Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...

Recomandare serviciu / firma recu...
 La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...

La mulți ani @Ion_Bumbu!
 Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...
 Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...
 

experienta BCR

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
zergatus

zergatus

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 23.01.2004
M-am gandit sa impartasesc si cu voi experienta mea de la BCR

1) am vrut sa deschid un card pt plati pe net (pe firma): OK, am deschis un Mastercard pe lei, apoi astuia
i s-a asociat un VISA pt plati pe net (teoretic pe firma). spun teoretic pentru ca abia peste un an am aflat ca
de fapt era pe persoana, numai ei stiu cum au reusit sa faca asta. cauza a fost neatentia unei tanti de la
un birou. asadar canci deduceri cheltuieli online pe firma ...

am inchis cardul cu gandul sa deschid altul ...

2) acum dupa un an au in sfarsit un card mai altfel ... VISA Virtuon care nu are nevoie sa fie asociat la
alt card, ci merge direct pe contul in USD. super mi-am zis, imi iau si eu.

fac cerere, astept o saptamana, ma duc sa ridic cardul cand ... aflu: sa stiti ca aveti contul pe persoana
blocat, firma nu are nimic, dar pe persoana aveti probleme. hmm, nashpa imi zic, oare ce o fi? intreb,
intreb, ei suna, asteapta in cele din urma imi dau explicatie: politia rutiera v-a blocat contul! wow, ce
stupizenie, si eu care nici nu aveam habar ca am vreo amenda, dar hai sa verific ca sa fiu sigur.

ma duc la administratie, verific daca am vreo amenda sau taxa, canci, nimic, totul ok. ma intorc la ei:
doamna, am fost la administratie nu am nimic, mai sunati odata, poate au gresit. suna iar, asteptam,
asteptam: "stiti, problema nu e pe persoana, e pe firma" ei, ca sa vezi. "cum asa?". "da, aveti contul
blocat pe firma, de cateva luni". "Doamna, l-am avut, conturile sunt ok, pot sa operez in ele, v-am adus
hartie". "Nu stiu, mergeti la sefa". Am fost la sefa, in cele din urma se pare ca trebuiau ca ei sa trimita
dovada cu deblocarea conturilor si la Bucuresti la centrala, pentru ca aia sa vada ca sunt curat si sa imi
dea aprobarea pt card. am trimis si astept cardul in curand (probabil 7 zile), insa ma astept la surprize.
faza super nashpa e ca m-au pus pe drumuri aiurea, ba ca am amenda de la politie, ba ca nu, iar
problema cu blocarea contului pe firma, a fost dar s-a clarificat de mult, insa din cauza birocratiei cei de
la Bucuresti nu au aflat. cu toate acestea prima data mi-au spus cu totul altceva, ca as avea probleme
pe persoana, nu pe firma, si chiar au accentuat ca firma e ok.

prin urmare, evitati BCR, desi sunt baca mare, ofera siguranta, nu au personal calificat cum trebuie si
nici care sa faca fata la volumul de munca, ca sa nu mai zic ca la partea IT stau destul de nashpa ...,
le cad calculatoarele in nebunie si fac tot felul de incurcaturi de astea. iar relatiile cu clientii ... ce sa
mai zicem, intr-un fel ii inteleg pe oamenii aia ca sunt intre ciocan si nicovala. ce ma oftica ca mai si
baga reclama aia stupida ca BCR stie ce vrei ... e cam bataie de joc reclama, imaginea clara e de fapt
ca BCR incearca sa supravietuiasca lumii moderne si abia mai traieste ...

#2
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,318
  • Înscris: 22.07.2005

 zergatus, on Oct 29 2007, 14:10, said:

prin urmare, evitati BCR, desi sunt baca mare, ofera siguranta, nu au personal calificat cum trebuie si
nici care sa faca fata la volumul de munca, ca sa nu mai zic ca la partea IT stau destul de nashpa ...,
le cad calculatoarele in nebunie si fac tot felul de incurcaturi de astea. iar relatiile cu clientii ... ce sa
mai zicem, intr-un fel ii inteleg pe oamenii aia ca sunt intre ciocan si nicovala. ce ma oftica ca mai si
baga reclama aia stupida ca BCR stie ce vrei ... e cam bataie de joc reclama, imaginea clara e de fapt
ca BCR incearca sa supravietuiasca lumii moderne si abia mai traieste ...

Tu vorbesti de cea mai mare banca din Ro, care a absorbit printre altele si specialistii BANCOREX...
Daca ai avut o problema cu BCR-ul, asta nu inseamna ca toata banca este naspa...

#3
eSkybax

eSkybax

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 916
  • Înscris: 20.09.2007
Ba toata banca e naspa pt ca aganjeaza numai incompetenti. Are omul dreptate si nu e singurul care a patit-o. De fapt nu cred ca e om care sa nu o fi patit cu BCR. Exemplu: ma duc la ei sa achit taxa pentru  cazier rutier. Ma prezint la caserie si in buletin la mine scrie numele de dupa casatorie la care cauta tipa dupa cnp in sistem si imi zice ca stiti sunteti trecuta la noi cu numele X (cel de fata) va scot chitanta asa?? Poftim zic?? Si ala de politie sigur o sa accepte cererea si buletinul pe un nume si chitanta pe alt nume. Logic ca nu deci eu vreau pe numele nou... Raspuns: AAA pai trebuie sa schimbam in sistem si nu e IT-ul totusi nu vreti asa? NU. Rezultatul vreo ora de nervi si asteptari ...10 colegi care se tot perindau pe acolo chinuindu-se sa schimbe numele in sistem. Un IT foarte destept....etc. Si nu e singura intamplare cu ei ce am patit-o eu ca am si cunostinte care astepta si azi o descoperire de card pe ideea ca zilele astea intra. Incompetenti  :deadtongue:

#4
happyhippie

happyhippie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 894
  • Înscris: 23.02.2006

 eSkybax, on Nov 12 2007, 14:29, said:

Ba toata banca e naspa pt ca aganjeaza numai incompetenti. Are omul dreptate si nu e singurul care a patit-o. De fapt nu cred ca e om care sa nu o fi patit cu BCR. Exemplu: ma duc la ei sa achit taxa pentru  cazier rutier. Ma prezint la caserie si in buletin la mine scrie numele de dupa casatorie la care cauta tipa dupa cnp in sistem si imi zice ca stiti sunteti trecuta la noi cu numele X (cel de fata) va scot chitanta asa?? Poftim zic?? Si ala de politie sigur o sa accepte cererea si buletinul pe un nume si chitanta pe alt nume. Logic ca nu deci eu vreau pe numele nou... Raspuns: AAA pai trebuie sa schimbam in sistem si nu e IT-ul totusi nu vreti asa? NU. Rezultatul vreo ora de nervi si asteptari ...10 colegi care se tot perindau pe acolo chinuindu-se sa schimbe numele in sistem. Un IT foarte destept....etc. Si nu e singura intamplare cu ei ce am patit-o eu ca am si cunostinte care astepta si azi o descoperire de card pe ideea ca zilele astea intra. Incompetenti  :deadtongue:

In general cand e ceva legat de banci, cred ca majoritatea dintre noi are vreo nemultumire legata de o banca anume si daca le-am pune toti cap la cap, in mod sigur am gasi lista tuturor bancilor din Ro :)

Nemultumirea mea se leaga insa tot de BCR....este mai putin important ce s-a intamplat, cert e ca singura persoana competenta din filiala la care aveam eu treburi si care tot timpul rezolva doleantele mele ( simple si banale - nu va ganditi la cine stie ce chestii ), mi-a spus la un moment dat, in soapta..." stiti, mai bine mergeti la o banca mai mica...noi suntem banca mare, de stat si pana se rezolva ceva, dureaza...avem multa birocratie "....dupa care nu am mai vazut-o pe acolo....spre disperarea mea!!!
Ori au auzit-o si au dat-o afara, ori a plecat in alta parte  :P

#5
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,318
  • Înscris: 22.07.2005

 eSkybax, on Nov 12 2007, 14:29, said:

Ba toata banca e naspa pt ca aganjeaza numai incompetenti. Are omul dreptate si nu e singurul care a patit-o. De fapt nu cred ca e om care sa nu o fi patit cu BCR. Exemplu: ma duc la ei sa achit taxa pentru  cazier rutier. Ma prezint la caserie si in buletin la mine scrie numele de dupa casatorie la care cauta tipa dupa cnp in sistem si imi zice ca stiti sunteti trecuta la noi cu numele X (cel de fata) va scot chitanta asa?? Poftim zic?? Si ala de politie sigur o sa accepte cererea si buletinul pe un nume si chitanta pe alt nume. Logic ca nu deci eu vreau pe numele nou... Raspuns: AAA pai trebuie sa schimbam in sistem si nu e IT-ul totusi nu vreti asa? NU. Rezultatul vreo ora de nervi si asteptari ...10 colegi care se tot perindau pe acolo chinuindu-se sa schimbe numele in sistem. Un IT foarte destept....etc. Si nu e singura intamplare cu ei ce am patit-o eu ca am si cunostinte care astepta si azi o descoperire de card pe ideea ca zilele astea intra. Incompetenti  :deadtongue:

Asa este, incompetenta... Corect ar fi fost ca functionarul sa isi rezerve un termen de 24 de ore, in care sa poata face modificarea solicitata de tine.

#6
Nicanor

Nicanor

    S t a l k e r

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,326
  • Înscris: 13.03.2003
bucurati-va, un sfert dintre angajatii bcr zboara, fortati la pensie (programul "pensia de aur") sau din cauza restructurarii, asta pana in primavara. multe servicii sunt deja externalizate, gen helpdeskul, noile scheme sunt ocupate de oameni specializati luati pe bani grei de la raif, bp, brd. bcr is dead, vive l'erste.

#7
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,318
  • Înscris: 22.07.2005

 Nicanor, on Nov 14 2007, 13:07, said:

bucurati-va, un sfert dintre angajatii bcr zboara, fortati la pensie (programul "pensia de aur") sau din cauza restructurarii, asta pana in primavara. multe servicii sunt deja externalizate, gen helpdeskul, noile scheme sunt ocupate de oameni specializati luati pe bani grei de la raif, bp, brd. bcr is dead, vive l'erste.

"Mai mult ca perfect" as putea spune, numai ca austriecii nu au intotdeauna dreptate. Sunt lasate multe posturi neacoperite sau acoperite deficitar, cu lunile. Astfel ca au aparut niste probleme extraordinare...
Sunt niste oameni in BCR, care au prins un val de mariri de acum 10 ani si castiga peste 4000 lei/luna... net. Nici nu prea se rup in doua de prea multa treaba si o eventuala pensie nu este un lucru foarte digerabil. Ai dreptate, plang doamnele mai in varsta prin banca, de nu se poate... si bineinteles ca se razbuna pe clienti. Sincer eu lucrez cu ei si m-am cam saturat de aceasta tranzitie, care se prelungeste la nesfarsit.

Edited by floraur, 14 November 2007 - 13:32.


#8
Nicanor

Nicanor

    S t a l k e r

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,326
  • Înscris: 13.03.2003
mda, mere greu, dar se tine de program. ce doream sa subliniez este politica lor (investtionala as spune) de a atrage oameni specializati pe bani mai multi decat salariile din bancile primului esalon al pietei. in sens invers recrutarea se face probabil spre ing , mai nou spre garanti...

#9
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,318
  • Înscris: 22.07.2005

 Nicanor, on Nov 14 2007, 15:39, said:

mda, mere greu, dar se tine de program. ce doream sa subliniez este politica lor (investtionala as spune) de a atrage oameni specializati pe bani mai multi decat salariile din bancile primului esalon al pietei. in sens invers recrutarea se face probabil spre ing , mai nou spre garanti...

Sa traiasca Headhunterii, cred ca le merge bine in perioada asta...

#10
korthex

korthex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 140
  • Înscris: 13.02.2007
pe 31-oct-2007 am semnat conventia si cererea de acces la e-BCR , mi-au dat dispozitivul DigiPASS si
mi-au spus ca-mi trimit prin posta username-ul si pin-ul initial de acces la e-BCR ,suntem in 14 si inca mai astept
plicul ala.Am sunat la asistenta clienti dar mi-au precizat ca nu au acces la dosarul meu si sa mai astept.

#11
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,318
  • Înscris: 22.07.2005

 korthex, on Nov 14 2007, 16:04, said:

pe 31-oct-2007 am semnat conventia si cererea de acces la e-BCR , mi-au dat dispozitivul DigiPASS si
mi-au spus ca-mi trimit prin posta username-ul si pin-ul initial de acces la e-BCR ,suntem in 14 si inca mai astept
plicul ala.Am sunat la asistenta clienti dar mi-au precizat ca nu au acces la dosarul meu si sa mai astept.

Da si eu am asteptat, trebuie sa iti soseasca plicul... asta e posta romana.

Asta este link-ul de care vei avea nevoie in viitor...

https://e-bcr.bcr.ro...ffice/logon.htm

#12
karcotashu

karcotashu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 27.08.2002
Hehe, am gasit si topicul asta.Parerea mea e ca SISTEMUL este prost, o incompetenta aproape globala la nivel superior.
Din cauza asta cred ca si unii angajati (sa nu generalizam) sint la fel de incompetenti.
Prin incompetenta definesc prostie sau ca nu pot sa tina pasaul cu vremurile noi .
Or fi fost oameni de calitate, oameni buni, dar in alte vremuri.

Evident, nu vreau sa discut la banca cu vre-un pustiulica fara experienta, abea iesit de pe bancile scolii, dar prefer asa ceva in locul unei babe care abea se misca si pe care daca o intrebi de una sau de alta, habar nu are.

Organizarea din frontoffice este execrabila. Si am suficiente exemple in acest sens.

Cea mai tare faza pe care am patit-o in ultimul timp a fost legata de expirarea cardului. Dupa ce am primit instiintare acasa ca dupa data de 20 sa ma prezint la sucursala sa-mi ridic noile plastice, ei bine, dupa 3 vizite, abea pe data de 30 mi-am putut ridica cardul.

La alta banca, pe 10 ale lunii a fost gata.

Este incredibil. Si mai ales sloganul lor "Gindim la fel"  !!!!

#13
karcotashu

karcotashu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 27.08.2002
P.S. Evident exista si lucruri bune. Am remarcat o evolutie pozitiva in ultimele 8 luni. E de apreciat.
Cei care se ocupa de eBCR au fost in general super OK. (daca stii numarul de telefon la care sa suni). Ai cu cine sa vorbesti. Sint comunicativi, au imaginatie.
Cred ca sint singurii cu care m-am inteles mai mult decit OK.

Sa speram ca cine are urechi sa auda va treage si concluziile.

Edited by karcotashu, 14 November 2007 - 16:33.


#14
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,318
  • Înscris: 22.07.2005

 karcotashu, on Nov 14 2007, 16:31, said:

P.S. Evident exista si lucruri bune. Am remarcat o evolutie pozitiva in ultimele 8 luni. E de apreciat.
Cei care se ocupa de eBCR au fost in general super OK. (daca stii numarul de telefon la care sa suni). Ai cu cine sa vorbesti. Sint comunicativi, au imaginatie.
Cred ca sint singurii cu care m-am inteles mai mult decit OK.

Sa speram ca cine are urechi sa auda va treage si concluziile.

Vreau si eu numarul ala

#15
karcotashu

karcotashu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 27.08.2002
L-as da dar, singurele probleme sint:
1. Nu gasesc un link din site-ul BCR care eBCR.
2. Nu gasesc nici o sectiune de suport tehnic pentru serviciul de eBcr in care sa fie indicate numerele de telefon.

Asa ca numarul il am, este sigur de la suport dar nu pot sa verific ca este si un numar la care poate suna toata lume.
Adresa evident ca o stiu, dar spuneam numai asa ca fapt divers ca nu am gasit nici un link catre ea (poate nu m-am uitat eu bine).

#16
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Deci e o banca unde-ti trebuie pile si relatii ca sa poti vorbi la telefon la suport.

Go go erste!

Edited by don_dannielo, 14 November 2007 - 17:02.


#17
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,318
  • Înscris: 22.07.2005

 don_dannielo, on Nov 14 2007, 17:01, said:

Deci e o banca unde-ti trebuie pile si relatii ca sa poti vorbi la telefon la suport.

Go go erste!

nu cred in chestia asta... Trebuie sa fie pe undeva un 0800 ...

#18
karcotashu

karcotashu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 27.08.2002

 floraur, on Nov 14 2007, 17:08, said:

nu cred in chestia asta... Trebuie sa fie pe undeva un 0800 ...

Daca gasesti ceva despre acest lucru trimite-mi si mie link-ul (in afara de informatia pe care ti-am trimis-o pe PM).

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate