![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Import china (mostre)
Last Updated: Jun 07 2012 11:35, Started by
mrcicu
, Oct 17 2007 11:43
·
0

#19
Posted 08 November 2007 - 13:21

... In alta ordine de idei, vama se face la valoarea facturii MINUS transport sper, corect? Daca total este 1000 $ si transportul 300$ eu voi plati vama 12% la cei 700 $ costul produselor, si apoi TVA la aceea valoare? Daca stie cineva mai exact... M-am ars de cateva ori cu asta. Vezi ca daca nu este scris pe factura nu stiu ce conditie de livrare ( este un index, Incoterms se numeste, si de acolo provin CIP, DDP, DDU, FOB, EXW si alte chestii de astea ), platesti vama si tva si la valoarea transportului. Garantat ![]() Desi o sa-mi sara probabil in cap fostii colegi de la TNT, pentru China recomand DHL. Se misca mult mai natural. Daca poti, cere-le furnizorilor de acolo sa calculeze cat ar costa transportul daca il platesc ei ( si tu sa le trimiti banii, normal ). S-ar putea sa ai o surpriza placuta. Sau daca deja ai facut asta ( ca vad ca zici de factura din care sa se scada transportul ), vezi cu acea conditie de livrare. Am platit si eu o data transportul direct furnizorului, mi-a gasit pret mai bun acolo, si am muscat-o tare aici. Mi s-a calculat valoarea transportului ( la preturile curierului din Romania ) si am platit si taxe vamale si tva la acea valoare ( pe langa vama si tva pentru marfa ). Bitches ! |
#20
Posted 08 November 2007 - 14:26

Are cineva idee pentru curierat spre India? Nu vreau UPS si DHL, caut ceva mai ieftin.
Vreau mai intai sa trimit mostra in India, iar dupa sa aduc marfa in Ro. Edited by fotoland, 08 November 2007 - 14:43. |
#21
Posted 08 November 2007 - 14:40

Curierat ieftin ?
![]() Posta Romana, serviciile EMS sau SkyPak. Poate iti va ajunge si mostra in India... Serios acuma, vezi ca mai toti curierii mari si de incredere au si servicii economice. TNT are un serviciu Economy Express, se face transport partial cu camionul, dureaza mai mult sa ajunga, e mai ieftin decat pe avion, si e bun pentru cantitati de la 10 kile in sus. Si daca nu te grabesti desigur. Si DHL are ceva cu "Road...", si UPS au UPS Standard, si FedEx sigur are. |
#22
Posted 08 November 2007 - 14:40

#23
Posted 08 November 2007 - 14:45

Curierat ieftin ? ![]() Posta Romana, serviciile EMS sau SkyPak. Poate iti va ajunge si mostra in India... Serios acuma, vezi ca mai toti curierii mari si de incredere au si servicii economice. TNT are un serviciu Economy Express, se face transport partial cu camionul, dureaza mai mult sa ajunga, e mai ieftin decat pe avion, si e bun pentru cantitati de la 10 kile in sus. Si daca nu te grabesti desigur. Si DHL are ceva cu "Road...", si UPS au UPS Standard, si FedEx sigur are. Merci SPE, costurile sunt totusi mari, plus de asta hartogaria care trebuie pregatita este mult prea mult. |
#24
Posted 08 November 2007 - 14:53

Cu placere. Ti-am prezentat cele mai viabile alternative si singurele ( DHL, TNT, etc ) la care as apela eu pentru trimiterea / primirea de mostre. Chiar si o mostra este importanta, si faptul ca nu ajunge la destinatie sau ajunge prea tarziu poate insemna un contract pierdut, sau un inceput cu stangul intr-o relatie de afaceri. Parerea mea.
Cat despre hartogaraie ![]() Bun lucru si aderarea asta la UE, ![]() |
#25
Posted 09 November 2007 - 15:16

1. ce acte imi sunt necesare mai exact ptr importul pe firma din China.
2. Daca primesc din china un pachet cu 50 kg de haine, pe persoana fizica, este vreo problema atata timp cat platesc taxele vamale si tva? Sau trebuie sa fiu firma ca sa primesc cantitatea asta? |
#26
Posted 10 November 2007 - 10:18

1. Depinde de ce importi, la haine nu stiu exact.Certificat de origine, de calitate, declaratie de conformitate, factura, conosament, astea cred ca trebuie la toate.Apoi sunt anumite documente pt diferite tipuri de marfa.
2. Poti sa primesti pe PF ce cantitate vrei tu, nu iti are nimeni treaba cat timp tu platesti toate darile aferente.Dar parca mai bine ar fi sa le iei pe firma, ca mai te descurci cu TVA-ul. |
#27
Posted 13 November 2007 - 18:50

Poti sa primesti pe PF ce cantitate vrei tu, nu iti are nimeni treaba cat timp tu platesti toate darile aferente. |
#28
Posted 14 November 2007 - 16:59

Eh, uite ca stiu ce vorbesc, ca am un prieten care duce pe PF haine, si coletele sunt cam de 30 de Kg bucata, ridica cam 2 odata, si nu da spaga si nici nu e banuit de evaziune.Pai baietii astia de fac comenzi de pe eastbay.com si primesc colete uriase si nenumarate pe PF ce fac? Matura vamesii cu ei pe jos ? Nici vorba, ca platesc taxa vamala si TVA ( cei care nu se pot "intelege" cu vamesii ).
|
#29
Posted 14 November 2007 - 21:03

EU va spun parerea mea bazata pe experienta nu pe povesti.Nu sfatuiesc pe nimeni sa aduca haine branduite cu coletul sau container daca nu are relatii extrem de bune si puse la punct in vama.Surpriza poate sa fie mare si dureroasa.Nu te intreba cum a facut cutare si cutare de a bagat marfa in tara daca nu poti sa si afli cum si mai mult daca nu poti sa faci la fel.In orice caz,in Bucuresti e cel mai greu ptr un newbie,in provincie poate fii mai simplu dar cu conditia sa aranjezi ca marfa sa iti fie vamuita in localitatea ta.De cele mai multe ori esti chemat la Francmass sau wherever.Aveti grija ca nu e asa usor si nu doresc nimanui sa isi ia vreo talpa din prima
Edited by archimex2002, 14 November 2007 - 21:05. |
|
#30
Posted 14 November 2007 - 21:16

Da. Citeste http://www.contabilu...comunitare.html |
#31
Posted 14 November 2007 - 21:19

la un colet din china de 2kg, prin TNT am platit 80$ transport. la 17kg prin TNT costa 303$. Cred ca iti faci o idee... Inca o idee ptr transporturi voluminioase sau grele aranjati livrarea in Hog Kong sau ma rog, un oras apropiat de ei unde ajunge avion. Va costa 7-900 euro transportul dus intors + o noapte de hotel. In unele cazuri iesi mai ieftin decat transportul prin TNT/DHL. Iei in bagaje limita admisa, restul pui cargo pe cursa respectiva. Daca stie cineva, importam din china, aia trimit un invoice cu datele lor si ale mele, produse, pret, etc. Plata se face prin paypal, este cont Business si apare numele SRL ului meu. Pot baga in contabilitate asa ceva? In alta ordine de idei, vama se face la valoarea facturii MINUS transport sper, corect? Daca total este 1000 $ si transportul 300$ eu voi plati vama 12% la cei 700 $ costul produselor, si apoi TVA la aceea valoare? Daca stie cineva mai exact... |
#32
Posted 15 November 2007 - 01:15

Eh, uite ca stiu ce vorbesc, ca am un prieten care duce pe PF haine, si coletele sunt cam de 30 de Kg bucata, ridica cam 2 odata, si nu da spaga si nici nu e banuit de evaziune.Pai baietii astia de fac comenzi de pe eastbay.com si primesc colete uriase si nenumarate pe PF ce fac? Matura vamesii cu ei pe jos ? Nici vorba, ca platesc taxa vamala si TVA ( cei care nu se pot "intelege" cu vamesii ). Eu am avut experiențe cât se poate de personale cu vama de la DHL, TNT, EMS precum și poșta de cartier, la toate mi s-a dat cu legea în cap. Pe scurt, dacă mărfurile prezentate la vămurire sunt susceptibile de a fi destiinate comercializării, persoana fizică nu are competența de a putea efectua importul (trebuie sa fii societate comerciala care are importul în domeniile de activitate). Cei care reușesc sa treacă prin vamă altfel fie se înțeleg cu vameșii, fie sunt tolerați. |
#33
Posted 15 November 2007 - 17:45

Daca tu vrei neaparat sa ma contrazici, treaba ta.
Pana la urma, omul a pus o intrebare, primeste mai multe raspunsuri si le cantareste el. Spor la afaceri la toata lumea. Edited by herlino, 15 November 2007 - 17:46. |
#34
Posted 15 November 2007 - 18:19

Daca tu vrei neaparat sa ma contrazici, treaba ta. Pana la urma, omul a pus o intrebare, primeste mai multe raspunsuri si le cantareste el. Spor la afaceri la toata lumea. operatorul ma va taxa la cantitate sau la un container intreg?sau ar trebui sa caut pe cineva sa-mi pun marfa la el in container?mersi |
#35
Posted 15 November 2007 - 18:47

Nu stiu sa iti zic exact, deoarece eu duc doar containere pline 100 %. Depinde si de cat de voluminoasa este marfa, si ce tip de marfa este.Vezi cat te costa un container de 20 de picioare.Nu m-as complica sa mai bag cu altcineva marfa in container.
|
|
#36
Posted 15 November 2007 - 23:59

Salutare,
Sa raspund si eu la cateva dintre intrebarile pe care le-am vazut pe aici... 1. De ce cei care aduc produse de pe Eastbay nu platesc vama? Pentru ca produsele vin prin posta (transportul dureaza cam 3 saptamani spre deosebire de DHL 2 zile) iar cei de la posta nu fac vama pentru coletele ce intra in tara. Nu stiu daca este valabil pentru toate coletele, sau numai pentru persoane juridice. Dar eu am primit din SUA si de pe Eastbay si de la un prieten care este acolo atat haine cat si produse electronice si nu am platit taxe vamale (nici TVA) pentru nici unul dintre colete (si nu au fost trimise DDP !!) 2. Acte necesare la import: pentru textile, incaltaminte, electronice etc nu trebuie nimic special. Va spun cum se procedeaza in cazul importurilor prin DHL. *PJ: primiti pe fax sau e-mail factura de la colet (factura proforma sau comerciala). Se tradue denumirea produselor, se trece pe factura tipul importului (in mod normal punere in libera circulatie) si se trimite la agentul de import (tot pe mail sau pe fax) impreuna cu copia certificatului de inregistrare al companiei. Ulterior se va calcula datoria vamala. Daca aceasta este pana in 100E, se plateste cash la livrarea coletului, daca este cuprinsa intre 100 si 1000E se plateste cu op si se trimite op-ul pe fax sau e-mail, daca este peste 1000E se plateste cu op si trebuie trimis in original. *PF: trebuie trimis doar copia buletinului. Datoria vamala trebuie platita inainte de livrarea coletului (cu op sau cash la unul din sedii). 3. Asa cum s-a specificat, o persoana fizica nu poate primi foarte multe produse din acelasi tip. De ce? Conform legii, o persoana fizica poate primi doar "cadouri". Asa ca daca veti avea un import pe persoana fizica de 50 de perechi de adidasi sau ceva de genul acesta, o sa primiti un mesaj de genul "Marfa nu face obiectul importului pe persoana fizica". Caz in care trebuie efectuata o schimbare de destinatar, din persoana fizica in persoana juridica. 4. Asa cum a spus cineva mai sus, trebuie sa fiti foarte atenti la produsele brand-uite. Din ce stiu, marca Adidas este in consimtamant la vama (la cererea expresa a companiei Adidas Romania) - nu este o informatie oficiala si verificata, am auzit de la cineva. In momentul in care se completeaza o factura proforma pentru export (pentru a trimite mostre este necesara completarea unei astfel de facturi) expeditorul este obligat ca la descrierea bunurilor sa treaca marca acestora si sa le dea o valoare; valoarea care poate fi foarte mica (1-2E pe produs) doar in cazul mostrelor. Insa mostre pot trimite doar PERSOANELE JURIDICE in al caror obiect de activitate intra produsele respective. Daca o persoana fizica primeste cadou un laptop, de exemplu, a carei valoare declarata e de 50 E, e foarte posibil ca cei de la vama sa il considere subevaluat si sa ii dea valoare de catalog. Cam atat pentru moment, va astept cu eventuale alte intrebari. Numai bine. Edited by h0tice, 15 November 2007 - 23:59. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users