Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Drepturile consumatorului !
Last Updated: Mar 24 2008 21:55, Started by
razvan915
, Mar 20 2008 16:43
·
0
#1
Posted 20 March 2008 - 16:43
Nu situ daca am postat unde trebuie ! Sa va spun problema mea . Acum 1 an am cumparat un router wireless de la o firma. Ieri mi s-a stricat router-ul si l-am dus la firma de la care l-am luat. Ei mi-au spus ca il vor trimite nu stiu unde :| ca sa il repare si in termen de 15 zile il voi primi inapoi daca se poate face sau imi vor da altu ! Intrebarea mea este : In acest termen de 15 zile firma de la care am cumparat router-ul este obligata prin vreo lege sa imi dea un alt dispozitiv ( tot router wireless ) pe perioada in care ei mi-au luat router-ul ? Mentionez ca router-ul meu este inca in garantie ! Multumesc
|
#3
Posted 21 March 2008 - 10:05
Nu sunt obligati. Ei nu raspund de pagubele indirecte care ti le cauzeaza nefunctionarea produsului lor, cum ar fi faptul ca nu ai tu acces la mail si pierzi bani. Daca precizeaza, totusi, asta in contract, atunci sunt obligati.
|
#4
Posted 21 March 2008 - 13:58
ok, ms ! deci nu este lege prin care sa ii oblige sa imi dea altceva care sa functioneze in locul router-ului , implicit un router !
|
#5
Posted 23 March 2008 - 11:17
L. 449/2003
Art. 2 In sensul prezentei legi, urmatorii termeni se definesc astfel: e) garantie - orice angajament asumat de vanzator sau producator fata de consumator, fara solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a pretului platit de consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta; f) reparare - aducerea produsului care nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile de garantie sau in publicitatea aferenta, la specificatiile prevazute in contractul de vanzare-cumparare. Art. 19 Garantia este obligatorie din punct de vedere juridic pentru ofertant, in conditiile specificate in declaratiile referitoare la garantie si in publicitatea aferenta. Art. 20 (1) Garantia trebuie sa cuprinda mentiuni cu privire la drepturile conferite prin lege consumatorului si sa ateste in mod clar ca aceste drepturi nu sunt afectate prin garantia oferita. (2) Garantia trebuie sa precizeze elementele de identificare a produsului, termenul de garantie, modalitatile de asigurare a garantiei - intretinere, reparare, inlocuire -, inclusiv denumirea si adresa vanzatorului si ale unitatii specializate de service. (3) Garantia trebuie redactata in termeni simpli si usor de inteles. Art. 21 (1) La cererea consumatorului garantia va fi oferita in scris sau pe orice alt suport durabil, disponibil si accesibil acestuia. (2) In cazul in care garantia nu respecta prevederile alin. (1) si ale art. 20, valabilitatea acesteia nu este afectata, consumatorul avand dreptul de a solicita vanzatorului indeplinirea conditiilor incluse in declaratiile referitoare la garantie. |
#6
Posted 24 March 2008 - 21:07
Bebeluska, on Mar 23 2008, 11:17, said: L. 449/2003 Art. 2 In sensul prezentei legi, urmatorii termeni se definesc astfel: e) garantie - orice angajament asumat de vanzator sau producator fata de consumator, fara solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a pretului platit de consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta; f) reparare - aducerea produsului care nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile de garantie sau in publicitatea aferenta, la specificatiile prevazute in contractul de vanzare-cumparare. Art. 19 Garantia este obligatorie din punct de vedere juridic pentru ofertant, in conditiile specificate in declaratiile referitoare la garantie si in publicitatea aferenta. Art. 20 (1) Garantia trebuie sa cuprinda mentiuni cu privire la drepturile conferite prin lege consumatorului si sa ateste in mod clar ca aceste drepturi nu sunt afectate prin garantia oferita. (2) Garantia trebuie sa precizeze elementele de identificare a produsului, termenul de garantie, modalitatile de asigurare a garantiei - intretinere, reparare, inlocuire -, inclusiv denumirea si adresa vanzatorului si ale unitatii specializate de service. (3) Garantia trebuie redactata in termeni simpli si usor de inteles. Art. 21 (1) La cererea consumatorului garantia va fi oferita in scris sau pe orice alt suport durabil, disponibil si accesibil acestuia. (2) In cazul in care garantia nu respecta prevederile alin. (1) si ale art. 20, valabilitatea acesteia nu este afectata, consumatorul avand dreptul de a solicita vanzatorului indeplinirea conditiilor incluse in declaratiile referitoare la garantie. |
#7
Posted 24 March 2008 - 21:55
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users