Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...
 

Nissan Qashqai 2.0 dCi

- - - - -
  • Please log in to reply
89 replies to this topic

#19
octavianrazvan

octavianrazvan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 18.05.2007
salut vreau sa imi iau si eu acest model si vreau sa aflu cat mai multe lucruri despre el: cisturi de intretinere , consum , fiabilitate, etc

#20
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View PostB25ZCZ, on Jun 1 2008, 09:29, said:

Dupa o asteptare de 5 luni am luat si eu QQ-ul. Este nivelul de echipare Tekna cu pachetul de optiuni (P1- ESP, cruise control. senzori de parcare, magazie CD-uri) si motorizare 1.6 benzina.
Dupa parcurgerea a primilor 1000 km concluzille (nerelevante) sunt bune. Singurul lucru care nu imi place este ca suspensiile (spate) sunt zgomotoase. Consumul urban 100% (Bucuresti) este de 10.5l/100 conform computer de bord
Masina mi-a placut de cum am vazut-o. Inainte de a lua decizia de a o cumpara am cautat informatii cat mai multe pe diverse forumuri din Franta si UK. La un moment dat m-a batut gandul sa iau Tiguan insa abordarea celor de la Porsche lasa de dorit.
am sa revin cu informatii dupa un drum ce urmeaza sa-l fac prin tara.


felicitari pentru masina. Sunt convins ca te va satisface si nu iti va face probleme (de fapt asta iti doresc). Asteptam imagini, mai multe impresii etc

#21
mihaich

mihaich

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 15.06.2005
Ceva poze mai ales cu interiorul se poate? Sunt multe parerei ca interiorul e de o calitate indoielnica. Voi care chiar aveti masina ce parere aveti?

#22
do_it

do_it

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 18.05.2007
Salutare tuturor. Nu am scris de muuuult pe forum...
Cu bucurie va anunt ca saptamina viitoare imi vine si mie comanda de "Nissan Qashqai"
Este model SVE (nu stiu ce echipare este similara in Ro...). Negru met., panoramic glass roof, privacy windows senzori parcare... mai bine zic ce NU are: nu am luat NAVI (aici costa 3000 € more) nu este 4x4 si nu am luat inteligent key (marea timpul de asteptare) Pe 30 iun vin in Ro in concediu si am nevoie de masina... Motor 2000 ccm 140 cp cutie CVT. Cind imi vine masina fac ceva foto si pun aici... Nu am luat interior din piele ptr. ca am avut la ultimile 2 masini (luate de noi...) si nu sunt multumit de piele in interior.
Aaaa si felicitari celorlanti posesori de Qashqai. O masina moderna, excelenta pentru aglomeratia din orase si destul de buna ptr. drumurile mai lungi...
Daca vreti sa aflati ceva... va rog.

#23
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
cum se conduce un cvt? e automata, are trepte sau cum?

#24
do_it

do_it

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 18.05.2007

View Postromaximusro, on Jun 18 2008, 19:15, said:

cum se conduce un cvt? e automata, are trepte sau cum?
Salut. Iti dau un link d pe google http://en.wikipedia....le_transmission si vezi ce si cum...
In ceea ce ma priveste in ultimi 4 ani am avut numai masini cu cutie Auto ( Touareg Tiptronic, Golf Plus DSG...) dar am facut un test cu Murano si am ramas placut impresionat (are tot CVT)... in principiu tot ca o cutie Auto si din cite am citit se zice ca este putin mai economica...
Dupa ce imi vine masina postez impresii despre CVT.

#25
Chiril

Chiril

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,278
  • Înscris: 09.05.2006
este ca si una de pe un hybrid......daca am inteles corect la o accelerare lina vei avea 2000 rpm iar viteza de miscare tot o sa creasca si in momentu in care nu va mai putea mentine viteza schimba in treapta superioara si tot mentine turatia, iar daca e nevoie de o accelerare mai brusca iti baga turatii la greu...
corect am inteles acest tip de transmisie ?

#26
do_it

do_it

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 18.05.2007

View PostChiril, on Jun 18 2008, 19:17, said:

este ca si una de pe un hybrid......daca am inteles corect la o accelerare lina vei avea 2000 rpm iar viteza de miscare tot o sa creasca si in momentu in care nu va mai putea mentine viteza schimba in treapta superioara si tot mentine turatia, iar daca e nevoie de o accelerare mai brusca iti baga turatii la greu...
corect am inteles acest tip de transmisie ?
Da este corect...

#27
B25ZCZ

B25ZCZ

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 31.05.2008
Pentru ca au fost solicitate poze, am reusit sa fac cateva... daca va intereseaza o parte anume a masinii spuneti-mi si am sa incerc sa fac.
Pozele sunt din QQ Tekna.

tura a doua...

Attached Files



#28
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
frumoasa masina, sa te bucuri cat mai multi km de ea...

si mie mi-a placut de cand a aparut, dar la o echipare decenta si in varianta 4x4 depasea posibilitatile mele asa ca m-am reorientat si am ales un Suzuki SX4 4WD... chiar mi-ar place sa vad una langa alta aceste masini, am vazut teste comparative, dar este cu totul altceva sa vezi si sa trestezi cu ochii tai :)

oricum, te felicit pentru alegerea facuta  :OK:

#29
B25ZCZ

B25ZCZ

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 31.05.2008
inca o serie de poze

Attached Files


Edited by B25ZCZ, 27 June 2008 - 12:36.


#30
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
pentru ce e butonul acela lat de deasupra climatizarii pe care apar diferite siluete cu centura de siguranta?

#31
B25ZCZ

B25ZCZ

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 31.05.2008

View Postrexkroki, on Jun 27 2008, 14:05, said:

pentru ce e butonul acela lat de deasupra climatizarii pe care apar diferite siluete cu centura de siguranta?

Acela nu este buton este doar o zona de afisaj a centurilor de siguranta. Banuiesc ca in tarile in care centurile de siguranta sunt obligatorii si in spate, in momentul  in care se aseaza cineva in spate se aprind acele beculete. Utilitatea mi se pare relativa din moment ce exista avertizor pentru centura de siguranta pentru licurile din fata.

#32
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
foarte frumos bordul. :mellow: daca consuma doar 8.3 in oras , chiar e o afacere(si Loganul consuma mai mult)...apropos, in ce oras?????? ca mie mi-a consumat X5-ul 9.8 in ARAD...M-am invartit 40 de minute asa ca...e un consum rezonabil de realist...In Buc imi consuma 16.
S-o stapanesti sanatos si fara incidente...

Edited by sanddy1964, 27 June 2008 - 17:33.


#33
B25ZCZ

B25ZCZ

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 31.05.2008
Consumul este cel afisat si facut cu un plin in Bucuresti. Cred insa ca am avut si noroc ca nu am prins aglomeratie foarte mare ca altfel cred ca poate ajunge si la 10.
Extraurban consumul a fost de 6.8 evident cu aer conditionat pornit continuu dar si mers normal (legal).
Sa vedem cum va evolua consumul in viiotor....

#34
do_it

do_it

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 18.05.2007
Salut. Nu am vrut sa deschid alt topic separat despre Qashqai-ul meu asa ca voi scrie aici; de 6 zile mi-a venit QQ-ul.
Este benzina 2000 cm 140 cp cutia CVT. Este 4x2. Azi am 560 Km cu el pot sa spun (dupa o experienta de citiva ani pe diferite AT) ca CVT-ul este muuult mai "silentioasa" si am senzatia ca merg pe un hibryd... Consum in oras (Dublin) este deocamdata de 11 % dupa ce se mai "lasa" motorul revin cu date noi despre consum. In cartea tehnica se da urmatoarele date de consum: Urban=10.8 Extra-urban=6.5 Combined=8 Masina are doar 1378 kg.
Alte impresii: Panoramic glass roof este extrem de cochet si iti da o senzatie deosebita atunci cind nu ai decit "sticla" deasupra capului... Masina este foarte fisneata in trafic si probabil va fi si mai fisneata dupa ce termin rodajul (in carte este specificat clar ca masina este in rodaj primele 1000 miles... asta ptr cei ce mai au inca dubii in privinta rodajului...) Duminica viitoare sunt acasa in Bucuresti (in concediu) si abia astept sa plec la drum cu ea.
Aaaaa era sa uit: DA asa este se tureaza acolo unde o duci tu (sa zicem la 2.200 rpm) si viteza creste vazind cu ochii da nu si turatia. Superb...

#35
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
in irlanda volanul unde e? pe dreapta sau pe stanga? :D

#36
do_it

do_it

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 18.05.2007

View Postromaximusro, on Jul 14 2008, 17:36, said:

in irlanda volanul unde e? pe dreapta sau pe stanga? :D
Volan pe dreapta... dar in rest masina e sa zicem "la fel"...
Ptr. ca tot scriu mai dau ceva date:
consum: Urban=10.8 Extra-urban=6.5 Combined=8 Masina are doar 1.378 kg rezervor de 65 litri, inaltime 1.60m, latime 1.80m

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate