Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 

Tarom

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1687 replies to this topic

#1081
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,494
  • Înscris: 19.04.2009
Oferte calde la Tarom, exact asa cum trebuie!

39 EUR (dus intors cu toate taxele incluse), pentru cãlãtorii între Bucureşti şi Cluj, Iaşi, Satu Mare, Suceava, Oradea,Timişoara.
79 EUR (dus intors cu toate taxele incluse), pentru cãlãtorii între Bucureşti şi Atena, Belgrad, Bruxelles, Chişinãu, Hamburg, Istanbul, Larnaca, Munchen, Roma, Sofia, Viena şi între Iaşi - Torino şi între Sibiu şi Munchen.
99 EUR (dus intors cu toate taxele incluse), pentru cãlãtorii între Bucureşti şi Alicante, Amman, Amsterdam, Barcelona, Beirut, Budapesta, Frankfurt, Londra, Madrid, Nisa, Paris, Praga, Salonic, Stockholm, Tel Aviv, Valencia şi între Iaşi şi Londra, Madrid, Tel Aviv.


Perioada de vânzare: pânã în 05 aprilie 2017
Perioada de cãlãtorie: pânã în 31 martie 2018*
Oferta este valabilã doar pe cursele operate de TAROM.
Perioada minimã de şedere la destinaţie este de douã zile sau noaptea de sâmbãtã spre duminicã.
Perioada maximã de şedere la destinaţie este de 14 zile.
Rezervarea şi emiterea trebuie efectuate în acelaşi timp.
Nu sunt permise alte reduceri.
Modificarea datelor de cãlãtorie poate fi fãcutã doar cu plata diferenţei pânã la tariful disponibil şi aplicabil pe noile date de cãlãtorie, plus o penalizare de 50EUR/tranzacţie pentru curse externe şi de 25EUR/tranzacţie pentru curse interne.
Rambursarea biletelor achiziţionate nu este permisã.
Locurile la aceastã ofertã sunt limitate şi sunt disponibilie doar pe zboruri TAROM selecţionate.

#1082
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006

View PostLex404, on 28 martie 2017 - 11:34, said:

Oferte calde la Tarom, exact asa cum trebuie!


As face doar un amendament: preturile astea nu le-ar fi vazut nimeni in vecii-vecilor daca nu ar fi aparut in prealabil pe (unele din) rutele respective Ryanair, Wizz, Blue Air. Si ma refer mai ales la cele interne.

Edited by cattavencu, 28 March 2017 - 14:53.


#1083
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,494
  • Înscris: 19.04.2009
Sunt oferte clasice, de cativa ani apar.
Sunt rute pe care nu au concurenta si sunt la oferta (atat interne cat si externe): Oradea, Satmar, Suceava; Beirut, Amman, Frankfurt (nu Hahn care ii la 100km), Salonic, Praga si probabil mai sunt :)

#1084
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 14.11.2005

View PostLex404, on 28 martie 2017 - 15:01, said:

Sunt oferte clasice, de cativa ani apar.
Sunt rute pe care nu au concurenta si sunt la oferta (atat interne cat si externe): Oradea, Satmar, Suceava; Beirut, Amman, Frankfurt (nu Hahn care ii la 100km), Salonic, Praga si probabil mai sunt Posted Image

Si eu ma uitam la pretul pentru Amman. Super bun....

#1085
westerndigital

westerndigital

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 31.01.2015

View Postsomething00, on 28 martie 2017 - 16:00, said:

Si eu ma uitam la pretul pentru Amman. Super bun....
Amin!

#1086
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,626
  • Înscris: 12.12.2006
Tocmai am luat pt Paris la 99. Ma uitam zilele trecute la ele, erau 174 euro de persoana la SuperSpecials si azi am inceput procesul de cumparare  fara sa stiu ca e oferta, a fost o surpriza foarte placuta!

Lex, ai idee? scrie ca nu pot alege locurile. Problema e ca zbor doar eu cu fetita de 5 ani, sper sa nu ne puna separat. Pana acum am tot zburat cu Tarom-ul si am putut alege locurile la check-in-ul online. Voi vedea la procesul de check-in online, poate totusi merge; daca nu merge, voi vorbi la bag drop si daca nu merge nici asa voi incerca in avion sa fac schimb. Trebuie sa se rezolve.

Edited by mdt, 28 March 2017 - 22:42.


#1087
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,494
  • Înscris: 19.04.2009
Dacă ambele bilete sunt in același PNR atunci locurile se aloca automat unul lângă altul. :)

#1088
alexxxxx

alexxxxx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 06.02.2004
Te va lasa sa-ti alegi locurile la check in online, cu 30h inainte de zbor.

#1089
codz

codz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 485
  • Înscris: 07.02.2006
Sunt curios ce avioane o sa ia in leasing Tarom, ca asa zic ca vor sa "modernizeze flota" cu 2 avioane, mentioneaza ca o sa fie in leasing, nu daca vor fi noi sau nu.
Daca ar fi compania mea eu as face urmatoarele miscari:
1. as scapa de cele 4 737-300 vechi de 22-23 ani, stiu ca este greu dar se pot da in tari de mana a treia unde mai pot zbura 10 ani;
2. as da si cele 4 318 desi au pana in 10 ani dar sunt cele mai mici Airbusuri si astfel ar ramane doar pe Boeing (si pe ATR in fine), si tocmai ca nu sunt vechi s-ar da bine;
3. as lua 10 737-800 noi sau de cel mult 5 ani (YOM 2012) care au cel putin 160 de locuri (12B, 148Y)
O comanda de 10 avioane discutata direct cu firmele de leasing aduce o putere de negociere mai mare decat anunturi ale MT ca vor "2 avioane 737 sau 320". De la cine, nu se stie.
As avea astfel nu numai 2 avioane in plus ci 10 avioane noi mai eficiente, cu care pot duce mai multi pasageri (640 locuri in plus - 320 din inlocuirea celor 4x737-300+4x318 cu 8x737-800 si 320 pe cele 2x737-800 in plus), asta inseamna undeva la 30% cresterea numarului de locuri totale (daca nu includem ATR-urile ar fi si mai mult, 40% crestere locuri de medium-haul).
Flota ar fi astfel de 14 737NG, din care cele 4 vechi (au aproape 15 ani) 737-700 si cele 10 noi 737-800 (sau pana in 5 ani), cu care Tarom si-ar putea face treaba zece ani de zile fara probleme.
Plus cele 8 ATR-uri care-si fac treaba pe intern, nu-i o mare placere sa zbori cu ele dar sunt rezistente.

Edited by codz, 29 March 2017 - 14:04.


#1090
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,494
  • Înscris: 19.04.2009
Tarom nu are nevoie de mai multe locuri in avioane incat gradul de ocupare e mediocru (dar in crestere).
A318 sunt foarte bune pentru ce au nevoie. Asa le-au luat, asa o sa ramana cu ele o perioada. Chiar daca-s mai micute, sunt bune. Problema e ca unele sunt echipate prost.
ATR-urile sunt ieftine si manca-le-ar vazduhul numai bune pentru cursele interne.

B737 e problema. Au scos in anii trecuti din ele, mai au 4 de scos si desteptii au mai comandat 2, chiar daca-s NG, tot 20 de ani au.

Parerea mea e ca ar trebui sa aleaga una si buna Airbus sau Boeing. Nu 2, asta ii greseala Tarom ca tine cu dintii de 2 companii; asta inseamna costuri aproape duble de intretinere.

Si parerea mea e ca ar trebui inlocuite actualele B737 cu A320 pentru curse scumpe si bagate vreo 2 A350 pentru lung curier.
Sau, pentru ca e destul de greu sa faci rost de A350 si cu banii cash, 2 B787.

Asa Tarom si-ar asigura 3 curse/ saptamana peste ocean si alte 3 prin Asia. Cursele astea pot fi combinate (practica comuna prin Asia) cu alte destinatii din drum pentru a mai face un ban in plus. Insa noi momentan nu ne prea puteam duce usor peste ocean, deci am fi la mila altora care ar zbura via OTP in defavoarea unui zbor direct. O optiune ieftina si buna ar fi zboruri catre Canada. Distanta ii foarte mica.

Problema e ca dupa ce ai flota, iti mai trebuie ceva:
Un Site misto, tradus bine in engleza si alte cateva limbi locale
Stewardeze tinere, actualele stafide de pe Tarom te cam sperie cand le vezi... Bine, nu sunt singurii. In 2010 am zburat cu Finnair si tot stafide aveau si ei + un gheiut care s-o albit la fata la un moment dat.
PR!


Un exemplu este LOT. Nu-s cine stie ce companie, au dat-o in balarii cam ca Taromul, nu au dus-o minunat. Dar au prins bula de avioane noi, un PR dragalas (sa fiu finut), restructurare serioasa si aia e. Zboara pe 4 continente.

Edited by Lex404, 29 March 2017 - 15:45.


#1091
balauru69

balauru69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,869
  • Înscris: 27.08.2005
Lex, cred ca si A330 ar merge, si nu neaparat noi.

#1092
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,604
  • Înscris: 30.07.2003

View Postcodz, on 29 martie 2017 - 13:59, said:

2. as da si cele 4 318 desi au pana in 10 ani dar sunt cele mai mici Airbusuri
Cine le ia?! Ca numaram pe degetele de la o mana companiile care folosesc acest fiasco.

View Postcodz, on 29 martie 2017 - 13:59, said:

3. as lua 10 737-800 noi sau de cel mult 5 ani (YOM 2012) care au cel putin 160 de locuri (12B, 148Y)
Cu ce bani? Ca abia se tine compania pe linia de plutire.

View Postcodz, on 29 martie 2017 - 13:59, said:

Plus cele 8 ATR-uri care-si fac treaba pe intern, nu-i o mare placere sa zbori cu ele dar sunt rezistente.
Mai bun Q400 decat obositele alea. Pana ajungi la destinatie cu ATR, Bombardier mai face o tura prin imprejurimi. Sau de ce nu jet, se vede pe intern ca-l poti umple si astfel sa pastrezi tarifele mici, pe de alta parte hubul Otopeni <> provincie nu mai e de actualitate, mai bine faci zboruri directe provincie<>destinatie.

Edited by neagu_laurentiu, 29 March 2017 - 18:26.


#1093
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,494
  • Înscris: 19.04.2009

View Postbalauru69, on 29 martie 2017 - 18:02, said:

Lex, cred ca si A330 ar merge, si nu neaparat noi.
Sunt pe tehnologie veche...

Cel mai ok e sa se mearga pe un singur producator.  B787 s-au dat ca pita calda si la companii aproape cu loc de veci, chiar nu stiu ce-a frecat Taromul atunci. Si nici nu-s foarte scumpe.
Problema e ca nu se mai merge pe avioane foarte mari (decat in regiuni din Asia), 300+ pax e semi inutil la nivelul de concurenta actual.

Si pe langa asta, nici Otopeniul nu tine... Unde sa-i bagi doamne iarta-ma :lol:

#1094
bv01

bv01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,115
  • Înscris: 06.12.2012
Cum adică, la Otopeni EL AL vine frecvent cu 747, Turkish cu 330...

#1095
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,494
  • Înscris: 19.04.2009

View Postbv01, on 29 martie 2017 - 19:05, said:

Cum adică, la Otopeni EL AL vine frecvent cu 747, Turkish cu 330...

Nu zic ca nu incap avioanele, zic ca nu incap pasagerii sa fie OTP-ul hub pentru mega compania Tarom.

Incape si Beluga pe pista Posted Image

hahaha nu pot accesa siteul El Al :lol: Acum mi-am dat seama.
zboara cu B737 nu 747, chiar ma miram cat naiba de israeliti sa vina in RO si de plecat au plecat mai toti evreii :lol: Restul se duc cu wizz.

Edited by Lex404, 29 March 2017 - 19:19.


#1096
bv01

bv01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,115
  • Înscris: 06.12.2012
Ocazional vin cu 747

http://airlinestrave...-bucuresti.html

#1097
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,494
  • Înscris: 19.04.2009
Ocazional se intampla (din diverse motive, de la cerere pana la nevoie).
Dar Tarom nu are cum opera ceva de genul incat momentan nu aduna destui pax din Europa, tinta actuala.
Apoi sa zburam spre America nu ii rentabil, multi vor alege ori companii vestice ori companii locale ce merg direct.
Sa zburam spre Asia ar fi o idee, daca nu ne zboara rusii. Traseul ii relativ scurt si profitabil. Dar inchipiueti ce ar insemna 3 zboruri spre Asia pe zi, cu cate 1000 de pasageri in tranzit in plus in Otopeni :D

Plus ca de obicei, pentru eficientizare, ii aduni pe toti dintr-o parte, le dai 1-3 ore de stat si-i trimiti in celelalte directii. In alea 3 ore ar fi infernal.

#1098
codz

codz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 485
  • Înscris: 07.02.2006
Nu reușesc sa găsesc OTP-MUC in August cu €79. Numai peste €130. Stau peste 7 zile deci include și Weekend. Ce vrăjeala e oferta asta?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate