Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia
Last Updated: Feb 24 2008 12:52, Started by
orizont
, Feb 22 2008 18:53
·
0
#1
Posted 22 February 2008 - 18:53
Bun gasit, felicitari pentru forum si multumesc pentru ca existati!
Domnilor, ca oameni cu experienta pe masini si mai ales pe Skoda, va rog sa-mi dati o parere (pentru mine va deveni un sfat) care, venind de la voi, va fi fff IMPORTANT si de luat in seama. Sunt definitiv hotarat sa-mi cumpar o Octavia (“Noua”) – saptamana viitoare ma duc sa comand. Ceea ce ma mai framanta dureros chiar in aceste zile este insa dilema: Un MPI 1,6 sau un TDI 1,9 ? Iata niste elemente: fac o naveta zilnica de 25+25 km, ma mai fatzai prin oras max. 10 km zilnic (nu Bucuresti – ci provincie, dar azi mai toate orasele sunt cam pline) iar drumuri mai lungi fac max 1000 km pe luna (exceptie cate un concediu pe an mai departe). Sunt obisnuit cu benzina (Cielo), dar nici nu am vreo alergie la “muzica” Diesel. Voi ce v-ati lua? Multumesc anticipat, AM INCREDERE IN PAREREA VOASTRA. |
#2
Posted 22 February 2008 - 19:10
Diesel daca vrei cuplu si putere la turatie joasa si nu te deranjeaza zgomotul.
Insa eu as alege benzina pt.sportivitate, silentiozitate si pt.pretul mai mic decat la diesel. Bafta! Edited by MAK, 22 February 2008 - 19:36. |
#3
Posted 22 February 2008 - 19:33
orizont, on Feb 22 2008, 18:53, said: Voi ce v-ati lua? Eu sincer mi-as intinde la maxim bugetul si mi-as lua 1.8 TFSI, care ca si economie si pret e comparabil cu dieselul de 2.0, iar ca performante e mult peste. Daca faci undeva la 20k km pe an si predominant extraurban motorasul turbo benzina e o alegere buna pentru tine. Daca nu iti intra in buget as zice TDI-ul de 1.9, dar doar cu jumatate de gura. Sau mai poti astepta un pic pana intra in fabricatie noile dieseluri commonrail la VAG, si atunci ai alte variante. |
#4
Posted 22 February 2008 - 22:31
baga 1,9 tdi. am ajuns de merg cu 6,8 in oras si cred ca dupa ce vor mai trece niste km consumul va scadea si mai mult. la drum intins 4,8l si asta mers numai la ore de varf prin craiova si stat cu carca la semafoare. oricum nu se poate vorbi de sportivitate la 1,6 mpi e foarte slab, macar ia un FSI, dar la cati km faci tu si facand in afara localitatilor o sa scoti repede banii pe diesel, mai ales ca la drum intins chiar nu se compara cu nici un MPI.
io zic ca FSI sau TDI nu MPI, MPI e depasit de mult.... sau daca te tin banii ia ce zice sebulbus... daca nu ia TDI |
#5
Posted 23 February 2008 - 08:14
eu as merge pe tdi,e mai rapid decat mpi-ul,fsi-ul e cu peste 1000e mai scump decat mpi-ul si mult mai pretentios la motorina si nici cine stie ce performante nu ofera comparativ cu tdi-ul
|
#6
Posted 23 February 2008 - 09:01
1.9 TDI: consum bun, putere, cuplu, tot ce vrei.
Plus ca din ce spui tu faci ceva km...deci clar TDI. Chiar ti-as sugera varianta pe benzina 1.6 sa o scoti din calcul PS: eu si sa stiu ca nu depasesc 20000 km/an, tot Octavia TDI mi-as lua, te cara mult mai fain decat benzinaru. Edited by Octavian___28, 23 February 2008 - 09:02. |
#7
Posted 23 February 2008 - 11:51
Eu astept sa apara in oferta 1.4 TSI 140 cai si e foarte posibil sa merg sa negociez un buy back, daca imi place cum se misca ala.
|
#8
Posted 23 February 2008 - 17:05
sebulbus, on Feb 23 2008, 11:51, said: Eu astept sa apara in oferta 1.4 TSI 140 cai si e foarte posibil sa merg sa negociez un buy back, daca imi place cum se misca ala. la buyback te jegmanesc pe fata,m-am dus cu Logan 14k km in garantie la aaa auto(prin aprilie 2007) la tel mi-au oferit 5500e din 5800 care-i ceream,la fata locului 4600e peste cateva zile am vandut-o cu 5400e si una ca a mea la ei era 5800-6000e si cu km mai multi |
#9
Posted 23 February 2008 - 20:54
octavian, asa pare initial ca e foarte puternic TDI-ul, prima data ziceam ca e prea puternic dar si masina e mare. in oras nuprea vezi diferente mari decat ca ai un consum undeva la jumatate fata de mpi, la drum intins insa accelereaza net mai bine ca un benzinar!
ciudat e ca pana acum de 2 ori mi s-a intamplat sa imi faca figuri cd-ul la modul ca s-a oprit si nu a mai pornit pana nu am scos cheia si am bagato iar in contact. o data a venit o pala de vant+zapada si scria please wait iar la radio nu mai rpindea nimic iar azi pur si simplu se opri arata melodia dar nu se auzea in boxe. Edited by geopsi, 23 February 2008 - 20:56. |
#10
Posted 24 February 2008 - 10:02
Aaaaa...m-ai bagat in ceata...
Ce vrei sa spui defapt? Sorry da' nu prea am inteles unde bati, e buna sau nu alegerea TDI? Din ce spui tu (exceptie cd...pale de vant, radio) TDI ar fi cea mai buna alegere. Oricum, ref. la cele doua motorizari, nu as lua in calcul 1.6 mpi (macar daca era un 1.8). Edited by Octavian___28, 24 February 2008 - 10:03. |
|
#11
Posted 24 February 2008 - 12:49
este bun TDI, e net superior celui de 1,6 MPi dar vreau sa spun ca in oras nu se vede chiar asa diferenta de mers. in oras diferenta este mai mult de consum care la tdi e mic, in aglomeratie imi ia 7% maxim. la drum se vede diferenta de cuplu mai ales ca accelereaza bine si intr-a 5-a. cum e el cu 60km/zi adica aproape 20000/an scoate usor diferenta de pret si face profit. ar putea compara 1,6 FSI cu 1,9TDI ca astea 2 sunt mai aproape si ca pret si ca performante. oricum poate ca sunt si putin subiectiv pentru ca am 1,9tdi....
|
#12
Posted 24 February 2008 - 12:52
Mergi pe 1,9 TDI caci este cu mult peste 1,6MPi
Cel de 1,6 este un pic cam mic pentru masina asta ...vei avea consum destul de mare la varianta pe benzina ... aa...si inca ceva fa un test drive cu ambele motorizari bafta |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users