Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
AM CUMPARAT UN TELEFON STRICAT
Last Updated: Feb 21 2008 00:50, Started by
gherghinitza
, Nov 23 2007 12:44
·
0
#1
Posted 23 November 2007 - 12:44
Este chiar ciudata economia de piata!
Ieri am cumparat un telefon fix. Am cerut sa mi-l testeze si au spus ca nu au posibilitatea. L-am cumparat. Am primit garantie 1 an de zile (daca nu ii aminteam vanzatorului nici nu stia ca trebuie sa-mi dea garantie!!!) si ajunsa acasa l-am testat. STUPOARE! Era gata defect. Am mers a doua zi (adica azi) sa reclam defectiunea si o vanzatoare binevoitoare (colega d-lui care mi-a vandut telefonul) i-a cerut colegului sa-l verifice. Adica sa nu cumva sa mint. Deci putea fi testat de la inceput! Mi-am cerut banii inapoi si ce sa vezi.... nu vor sa mi-i dea. Ca asta e politica firmei! Am cerut sa vad si eu actul unde scrie acest lucru si au refuzat. Am cerut sa vorbesc cu seful lor, dar m-am lovit de aceleasi refuzuri. Intre timp am facut rost de alt aparat de telefon (donatie de la o vecina) si ma vad pusa in postura ori de a accepta alt telefon de la respectiva firma ori de a achizitiona alt produs. Sunt obligata? A mai trecut cineva prin asa ceva? Sa accept un compromis? Oare cum as putea sa rezolv problema aceasta? Toate cele bune, Gherghinitza. Edited by gherghinitza, 23 November 2007 - 12:54. |
#3
Posted 23 November 2007 - 12:56
Sunt obligati sa il repare/inlocuiasca. Banii inapoi mai greu ii iei.
|
#5
Posted 23 November 2007 - 13:18
Dacă în magazinul respetiv nu e specificată garanția de retur, banii nu-i vezi, dar poți cumpăra altceva.
Eu garanție retur nu am văzut la multe magazine, numai la Praktiker și la ceva magazine online. |
#6
Posted 23 November 2007 - 13:25
Am inteles. M-am mai documentat intre timp. Nu are garantie retur, dar produsul a fost gata stricat. Nu stiu unde as putea gasi referinte privind acest lucru. Adica, una este un produs care se striga in garantie si alta este sa iei produsul deja stricat. Aici e problema.
|
#7
Posted 23 November 2007 - 13:30
Eu din cate stiu orice produs poate fi returnat. Intreaba pe la OPC.
|
#8
Posted 23 November 2007 - 13:31
Produsul este gata stricat, il schimbi cu altul pe care il verifici si aia e.
Pe viitor cumpara din magazine mari cu politica de retur. Media Galxy, Altex, etc. |
#9
Posted 23 November 2007 - 13:32
Exista o lege care iti da dreptul sa ti se inlocuiasca aparatul sau sa fie reparat Lg. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.
|
#11
Posted 23 November 2007 - 13:41
monique_all, on Nov 23 2007, 13:33, said: Ameninta ca le faci reclamatie la OPC. Asa, si? Cei de la magazin au oferit varianta de a-i inlocui telefonul sau a-si lua alt produs. Daca pe unde a semnat nu se prede ca isi primeste banii inapoi, ce sa faca OPC? Mai avem mult pana cand vom putea si noi returna produsele in termen de 30 de zile, indiferent de motiv. Pana atunci ... ne informam mai bine de unde sa nu cumparam. Din pacate doar atat. |
#12
Posted 23 November 2007 - 13:43
Din pacate ai dreptate. Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul. Am intrat in UE cica, dar asta nu se vede.
Edited by gherghinitza, 23 November 2007 - 13:49. |
#13
Posted 23 November 2007 - 13:46
Am intrat pe site-ul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor si scrie clar, la reclamatii, ca pot solicita fie inlocuirea/repararea produsului, fie alt produs, fie restituirea banilor. Dar ce sa te faci si cu legea asta... E de partea noastra, dar nu tocmai.
|
#14
Posted 24 November 2007 - 12:19
:first:
Mi-am primit banii inapoi. Pot spune ca am avut noroc. Insa scuzele nu le-am auzit. Macar am banii in buzunar. :naughty: Edited by gherghinitza, 24 November 2007 - 12:20. |
#15
Posted 24 November 2007 - 12:46
Luati de mai jos manualul consumatorului unde scrie clar drepturile consumatorului in conformitate cu legislatia europeana.
@gherghinitza Din start au facut o mare greseala.Conform normelor UE garantia este de 2 ani. Attached FilesEdited by jamesbond, 24 November 2007 - 12:47. |
|
#16
Posted 21 February 2008 - 00:50
hades, on Nov 23 2007, 13:31, said: Produsul este gata stricat, il schimbi cu altul pe care il verifici si aia e. Pe viitor cumpara din magazine mari cu politica de retur. Media Galxy, Altex, etc. Astazi am facut retur la un telefon fix cumparat in urma cu 3 luni. Am facut asta pentru ca asa am vrut eu ! Poate este corect, poate nu dar am stiut cum sa ma descurc si am impacat si capra si varza, pentru ca nu mai aveam telefonul respectiv pe stoc (sa il pot inlocui) i-am propus clientului sa isi aleaga altul sau sa isi primeasca banii inapoi, a spus ca este ok, nu ar vrea banii, el totusi are nevoie de untelefon in casa, a cumparat altul de 400 RON (primul costa 200). Da, apar probleme dupa aceea pentru ca te intreaba "cine a aprobat returul asta ? si de ce s-a facut retur dupa atata timp cand clientul trebuia sa fie cu produsul in service ?" Dar am discutat problema cu colegul meu (directorul) si nu a fost nicio problema, sunt acoperit :notangel: , acum este treaba mea ce fac cu telefonul, cum ma descurc cu serviceul si restul, IMPORTANT ESTE CA AM FACUT UN CLIENT FERICIT (de 2 ori) ! :naughty: P.S. Da, sunt angajat in una din firmele precizate mai sus. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users