Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Trotineta Bolt cu reducere de 3 lei

Aragaz cu plita pe gaz si cuptor ...

Cablu FFC

Poco F6/F6 Pro
 Scurgere catre hazna

De la 24V la 5V DC?

Deducere TVA

Intalnire cu un tip de pe tinder ...
 Open WRT nu sincronizeaza ceasul ...

salariu plafonat

sistem actionare electrica pentru...

Sfaturi achizitie auto ~10k€
 ICC/ICM soft monitorizare si cont...

Recomandare ipad

Ce fel de disc pentru acest circu...

Windows 11 24H2 pe release?
 

Reglarea oglinzilor retrovizoare

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#19
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
era "la misto".  :lol:

#20
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
Eu nu sunt incepator dar imi reglez oglinzile laterale cat sa vad putin din funduletul sexi al masinii mele iar cea din mijloc incadreaza perfect luneta sus/jos/stg/dr. Cand fac manevre de parcare cobor oglinda/oglinzile a.i. sa vad roata si suprafata. In trafic ma asigur in mare parte din oglinzi cand merg putin mai repede decat traficul, daca e bara la bara atunci intorc si capul pentru a fi sigur ca nu agat vreo bara/oglinda.


In alta ordine de idei, Uko incepi sa nu mai fii simpatic. :)

Edited by fastcarjunkie, 05 October 2007 - 13:24.


#21
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
asta e. e un forum unde imi spun parerea. nu ma astept sa fiu pe placul cuiva. si in nici un caz pe placul tuturor. asa ca se vor gasi si pro si contra mereu. probabil mai mult contra, ca na...asta e. :)

#22
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,703
  • Înscris: 26.11.2001
Articolul mi s-a parut interesant, dar este in lb engleza.
Imaginile sunt destuld e sugestive, daca nu intelegi lb engleza, sau nu esti orb :)

Quote