Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Radarele politiei romane, tipuri, moduri de operare
Last Updated: Apr 11 2024 17:24, Started by
Speedo
, May 04 2008 09:41
·
8
#253
Posted 10 November 2018 - 21:44
Perfect, acum sa o si promulge toarsu' el President si sa ii vedem pe gabori cand stau la ocheala. Pistoalele devin useless, se duc vremurile bune cand se 'tragea' de pe pasarele.
Era intr-adevar o aberatie sa fie 'semnalizati' prin indicatoare cu 1000 m inainte, acel alin. nu trebuia sa existe, dar sa fie vizibili ca sa faca cu adevarat preventie (rolul lor de baza de altfel) era imperios necesar. Daca nu le convine decizia sa faca o plangere si pe la aia din UE, iar pana la o eventuala decizie sa-si traga un hashtag si sa se pune pe protestat/urlat in Piata Victoriei Edited by emanu900, 10 November 2018 - 21:45. |
#254
Posted 12 November 2018 - 08:47
Discutie cu un inginer de la UTI, care au asigurat mentenanta de la MCV-uri (printre altele): au mutat aparatele radar de pe unele MCV-uri (accidentate, casate, etc.) pe Polo-uri noi. Inclusiv nr de inmatriculare, ca sa fie actele valabile (corespondenta autospeciala-serie aparat radar)
|
#255
Posted 10 December 2018 - 14:02
Are cineva disponibil un fisier *.jmf inregistrat cu TruCam? Mi-ar trebui pt ceva teste. Ms.
|
#256
Posted 02 January 2019 - 11:26
Reactor2015, on 07 noiembrie 2018 - 07:18, said:
Sunt unul din cei care militez pentru disciplina si respect in circulatia pe drumurile publice dar consider ca masurile astea sunt bune si mai mult, erau necesare. Exista multe modalitati de combatere a fenomenului de conducere cu viteza excesiva, altele decat ascunsi ca boschetarii si stat la tira in locuri unde desi nu este niciun pericol este foarte usor sa pici in plasa lor. Perfect de acord, sunt zone pe E60, E85 in care chiar daca este localitate, 50 km/h este strigator la cer. Sunt 2 benzi pe sens, plus cativa metri buni de la marginea carosabilului pana la delimitarea gospodariilor, vizibilitate foarte buna. Ridicarea limitei la 70 sa macar 60 ar fi de mare bun simt. In trecut cand se calatorea cu Trabantul era limita de 60, dar ce stim noi, poate avea frane mai eficiente decat masinile din ziua de azi.. |
#257
Posted 02 January 2019 - 23:00
Coborarea la 50 a fost prin prisma normelor EU, nicidecum vreo initiativa proprie, iar tampeniile cu 30 la foarte multe treceri de pe E85 din acelasi motiv, le pica numai bine ca sa-si faca targeturile zilnice, pana la urma o tona de baieti si fete noi (a se citi cadeti) au intrat in sistem si trebuie si astia sa urce in grade si cum sa o faca mai rapid decat venind cu raportarea zilnica a 'taxarilor'?!
Citisem recent ca degeaba au marit amenzile si sanctiunile, mare branza din numarul evenimentelor negative nu s-a schimbat, deci sistemul e 100% bullshit pe preventie si 100% ok pentru incasari. Trecusem azi prin Tg Neamt si bulevardul central era blocat de o sarbatoare locala, traficul de turisme trecea efectiv printre blocuri, iar agentilor li se rupea la propriu, nici macar o presemnalizare la intrarea in oras ca fraierii sa o ia pe asa-zisa varianta de trafic greu. In fine... Tot azi (deja noapte) la intrare in Podu Iloaiei pe segmentul catre Iasi baietii cu leizarul stateau exact in curba de jos cu un client. Masina clasica, un Polo din asta nou pus pe pozitii si ceata. Deci trag si noaptea, segmentul acesta e preferat cand in vale cand in deal (in zona trecerii marcata cu 30 km/h). Daca stai sa ii urmaresti cum manuiesc Trucam-ul ii vezi cat de atenti sunt sa nu-l scape din mana (mai ales cand se apuca de scris un PV), parca ar fi o'bijuterie' ba il mai poarta si cu snur de gat Edited by emanu900, 02 January 2019 - 23:15. |
#258
Posted 02 January 2019 - 23:20
emanu900, on 02 ianuarie 2019 - 23:00, said: Citisem recent ca degeaba au marit amenzile si sanctiunile, mare branza din numarul evenimentelor negative nu s-a schimbat, deci sistemul e 100% bullshit. Pe de altă parte, mărirea amenzilor sigur aduce încasări mai mari cu mărirea salariului minim, pentru că la același număr de contravenții (conform raționamentului de mai sus), suma încasată din amenzi e mai mare. Adică sistemul este destul de bine pus la punct . Că nu are nicio treabă cu tine sau cu mine... da, aici e bullshit. |
#259
Posted 02 January 2019 - 23:31
Cel care merge tare si/sau prost i se rupe indiferent daca sistemul ar fi mai bland tintind o reeducare mai inteligenta si bine directionata cu rezultate rapid pozitive a participantilor la trafic (o utopie dupa cum se prezinta lucrurile) versus o varianta mult mai dura fata de ce e in prezent.
In plus sa nu ignoram betivanii/cei fara carnete carora oricum li se rupe si mai si de toti si de toate. Atunci macar 'statul' sa profite si sa obtina niste scoruri frumoase folosind-se de structura piramidala a poftei tip urcat rapid in grade 'pe merit', leizarele catalizand atingerea acestor cifre. Edited by emanu900, 02 January 2019 - 23:37. |
#260
Posted 03 January 2019 - 10:12
E, de-asta-i Romania tara tuturor posibilitatilor, de-asta se-ngramadesc toti la putere.. sa faca reguli pentru multime dar pentru bunul lor trai.
|
#262
Posted 06 January 2019 - 21:04
Azi pe la ora 15 la intrarea in Bucuresti, A1, pe la km 14-15 sa zic, trageau cu pistolul din masina, cu usa deschisa, in zona cu limita de 80. Eram intr-o coloana luuuungaaaa care mergea cu 120 kmh. Tocmai imi inchisesem Rx65ul, Waze dadea echipaj dar am crezut ca e de siguranta traficului. Stiti daca practica felicitari prin corespondenta ? Nu opreau pe nimeni, dar nu cred ca a trecut careva cu 80 prin zona aia.
|
|
#263
Posted 06 January 2019 - 22:36
Amenda sigur nu vine din prima. Cel mult scrisoare de comunicare sofer.
Daca vine asta, vine si amenda la soferul declarat. |
#265
Posted 09 January 2019 - 16:21
am aflat ceva interesant
"LASER Wavelength: 904nanometres" https://anuluj-manda..._100_manual.pdf si esentialul, la 1.5km diametrul razei laser are peste 4m Edited by arg, 09 January 2019 - 16:35. |
#266
Posted 15 January 2019 - 16:39
Este un manual pentru un model mai vechi...dar folositor oricum.
Am vazut in SV, pe undeva in Stroesti (este o intersectie intr-o vale pronuntata, destul de scurta), foloseau laserul de la maxim 300-400m, erau si mascati de teren - vizibili doar pe urcare si nu-l porneau daca nu apreciau o viteza peste limita. Cand am trecut din nou pe acolo dupa 1h, am oprit chiar in intersectia din vale sa observ modul de operare. Desi eram of-axis la 3m de axul drumului, la o distanta de 300-400m de pistol, cand a tras catre masini (au tras doar in 3 masini cat am stat - era si pe waze), a alertat si V1 foarte mult timp. Asta ma face sa cred ca spotul la 400m este suficient de mare incat orice tremurat al mainii il "imprastie" peste tot pe langa sosea, de asemenea am prins si refractii din parbrizul masinilor tinta. N-au oprit pe nimeni, desi unul era clar mult peste limita, dar probabil ca era o cunostinta de-a lor. La plecare ne-am studiat cu atentie, atat ei pe mine, cat si eu pe ei, era un Polo, cu geamuri fumurii spate, de unde se si executa tragerea. In fata 2 agenti care se si dadeau jos si opreau masinile pe loc, cand era cazul. |
#267
Posted 15 January 2019 - 17:23
De aici i-ai pandit tu?
https://www.google.r...12!8i6656?hl=ro (e soacra-mea de acolo) Polo inscriptionat sau nu? Trageau cu geamul inchis? Eu de pe acel drum ies si nu am cum sa depasesc la deal viteza de 50. (+9) Edited by dorin_2k, 15 January 2019 - 17:23. |
|
#268
Posted 16 January 2019 - 10:09
De acolo.
Polo cu insemnele politiei si rampa de avertizare luminoasa. |
#269
Posted 21 January 2019 - 11:44
Am avut dreptate cand a circulat stirea (fake news) ca se vor fi folosite camerele de rovinieta pe post de radare.
Quote Camerele fixe pentru controlul rovinietei nu au devenit şi radare In alta parte am citit ca CNAIR nici nu are habar de un astfel de protocol. In SV nu sunt bucle in asfalt in dreptul acestor camere. Iar pt masurarea masei autovehiculelor... mai avem de asteptat cateva decenii. Edited by dorin_2k, 21 January 2019 - 11:45. |
#270
Posted 21 January 2019 - 12:01
ieri la 1km distanta, aveau vizibilitate si aveam o viteza la care ma puteau opri, dar se pare ca avand coloane de masini in ambele parti nu au putut sa inregistreze viteza, degeaba a iesit duduia in trafic ca redusesem si nu a primit confirmare de la domnul din mcv.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users