4 si 1.6 MPI si pe Logan, si pe Sandero, si pe van, peste tot. Motoare vechi, cu consum mare si cu capacitate cilindrica mare pentru CP declarati...

Si n-as lua Sandero pentru ca e prea noua. Peste 1/2 de an poate. Sa mai scape de eventuale boli ale copilariei. Si dupa ce baga si ei macar o varianta diesel sau cu benzina + gpl...

#39
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

 spe, on Jun 17 2008, 10:29, said:

N-as lua un Sandero acum pentru ca de prea multa vreme tot ambaleaza motoarele alea vechi ( ca si conceptie ) in diverse ambalaje. 1.4 si 1.6 MPI si pe Logan, si pe Sandero, si pe van, peste tot. Motoare vechi, cu consum mare si cu capacitate cilindrica mare pentru CP declarati...

Si n-as lua Sandero pentru ca e prea noua. Peste 1/2 de an poate. Sa mai scape de eventuale boli ale copilariei. Si dupa ce baga si ei macar o varianta diesel sau cu benzina + gpl...

eu zic ca e mai bine ca au pastrat motoare in 8v pe logan. Chiar colegul undercover spunea ca in oras e de preferat sa ai motoare in 8v fata de 16v, pt ca ofera puterea la turatii mai mici, deci consum real mai mic. Si oricum nu stiu de ce sa preferam schimbare doar de dragul schimbarii. M-am invartit putin cu loganul prin oras, cu motorul ala de 1.4 si nu stiu ce ar trebui reprosat motorului ala in oras. Adica.. merge, face roata sa se invarte, nu trebuie sa impingi masina ca sa ajungi la urmatorul semafor.. Nu stiu de consum, ca nu am bc insa referitor la consumul lui sandero, cred ca oficial e mai mare pt ca e calculat dupa o alta norma de consum, care probabil e mai "drastica". Cum s-a mai zis aici, nu stiu de ce aveti impresia ca sandero e o masina noua, e un logan in mare parte. Deci surprize nu cred ca pot sa apara pentru ca masina e noua ci eventual de vreun lot slab o problema majora care sa "explodeze" asa pe neasteptate..  Si in plus (am mai zis-o) s-au lucrat la unele aspecte si au fost imbunatatite , din lucrurile alea care nu se vad imediat.

#40
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006

 romaximusro, on Jun 17 2008, 10:59, said:

...
merge, face roata sa se invarte, nu trebuie sa impingi masina ca sa ajungi la urmatorul semafor.
...


:lol: Cand iei un Logan de 6500 de euro DA, sa mearga si sa faca roata sa se invarta ar fi printre principalele realizari. Dar la o masina de 10.000 de euro ( sau mai mult ) incepi sa vrei si altceva, nu doar roti invartindu-se si nu doar consum de 11% in oras.

Cat despre "schimbare de dragul schimbarii"... te contrazici. Pai tu ziceai ca Renault e campion mondial la inovatii si solutii revolutionare in domeniul auto.

Si poti schimba motorul cu unul de conceptie mai noua, care sa consume mai putin, care eventual sa emita mai putin codoi in atmosfera. Dar daca marketingul de la Dacia spune ca romanului ii ajunge ca se invarte roata, de ce sa mai bage reno bani in cercetare/proiectare? E mai bine si mai profitabil sa traga de motoarele alea obosite pana nu mai poate.


P.S. Ce e mai sus e parerea mea. Subiectiva, bineinteles.

Am mai zis eu, Sandero la 10.000 de euro sau peste, intra pe un taram nou, unde simpla functionalitate nu cred ca mai e principalul criteriu de alegere. Mi-ar place sa cred ca se bate si la calitate, si la fiabilitate, si la dotari, cu masinile din aceeasi gama de pret. Om trai si-om vedea...

Edited by spe, 17 June 2008 - 10:22.


#41
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,018
  • Înscris: 06.04.2007

 romaximusro, on Jun 17 2008, 10:59, said:

eu zic ca e mai bine ca au pastrat motoare in 8v pe Logan. Chiar colegul undercover spunea ca in oras e de preferat sa ai motoare in 8v fata de 16v, pt ca ofera puterea la turatii mai mici, deci consum real mai mic. Si oricum nu stiu de ce sa preferam schimbare doar de dragul schimbarii. M-am invartit putin cu loganul prin oras, cu motorul ala de 1.4 si nu stiu ce ar trebui reprosat motorului ala in oras. Adica.. merge, face roata sa se invarte, nu trebuie sa impingi masina ca sa ajungi la urmatorul semafor.. Nu stiu de consum, ca nu am bc insa referitor la consumul lui Sandero, cred ca oficial e mai mare pt ca e calculat dupa o alta norma de consum, care probabil e mai "drastica". ..................................

Merge bine 1.4 prin oras, cuplu ala chiar daca e mic, dispui de el in proportie de 90% inca de la 2000 rot/min, deci e chiar bun.  De fiabilitate nu se pune problema, e ok.
Afara intr-adevar, n-are putoare.

Edited by Octavian___28, 17 June 2008 - 10:37.


#42
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

 spe, on Jun 17 2008, 11:18, said:

:lol: Cand iei un Logan de 6500 de euro DA, sa mearga si sa faca roata sa se invarta ar fi printre principalele realizari. Dar la o masina de 10.000 de euro ( sau mai mult ) incepi sa vrei si altceva, nu doar roti invartindu-se si nu doar consum de 11% in oras.

Cat despre "schimbare de dragul schimbarii"... te contrazici. Pai tu ziceai ca Renault e campion mondial la inovatii si solutii revolutionare in domeniul auto.

Si poti schimba motorul cu unul de conceptie mai noua, care sa consume mai putin, care eventual sa emita mai putin codoi in atmosfera. Dar daca marketingul de la Dacia spune ca romanului ii ajunge ca se invarte roata, de ce sa mai bage reno bani in cercetare/proiectare? E mai bine si mai profitabil sa traga de motoarele alea obosite pana nu mai poate.


P.S. Ce e mai sus e parerea mea. Subiectiva, bineinteles.

Am mai zis eu, Sandero la 10.000 de euro sau peste, intra pe un taram nou, unde simpla functionalitate nu cred ca mai e principalul criteriu de alegere. Mi-ar place sa cred ca se bate si la calitate, si la fiabilitate, si la dotari, cu masinile din aceeasi gama de pret. Om trai si-om vedea...

1) da renault o fi lider la inovatii (desi la motorizari in ultima vreme au ramas putin in urma), insa eu ma refeream la dacia. Ce rost are sa dai sute de euro in plus (si nu cred ca is putine) pentru motoare mai noi, care-si dau puterea la turatii mai ridicate? Doar ca sa dorm eu mai bine ca vezi doamne am tehnologie mai noua pe masina? Ca sa nu zic ca atunci se apropia si mai mult ca pret de marcile alea concurente si chiar daca avea motoare bune & shit, nu o cumpara nimeni ca e .. dacie nene. Am mai zis, la bani putini, nu fac mofturi cum ca vrea ultima tehnologie. Cat despre consumuri, sa vedem mai intai consumurile reale ale primilor proprietari de sandero. Pun pariu ca nu va fi la fel de mare cum se crede.
2) Pai un logan (mai ales mcv) poate sa ajunga si la 13.000 de euro. Deci nu stiu unde e noutatea. Si in plus am mai zis-o , nu stiu de ce trebuie neaparat sa vb de prestige 1.6 la o masina de oras cand putem vorbi de un laureate 1.4+garantie suplimentara 2 ani de zile (pe langa cei 3 standard) + airbguri laterale + radiocd cu mp3. Care ajunge la 9500 de euro ddp. Iar dotarile avute in banii astia mie mi se par superdecente. Si zic ca e o afacere buna. A... ca iti place interiorul crem de pe prestige si esti dispus sa dai mai multi bani pe asta, e alta mancare de peste, aici intervine in ecuatie si factorul emotional (cum ca iti place un interior de genul asta si nu conteaza ca dai un pic mai mult decat face cu 100-200 de euro).

#43
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
Vad ca se vorbeste aici (si nu numai) mult despre conceptul "masina de oras". Iertare, insa publicul tinta al Sifonierului (si surorilor sale) nu cred ca este tocmai ceea ce am numi "doritor de masina de oras". C'mon! Cei care se orienteaza catre Logan o fac din motive practice: masina ieftina (atat poate sau considera ca merita sa investeasca intr-o masina - si asta nu e nici o rusine), care sa il duca si in oras, dar si la mare, la munte, la tara la carat porcul si castravetii etc. Pentru ca - pana la urma - asta a fost si aspectul pe care reno a mizat cu Loganul. And ... we have a winner!

Masina de oras este o masina mica, confortabila, cu motor mic, care consuma putin si - nu in ultimul rand - are o "productie" de noxe scazuta. Ca e oras, si poluarea e si-asa la extrem!

#44
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,018
  • Înscris: 06.04.2007
Asta asa e. Nu e numai pt oras.
Acum nu stiu nemtii cati porci , vitei, varza, cartofi, castraveti care cu Daciile nostre de le cumpara asa  de mult...

#45
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

 Tyby, on Jun 17 2008, 12:16, said:

Vad ca se vorbeste aici (si nu numai) mult despre conceptul "masina de oras". Iertare, insa publicul tinta al Sifonierului (si surorilor sale) nu cred ca este tocmai ceea ce am numi "doritor de masina de oras". C'mon! Cei care se orienteaza catre Logan o fac din motive practice: masina ieftina (atat poate sau considera ca merita sa investeasca intr-o masina - si asta nu e nici o rusine), care sa il duca si in oras, dar si la mare, la munte, la tara la carat porcul si castravetii etc. Pentru ca - pana la urma - asta a fost si aspectul pe care reno a mizat cu Loganul. And ... we have a winner!

Masina de oras este o masina mica, confortabila, cu motor mic, care consuma putin si - nu in ultimul rand - are o "productie" de noxe scazuta. Ca e oras, si poluarea e si-asa la extrem!

hai sa vedem la sandero

-ieftina - verificat , ca sa nu mai zic ca in mod sigur se va intretine la fel de ieftin ca loganul..
- mica - relativ la logan si alte sedanuri e, insa nu e asa de mica incat sa nu incapa 4-5 oameni confortabil in ea si sa nu ai un portbagaj cat de cat. Pentru ca oraseanul tot mai are nevoie din cand in cand nevoie de un portbagaj mare , pt cumparaturi, pt cand merge la un gratar. Btw am incercat sa mergem doar cu matizul la gratar, nici de-al dracului nu am putut sa punem gratarul ala in portbagaj. Noroc cu un prieten cu o dacie 1310 care l-a gazduit la el in portbagaj. Deci conteaza si portbagajul ala :D, mai ales ca tot oraseanul mai vrea sa mearga din cand in cand la un gratar undeva in jurul orasului (si nu , nu sunt genul care sa arunce ce ramane in natura, am strans de fiecare data absolut tot ce ramanea, mai putin jarul)
- motor mic si suficient pt oras - checked
- consum - vom vedea
- nu stiu cati din aia care au cumparat o masina de oras s-au uitat si cate noxe scoate masina respectiva. Mai degraba s-au uitat sa aiba euro cat mai mare ca sa plateasca taxe si impozite mai mici (ca tpi-ul de exemplu)

Edited by romaximusro, 17 June 2008 - 11:25.


#46
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,983
  • Înscris: 01.02.2006
cati isi permit la noi sa aiba si masina de oras si masina de afara? multi iau o masina de 10-15mii pt orice drum.

cat despre uko, vad ca nu prea poate dormi de loganuri, Sandero, reno etc. cine stie ce in ce fel i-au afectat marcile astea copilaria si a ramas marcat :)

#47
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001

 Octavian___28, on Jun 17 2008, 12:23, said:

Asta asa e. Nu e numai pt oras.
Acum nu stiu nemtii cati porci , vitei, varza, cartofi, castraveti care cu Daciile nostre de le cumpara asa de mult...


ai fi uimit cate cara neamtu' cu cele 4 - 8 roti din dotare. Vad ca s-a impamantenit ideea ca neamtu' e etalon la cumparaturi auto, si ar fi bine sa cujetati la cateva idei:

- neamtu' ii extrem de practic (sa zic zgarcit?!), asa ca o diferenta de pret face mult in ochii lui
- piata de munca e intr-o situatie sensibila in Germania la ora actuala, si asta se traduce intr-o afectare directa si indirecta a nivelului de venituri
- calitatea a scazut sensibil si la masinilie "poporului" (si nu ma refer neaparat la VW), si atunci neamtu' sta stramb si judeca drept (?!): de ce sa dea 5.000 EU in plus la o calitate pe care el o considera apropiata (ma rog, aici e discutabil, neamtu' e obisnuit totusi cu niste standarde minime de calitate, si considera ca tot ce intra pe piata lor se conformeaza cel putin acelor standarde ... ce sa-i faci, din cand in cand mai iei si tepe in viata)
- nu in ultimul rand, taxele si - mai ales - primele de asigurare pe care le plateste neamtu' pentru a detine o masina is usturatoare. O masina mai ieftina la achizitie / valoare genereaza - logic - taxe mai mici. Si - daca la noi e vorba de cateva sute de euro diferenta pentru un salt de pret de achizitie considerabil - la ei situatia sta altfel, iar diferentele sunt sensibil mai mari.

daca limba romana este prea grea, atunci abtineti-va. Am sters postul lui vartolome_1 pe motiv de lipsa limba romana in cuprins.

#48
savin512

savin512

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 248
  • Înscris: 03.01.2006

 xtremdriving, on Jun 16 2008, 15:10, said:

ar trebui sa discutam cate zeci de pagini cu probleme exista la daciaclub...

Fiabilitatea unei masini se exprima in nr. intrari in service raportat la unitatea de timp, care este de obicei 1, 2 sau 3 ani. Nr. de pagini  de pe un anumit forum este in functie de nr. de autoturisme vandute. Si...in general intra pe forum in majoritate doar cei care au diferite probleme sau nelamuriri. Cei multumiti de achizitia facuta nu prea intra.
Intr-adevar ar fi interesant de facut o statistica referitor la fiabilitaea principalelor branduri de pe piata romaneasca.
Despre Logan, ce sa zic? o masina ieftina, fara prea mari pretentii dpdv al performantelor gen: acceleratie, consum, zgomot interior. Eu personal nu am avut in 23000 km nici cea mai mica problema cu Ambitionul meu. Personal ma incadrez la categoria super-multumiti. Recunosc nu particip la liniute, si, da, am condus si masini cu staif. Diferentele sunt sesizabile in toate domeniile, inclusiv pret de achizitie si intretinere. Si ca sa revenim la sandelul nostru din topic, nu cred ca ar putea fi mai putin fiabil decat Loganul. Parerea mea! Hac: :))

#49
dr4qul4

dr4qul4

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 19.03.2005

 Ade_Dear, on Jun 17 2008, 00:37, said:

CORECT. :thumbup:
cat despre Sandero, parca parca evoluam... nu prea mult da totusi dupa atatea 1310, parca imi cade bine sa vad mai multe modele...
bine spus. acum romanul in loc sa-si ia 1310 (nou din 2002 :)   ) duc junghiul din 89 si isi ia un sandero. care indiferent cat de proasta ar fi are abs ca dotare standard, adica soselele vor fi ceva mai sigure. plus ca nu arata nici foarte rau.

#50
savin512

savin512

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 248
  • Înscris: 03.01.2006

 spe, on Jun 17 2008, 11:18, said:

Am mai zis eu, Sandero la 10.000 de euro sau peste, intra pe un taram nou, unde simpla functionalitate nu cred ca mai e principalul criteriu de alegere. Mi-ar place sa cred ca se bate si la calitate, si la fiabilitate, si la dotari, cu masinile din aceeasi gama de pret. Om trai si-om vedea...

Cred ca macar la pretul total de intretinere e pe primul loc.

#51
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006

 savin512, on Jun 17 2008, 14:42, said:

Cred ca macar la pretul total de intretinere e pe primul loc.

Posibil. Eu nu-s familiarizat cu termeni de astia. Cheltuielile cu combustibilul unde ar intra?

#52
aleksutzu07

aleksutzu07

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,434
  • Înscris: 13.01.2007
Peste 2 saptamani ii vine unui prieten Sandelul. Si-a cumparat unul visiniu si cu banii jos.

#53
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006

 spare-me, on Jun 16 2008, 15:13, said:

eu vreau un Sandero :lol:

cat e ma prestijul ala super full options pana la urma ?! ca din site-ul Dacia...ce varza era dar ce varza a iesit :D

Super full de full e 10.600 de euro, prestij, si are in "full": herghelia de 90 cp, abs 8.0, airbaguri frontale si laterale, a/c, vopsea metalizata si garantie extinsa... Si e "disponibila ulterior".

#54
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

 spe, on Jun 17 2008, 15:09, said:

Super full de full e 10.600 de euro, prestij, si are in "full": herghelia de 90 cp, abs 8.0, airbaguri frontale si laterale, a/c, vopsea metalizata si garantie extinsa... Si e "disponibila ulterior".
abs-ul e 8.1. nu stiu de ce nu corecteaza greseala. Cat despre dotarile prestigeului http://www.promotor....-dotari-2685175 , nu cred ca e foarte completa insa

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate