Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sandero, e cazul sa cumparam?
Last Updated: Jun 26 2008 10:36, Started by
xtremdriving
, Jun 16 2008 13:14
·
0
#1
Posted 16 June 2008 - 13:14
Nu as vrea sa fie un Sandero vs all (desi e posibil sa se transforme in asa ceva ) dar ma gandesc sa contracarez avantul unui anumit user care ii face reclama la greu...
Deci, parerea mea este ca Sandero e o masina noua care e posibil sa nasca zeci (sute) de probleme si ar fi bine sa mai asteptati circa un an de zile sa vedeti cum se comporta, daca rugineste, daca nu ramane fara frane etc...(stiti voi, vizitand daciaclub.ro ramai surprins de numeroasele probleme ale modelului anterior, loganul)... Pregatiti calmantele. Si discutati omeneste aici, va rog. |
#2
Posted 16 June 2008 - 13:27
xtremdriving, on Jun 16 2008, 14:14, said: Nu as vrea sa fie un Sandero vs all (desi e posibil sa se transforme in asa ceva ) dar ma gandesc sa contracarez avantul unui anumit user care ii face reclama la greu... Deci, parerea mea este ca Sandero e o masina noua care e posibil sa nasca zeci (sute) de probleme si ar fi bine sa mai asteptati circa un an de zile sa vedeti cum se comporta, daca rugineste, daca nu ramane fara frane etc...(stiti voi, vizitand daciaclub.ro ramai surprins de numeroasele probleme ale modelului anterior, loganul)... Pregatiti calmantele. Si discutati omeneste aici, va rog. Motivul pentru care eu ma luat in calcul o eventuala achizitie de Sandero ar fi din cate am vazut masina pare sa fie o masina decenta la un pret decent cu un nivel de echipare satisfacator. Am zis pare pentru ca inca nu am vazut-o live. Fiecare producator de masini cand planuieste un model se adreseaza unui anumit public tinta pe care se bazeaza ca va cumpara modelul. De aici dimensiunile masinii, motorizarile, echiparile, etc. Fiecare om care isi doreste o masina, are un anumit nivel de asteptari si la masina aia si un anumit buget in functie de care se va limta la un model sau altul. Judecand dupa modelul Logan, eu cred ca Sandero va avea destui adepti. Iar la ce vad ca se intampla acum in lumea auto pot spune doar ca este destul pentru toti, pe alese. |
#3
Posted 16 June 2008 - 13:29
Depinde ce vrei de la o masina si in primul rand cati bani ai.Daca nu iti permiti o masina mai scumpa, dar iti doresti o masina noua, banuiesc ca este o alegere fireasca.
Eu as alege numai versiunea de top deoarece are echipamente de siguranta si conformt elementare si moderene, in acceptiunea mea nu as putea sa cumpar o masina noua fara air-baguri,ABS, fara aer-conditionat,geamuri electrice si oglinzi incalzite. Deci, pentru cine isi doreste o masina ieftina si noua cu dotari elementare de confort Sandero este o alegere. Cine dorest mai mult de la o masina se uita la modele ceva mai scumpe, insa lucrate mai ingrijit si cu materiale superioare. Din punctul meu de vedere nu cred ca exista Sandero vs all, pentru ca ceilalti producatori nu fac low-cost la nivelul Dacia. |
#4
Posted 16 June 2008 - 13:31
Eu nu vroiam, dar vad ca altii au realizat deja SFANTUL DERO VS ALL : http://www.clubsande...ero-vs-f10.html? cred ca o sa fie mai rau decat a fost cu loganul...
Tom_Cat, on Jun 16 2008, 14:29, said:
Ba da, cei de la Geely sigur fac la acelasi nivel. Sau nici aia?
|
#5
Posted 16 June 2008 - 13:33
raspunzand la intrebarea topicului eu as zice ca mari surprize nu pot sa apara. Sandero nu este un model complet nou, e bazat pe Logan, are aceleasi motoare, aceleasi cutii de viteza, majoritatea componentelor sunt la fel. Ba chiar cred ca ar putea fi un logan mai bun, pentru ca s-au facut imbunatatiri prin partile care nu se vad. Facusera 2 useri pe daciaclub o lista destul de faina cu ce imbunatatiri au observat ei fata de logan, nu erau enorm de multe insa per total imbunatatirile aduse cica dau impresia ca sandero e mai masina ca loganul.
|
#6
Posted 16 June 2008 - 13:33
xtremdriving, on Jun 16 2008, 14:31, said: Eu nu vroiam, dar vad ca altii au realizat deja SFANTUL DERO VS ALL : http://www.clubsande...ero-vs-f10.html? cred ca o sa fie mai rau decat a fost cu loganul... Ba da, cei de la Geely sigur fac la acelasi nivel. Sau nici aia? Aici piata intervine. Cat timp se cumpara Logan / Sandero reteta este de succes. De ce s-ar schimba ceva? Sunt oameni carora le place si mai mult se mapeaza pe nevoile si bugetul lor. |
#7
Posted 16 June 2008 - 13:45
rx47, on Jun 16 2008, 14:33, said: Nu cumva intervine conceptia: lasa nene ca am service si la coltul strazii, mai bine decat la alea straine sa stau 2 saptamani dupa piese?Nu e impamantenita conceptie a romanului ca masina trebuie sa stea mai mult prin service, sa bibilesti la ea in timpul liber, etc? Nu e cazul ca ei sa faca masini, ptca noi sa le cumparam? si sa nu le mai cumparam doar ptca sunt ieftine? |
#9
Posted 16 June 2008 - 13:56
xtremdriving, on Jun 16 2008, 14:45, said: Nu cumva intervine conceptia: lasa nene ca am service si la coltul strazii, mai bine decat la alea straine sa stau 2 saptamani dupa piese? Nu e impamantenita conceptie a romanului ca masina trebuie sa stea mai mult prin service, sa bibilesti la ea in timpul liber, etc? Nu e cazul ca ei sa faca masini, ptca noi sa le cumparam? si sa nu le mai cumparam doar ptca sunt ieftine? |
#10
Posted 16 June 2008 - 13:59
xtremdriving, on Jun 16 2008, 14:31, said: Eu nu vroiam, dar vad ca altii au realizat deja SFANTUL DERO VS ALL : http://www.clubsande...ero-vs-f10.html? cred ca o sa fie mai rau decat a fost cu loganul... Numai ca pe clubsandero nu se face bascalie ca pe Logan vs All.. Deci nu as baga topicurile alea in acelasi sac. Si vorba lui maximus, masina nu prea are ce sa demonstreze avand in vedere ca partea tehnica e testata deja si rastestata. Ba dimpotriva, aduce imbunatatiri vizibile, si invizibile. Edited by DBCooper, 16 June 2008 - 14:00. |
|
#11
Posted 16 June 2008 - 13:59
#12
Posted 16 June 2008 - 14:02
#13
Posted 16 June 2008 - 14:04
chiar daca a pierdut unul din cele aproape 2 avantaje ale loganului (portbagajul), francezii cred ca au speculat bine inertia pornita de Logan cat si capacitatea noastra renumita de a alege pe care am demonstrat-o de atatea ori. nu doar la masini ci la orice.
sunt sigur ca nu-i vom dezamagi deci se va vinde la greu. eu as vrea sa vad in primul rand o imbunatarire a securitatii active adica a stabilitatii si a franelor, loganul fiind de departe cea mai instabila din clasa. pus in fata unor evenimente neprevazute poti sa ajungi destul de usor sa testezi daca are toate stelele la ea sau nu. sfatul meu, cumparati cat mai multe loganuri, sanderouri, fabii, meganuri ca sa fie astia fortati sa ieftineasca masinile. |
#14
Posted 16 June 2008 - 14:10
#15
Posted 16 June 2008 - 14:13
|
#16
Posted 16 June 2008 - 14:13
Uko, chiar tu transformi topicul intr-un vs. Las-o mai moale.
Nu mi-as cumpara Sandero din motivele: pret/dotari (mai pun ceva si imi iau una mult mai bine dotata), micsorarea spatiului interior (cu scaunele fata date in spate la maximum mai raman aprox 7cm pentru picioarele pasagerilor din spate). Nu mi-as mai lua nici Logan la cat costa acum. Prefer sa dau un 12k euro pe un Kia chel mult mai dotat decat logan/sandero full. |
#17
Posted 16 June 2008 - 14:15
Sa nu uitam totusi ca s-au vandut vre-un milion de masini Logan. Cunosc, zeci de posesori de Logan care nu s-au dus in service in primii doi ani decat pentru revizii, insa am auzit destui cu alte marci care au inceput sa piarda lichid de racire, sa li se aprinda tot felul de martori prin bord desi n-aveau probleme, sa le pice servodirectia, etc. Logan e o masina fiabila in pricipal pentru ca este foarte simpla... chiar prea simpla. Extrem, nu cumva tu erai ala care zicea ca a schimbat cutia de directie doar asa preventiv la Accent?
|
#18
Posted 16 June 2008 - 14:16
Pai nu ''e cazul sa cumparam?'', se cumpara deja in draci. Primele exemplare s-au dus direct afara, romanii stau la coada.
In viitor , o data cu Sandero, mai vine si Loganu' faislift, o sa fie plina piata de Logan SH (sa vedeti ca o sa scada pretu la ele). Am spus ca o sa fie plina piata de Logan SH, NU ca vor disparea ca cele coreene! Si asta pt ca in anii astia si-a dovedit fiabilitatea (si nu vad de ce Sandero n-ar fi cel putin la fel de bun). Eu nu vorbesc din auzite si citite de pe forumuri, am destui cunoscuti cu Logan care ii ''monitorizez'' indeaproape. N-au domle probleme. Vezi pe unu ca are 100000 km la bord si n-a schimbat decat filtre si ulei ''noaaaa, nu se poate, ie caz rar, lasa ca am vazut io, am citit io...'' rahat. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users