cum se masoara demarajul
Last Updated: Aug 21 2008 11:28, Started by
xtremdriving
, Dec 15 2007 19:21
·
0
#1
Posted 15 December 2007 - 19:21
Care au impresia ca ceea ce e scris pe hartie, e si adevarat. si viseaza ca au supermasini...
"It is not fair or realistic to expect manufacturer A to quote realistic figures when manufacturer B quotes according to a standard that can vary by as much as 40%. The average buying public does not know these variables so B will always look better than A when most buyers compare figures on paper," says Wilhelm Baard, product planning manager at Nissan SA. "In reality it will be difficult to match these (acceleration figures) because of the set criteria of the standard (wind, temperature, altitude, humidity, measurement, road resistance, load, weight, etc)," he added. So even if the exact figures cannot be replicated, owners, particularly when comparing vehicles for purchasing, can be assured a common methodology has been followed throughout. |
#3
Posted 15 December 2007 - 19:26
pt ca francezii e curve si se vede asta pe strazi cand te trezesti ca un 1,6 16V e varza. la fel si clio-urile...am un prieten care plange langa ea, si consum mare si cam greoaie masina...
|
#4
Posted 15 December 2007 - 19:29
da mai francezii este curve, da coreeni care de un an si ceva se fac ca repara directia la accent este gentlemani
|
#6
Posted 15 December 2007 - 19:33
singurul care viseaza ca are super masina esti tu
mai lamureste-ma si pe mine cum e cu accentul ala de 1.4 de face 10.2s 0-100km/h,1.6le probabil ma face si pe mine uite sa te linistesc http://www.automobil...motion.php?id=4 producatorul zice 11.5s la crdi,aia au gasit 11.75s (si au 9sateliti care masoara si testul il fac de cateva ori) probabil ai vazut si tu ca nici nu mirosi crdi-ul cu 1.4-le tau Edited by ionutMembruAnonimut, 15 December 2007 - 19:34. |
#7
Posted 15 December 2007 - 19:40
uko, deja sfidezi penibilul cu aceste afirmatii. Wilhelm nu face referire la un model anume si nici la francezi. Pune mana, citeste testul cu Logan 1.4 facut de Quattroruote la Vairano unde au masurat exact acceleratia, vezi care este diferenta intre ce declara Dacia si ce a obtinut Quattroruote si termina cu MINCIUNULE.
Nu poti dormi noaptea stiind ca Logan 16v e mai rapid ca Hyundai-ul tau ? |
#8
Posted 15 December 2007 - 19:44
nu face referire la francezi, dar fiecare speculeaza cum vrea...
PS aia de la automodial e kkmaka... LE, face 10,2 PE CEAS. in realitate va face in jur de 11... Edited by uko, 15 December 2007 - 19:44. |
#9
Posted 15 December 2007 - 19:48
Pana la a spune ca francezii "e curve" adu aici niste dovezi cu masuratori EXACTE sa stabilim niste diferente CONCRETE.
Altfel vorbim discutii, doar de dragul de a ne exprima ura nefondata pentru unii constructori. Mi te imaginam putin mai calculat la varsta ta. |
#10
Posted 15 December 2007 - 19:49
dovada e...pe strazi, unde nu isi pot tine promisiunile...
|
|
#11
Posted 15 December 2007 - 19:50
Eu cred ca si la mine GTI-ul face 6.9 in loc de 6.8 pe suta de km. Ai dreaq nemti...
Cine pana mea baga talpa asa aiurea in masina ? Acu pe bune...Ii dai dar nici in dusmanie...daca crapa?!Marefer la Logan si Accent. Apropos, am vb cu un nene de la Hyunday si zicea ca lumea nu se mai inghesuie asa la Accent. Ca apare unu mai nou acuma sau ceva similar. |
#12
Posted 15 December 2007 - 19:51
uko, on Dec 15 2007, 19:44, said: nu face referire la francezi, dar fiecare speculeaza cum vrea... PS aia de la automodial e kkmaka... LE, face 10,2 PE CEAS. in realitate va face in jur de 11... face.face in cadere libera hahaha mor de ras de ce e kkmaka??te mai intreb inca o data cati ani ai??? ce interes avea producatorul sa dea date de peste 2s in defavoarea lui? |
#13
Posted 15 December 2007 - 19:54
uko, on Dec 15 2007, 19:49, said: dovada e...pe strazi, unde nu isi pot tine promisiunile... Ma repet cand iti zic ca sfidezi penibilul. Deschizi un topic inititulat "cum se masoara demarajul" si nu aduci nici macar o proba pentru a sustine ceea ce spui. In DEX este un cuvant pentru asta. Se cheama "ipocrizie". |
#14
Posted 15 December 2007 - 19:54
am sa iti raspund o data si gata. conteaza ce benzina bagi, cat e de incarcata masina, CUM PLECI, CUM SCHIMBI VITEZELE, cate kg ai tu ca sofer etc. intelegi?
asa ca mai usor. sunt foarte multe variabile de luat in calcul. daca stii sa le combini, o sa scoti un timp mai bun. |
#15
Posted 15 December 2007 - 20:01
uko, on Dec 15 2007, 19:21, said: Care au impresia ca ceea ce e scris pe hartie, e si adevarat. si viseaza ca au supermasini... "It is not fair or realistic to expect manufacturer A to quote realistic figures when manufacturer B quotes according to a standard that can vary by as much as 40%. The average buying public does not know these variables so B will always look better than A when most buyers compare figures on paper," says Wilhelm Baard, product planning manager at Nissan SA. "In reality it will be difficult to match these (acceleration figures) because of the set criteria of the standard (wind, temperature, altitude, humidity, measurement, road resistance, load, weight, etc)," he added. So even if the exact figures cannot be replicated, owners, particularly when comparing vehicles for purchasing, can be assured a common methodology has been followed throughout. `Exista si producatori care pun sub capota masinilor propulsoare mai puternice decat arata cartile tehnice. Exemplele in acest caz sunt: Mazda, VW, Skoda si Mini. „Este greu de spus de ce procedeaza astfel. Probabil ca masina pe care au testat initial puterea motorului a fost mai prost construita decat cea care ajunge la noi”, declara Christian Engstrom, seful Rototest.` |
|
#16
Posted 15 December 2007 - 20:04
acele 12.3s pe care le da prodicatorul crezi ca s-au optinut cu cea mai proasta benzina,cu 4 elefanti in ea schimband la 3000rpm si butonand AC-ul
adu un argument/dovada ca accentul 1.4 face 10.2s si te credem,pana mea daca 1.4 face 10.2s,1.6 inseamna ca afce v'o 8s (ce mai ii da cu flit si la 2.7 V6 de pe coupe ) eu nu cred ca exista masina din clasa compacta care sa scoata 10.2s cu un motor de 1.4 aspirat |
#17
Posted 15 December 2007 - 20:05
uko, on Dec 15 2007, 19:54, said: am sa iti raspund o data si gata. conteaza ce benzina bagi, cat e de incarcata masina, CUM PLECI, CUM SCHIMBI VITEZELE, cate kg ai tu ca sofer etc. intelegi? asa ca mai usor. sunt foarte multe variabile de luat in calcul. daca stii sa le combini, o sa scoti un timp mai bun. si variabilele astea le poti schimba doar la logan? pana una alta alex te-a intrebat ceva de bun simt: ai niste dovezi concrete ca numai frantuzii manaresc cifrele din specificatii? |
#18
Posted 15 December 2007 - 20:06
ionut-ionut, cu tine trebuie sa repet de 10 ori, ca la o baba surda, no offence...
am zis si dovedit pe video ca 10 cu virgula ceva e PE CEAS. in realitate e 11. e mult, dar la cat e de grea masina...se bate cu un rino 1,6 sau Logan... Edited by uko, 15 December 2007 - 20:07. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users