Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Radarele politiei romane, tipuri, moduri de operare
Last Updated: Apr 24 2024 19:41, Started by
Speedo
, May 04 2008 09:41
·
8
#271
Posted 19 March 2019 - 11:50
Am vazut ieri pe un Polo inscriptionat, montat central sub retrovizoare, un dispozitiv ce arata ca o camera foto compacta (o idee mai mare). Masina era oprita perpendicular pe sosea, cu dispozitivul orientat catre sensurile de mers. Detectorul de radar nu a semnalat nimic. Aveti idee despre ce dispozitiv e vorba?
|
#273
Posted 19 March 2019 - 12:27
In Suceava este un polo cu un radar de ala dreptunghiular luat de pe un mcv.
|
#274
Posted 01 April 2019 - 14:23
emanu900, on 02 ianuarie 2019 - 23:00, said:
... iar tampeniile cu 30 la foarte multe treceri de pe E85 din acelasi motiv,.. Deci trag si noaptea, segmentul acesta e preferat cand in vale cand in deal (in zona trecerii marcata cu 30 km/h)... Cam târziu dar ca să știi: la TOATE trecerile de pietoni din localități limita este de 30 km/h, acele indicatoare doar îți reamintesc asta. E mai corectă precizarea cu x km/h decât "reducerea vitezei până la evitarea oricărui pericol", reduce din abuzuri. Postarea ta demonstrează că nu cunoști Codul Rutier. |
#275
Posted 01 April 2019 - 16:31
Bogdansv1, on 01 aprilie 2019 - 14:23, said:
Cam târziu dar ca să știi: la TOATE trecerile de pietoni din localități limita este de 30 km/h, acele indicatoare doar îți reamintesc asta. E mai corectă precizarea cu x km/h decât "reducerea vitezei până la evitarea oricărui pericol", reduce din abuzuri. Postarea ta demonstrează că nu cunoști Codul Rutier. |
#276
Posted 01 April 2019 - 18:18
cosmindaniel12, on 01 aprilie 2019 - 16:31, said:
Uff, daca taceai... Limitarea de 30 este valabila daca ai doar o banda pe sens, si daca sunt pietoni in apropierea trecerii. Reciteste Codul Rutier. Vezi si ce prevede cand e vorba de semnul "Atentie Scoala" indiferent daca e vacanta sau nu, noape sau zi, plus curbele fara vizibilitate. |
#277
Posted 12 April 2019 - 09:46
N-am reusit s-o pozez cum trebuie ... sa se vada si radaru' de pe bord
Attached FilesEdited by adrian_r5, 12 April 2019 - 09:48. |
#278
Posted 12 April 2019 - 11:24
Se vede montura antenei de VHF sus pe cupola (antena lipseste, s-a renuntat la comunicarea in clar in VHF), deci este masina de politie.
Edited by Speedo, 12 April 2019 - 11:29. |
#279
Posted 12 April 2019 - 11:33
#280
Posted 12 April 2019 - 11:45
Da, eu am scris doar sa-ti intaresc spusele, in caz ca avea cineva vreun dubiu.
|
|
#281
Posted 15 April 2019 - 20:29
#282
Posted 18 April 2019 - 12:46
Quote Sper sa voteze si camera Deputatilor si sa se puna in aplicare, spre binele tuturor participantilor la trafic. Probabil ca o sa fie fara pre-avertizare radarele (ca asta a spus CCR ca n-ar fi constitutional), pana se va gasi o formula care sa indeplineasca si normele constitutionale si totodata sa ne apere si de abuzul militiei. Edited by Speedo, 19 April 2019 - 09:14. |
#283
Posted 28 April 2019 - 18:19
TruCam poate inregistra viteza si din miscare? (e f greu de stabilizat).
Insa am vazut o postare pe fb facuta de politie chiar in care se laudau ca folosesc trucam din elicopter. Cum e posibil sa masoare viteza din zbot cand tinta si elicopterulse deplaseaza pe 2 linii/curbe neparalele? Viteza elicopterului o masoara cu GPS-ul, dar cmmasoara viteza tintei ce se deplaeaza dupa o alta curba? tru1.png 8.01K 44 downloads Screenshot_2019-04-28-18-30-41-577_com.facebook.katana.jpg 114.38K 53 downloads Sa zicem ca e chiar posibil sa masoare viteza tintei, insa cum "vede"nr de inmatriculare? Distanta optima e 100 metri. Trebuie sa preia imaginea de la 100 metri si sa suprapuna watermarkul luat de la 1,2 km. Tot inca nu am gasit vreun fisier *.jfm salvat de Trucam. Chiar nimeni nu a contestat vreun PV facut pt viteza luat din Trucam? |
#284
Posted 28 April 2019 - 20:36
dorin_2k, on 28 aprilie 2019 - 18:19, said:
TruCam poate inregistra viteza si din miscare? (e f greu de stabilizat). Insa am vazut o postare pe fb facuta de politie chiar in care se laudau ca folosesc trucam din elicopter. Cum e posibil sa masoare viteza din zbot cand tinta si elicopterulse deplaseaza pe 2 linii/curbe neparalele? Viteza elicopterului o masoara cu GPS-ul, dar cmmasoara viteza tintei ce se deplaeaza dupa o alta curba? tru1.png Screenshot_2019-04-28-18-30-41-577_com.facebook.katana.jpg Nici vorba, daca fasciculul laser si traiectoria tintei nu-s paralele, viteza masurata e eronata si mai mica. Ori e o campanie de imagine gen "stirea" asta https://evz.ro/polit...-elicopter.html ... ori folosesc ad-hoc scula pe post de camera cu zoom, ca sa analizeze traficul (improvizatie in lipsa unui modul optic EO/IR dedicat, montat de obicei din fabrica pe elicopterele de asalt/forte de ordine) Vad ca are si politia Romana asa ceva ("galeata" cu lentile de sub botul elicopterului) https://m.romanialib...licopter-733995 Insa poza cu Trucam e dintr-un elicopter mai vechi gen Mi 8/17 de fab sovietica, un model foarte plin de calitati, dar probabil fara modul optic (e elicopter dedicat transport/salvare). Uite cum se-ntampla in tari mai bogate - desi elicopterul e echipat cu sistem optic dedicat, profi, super camera cu mega zoom, nu poate masura exact viteza. In schimb se constata (si filmeaza ) infractiuni gen depasirea pe dreapta pe autostrada, se identifica usor nr de inmatriculare, ba pe ala cu Porsche l-au urmarit pana acasa si i-au identificat si adresa min 44-46 [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eapeGTormNU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Tot acolo , min 41 -44 - cum stau tipii cu laseru-n tufis, ca la pescuit (au si scaun de pescar) ) + echipele de interceptie - moto, Mégane RS Edited by zveroboi78, 28 April 2019 - 20:50. |
#285
Posted 29 April 2019 - 03:07
dorin_2k, cu TruCam se poate masura doar din stationare, scrie si in caracteristicile tehnice si in manual.
Motivul este logic, nu are cum sa masoare viteza autospecialei de politie pentru ca nu are lob de emisie secundar (cum au radarele radio, lob cu care se masoara viteza masinii de politie fata de asfaltul din fata), am mai tratat subiectul pe topic. De aceea un radar radio clasic nici nu prea poate sa se integreze in trafic dens (trebuie sa lase ceva spatiu fata de masina din fata) si sa masoare viteza masinilor de pe contrasens, pentru ca viteza masinii de patrulare va avea valori diverse (influentata de masinile din imediata apropiere). Referinta GPS nu se considera suficient de exacta pentru masurari mobile. Cat despre folosit TruCam din elicopter, este o rusine nationala ca cineva din politie s-a gandit sa promoveze asa un fals in presa in ideea ca mai sperie participantii la trafic. Probabil cineva de la brigada de presa i-a zis unui militian sa stea acolo in usa elicopterului sa-l traga in poza pentru un material, iar daca ofiterul respectiv era agent de rutiera atestat in operarea TruCam atunci pe langa faptul ca nu stie exact ce este si cum se face cu scula aia s-a facut si de rusine. Iar despre stabilitatea Mi-8 in zbor... In mod normal un elicopter se opereaza in anumite limite de siguranta pentru ca in caz de "engine failure" sa intre in autorotatie si sa ajunga la sol cu bine, ori asta inseamna pentru Mi-8 o viteza de zbor de minim 110-130Km/h si probabil o altitudine ~100m, limitele variaza in una fata de alta. Luam in calcul ca Mi-8 este un elicopter greu cu inertie mare in rotor, deci putem considera ca inaltimea de autorotatie poate sa coboare poate pe la 80m, dar ar trebui totusi sa creasca putin viteza de deplasare. Daca vrea sa monitorizeze doar o anumita sectiune de sosea va trebui sa zboare in cerc, va scadea viteza dar va creste inaltimea de zbor din aceleasi considerente. Ati vazut in filmele americane serioase ca nici un elicopter nu sta la punct fix sa observe o stare de lucruri, ele descriu o anumita traiectorie, cerc/elipsa, pentru a fi in zona sigura de autorotatie deca se intampla ceva. In acest conditii de zbor, la care se mai adauga si vibratiile specifice, ganditi-va ca un agent are un TruCam in mana si incearca sa tinteasca o anume masina, nu va reusit nimic, va baleia toata soseaua. Dispozitivele de ochire militare calculeaza viteza pe baza a mai multor factori, nr. de corectii necesare ale dispozitivului optic pentru a urmari tinta, unghiul acestuia fata de directia de zbor, viteza de zbor, viteza fata de sol (se foloseste ground radar sau GPS), viteza cu care tinta parcurge 2 puncte definite anterior intr-o harta digitala...si chiar si atunci target speed este orientativa. |
|
#286
Posted 29 April 2019 - 07:36
Si totusi: nu se lasa. Posteaza iar fotografii din "actiunile" lor.
FB_IMG_1556515647752.jpg 70K 58 downloads E plina pagina lor cu aceste "realizari". Mai e o foto interesanta. Tinta la 450 metri insa exista un drum la dreapta acolo. Daca tinta simte ca a fost prinsa cu viteza, vireaza spre sat si a scapat. Iata unde. Am fost ieri pe acolo. IMG_20190429_083547.jpg 132.29K 56 downloads |
#287
Posted 29 April 2019 - 11:01
Daca analizam prima fotografie elicopterul pare stationar aproape de sol in asa numitul "in ground effect", inaltime la care este nevoie de o forta de tractiune mult mai mica, iar daca motorul cedeaza acesta cade la sol usor fara consecinte, DAR..... se observa ca iarba nu este culcata intr-o parte si in jur nu sunt "gunoaie" antrenate de palele rotorului (un Mi-8 este un elicopter greu, 7t gol, iar in functionare este in stare sa smulga iarba, vegetatie, ramuri, praf de pe orice portiune se poate) pentru ca nu vreti sa fiti in preajma lui cand aterizeaza intr-o astfel de zona.
Mai observam ca agentul si inginerul de zbor nu sunt ancorati in elicopter, ceea ce este obligatoriu in zbor. Deci, in concluzie, elicopterul este stationar la sol, oprit, Asta inseamna ca se foloseste un elicopter pentru a muta agentul cu TruCam cat mai repede in diferite zone si uneori trage chiar de la marginea drumului direct din elicopter. Daca agentul ar citi manualul TruCam ar vedea ca are niste limitari si acum datorita efectului de cosinus,iar viteza raportata ar trebui sa fie aceea corectata conform tabelelor din manual, dar nu-l vad cu manualul in mana. Din foto se observa ca distanta de la care masoara este de asemenea mica, deci elementul surpriza nu exista, pentru ca daca nu remarci un Mi-8 lung de 18m si cu un diametru al rotorului de 20m, inalt de 6m...inseamna ca ai o problema... Soferii vor trebui sa fie atenti acum si la un elicopter parcat pe marginea drumului, poate sa fie un militian in el care se joaca cu un TruCam. Nici nu vreti sa stiti cat costa ora de zbor cu elicopterul asta...bani cheltuiti aiurea din bugetul nostru...pentru o tampenie. |
#288
Posted 02 May 2019 - 15:48
Dar de stirea asta fake news ce ziceti?
https://www.monitoru...mp-de-trei-zile "Polițiștii suceveni au acționat din elicopter, inclusiv cu radarul pistol, timp de trei zile" Au pus si o foto. trucam.jpg 47.95K 39 downloads Priviti bancuta pe care sta politistul. Ma mir ca nu a cazut. Sau.. cred totusi ca a cazut. Poate nu politistul, dar TruCam-ul era sigur. Asa ca in SV din 5 TruCam au mai ramas 4. Merg sa il caut pe ala picat. trucam1.jpg 118.49K 40 downloads trucam3.png 84.5K 27 downloads TruCam tinut fara suportul de umar, in elicopterul ce zboara. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users