Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Returnare serviciu webdesing in 10 zile?
Last Updated: Jan 31 2008 10:03, Started by
loridazy
, Jan 29 2008 15:45
·
0
#1
Posted 29 January 2008 - 15:45
Buna ziua,
Am si eu o intrebare. Am avut un client care a apelat la noi pentru un portal online. Dupa prezentare unui demo atat a panoului admin cat si a interfetei clientul a fost multumit si am instalat scriptul pe domeniul clientului. Dupa 3 zile am primit un email in care se solicitau fel de fel de modificari (foarte complexe) , bineanteles tot in cadrul aceleasi sume de bani. I-am explicat clientului ca aceste modficari sunt complexe si necesita timp si bani, dar el este hotarat sa renunte la serviciu deoarece legea asa prevede. Astept un sfat, o parere, ceva...sa stiu de unde sa incep... Multumesc. |
#2
Posted 29 January 2008 - 16:30
loridazy, on Jan 29 2008, 15:45, said: Buna ziua, Am si eu o intrebare. Am avut un client care a apelat la noi pentru un portal online. Dupa prezentare unui demo atat a panoului admin cat si a interfetei clientul a fost multumit si am instalat scriptul pe domeniul clientului. Dupa 3 zile am primit un email in care se solicitau fel de fel de modificari (foarte complexe) , bineanteles tot in cadrul aceleasi sume de bani. I-am explicat clientului ca aceste modficari sunt complexe si necesita timp si bani, dar el este hotarat sa renunte la serviciu deoarece legea asa prevede. Astept un sfat, o parere, ceva...sa stiu de unde sa incep... Multumesc. Fa-ti un contract tzava in care sa prevezi ca modificarile sunt pe bani. |
#3
Posted 29 January 2008 - 17:07
Pai momentan nu exista niciun contract intre noi si el.
Si ideea este ca plata s-a facut in 12 decembrie si omu acuma pe 25 ianuarie s-a trezir ca vrea banu inapoi ca nu-i convine... |
#4
Posted 29 January 2008 - 20:05
loridazy, on Jan 29 2008, 17:07, said: Pai momentan nu exista niciun contract intre noi si el. Si ideea este ca plata s-a facut in 12 decembrie si omu acuma pe 25 ianuarie s-a trezir ca vrea banu inapoi ca nu-i convine... Foarte rau ca nu exista un contract de prestari-servicii. Numai asa puteau fi stabilite obligatiile prestatorului si conditiile platii pretului. Daca aveti corespondenta scrisa cu ofertele in care se specifica pretul atribuit fiecarui serviciu, nu prea are cum sa aiba castig de cauza. |
#5
Posted 29 January 2008 - 21:24
Inca o data lumea crede ca din net se scot banii ca in filme.
Total gresit. Pune la punct un asfel de contract si spune-ne si noua cat de usor a fost si cat de mult a durat. Si inca o chestie, despre ce lege spui tu ca prevede... ??? |
#7
Posted 30 January 2008 - 08:00
Pia normal ca s-a facturat.
Pe factura scrie instalare portal online. Contract nu a existat pentru ca era vorba de distanta si timp. El era din Iasi si noi din Timisoara. El cred ca are impresia ca este protejat de legea de returnare a produsului (legile internetului), cu toate ca nu prea se aplica in acest caz, ceea ce am oferit noi fiind un serviciu. Si chiar daca s-ar fi aplicat si in cazul nostru au trecut mai mult de 1 luna de la facturare si el abia acuma se trezi ca vrea sa renunte la un serviciu care deja i-a fost prestat. |
#8
Posted 30 January 2008 - 11:31
loridazy, on Jan 30 2008, 08:00, said: Pia normal ca s-a facturat. Pe factura scrie instalare portal online. Contract nu a existat pentru ca era vorba de distanta si timp. El era din Iasi si noi din Timisoara. El cred ca are impresia ca este protejat de legea de returnare a produsului (legile internetului), cu toate ca nu prea se aplica in acest caz, ceea ce am oferit noi fiind un serviciu. Si chiar daca s-ar fi aplicat si in cazul nostru au trecut mai mult de 1 luna de la facturare si el abia acuma se trezi ca vrea sa renunte la un serviciu care deja i-a fost prestat. Tu ti-ai facut datoria. Acuma, in cazul in care pierzi, sa te iknveti minte sa faci contract, ca se trimite si prin mail, fax si alte alea. |
#9
Posted 30 January 2008 - 11:48
#10
Posted 30 January 2008 - 12:03
Pai acum el te joaca pentru ca in cazul prestarii de servicii este obligatoriu sa ai si contract.
Asta este. Data viitoare cand te apuci de afaceri intreaba inainte. De facturat ai facturat, dar bani ai primit ? Si inca o chestie, facturile trimise prin curierat nu sunt semnate de ambele parti. Deci in astfel de situatii doar contractul te scapa. |
|
#11
Posted 31 January 2008 - 10:03
Da, banii s-au primit.
Legat de contract, avem si noi cumparate diverse servicii pe internet domenii, hosting, etc... si cu nimeni nu am semnat nimic. Adica la un hosting de exemplu... ma pot folosi de el 11 luni si pe urma sa cer banii inapoi... pe motiv ca nu am semnat nimci cu firma respectiva? Avand in vedere ca produsul a fost instalat, el poate si-a facut o copie pe server a portalului..iar pe urma il adauga din nou.Poate chiar asta i-a fost intentia de la inceput. Deci sfatul vostru este sa dam banii inapoi....sau sa..? Mersi. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users