Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pagina Wikipedia

Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...
 

Noul Hover CUV 2008

- - - - -
  • Please log in to reply
629 replies to this topic

#37
mariopopescu

mariopopescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 31.01.2010
Salut!

Eu nu sunt inca un posesor de Hover, dar varianta prinsa de tine la promotie cu 9999 euro, nu are doar tractiune fata?
M-ar interesa foarte mult daca cea la 9999E e 4x4.



View Postdaalos, on 19th December 2009, 16:25, said:

Salut la toti posesorii de Hover - si nu numai...

Reiau acest topic mai vechi, deoarece cam toate au fost inchise - se pare ca deranjeaza tare cei care discuta de aceasta masina.
Dupa cateva luni de consultat netul, mai ales forumurile rusesti si din china, m-am hotarat si am luat un Hover.
Pot spune ca am avut noroc ca am prins promotia la 9900E.
Total a ajuns 13.500E cu TVA si taxa de prima inmatriculare. Dealerul a mai dat bonus carligul de remorcare si primele 2 revizii gratuite.
E modelul Luxury, alb, interior bej, fara piele.
Am ridicat masina pe 2 dec. si sunt foarte multumit de ea.
Fata de cea cu care am facut dive test, asta se comporta incomparabil - mai "nervoasa" si nu am senzatia de "barca" - mai ales la franari bruste.
Despre consum - e mai mul decat rezonabil pentru o asa masina: in primii 200 km (160km exterior si 40km in oras) a consumat fix 9l/100km.
Acum cu zapada asta e o adevarata placere sa conduci o masina 4x4.

Va doresc sa va bucurati toti de masinile voastre si conduceti cu atentie - mai ales acum!

:peacefingers:


#38
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
la ei pe site scrie clar ca nu e 4x4,in fond nu este inclus nici tva-ul;vers 4x4 este cu 1000e mai scumpa

vezi ca mai e si taxa 2850e (pe care s-ar putea sa o primesti bonus)

#39
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006

View Postdaalos, on 21st January 2010, 18:53, said:

Intre timp am reusit sa-i pun si bullbar (cu proiectoare) si pragurile.
Ce ma bucura foarte mult - de cand i-am pus gumele de iarna - NOKIAN si cuplat 4x4 -  pot sa-mi fac de "cap" cum vreau pe zapezile astea, trage ca un tanculet, n-am nici o treaba pe drum, indiferent cum este - nu mi-a patinat nici macar o data - si am testato la greu...



Cat kich pe o singura masina.  :puke:

#40
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
hai sa lasam jurnalele de bord in pace. avem unde sa ne radem prin alte parti.

#41
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007

View Postmariopopescu, on 31st January 2010, 22:52, said:

Salut!

Eu nu sunt inca un posesor de Hover, dar varianta prinsa de tine la promotie cu 9999 euro, nu are doar tractiune fata?
M-ar interesa foarte mult daca cea la 9999E e 4x4.

Modelul care l-am luat este 4x4 - cu tractiune normal spate.
Se vede in poze - schimbatorul pentru 4x4 - normal si redus.

Attached Files



#42
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006
Icoanele au fost standard sau optionale?

#43
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,999
  • Înscris: 03.12.2005
Dar numerele definitive? :)

#44
gabigowriel

gabigowriel

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,254
  • Înscris: 07.12.2009

View PostMarius3k, on 16th April 2008, 07:04, said:

Multi km fara probleme si asteptam un Jurnal complet, cu poze, datele tehnice, intretinere, cosmetica, etc.


De asemenea, doresc sa anunt ca pe acest topic, primul user care o da in offtopic, versus, etc. - se alege cu WARN/SUSPEND! Sunt destule topicuri de discutii si versus!


View PostX-plane, on 4th February 2010, 00:27, said:

Icoanele au fost standard sau optionale?
uite aici unul  :naughty:  
Frumoasa  "chinezaria"! DACA se tine la fel de bine la 160 mii de km  precum un Nissan x-Trail 2.2.dCi atunci a spart piata la  pretul asta!

Edited by gabigowriel, 04 February 2010 - 01:07.


#45
Skizo

Skizo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 28.11.2001

View Postdaalos, on 4th February 2010, 00:10, said:

Modelul care l-am luat este 4x4 - cu tractiune normal spate.
Se vede in poze - schimbatorul pentru 4x4 - normal si redus.
deasupra radioului e navigatia ?

#46
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007

View Postsebulbus, on 4th February 2010, 01:02, said:

Dar numerele definitive? :)

Cred ca saptamana asta primesc restul actelor de la importator sa o pot inmatricula - declaratia vamala, cartea masinii...
Cand am luat masina mai erau la promotie (9900E) doar 3 in toata tara, una portocalie, una gri cu interior negru complet (prea apasator) si asta alba, dar era rezervata pentru leasing.
Eu am platit integral si mi s-a spus ca dureaza putin pana se rezolva cu documentele.

View PostSkizo, on 4th February 2010, 01:25, said:

deasupra radioului e navigatia ?

Nu - navigatia e optionala + 450E (aproximativ).
La mine sunt afisate comenzile de la ceas, climatizare, ventilatie, temperatura ext., radio-cd, egalizator...
mi-am luat separat GPS

@mariopopescu - taxa de prima inmatriculare nu cred ca o primesti bonus - dealerul da bullbar + praguri, carlig remorcare, revizii gratiute.
Mie mi-a dat carligul si 2 revizii gratuite.
Taxa de prima inmat. am achitat la dealer 1700E deoarece a fost platita de el,  masina a fiind rezervata pt. leasing.
Poti sa nu platesti taxa, daca omologhezi masina ca utilitara (costa 530E), dar este dezavantajul ca ai voie doar cu 4 persoane in masina, se monteaza un grilaj/plasa intre locurile din spate si portbagaj, iar taxele si asigurarea sunt mai mari.

Attached Files


Edited by daalos, 04 February 2010 - 09:03.


#47
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Partea asta cu "rezervata pentru leasing" mi se pare o explicatie puerila de spus la scara blocului, sa fim seriosi, cred ca iti dai seama ca suntem o gramada ce am avut/avem de aface cu firmele de leasing.

1.O masina nu este rezervata pentru nimic la un dealer, decat pe vorbe (daca il cunosti bine) caz in care nu are ce acte sa faca.
2.Ca sa ai o masina "rezervata" se presupune ca ai un contract final semnat si avans dat.
3.Taxa de prima inmatriculare, taxa de numar, etc sunt toate platite de firma de leasing in momentul cumpararii, asadar daca tu ai platit taxa de inmatriculare, atunci nu o avea nicio firma de leasing.

In rest, alegerea fiecaruia, eu unul prefer sa merg cu un Logan SH (daca atat imi permit) decat sa merg cu o masina de genul/calitatea uneia chinezesti.(Nu stiu ce moral ai tu, dar cand iesi cu ea din oras iti dai seama ca orice incident poate reprezinta "ultimul drum" la propriu?).

#48
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007
Taxa de prima inmatriculare a fost platita de importator si a fost trecuta separat pe factura proforma ce mi-a fost emisa, la fel si in contract + Instiintarea de plata de la finante si chitanta de achitare a taxei..
In cartea masinii apar al 2-lea proprietar.
Cand am ridicat masina de la dealer avea 21 km pe bord.

Daca tu esti complexat de alegerea facuta (scumpa si de calitate indoielnica) te rog sa nu-ti mai "eliberezi" frustrarile pe aici. - E un jurnal de bord!
Problema ta cu ce alegi sa circuli.
Toate masinile de pe piata sunt testate si omologate pentru circulatia pe drumurile publice.
In ce calitate de "expert" iti dai tu cu presupusul pe aici? - se pare ca iti lipseste complet bunul simt!


Rog pe moderatori sa stearga posturile care care nu au legatura cu subiectul!

#49
maverick_24

maverick_24

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 11.07.2006

View PostTom_Cat, on 4th February 2010, 10:30, said:

Partea asta cu "rezervata pentru leasing" mi se pare o explicatie puerila de spus la scara blocului, sa fim seriosi, cred ca iti dai seama ca suntem o gramada ce am avut/avem de aface cu firmele de leasing.

1.O masina nu este rezervata pentru nimic la un dealer, decat pe vorbe (daca il cunosti bine) caz in care nu are ce acte sa faca.
2.Ca sa ai o masina "rezervata" se presupune ca ai un contract final semnat si avans dat.
3.Taxa de prima inmatriculare, taxa de numar, etc sunt toate platite de firma de leasing in momentul cumpararii, asadar daca tu ai platit taxa de inmatriculare, atunci nu o avea nicio firma de leasing.

In rest, alegerea fiecaruia, eu unul prefer sa merg cu un Logan SH (daca atat imi permit) decat sa merg cu o masina de genul/calitatea uneia chinezesti.(Nu stiu ce moral ai tu, dar cand iesi cu ea din oras iti dai seama ca orice incident poate reprezinta "ultimul drum" la propriu?).

1. Adevarat : sunt foarte masini rezervate "pe vorbe"..depinde de client
2. Fals : Vezi punctul 1.In momentul in care ai contract si avans dat masina econsiderata ca si cumparata
3. Fals : tu platesti toate aceste taxe nu firma de leasing in momentul in care ridici masina.Probabil ca depinde si de firma de leasing..nu stiu, dar cel putin eu asa am procedat pana acum ( vreo 10 leasinguri )

Daca as fi avut de ales nici eu nu mi-as fi cumparat un Hover dar esti totusi prea drastic cu omu : sa compari Logan cu Hover e deja cam deplasat.De rau se poate vorbi despre orice masina,dar hai sa fim constructivi si sa-i creem premizele unui "jurnal de bord" nu unei balacareli

#50
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,712
  • Înscris: 22.11.2007
De curiozitate, zici ca ai platit taxa de inmatriculare 1700 eur. In cel fel ti-au calculat taxa asta? la cotele la care se plateste acum? intreb asta pt ca am o banuiala cum ca aia au inmatriculat-o in trecut cand era taxa mai mica, si acum tie ti-au luat banii cat costa acum taxa;

Apropo, unde au serviceul masinile astea? Unde se serviseaza? ca nu am vazut pe nicaieri prin B vreo reprezentanta ceva mai serioasa.

Edited by bossake, 04 February 2010 - 17:43.


#51
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007
Mi-au luat 1714E la cursul zilei cand am facut plata.
Nu cred ca m-au tepuit, deoarece acum taxa e undeva peste 2500E, deci ar fi trebuit sa platesc mult mai mult - cam peste 10.000 ron.
Initial am vrut sa o omologhez ca utilitara - 530E, ca sa nu mai platesc taxa.
Problema a fost ca deja era inmatriculata pe importator si taxa platita.
Asa ca mi-au facut un calcul - au "scazut" din taxa de 1700E echivalentul a 530 omologarea (cat as fi dat), carligul de remorcare 330E cu tva (bonus) si 2 revizii gratuite aproximativ (zic ei) 250E, ceea ce face in final ca sa ramana de plata 590 E - ceea ce mi se pare destul de rezonabil, plus ca am avut si 1000E discount de la oferta promotionala.
In total am dat 9.900E fara TVA - 11.780E cu TVA + Taxa de 1.714E = 13.495 E cu TVA

Pentru service este o retea de dealeri si majoritatea fostelor IATSA din tara (reprezentante Dacia).
Locatia lor o gasesti pe situl importatorului.

Edited by daalos, 04 February 2010 - 18:17.


#52
costypaval

costypaval

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 26.02.2009
Salutare tuturor.Sunt si eu un posesor de HOVER SL SPORT de circa un an.Pana acum am facut doar 10mii km si nu am ce sa reprosez masinii.Eu locuesc in Italia, iar masina am cumparat-o de aici cu instalatie GPL,chit comfort(dvd,senzori parcare,ploaie,faruri)si chit sport(centralina sport ,praguri, esapament cromat, ornamente pe aripi, spoiler spate)pret 23000. Sper ca de aceasta data DISCUTIILE SA SE POARTE CIVILIZAT, nu ca pe celelalte posturi unde sunt mai multi pe dinafara subiectului si incearca sa ne arate ce prosti am fost ca am cumparat masina asta . Sanatate tuturor si multi km fara probleme.

Attached Files

  • Attached File  6.jpg   73.46K   286 downloads
  • Attached File  2.jpg   66.53K   262 downloads
  • Attached File  4.jpg   187.71K   256 downloads


#53
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007
Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi Km!
...Felicitari - arata foarte bine!
Unde are montata butelia - in portbagaj sau in locul rezervei?
Ce consum ai pe benzina / gpl?
Imi plac protectiile de pe aripi - asa ai cumparat masina sau au fost montate ulterior?
M-ar interesa si pe mine - dar aici nu se gasesc inca.

Te astept cu informatii noi!

:OK:

#54
Cruiser

Cruiser

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 09.08.2005
Si mie mi se pare o masina frumoasa (de fapt din punct de vedere estetic cred ca exista un consens). Cu un amendament: exteriorul e cu cel putin 2 clase superior interiorului, dar era de asteptat pentru ca trebuiau sa reduca din costurile de productie cumva. Pana la urma insa nici interiorul lui Hover nu e insuportabil ba, dimpotriva, are destule elemente cu care, macar vizual, te poti obisnui - nu vad nimic deranjant pentru bunul simt vizual.
Filmuletele pe care le-am vazut (facute cu preponderenta in Europa de Est) il arata ca un monstrulet 4x4, cand vine vorba de off-road. Cum habar nu am ce implica off-road-ul si in viata mea n-am condus 4x4 (decat o dacie papuc diesel, dar aceea nu se poate pune) nu ma pronunt aici. Recunosc ca in filmulete arata impresionant.
La randul meu sunt de parere ca ar fi o proba de maturitate sa ne mai domolim excesele de neincredere in ceea ce priveste industria auto chineza. Da, multe din primele lor autoturisme au fost esecuri ca siguranta si e foarte bine ca se stie acest lucru in Europa. Da, este degradant sa construiesti masini-replica, avatar-uri superficiale ale unor marci celebre. Da, e si mai deranjant sa le motorizezi cu propulsoare din anii 80, care au timpi 0-100 km/h mai slabi ca vechile Dacii berline.
In acelasi timp insa operam, datorita acestor esecuri de debut, cu o serie de prejudecati abuzive. Prejudecatile sunt a-tot-dominatoare la romani, sunt parte a existentei, ca painea cea de toate zilele. In fond, daca in urma cu 5 ani faceau masini de carton unii producatori, inseamna ca nu merita sa le dam o sansa, cat de fragila, nici celor care fac masini in 2010? Unui elev care a fost mediocru in primul semestru din 4 ani de studiu ii dai permanent, din oficiu, nota 4 si-l tot lasi repetent?!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate