![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
popesti vs leordeni
Last Updated: Aug 04 2008 13:36, Started by
ibm_ioman
, Jan 17 2008 11:40
·
0

#37
Posted 25 January 2008 - 15:46

In genere se merita. Acum depinde in ce directie se extinde satul. Un sat nu e musai sa se extinda in toate laturile sale. Sa nu te nimeresti in latura unde nu se va misca nimic 5-6 ani de acum in colo. de asta mi-e si mie frica si na, dau acu o gramada de bani (is tanar si pentru mine si un teren extravilan inseamna o gramada de bani) si apoi ma trezesc ca nu am ce face cu el decat sa ma duc sa pun porumb acolo ![]() |
#38
Posted 28 January 2008 - 16:34

Io zic ca intra toate in intravilan. Daca nu intra ele singure, le ajuti tu. Poti sa le impingi cu niste euro si intra la fix!
|
#39
Posted 29 January 2008 - 15:15

Io zic ca intra toate in intravilan. Daca nu intra ele singure, le ajuti tu. Poti sa le impingi cu niste euro si intra la fix! Asta cu intratul in intravilan e o chestie care incearca sa mi-o bage toti pe gat. Insa, din ce stiu eu de prin lege, nici un teren nu se trece in intravilan fara cererea proprietarului. De fapt, cred ca se refera la urmatorul lucru: in mod normal, daca ai tu o buca' de teren cu porumb pe el in mijlocul campului la mama naibii, la km departare de cel mai apropiat drum, nu vei putea in veci sa treci terenul ala in intravilan. Cred ca acum primaria ofera de fapt posibilitatea trecerii terenurilor in intravilan, posibilitate ce pana acum nu exista. Insa de aici si pana la a avea un teren intravilan, mai sunt multi bani de cheltuit, umblare enorma dupa acte si bineinteles timp pierdut cu gramada. Parerea mea... |
#40
Posted 30 January 2008 - 14:27

Ba nu, in intravilan se trec terenurile de catre consiliul local, prin aprobari de planuri urbanistice, deci nu trebuie neaparat sa ceara proprietarul treaba asta. Eu personal am cumparat acum vreo 5 ani un teren in extravilan, care acu e intravilan, si n-am facut nimic pentru asta.
O sa ma interesez legat de cimpul ala dintre Popesti si Leordeni, ce planuri are CL. Am aflat ceva si de groapa de gunoi - nu se inchide. Indeplineste conditiile de mediu. Deci aia care au terenuri pe linga nu o sa vinda prea usor. |
#41
Posted 18 February 2008 - 11:39

Ba nu, in intravilan se trec terenurile de catre consiliul local, prin aprobari de planuri urbanistice, deci nu trebuie neaparat sa ceara proprietarul treaba asta. Eu personal am cumparat acum vreo 5 ani un teren in extravilan, care acu e intravilan, si n-am facut nimic pentru asta. Bine, bine, dar din circuit agricol in construibil cine il trece si cat costa? |
#42
Posted 18 February 2008 - 14:49

Un teren extravilan agricol este trecut intai in intravilan agricol si apoi din agricol in construibil.
trecerea din extravilan in intravilan poate fi ceruta de proprietar sau de autoritatile locale ( primaria, consiliul local, fiecare din motive independente). primaria, prin consiliul local, ia decizia executarii pe cheltuiala ei a unui PUZ si decide inglobarea in intravilanul localitatii a unor terenuri ( de regula mari) pe motive de dezvoltare a localitatii, ma rog, interese locale. Un beneficiar , care are cumparat un teren in extravilan si doreste sa construiasca , va trebui sa ceara scoaterea lui din extravilan si trecerea lui in intravilan si bineinteles sa faca pe cheltuiala lui PUZ ce trebuie aprobat. Nu inseamna ca solicitarea cetateanului va fi si acceptata automat. Extinderea unui intravilan se face si el cu cap, nu oricine care si-a luat teren la cuca macai in camp poate fi primit in localitatea X. dupa ce terenul este trecut in intravilan agricol, urmeaza scoaterea din circuitul agricol, care este mai simpluta si se desfasoara mai repede. |
#43
Posted 18 February 2008 - 16:43

pentru cei interesati un articol de astazi din adevarul 2008 care l-am postat si la dezbateri imobiliare
+ alt mic articol tot in adevarul in 2006 Quote Aeroport la sud de București de Georgiana BACIU (289 afisari, 2006-05-08) Autoritățile intenționează să construiască în partea de sud a Capitalei, în zona Popești-Leordeni, un aeroport cu o capacitate de trei ori mai mare decât cea a principalului aeroport al țării, "Henri Coandă". În perspectiva dezvoltării Zonei Metropolitane București, primarul general, Adriean Videanu, a anunțat că proiectul în acest sens se bazează pe previziunile conform cărora transportul pentru România va fi de 18-20 milioane de pasageri pe an, în condițiile în care "Henri Coandă" are o capacitate maximă de șase milioane de pasageri anual. Quote Dezvoltarea sudului Capitalei va depinde de infrastructură de Panait Andrei (618 afisari, 2008-02-18) În prezent, prețul terenurilor din această zonă este chiar și de 10 ori mai mic față de cele situate în nordul orașului. Construirea unui aeroport internațional în sudul Capitalei, dar și finalizarea canalului navigabil București - Giurgiu constituie premise favorabile pentru dezvoltarea accentuată a acestei zone. Specialiștii estimează, în acest context, creșteri ale prețurilor terenurilor și ale locuințelor din această parte a Capitalei. Autoritățile promit că vor extinde infrastructura și rețelele de utilități publice pentru a facilita dezvoltarea celor două mari proiecte. Astfel, noua față a zonei de sud va atrage și investiții ale companiilor specializate în construcții rezidențiale. "Bucureștiul este debalansat, în prezent, cu o expansiune groaznică spre nord, unde metrul pătrat de teren costă de până la 10 ori mai mult decât în sud. Osatura infrastructurii trebuie dusă acolo unde este nevoie, indiferent al cui e terenul respectiv. Altfel de abordări duc la prejudicii aduse cetățeanului", spune Răzvan Murgeanu, viceprimarul Capitalei. Pe de altă parte a aeroportul internațional, dar și finalizarea canalului București - Giurgiu reprezintă argumente importante pentru firmele imobiliare interesate de dezvoltarea de proiecte în zonă. "Construcția aeroportului din sud va începe în 2009 și va fi gata până la sfârșitul lui 2010, în timp ce pentru canalul Dunăre – București este nevoie de un studiu de fezabilitate care va fi gata cel târziu la jumătatea lui 2009. De canal sunt interesate companii mari private, în vederea concesionării", explică ministrul transporturilor, Ludovic Orban. Reprezentanții companiilor imobiliare consideră că prețul zonei va crește în urma acestor lucrări. "Cred că va fi cu siguranță o creștere de prețuri în sud datorată dezvoltării infrastructurii, a apariției aeroportului și a canalului București - Dunăre, însă este foarte greu de apreciat în acest moment cu cât. Există niște limite de creștere determinate de randamentele pe care dezvoltatorii le pot obține construind pe aceste terenuri și de puterea de cumpărare a clientului final", spune Gabriel Sorin Zamfir, președinte al Uniunii Naționale Imobiliare. Sudul, zona cea mai puțin exploatată Canalul Dunăre – București necesită investiții de aproape 400 milioane de euro, iar lucrările ar putea fi terminate în patru ani, au apreciat specialiști din domeniul transporturilor. În prezent, terenurile cele mai ieftine din București sunt în zona sudică a orașului. "Părerea unanimă a consultanților imobiliari este că această parte a Bucureștiului este în acest moment de departe cea mai puțin exploatată din punct de vedere al dezvoltărilor imobiliare, însă dispune de șanse reale pentru a deveni una dintre cele mai profitabile, datorită prețurilor rezonabile și a suprafețelor mari, pretabile pentru a integra proiecte de amploare", se arată într-un studiu al agenției imobiliare EuroMetropola. În ultimii cinci ani, terenurile din localitățile sudice adiacente Bucureștiului, în special Popești-Leordeni și Frumușani, cu ieșire la DN 4, au constituit un punct de atracție atât pentru investitorii din sfera industriei ușoare, aici găsindu-se o serie întreagă de fabrici nepoluante (lactate, mezeluri, produse de panificație), dar și pentru cei din sectorul rezidențial. "Conform unui PUZ realizat în anul 2006 pentru 60 de hectare din orașul Popești-Leordeni, planul 1 este rezervat construcțiilor pentru industria ușoară, iar planul 2 este dedicat celor de tip rezidențial", afirmă Ana Maria Ioniță, consultant EuroMetropola. Prețurile terenurilor din zonă variază între 20 și 250 de euro metrul pătrat, în funcție de gradul de dezvoltare al rețelelor de utilități. Centura, vector de dezvoltare Lucrările pentru lărgirea șoselei de centură la patru benzi vor începe anul acesta, conform ministrului Orban. Se prefigurează ca noua linie de centură să treacă prin localitățile 1 Decembrie și Jilava, ceea ce va dezvolta și mai mult zona rezidențială situată de-a lungul DN 5. Metrul pătrat de teren este aici mult mai ieftin decât în alte părți ale Capitalei. Asta determină costuri mai mici de construire, fapt care se traduce prin prețuri mai mici pentru clientul final. De pildă, cea mai ieftină garsonieră oferită spre vânzare vizitatorilor târgului imobiliar Condominium costă 43.000 de euro și este situată într-un complex rezidențial de blocuri din Jilava. "Sudul este una dintre ariile care vor cunoaște în următorii 2-3 ani o puternică dezvoltare și pe segmentul rezidențial, iar suprafețele mari le oferă dezvoltatorilor mai multe posibilități de exploatare", spune Ioniță. » Aeroportul din sud va fi gata până la sfârșitul lui 2010. De canalul Dunăre - București sunt interesate companii mari private, în vederea concesionării Ludovic Orban, ministrul transporturilor Ansambluri rezidențiale la ieșirea spre Giurgiu Monaco Towers este situat la intersecția dintre Bulevardul Metalurgiei și șoseaua Berceni. Cu un total de 312 apartamente de două, trei și patru camere, ansamblul oferă facilități precum oficiu bancar, farmacie și supermarket. Investiția totală se ridică la 35 milioane de euro. Prețurile variază între 125.000 de euro pentru un apartament de două camere și 86 de metri pătrați și 356.000 de euro pentru un duplex de 4 camere. Ansamblul rezidețial Victoria este amplasat în vecinătatea stației de metrou IMGB. Unitățile rezidențiale sunt compuse din parcele de teren cu suprafețe cuprinse între 250-450 metri pătrați și case cu suprafețe între 125 și 195 metri pătrați. Prețurile caselor se situează între 160.000 și 238.000 de euro. Ansamblul rezidențial Gloria este situat în comuna Jilava și are o suprafață construită desfășurată de 21.900 de metri pătrați, repartizată în 11 blocuri cu câte patru etaje fiecare. Prețul pe perioada târgului Condominum este de 800 de euro metrul pătrat. Unitățile locative au suprafețe cuprinse între 47 metri pătrați (garsonieră) și 113 metri pătrați (3 camere). |
#44
Posted 18 February 2008 - 17:06

Da da, cred ca face Videanu aeroport...din borduri!!
![]() ![]() Se apropie alegerile...trebuie sa dea bine toti...peste noapte se vor face in Romania: aeroporturi, autostrazi, poduri/pasarele, etc, etc.... ![]() ![]() Edited by CristiALF, 18 February 2008 - 17:06. |
#45
Posted 19 February 2008 - 09:32

"Bucureștiul este debalansat, în prezent, cu o expansiune groaznică spre nord, unde metrul pătrat de teren costă de până la 10 ori mai mult decât în sud."
"Autoritățile intenționează să construiască în partea de sud a Capitalei, în zona Popești-Leordeni, un aeroport cu o capacitate de trei ori mai mare decât cea a principalului aeroport al țării" O sa faca de comanda si zona de sud. Cat de cat e mai aerisita si se mai poate circula. Luati-va terenuri pe langa aeroport. E foarte distractiv, mai ales pt. copiii vostrii. Vor sta numai in curte si vor spune: uite tata avionu ![]() |
#46
Posted 14 April 2008 - 11:20

Vad ca lumea nu se mai inghesuie cu pareri despre zona asta, asa ca o sa completez eu cu ce am mai facut. M-am tot perindat in cate un uichend printr-o plimbare prin Popesti, asa, din "casa in casa", intreband oameni pe strada daca nu cumva cunosc pe cineva care are ceva teren de vanzare, si mai peste tot am primit acelasi raspuns: "nu cunosc, maica, cei care au de vanzare l-au dat la agentii ... vezi ca gasesti o gramada de table cu anunturi de vanzare" ... si intr-adevar, sunt destule, dar mai toate ale agentiilor.
Deja incep sa imi smulg parul din cap, nu mai gasesti buca' de teren intravilan cu utilitati cat de cat aproape sub 200 de euro pe metru ... cat oare au sa mai creasca preturile astea? ... si vb aici de teren intravilan, caci singura posibilitate pentru mine este credit bancar, iar conditia primordiala a bancilor e ca terenul sa fie intravilan construibil. |
#47
Posted 14 April 2008 - 15:28

In Popesti nu gasesti teren intravilan pentru construit sub 200 EUR. La 200 EUR ai sanse sa gasesti, dar doar suprafata de min 800 mp, sau mai mult. Iti spun pe bune, eu tot pe acolo imi caut teren mai nou, am prieten in Popesti, stiu ce spun. Poti gasi la aprox 100 EUR/mp , dar extravilan cu deschidere de 10m in general...Iar la 200 EUR/mp iti pot da eu un pont in Popesti, asfalt, toate utilitatile, DAR (pt ca vine si un dar
![]() Poti gasi teren sub 200 EUR/mp in comuna, in Leordeni. Dar cum pretul e mai mic (de ex am ratat ceva, daca as fi mers acum 1 luna de zile puteam lua cu maxim 100 EUR/mp..super deal..) => nu gasesti nici petec de teren ![]() In Popesti, preturile incep de la 250 EUR/mp si merg in general spre 280 EUR/mp, terenuri cu utilitati la maxim 30m sa spunem. Eu vreau sa merg pe o varianta micuta, aprox 275mp (cu tot cu servitute), la un pret aprox de 250 EUR/mp, in zona IMGB (vreau sa nu depind de masina). Acum umblu pe la banci, trebuie sa produc un credit de 70.000 EUR, imi trebuie nevoi personale cu ipoteca, ca vrea cash proprietarul..uff...sper sa o scot la capat! ![]() Vezi ca in Popesti stiu eu niste parcele (se gasesc pe Net), cu 150 EUR/mp intravilan cu PUZ in lucru (pe la jumate intre Oltenitei si Berceni, pe langa Drumul Fermei pe acolo), dar nu te ajuta ca nu construibil momentan ![]() ![]() Succes. |
|
#48
Posted 14 April 2008 - 16:10

Eu vreau sa merg pe o varianta micuta, aprox 275mp (cu tot cu servitute), la un pret aprox de 250 EUR/mp, in zona IMGB (vreau sa nu depind de masina). Acum umblu pe la banci, trebuie sa produc un credit de 70.000 EUR, imi trebuie nevoi personale cu ipoteca, ca vrea cash proprietarul..uff...sper sa o scot la capat! ![]() Nu te coafeaza sa gasim un teren mai mare pe care sa il parcelam in Popesti intravilan construibil si cu utilitati? Nici eu nu vreau mai mult de 300 mp. |
#50
Posted 16 April 2008 - 21:56

zilele astea as vrea sa ma duc la primarie in popesti sa cer niste informatii in legatura cu un teren.
imi poate da cineva niste sfaturi ce trebuie sa intreb despre acel teren? la cine pun intrebarile? un sfat la cine sa apelez pentru un raspuns si sa nu fiu plimbat din usa in usa? |
#51
Posted 17 April 2008 - 13:41

Mergi la Primarie la "Biroul"
![]() Edited by CristiALF, 17 April 2008 - 13:42. |
#52
Posted 15 May 2008 - 17:50

Salut,
Am gasit un teren in Popesti, intravilan, construibil, insa am o mica nelamurire. Problema mea este in felul urmator: terenul are 2 deschideri. Una este la drumul principal, iar cealalta este la drumul de servitute, caci terenul face parte dintr-o parcelare si este chiar pe colt. Cunosc suprafata utila, proprietarul mi-a spus si cota indiviza, insa nu stiu daca voi trebui sa las liber si la drumul public. Este recomandat sa cumperi teren cu dubla deschidere? Am atasat si o schema cum arata suprafata respectiva. Attached Files |
#53
Posted 15 May 2008 - 17:54

Putin off-topic: Dubla deschidere iti este de obicei prezentata ca un avantaj insa este unul inselator. Problema e ca la dubla deschidere curtea ta isi pierde caracterul privat. Daca pe un teren cu o singura deschidere iti faci casa in fata iar in spate locul e privat, acest avantaj dispare atunci cand e vorba de dubla deschidere.. Ma rog, pentru unii poate fi important, pentru altii nu.
In cazul tau, al doilea drum fiind unul de servitute, banuiesc ca iti poti face un gard mare si opac... Edited by RamsesII, 15 May 2008 - 17:57. |
|
#54
Posted 15 May 2008 - 18:08

Asa este, pierde caracterul privat, insa eu ma refer la ce suprafata trebuie sa las de servitute. Terenul are 288 metri utili, cu 13,5 latimea, iar proprietarul mi-a spus ca va trebui sa platesc inca 38 de metri supr de servitute. Are dreptate?
Si inca ceva: este posibil ca peste ceva timp sa vina primaria si sa imi spuna ca largeste drumul public si sa ma oblige sa mai las din terenul meu? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users