Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Despre detectoarele radar
Last Updated: May 20 2024 17:15, Started by
Skizo
, Oct 06 2002 01:21
·
86
#8803
Posted 05 May 2017 - 16:55
asztalos, on 05 mai 2017 - 11:00, said:
mihaiC1 : am franat violent in momentul in care inca nici nu a intrat mcv-ul in localitate, era in curba, in mers (dupa curba incepuse localitatea). Ideea e ca prea tarziu suna Bel-ul meu 965 (am trecut la Rx 65 Euro de atunci). Se apasa butonul de I.O., trebuie o secunda sau doua la detector sa "prelucreze" semnalul si sa te alerteze. Se poate ca Bel 965 sa fie mai lent/insensibil .. dar nici 1-2s ! Daca ziceai ceva de genul 0.6-0.7s mai credeam. Edited by mihaiC1, 05 May 2017 - 17:06. |
#8805
Posted 05 May 2017 - 17:13
La V945 nu cred ca e mai mare de 0.3s! La RX65 sa zic undeva 0.3- 0.7 s.
gra1, on 05 mai 2017 - 12:50, said:
Si ce mai zicea Bogdan la banii astia + detector de 2500 ron+ statie de 500? Adica putea foarte bine sa "o fure" si cu dotare corespunzatoare. Cateodata, un detector bun poate face diferenta, dar nu e o regula...depinde de multi factori. Un film la Hanul Ancutei cu acelasi mcv (probabil). Sunet avem intre sec 5 si 15, pentru ca restul discutiilor nu au relevanta, detectorul doar atunci a zis ceva. Acolo unde opreste mcv-ul este si un Lukoil, care alerteaza cateodata pe aprox 24,070, dar mai mult din sens invers, acum usile erau probabil blocate, nu a alertat detectorul pentru ele. Eu am primit alerta pe 24,118,(absolut standard pentru un MCV) radarul nu a fost anuntat prin statie, nu am stiut de el din alta sursa. Bine, acest mcv nu reprezenta un pericol, oricum merg pe acolo incet ca e aglomerat, trec aia buimaci strada, etc, doar vreau sa exemplific ca poti prinde o alerta de la mare distanta, care sa-ti trezeasca interesul si sa-ti domoleasca avantul. Daca-mi fac din nou calculele dupa timpul cat alerteaza escortul la un QT sub 500 msec si timpul total al alertei, ramane un 2-3 secunde, timpul cat bee-ul a avut emisie. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Z6aqLDjsZek?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu ca sunt carcotas dar MVC-ul respectiv isi face veacul' de mult timp pe acolo si e anuntat pe statie mai tot timpul! Ma faci sa rad : statie la 500 lei.. e jenant pe langa un detector de 2500! Noroc de detector . Sa nu fim rai : multora le trebuie 3 s sa gandeasca sau sa realizeze ceva Ps eu am detectoare cam la 1200 lei si statii pe la 1000 de lei si am castig din ambele parti. Edited by mihaiC1, 05 May 2017 - 17:43. |
#8806
Posted 05 May 2017 - 17:50
La 1 din trei treceri este mcv pe acolo...Sumele alea erau aiurea, vroiam sa arat ca putea omul sa piarda bani mai multi daca era dotat cu scumpeturi...
In plus, pe acolo e problema mare cu cb-ul |
#8807
Posted 05 May 2017 - 21:28
Un beltronics 995 sau RX65 unde gasesc si eu ca pe olx nu prea sunt.
Am gasit aici http://www.radar-bel..._vector_995.php merita investitia? |
#8808
Posted 06 May 2017 - 08:54
Dupa cum evolueaza dotarea radarelor laser din RO (si din Europa) nu cred ca merita un detector nou, parerea mea.
gra1, on 05 mai 2017 - 17:50, said:
La 1 din trei treceri este mcv pe acolo...Sumele alea erau aiurea, vroiam sa arat ca putea omul sa piarda bani mai multi daca era dotat cu scumpeturi... In plus, pe acolo e problema mare cu cb-ul Pai la 500 lei vrei si performanta in CB? Smecheria e ca trebuie sa induri zgomotul sa poti receptiona ceva in timp util (acum 10 ani ma rugam sa aud un fasait ). Sa zicem ca tine cu "scumpeturi" (as mai pulsa ceva la statie cam de 2x!) , oricat am investi in deviceuri' tot factorul uman e cel mai "scump" si nu prea se gasete de cumparat.. cam asta voiai sa zici , nu? Edited by mihaiC1, 06 May 2017 - 08:59. |
#8809
Posted 06 May 2017 - 11:41
Da Mihai, cam asta era ideea, adica "dezastrul" era si mai mare daca lua acel radar fiind dotat pana-n dinti... In zona aia, de Motca si pana pe la "castelul de apa", se comunica f. greu (poti sa ai tu scula buna dar nu au ceilalti...). Doar intreband direct tiristii ce trec pe langa tine obtii informatii, pentru ca restul "turistilor" ce vin sau pleaca din Bucovina stau la clasica "mocangeala" si oricum au receptie f. slaba
Nicos, inca 10 ani putem intra linistiti pe topicul asta. Avem si acum "pitoane", cumparate poate cand unii de aici nu aveau carnet si care se muta incetisor pe "neinscriptionate" devenind un real pericol pentru cei fara "scule" si avem desigur "sutele" de mcv-uri, care raman inca in functie |
#8810
Posted 08 May 2017 - 14:53
Buna ziua,
As vrea sa achizitionez un Escort Laser Shifter Pro pt. detectia noilor pistoale laser. Voiam o parere avizata de la cineva care il folosete deja sau foloseste un model/brand asemanator. Multumesc anticipat, Alex |
#8812
Posted 08 May 2017 - 20:33
Interesant video. Nu prea am gasit ceva similar, in care sa fie o comparatie directa a doua dispozitive laser care masoara aceeasi masina.
Observati diferentele la viteza masurata: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TgPviDFpArw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#8813
Posted 09 May 2017 - 10:04
Mie nu mi se par "diferentele la viteza masurata".. doar un aparat de masura DEFECT ( cel din stanga TPCAM) Daca erau erori normale putea fi cel mult 6-7km/h intre cele doua.. Ori cineva a vrut sa faca "misto de sculele" militienilor
|
#8814
Posted 09 May 2017 - 11:53
De aceea este necesara calibrarea, permanent diferenta de aproape 2Km/h in plus afisati de TruCam, asta sub 100Km/h.
|
#8815
Posted 09 May 2017 - 13:05
Exact, si asta pe suport, fara alte posibile erori "umane" de masurare. (abia alea aduc diferente si mai mari)
Problema este cine si cum sa faca "calibrarea". Din 10 Trucam, oare sunt 2 care sa arate viteza reala, corecta (in limitele impuse de lege)? Operatorul poate face acea verificare a corectitudinii alinierii "crucii" de pe ecran cu fascicolul laser (oricum o operatie cam prea complexa pentru un necunoscator), dar eroarea asta de masurare permanenta ramane asa din ziua productiei si pana cand ajunge trantit pe jos si nu mai merge. Cine, la noi, la metrologie o sa verifice si eventual o sa corecteze o eroare ceva mai mare decat limita maxima admisa? |
#8816
Posted 09 May 2017 - 14:50
Foarte bine pusa problema.
Care sunt masuratorile metrologice pe care trebuie sa le indeplineasca an de an? Si cu ce masoara firmele acelea asa zis acreditate. Ba chiar BRML cu ce masoara? Trebuie sa cercetam. Edited by Speedo, 09 May 2017 - 14:51. |
#8817
Posted 09 May 2017 - 15:06
Pai chiar la asta ma gandesc si eu de ceva vreme.
Cand am stat si am "pandit" radarele venite la verificare periodica, emisii au fost total aiurea, adica doar unele radare au plimbat putin "ursul", nu toate. Cel mai mult timp "se faceau hartii". In plus recent am postat niste treburi legate de o firma acreditata sa face aceste teste/masuratori, dar sincer nu sunt convins din prezentarea site-ului lor ca au cu ce sa faca treaba. Una e sa verifici un subler si alta un radar/pistol laser... Probabil, singura "masuratoare" de care sunt capabili este cu "tunning fork-ul", dar sa fim seriosi, nu asa se face o aprobare,verificare, acreditare a unui dispozitiv de acest gen... Se merge pe ideea :" prostii nu au ce comenta, ca nu au cum sa demonstreze..." Producatorul a zis ca e bine, brml a zis ca e bine, deci asa este... Acum e cum e, dar la o foame mare, sa nu ajungem in situatia ca mergand cu 50, esti "impuscat" si-ti spune pistolarul ca ai avut 70. E posibil, dupa ce invata o combinatie de "pan+tilt", aducatoare de "bonusuri" grase. Au fost capabili de "veioza", cred ca au mintea odihnita in continuare... Edited by gra1, 09 May 2017 - 15:08. |
|
#8818
Posted 09 May 2017 - 15:22
Mai citesc si ei pe aici asa ca nu le dati idei
Edited by wolfydRg, 09 May 2017 - 15:22. |
#8819
Posted 09 May 2017 - 15:39
Sa citeasca si asta...Ar trebui sa-si verifice in fiecare zi radarul, inainte de inceperea lucrului. Au fiecare in dotare o furca certificata pentru radarul lor?
Eu nu cred ca radare bee au venit insotite de tunning fork! Asta pentru ca firma din UK, a fost practic un "combinator" de aparatura. Asa cum se stie, din start au facut un radar "necentrat" pe 24,150, utilizand acele antene "planare" pe 24,125 si cred ca unele chiar de 24,100. Din start o furca certificata pentru K 24,150 confera o masuratoare usor eronata, mica, dar marja de erroare nu mai poate fi acceptata... Ar trebui sa fie obligati sa-si faca calibrari si sa inregistreze acest lucru "pe banda" In instanta, sa-mi prezinte si calibrarea pentru ziua respectiva, macar cu cateva ore inainte de masuratoare... practic doua furci... Attached FilesEdited by gra1, 09 May 2017 - 15:40. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users