Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sprint Curier - livrare colet in ... cutia postala
Last Updated: Dec 11 2015 15:03, Started by
Thorr
, Mar 15 2008 16:28
·
0
#1
Posted 15 March 2008 - 16:28
Marti 11.03.2008 mi-a fost expediat de la Bacau la Iasi un plic cu documente folosind serviciul firmei de curierat Sprint Curier.
Joi 13.03 in jurul orei 13, am fost sunat de curier, care n-a dat curs variantelor de intalnire propuse de mine. I-am propus: - sa ma astepte 20 min sa vin de la serviciu sau - sa vina el pana la firma sau - sa stabilim un loc sa ne intalnim A ramas ca ma suna mai tarziu, lucru care nu s-a mai intamplat, iar ieri (vineri 14.03) am avut stupefactia sa gasesc plicul inghesuit in cutia postala!!! Nici nu vreau sa ma gandesc ce bataie de cap aveam daca vecinii mei extrem de curiosi faceau pierdut plicul, in care se afla cartea de identitate a masinii. Am sesizat deja expeditorul coletului, in speta Gold and Platin Bacau care vor face reclamatie, si am trimis un mail catre Sprint Curier cu intreaga poveste. S-a mai confruntat cineva cu o asemenea aberatie? Acum astept cu interes reactia celor de la Sprint Curier ... |
#2
Posted 17 March 2008 - 14:13
Thorr, on Mar 15 2008, 16:28, said: Marti 11.03.2008 mi-a fost expediat de la Bacau la Iasi un plic cu documente folosind serviciul firmei de curierat Sprint Curier. Joi 13.03 in jurul orei 13, am fost sunat de curier, care n-a dat curs variantelor de intalnire propuse de mine. I-am propus: - sa ma astepte 20 min sa vin de la serviciu sau - sa vina el pana la firma sau - sa stabilim un loc sa ne intalnim A ramas ca ma suna mai tarziu, lucru care nu s-a mai intamplat, iar ieri (vineri 14.03) am avut stupefactia sa gasesc plicul inghesuit in cutia postala!!! Nici nu vreau sa ma gandesc ce bataie de cap aveam daca vecinii mei extrem de curiosi faceau pierdut plicul, in care se afla cartea de identitate a masinii. Am sesizat deja expeditorul coletului, in speta Gold and Platin Bacau care vor face reclamatie, si am trimis un mail catre Sprint Curier cu intreaga poveste. S-a mai confruntat cineva cu o asemenea aberatie? Acum astept cu interes reactia celor de la Sprint Curier ... Si daca ti-a lasat plicul in posta si posta avea lacat, usita nu era rupta, plicul era in siguranta... ce are? In mod normal (asa faceam noi) lasa un bilet in usa gen "Ati fost vizitat de curierul XXX la ora XXX, va rugam sa sunati la nr XXX", asteapta sa il sune, dupa care ar fi trebuit sa il livreze cand era cineva acasa sau sa te cheme la sediul lor sa il ridici. Insa ca sa nu ma mai intorc mai tarziu sau a doua zi am lasat si eu de multe ori plicurile in posta, asa cum a facut curierul "tau"! Edited by Maryus_E, 17 March 2008 - 14:15. |
#3
Posted 17 March 2008 - 14:44
Maryus_E, on Mar 17 2008, 14:13, said: Insa ca sa nu ma mai intorc mai tarziu sau a doua zi am lasat si eu de multe ori plicurile in posta, asa cum a facut curierul "tau"! Cum sa lasi plicul in cutie daca eu trebuie sa semnez de primire?Daca nu il mai gasesc raspunzi tu sau cum? Toate frimele de curierat au servicii jenante si o gramada de clienti nemultumiti.Angajatul se plange de salariu si de programul incarcat isi baga picioarele in clienti.Simplu. |
#4
Posted 17 March 2008 - 14:57
Maryus_E, on Mar 17 2008, 14:13, said: In mod normal (asa faceam noi) lasa un bilet in usa gen "Ati fost vizitat de curierul XXX la ora XXX, va rugam sa sunati la nr XXX", asteapta sa il sune, dupa care ar fi trebuit sa il livreze cand era cineva acasa sau sa te cheme la sediul lor sa il ridici. Insa ca sa nu ma mai intorc mai tarziu sau a doua zi am lasat si eu de multe ori plicurile in posta, asa cum a facut curierul "tau"! Ceea ce ma mira este ca livrarea coletelor nu-i o treaba complicata, nu-i vorba aia "rocket science", e chiar foarte simpla insa unii nici cu chestia asta nu se descurca. Sau sa fie lenea de vina? Edited by kaspersky, 17 March 2008 - 15:00. |
#5
Posted 17 March 2008 - 15:13
kaspersky, on Mar 17 2008, 14:57, said: Sint curios oare ce ti-au zis tie la angajare, sa predai personal coletele sau sa le lasi in cutia postala, sa le arunci prin parc sau alte chestii Ceea ce ma mira este ca livrarea coletelor nu-i o treaba complicata, nu-i vorba aia "rocket science", e chiar foarte simpla insa unii nici cu chestia asta nu se descurca. Sau sa fie lenea de vina? Cea mai simpla solutie pe care o poate adopta o firma de curierat: isi tremite curierul cu coletul/plicul, daca nu e nimeni acasa lasa bilet si ii roga sa se prezinte la sediu si sa isi ridice corespondenta. |
#6
Posted 18 March 2008 - 10:24
Maryus_E, on Mar 17 2008, 15:13, said: Cea mai simpla solutie pe care o poate adopta o firma de curierat: isi tremite curierul cu coletul/plicul, daca nu e nimeni acasa lasa bilet si ii roga sa se prezinte la sediu si sa isi ridice corespondenta. Ca o paranteza, nu am primit nici un raspuns de la firma de curierat, asa ca voi trimite o sesizare si la OPC. |
#7
Posted 18 March 2008 - 14:57
Thorr, on Mar 18 2008, 10:24, said: Dragule, firma respectiva a luat niste bani pentru serviciul respectiv, serviciu care presupune livrarea coletului DESTINATARULUI care sa semneze de primire. Nu trimite nimeni scrisori de la Gigel pentru Maricica folosind curieratul rapid, ci se trimit documente, suficient de importante ca sa nu riste nimeni sa se piarda prin posta. Chiar si optiunea sa il iau PERSONAL de la sediul firmei de curierat era ok, pentru ca aveam certitudinea ca ajunge la mine. Din pacate, tu reprezinti exact acea mentalitate standard de roman, ce conteaza ca acele documente trebuie livrate personal, las' ca merge si in cutia de posta ... Ca o paranteza, nu am primit nici un raspuns de la firma de curierat, asa ca voi trimite o sesizare si la OPC. Si imi cer scuze daca te-a deranjat parerea/explicatia mea! Edited by Maryus_E, 18 March 2008 - 15:09. |
#8
Posted 18 March 2008 - 20:44
NU e de competenta OPC-ului intrucat plicul ti-a fost trimis de o persoana juridica.Tu fiind destinatarul nu ai ce sa la faci.
|
#9
Posted 21 May 2008 - 09:34
Am facut o gramada de cumparaturi online (de fapt in fiecare luna comand ceva online) cu livrarea produselor prin curier rapid...si folosesc serviciile de curierat si pentru a trimite colete/pachete.
DE FIECARE DATA am fost sunat de curier si am stabilit o ora cand el gaseste pe cineva acasa...si de fiecare data mi-a luat seria si nr. de la buletin si am semnat. Daca se intampla sa nu fiu acasa, si sa am un program incarcat, ii spuneam curierului ca trec eu pe la sediul firmei lor cand am timp... Eu cel putin nu am avut pana acum nici o problema cu firmele de curierat rapid...si am apelat la ei de foarte multe ori. |
#10
Posted 24 December 2008 - 08:00
Ma confrunt si eu cu o problema facuta de sprint curier. Mi-a fost expediat saptamana trecuta un pachet spre mine. Vineri ma suna ei sa-mi spuna ca au colet pentru mine dar ca nu sunt la locatie. Din pacate pentru ambele parti eu eram la locatie dar un tampit a decis ca la tot blocul unde am sediul sa fie nr interfonului diferit de nr aparatamentului si de aici toata lumea suna "in gol" cand e sa incerce sa intre in bloc. Le-am spus ca sunt la locatie si cat sa sune dar se pare ca al lor curier rapid plecase deja din fata blocului si ca vor livra luni (deja cu 3 zile intarziere). A trecut si ziua de luni a venit ziua de marti nimic. Am discutat cu ei si inca astept sa vedem cum vor rezolva insa cu siguranta nu voi folosi serviciul lor niciodata sa expediez si sper ca oricine citeste aici va fi atent sa nu aleaga aceasta varianta lenta numita sprint curier
|
|
#11
Posted 09 June 2009 - 15:37
Mai, eu cu sprint n-am avut probleme pana acum. Cu Fancurier am avut un clenci, cand am luat ceva de la e-mag. Pana si de serviciile postei romane sunt multumit, pe bune. Dureaza mai mult livrarea, insa pana acum totul a mers ok.
Sprint stiu ca are cam cele mai mici tarife. Totdeauna am fost sunat de curierii lor, ne-am dat intalnire de comun acord, a mers treaba buna. Dar se mai intampla si chestii nasoale uneori. Sa speram ca sunt doar intamplari izolate. |
#12
Posted 18 December 2009 - 18:51
Lucian_M, on 9th June 2009, 16:37, said: Mai, eu cu sprint n-am avut probleme pana acum. Cu Fancurier am avut un clenci, cand am luat ceva de la e-mag. Pana si de serviciile postei romane sunt multumit, pe bune. Dureaza mai mult livrarea, insa pana acum totul a mers ok. Sprint stiu ca are cam cele mai mici tarife. Totdeauna am fost sunat de curierii lor, ne-am dat intalnire de comun acord, a mers treaba buna. Dar se mai intampla si chestii nasoale uneori. Sa speram ca sunt doar intamplari izolate. Eu am lucrat vreo 1 an cu sprint curier, pana acum erau in regula, acum sunt tot ce e mai nasol: vorbesc ca niste animale (nu numai cu mine, ci si cu clientii mei), nu stau nici 2 minute la livrare, vor sa fuga cu banii, asteapta, ca clientul sa dea zeci de milioane fara sa poata verifica ce primeste, intarzie livrarile, FURA RAMBURSURILE!!!!!! Sfat: FUGITI DE SPRINT CURIER!!!!!!! |
#13
Posted 28 January 2010 - 17:23
Te sfatuiesc ca pe viitor sa nu mai trimit mail acestor firme. In Romania , firmele inca nu sunt familiarizate cu sistemul electronic. Si mie mi s-au cerut de anumite firme , diverse mail-uri , dar nu se intampla nimic
|
#14
Posted 11 February 2010 - 10:36
digitalpoint, on 18th December 2009, 19:51, said: Eu am lucrat vreo 1 an cu sprint curier, pana acum erau in regula, acum sunt tot ce e mai nasol: vorbesc ca niste animale (nu numai cu mine, ci si cu clientii mei), nu stau nici 2 minute la livrare, vor sa fuga cu banii, asteapta, ca clientul sa dea zeci de milioane fara sa poata verifica ce primeste, intarzie livrarile, FURA RAMBURSURILE!!!!!! Sfat: FUGITI DE SPRINT CURIER!!!!!!! Da-mi voie sa te contrazic (partial). Am avut probleme cu unul dintre curieri si am sunat la Relatii cu Clientii ca sa fac reclamatie. Doamna de acolo a fost cat se poate de amabila, ma ascultat si a zis ca va reveni ea cu un telefon pt a imi spune cum rezolva problema. Desi eram sigur ca va fii nevoie sa revin eu cu un telefon, spre surprinderea mea am fost sunat in mai putin de o ora inapoi. Si, desi curierul (bineinteles ca) nu a sustinut varianta mea, sprint curier s-a oferit sa imi dea banii inapoi pentru ca nu am beneficiat de serviciul pt care am platit. In concluzie, desi sunt de acord cu partea ca curierii sunt cam neciopliti (unii dintre ei), dar daca ai probleme serviciul Relatii cu Clienti le trateaza si le rezolva profesional. Sunt client vechi Sprint Curier, asta a fost prima problema care am avut-o cu ei si sunt multumit de cum s-a rezolvat... deci raman clientul lor. P.S. Nu pot spune daca serviciile lor sunt mai bune decat ale altor companii pt. ca nu am colaborat cu altcineva (cu exceptia Fan Curier, de care am fost foarte dezamagit). |
#15
Posted 17 May 2010 - 07:33
voinea, on 24th December 2008, 08:00, said: Ma confrunt si eu cu o problema facuta de sprint curier. Mi-a fost expediat saptamana trecuta un pachet spre mine. Vineri ma suna ei sa-mi spuna ca au colet pentru mine dar ca nu sunt la locatie. Din pacate pentru ambele parti eu eram la locatie dar un tampit a decis ca la tot blocul unde am sediul sa fie nr interfonului diferit de nr aparatamentului si de aici toata lumea suna "in gol" cand e sa incerce sa intre in bloc. Le-am spus ca sunt la locatie si cat sa sune dar se pare ca al lor curier rapid plecase deja din fata blocului si ca vor livra luni (deja cu 3 zile intarziere). A trecut si ziua de luni a venit ziua de marti nimic. Am discutat cu ei si inca astept sa vedem cum vor rezolva insa cu siguranta nu voi folosi serviciul lor niciodata sa expediez si sper ca oricine citeste aici va fi atent sa nu aleaga aceasta varianta lenta numita sprint curier Subscriu si eu si am mai spus-o si inainte , aceasta firma este de evitat !!! |
|
#17
Posted 04 June 2010 - 05:24
O ruda de-a mea a trimis un laptop in garantie prin sprint curier. Au venit cand au zis si l-au adus inapoi fara intarzieri.
Ce nu inteleg romanii este ca daca apelezi la curier trebuie sa fii la adresa respectiva, la ora convenita! Este un contract cu responsabilitati in ambele directii, nu genul "am platit, sa ma caute baietii pana ma gaseste!" In loc sa zici mersi ca ti l-a pus la posta faci reclamatii la OPC. Corect... Data viitoare or sa iti lase un biletel in usa sa te prezinti la sediul lor sa ridici documentele, plata curierului implica o tentativa de livrare, nu zece, nu intalniri conspirative pe strada, nu munca de detectiv sa afli combinatia corecta de la cifrul casei scarii, etc... |
#18
Posted 04 June 2010 - 06:39
Am avut si eu deaface de 2 ori cu ei . Prima data m-au sunat , am convenit sa ne intalnim undeva in apropiere , pentru ca eram convins ca nu nimereste exact poarta mea ( stau la casa , stradute mici .... ) A fost ok . A 2 a oara nu eram acasa , dar lasasem buletinul la cineva . S-a rezolvat rapid , iar nu au fost probleme . Cum zicea si SuperDuper , ca sa primesti pachetul trebuie sa te intalnesti in vreun fel cu ei , daca nu nimeresc adresa atunci undeva mai usor de nimerit , si nici sa nu ai pretentia sa astepte 20 min , au si ei si alte livrari .
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users