Airbag-uri nesarite la C4
Ultima postare: apr 07 2008 07:30, Inițiat de
tazdevil_Rmb
, nov 27 2007 01:46
·
0
#73
Publicat: 27 ianuarie 2008 - 14:47
Chiar zilele trecute am vazut un Opel Astra nou(2007) care a intrat frontal cu destula viteza intr-un matiz facandu i portiera prag aripa si stalp ,muci (matizului) ,dupa care a fost aruncat antr un wv Bora (parca ) lovindu i portiera spate semiaripa inclusiv roata spate cu tot cu punte strambata . An concluzie Opelul a facut muci doua masini si nu i sa declansat nici un airbag. Chiar soferul era foarte uimit si avea si centura pusa. deci se intampla si la alte case.
|
#74
Publicat: 01 februarie 2008 - 13:49
Sa zic si eu una: Un tir franeaza si remorca se pune pe latul drumului, nenea cu o Toyota ajunge fix in roata tirului ( avea ceva viteza dar spre norocul lui nu a ajuns sub tir). Airbagurile nu au sarit si omul a stat vreo luna si ceva in spital. Concluzie: Mers la toyota - scandal prima reactie apoi ca cica a umblat la computerul de bord si a dereglat senzorii. Vizita nr 2 la toyota cu tot cu avocat: concluzia - masina noua cadou.
|
#75
Publicat: 04 februarie 2008 - 13:04
jihadu, on Nov 27 2007, 12:08, said: off topic:brrr, cum ai "reusit" asta, my friend, esti cumva incepator? Daca as fi in locul tau m-as orienta pe viitor la o masina japoneza sau germana. Cu frantuzestile sa mearga cei care nu sant inca prajiti. Intreaba-l pe tariceanu de ce merge cu masina germana? Si toti minisrtii lui cu VW sau AUDI. Crezi ce e prosti aia. cu stima din Europa |
#76
Publicat: 04 februarie 2008 - 13:06
turbo2007, on Feb 4 2008, 13:04, said: Daca as fi in locul tau m-as orienta pe viitor la o masina japoneza sau germana. Cu frantuzestile sa mearga cei care nu sant inca prajiti. Intreaba-l pe tariceanu de ce merge cu masina germana? Si toti minisrtii lui cu VW sau AUDI. Crezi ce e prosti aia. cu stima din Europa tariceanu din cate stiu eu se deplaseaza in timpul lui liber cu un Citroen c6. Ca in rest se da cu mercedes-ul pus la dispozitie de stat e alta mancare de peste, nu are nici o importanta, NU E MASINA LUI oricum imi plac argumentele din astea.. superflue, ma fac intotdeauna sa rad |
#77
Publicat: 04 februarie 2008 - 13:07
tazdevil_Rmb, on Nov 27 2007, 00:46, said: Am luat C4 nou noutz, din reprezentantza de la Andromeda in Februarie 2007, dupa ce am avut vreo 3 probleme de service, pompa servodirectie, claxon si un bazait cand dadeam aerul conditionat la maxim care mi-au zis k asa face la toate si k nu se poate repara. Am avut un accident foarte grav(din vina mea), am intrat intr-o masina din lateral si am izbit-o de stalp. Viteza care o aveam eu la impact(dupa o expertiza tehnica facut de expert de pe langa tribunal constanta) era de 26 km/h. Toata partea din fata e complet avariata, masina e dauna totala, acuma astept raspunsul de la bucuresti pentru a primii banii pe masina. Totusi avand atat de multe avarii si aceasta viteza airbag-urile frontale nu s-au declansat, nici macar sistemul pirotehnic al centurii nu s-a declansat. Au venit cei de la bucuresti sa ma abureasca ca nu trebuia sa sara si ca sistemul era complet functional. Ce sa fac? Eu sunt nemultumit ca viatza mi s-a pus in pericol in urma acestu incident destul de grav dupa parerea mea. Am cumparat o masina in ideea ca e sigura si ea n-a fost... Astept sugestiile si comentariile voastre Daca as fi in locul tau m-as orienta pe viitor la o masina japoneza sau germana. Cu frantuzestile sa mearga cei care nu sant inca prajiti. Intreaba-l pe tariceanu de ce merge cu masina germana? Si toti minisrtii lui cu VW sau AUDI. Crezi ce "e" prosti aia? cu stima din Europa |
#78
Publicat: 04 februarie 2008 - 21:22
romaximusro, on Feb 4 2008, 13:06, said: tariceanu din cate stiu eu se deplaseaza in timpul lui liber cu un Citroen c6. Ca in rest se da cu mercedes-ul pus la dispozitie de stat e alta mancare de peste, nu are nici o importanta, NU E MASINA LUI oricum imi plac argumentele din astea.. superflue, ma fac intotdeauna sa rad Pai ar fi CULMEA sa mearga cu o germana si el sa vanda citronada |
#79
Publicat: 04 februarie 2008 - 21:48
tazdevil_Rmb, on Nov 27 2007, 12:11, said: niciuna, si eu si ala din dreapta am scapat fara niciozgarietura dar in cazul in care nu purtam centurile eu sigur "muscam" din volan si ala dadea cu capul de parbriz sau chiar era aruncat prin el... asa airbag-urile ne-ar fi protejat de evenimentele astea Daca nu aveai centura si ti se deschidea airbagul in fata, ieseai de 10 ori mai sifonat decat daca dadeai un cap in volan....sau pasagerul in parbriz. N-ai idee ce inseamna sa ti se deschida un airbag in fata, de la distanta la care ai fi fost fara centura. Stai linistit....nu a fost nevoie de airbaguri, altfel s-ar fi deschis. Nu a fost un impact atat de puternic sa fie nevoie de ele. Chiar daca botul masinii s-a facut praf....chiar daca e dauna totala. La masinile noi, din cauza sistemelor de protectie la pietoni si din cauza faptului ca-s gandite sa absoarba socul in bot si nu in stalpi sau restul, masinile se fac praf la un impact mult mai slab decat..."tancurile" vechi. |
#80
Publicat: 04 februarie 2008 - 21:51
schumiallexx, on Dec 26 2007, 13:50, said: 1. daca nu ai centura nu iti sar airbagurile. din acest motiv se numesc Airbag SRS. Asta-i un alt...urban mith....ca sa nu spun aberatie. SRS n-are nici o legatura cu purtatul centurii, de fapt airbagul n-are nici o legatura cu asta. E doar, nerecomandat sa se intample sa ti se deschida airbagul cand nu porti centura.... |
#82
Publicat: 09 februarie 2008 - 11:54
richelieu, on Feb 4 2008, 20:51, said: Asta-i un alt...urban mith....ca sa nu spun aberatie. SRS n-are nici o legatura cu purtatul centurii, de fapt airbagul n-are nici o legatura cu asta. E doar, nerecomandat sa se intample sa ti se deschida airbagul cand nu porti centura.... Permite-mi sa te corectez: wikipedia said: An air bag, A.K.A. a Supplementary Restraint System (SRS), an Air Cushion Restraint System (ACRS), or the Supplemental Inflatable Restraint (SIR) (reflecting the air bag system's intended role as a supplement to conventional restraints such as seatbelts) is a flexible membrane or envelope. |
|
#83
Publicat: 06 aprilie 2008 - 11:50
Nu va mirati, se întâmpla si la case mai mari:
PRIMAVARA 2008: Audi SI MODELUL LOR DE « ÎNCREDERE » Q7 NE TRIMIT DIN NOU LA BLOG-UL « Q7 ACCIDENT » Urmariti noua poveste de groaza a Audi-ului Q7 pe http://accident-audi...skynetblogs.be/ Fișiere atașate |
#85
Publicat: 07 aprilie 2008 - 07:22
Adica aceeasi persoana dupa ce i-a sarit o roata in 2006 , a avut parte de acelasi lucru in 2008?Cu aceeasi marca de masina? Hm, cred ca Audi nu a facut degeaba gat prima data,...,ceva nu e curat aici...lasa-ma dreaq, cum sa rupi doua roti de Audi "din senin"...
Plus ca mai schimbi marca, nu ramai la aceeasi rabla, daca te-a avertizat o data....mai te uiti si la alte SUV-uri... |
#86
Publicat: 07 aprilie 2008 - 07:30
sanddy1964, on Apr 7 2008, 07:22, said: Adica aceeasi persoana dupa ce i-a sarit o roata in 2006 , a avut parte de acelasi lucru in 2008?Cu aceeasi marca de masina? Hm, cred ca Audi nu a facut degeaba gat prima data,...,ceva nu e curat aici...lasa-ma dreaq, cum sa rupi doua roti de Audi "din senin"... Plus ca mai schimbi marca, nu ramai la aceeasi rabla, daca te-a avertizat o data....mai te uiti si la alte SUV-uri... daca citeai atent vedeai ca nu e vorba de acelasi audi si acelasi proprietar, ci sunt 2 cazuri diferite. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi